• Wat nou als je in je midden schoolcarrieré zit en er oorlog komt? Het overkomt een grootte groep jongeren. Ze moeten allemaal kiezen voor wie ze strijden. Of de heer van het Duitster of de kant van de Orde. En misschien kiest je familie de andere kant. Of je vrienden, geliefde. Het is een koude winter en er staat een oorlog te beginnen. Kunnen de leerlingen zich verdedigen als het er op aan komt?


    Rollen:

    Gryffindor: STOP OP GRYFFINDOR!!

    James Potter: JamesPotter
    Sirius Black: Flitwick
    Remus Lupin: WillNotLearn
    Peter Pettigrew: Insurgents
    Lily Evans: Jafar
    Alice Prewett: iMickeyMouse
    Overige rollen:

    Slytherin:

    Severus Snape: Kilicious
    Lucius Malfoy: WillNotLearn
    Bellatrix Black: GERESEVEERD!!
    Andromeda Black: SuperTOMMO
    Narcissa Black: Rider
    Regulus Black: Cashby
    Rodolphus Lestrange:
    Overige rollen:

    Ravenclaw:

    Xenophilius Lovegood: Insurgents
    Ted Tonks:
    Overige rollen:
    Meisje: Summer Meghan Sunfield PeterParker
    Hufflepuff:

    Frank Longbottom:
    Overige rollen:
    Abigail Grey: Indis

    Quidditch teams:
    Gryffindor:
    Captian:
    Seeker:
    Chaser: Alice Prewett
    Chaser: James Potter
    Chaser:
    Keeper:
    Beater:
    Beater:

    Slytherin:
    Captian:
    Seeker: Narcissa Black Finniocko
    Chaser:
    Chaser:
    Chaser:
    Keeper:
    Beater:
    Beater:

    Ravenclaw:
    Captian:
    Seeker: Summer Sunfield PeterParker
    Chaser:
    Chaser:
    Chaser:
    Keeper:
    Beater:
    Beater:

    Hufflepuff:
    Captian:
    Seeker:
    Chaser:
    Chaser:
    Chaser:
    Keeper:
    Beater:
    Beater:Abigail Grey


    Prefects:
    Gryffindor:
    Meisje: Lily Evans Jafar
    Jongen: Remus Lupin WillNotLearn

    Slytherin:
    Meisje: Narcissa Black Finniocko
    Jongen: Lucius Malfoy WillNotLearn

    Ravenclaw:
    Meisje: Summer Sunfield PeterParker
    Jongen:

    Hufflepuff:
    Meisje:
    Jongen:

    x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-
    Invullen:

    Naam:
    Leeftijd:
    Leerjaar:
    Afdeling:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Huisdier:
    Quidditch(Welke positie) :
    Prefect(Klassenoudste) :
    Headboy of Headgirl (Hoofdmonitor) :
    Extra:


    x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-
    Regels:

    - Je mag maximaal 4 rollen! Dit MOETEN dan 2 jongens en 2 meisjes zijn (:
    - Resevaties blijven 72 uur staan!
    - Jongens en meisjes gelijk a.u.b
    - Afdelingen gelijk. Ik wil niet meteen heel Gryffindor of Ravenclaw vol hebben!
    - Minstens 150 woorden per post, iedereen heeft wel een moment waarop dat niet lukt.
    - OOC tussen: [] {} ()
    - Alleen JOUWN karakter besturen. TENZIJ je toestemming hebt van degene die die rol speelt.
    - Respecteer elkaar!
    - Geen Mary-Sue of Gary-Stu personages! Iedereen heeft zijn slechte eigenschappen!
    - Niet iedereen met het zelfde verleden. Ik wil niet 10 anderen met de zelfde geschieden is als Sirius Black.
    - Niet iedereen is een werewolf,vampire(Vampire is maximaal 2!!!) , Metamorphmagus(Transformagier) of Animagus(Faunaat). Ben je die laatste moet je minstens in het zesde of zevende jaar zitten. Aangezien het 5 jaar duurt. Min James Potter,Sirius Black en Peter Pettigrew.
    - Naamsveranderingen doorgeven!
    - Maar het belangrijkste: PLEZIER! De regels zijn er om het leuker te maken in de RPG.
    - Alleen ik open topics. En als ik niet online ben mag Jafar het van mij doen. En dan moet ze ergens maar neer zetten; by iMickeyMousr of by Noa

    [ bericht aangepast op 21 juli 2014 - 15:26 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Oh, lol. Sorry mijn Engelse vertaling is niet zo super goed dus ik las het verkeerd. En google is slecht in vertalen(net zoals mij) dus ik pas het aan ahaha same on me.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded


    Naam
    Lucius Malfoy
    Lucius is vernoemd naar Lucius Malfoy I

    De naam Lucius komt uit het Latijns, waar het de betekenis"bright" of "intelligent" heeft, ook is het verwand aan de naam Lucifer, (de naam van Satan).
    Zijn achternaam, Malfoy, is afgeleid uit het franse woord mal foi or mal foy, betekenen.


    Leeftijd
    16 Jaar oud.

    Bloedstatus
    Volbloed.

    Leerjaar
    6.

    Wand
    Lucius' toverstok is van iepenhout en heeft als kern het hartenbloed van een draak.

    Afdeling
    Slytherin.

    Uiterlijk



    klik - klik
    klik - klik
    klik

    Innerlijk
    Lucius komt uit een volbloed familie en is dan ook volgens de normen en waarden van een volbloed familie opgevoed. Een voorbeeld hiervan is zijn geloof dat hij door zijn bloedstatus beter is dan de rest, en dan met name Muggles, Muggle-borns en vaak ook half-bloods.
    Lucius is sluw en goed in het beheersen/controleren van anderen, hij weet wat hij wil en weet wat hij moet doen en wie hij moet manipuleren om het te krijgen. Ondanks alles heeft Lucius ook een laffe kant, hij zal kiezen voor de kant die hem op het moment het beste uitkomt en waarmee hij meer kan bereiken. Ook is er een kant van Lucius dat liefheeft voor de mensen waar hij om geeft, deze mensen zal hij ook beschermen

    Lucius is goed in de Dark Arts en gebruikt dit dan ook graag op andere studenten op Hogwarts -het liefst zonder dat de leraren het zien-. Ook in Potions is Lucius niet slecht, en is zelfs lid van Horace Slughorn's Slug Club.

    -word misschien nog uitgebreid-

    Huisdier
    Een eagle-owl, deze gebruikt hij om brieven mee te versturen, als veel meer dan een 'handigheidje' ziet hij de uil dan ook niet.

    Quidditch
    No.

    Prefect
    Yes.

    Extra

    [ bericht aangepast op 10 mei 2014 - 16:28 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Ik zei toch dat hij cute was!


    "We know what we are, but know not what we may be." ~ William Shakespeare

    Hmpff


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Ik houd het nog steeds op smoking hot, not cute.


    Happy Birthday my Potter!

    Niet mn type (cat) hij is te blond xd


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!



    A koetsjie koetsjie koetsjie (baby)

    [ bericht aangepast op 10 mei 2014 - 17:50 ]


    "We know what we are, but know not what we may be." ~ William Shakespeare

    JamesPotter schreef:
    Niet mn type (cat) hij is te blond xd


    James is te donker.


    "We know what we are, but know not what we may be." ~ William Shakespeare


    Naam
    Remus John Lupin
    word ook wel Moony genoemd.

    Zoon van Lyall Lupin en Hope Howell.

    Leeftijd
    15 Jaar oud
    Geboren op 10 Maart.

    Leerjaar
    Leerjaar 5.

    Afdeling
    Gryffindor.

    Wand
    Zijn wand is 10¼ inches, Cypress wood, en met Unicorn hair core.

    Uiterlijk




    klik - klik
    klik - klik

    Remus heeft een aantal littekens van zijn maandelijkse 'avonturen'

    Innerlijk
    Remus is intelligent, kalm, moedig en vriendelijk. Voor de meeste mensen zal hij verlegen lijken aangezien hij niet graag de aandacht op zichzelf richt. Hij ziet het goede in mensen, desondanks het feit dat hij een weerwolf is, ook vergeeft hij mensen snel al zal er uiteindelijk wel een einde zijn aan zijn vergeeflijkheid. Ook heeft Remus een aardig gevoel voor humor en is hij een van de Marauders, al doet hij niet mee met de pesterijen van zijn vrienden doet hij er ook niets aan om het te stoppen.

    Remus is niet laf en is, evenals zijn vrienden, best moedig. Al hielden gevoelens als angst voor afwijzing hem vaak tegen. Zijn grootste zwakte is zijn verlangen om erbij te horen en aardig gevonden te worden, hierdoor zal hij ook vaak niets doen aan de kattenkwaad van zijn vrienden.

    Zijn Patronus is een wolf, al is hij hier niet erg blij mee, hij haat alle dingen die hem herinneren aan zijn 'conditie'. Zijn Boggart is een volle maan.

    Huisdier
    Nee, niet omdat hij niet van dieren houd maar omdat hij zijn handen al vol genoeg heeft aan zichzelf.

    Quidditch
    Nee, hij was er niet heel erg slecht in en ook niet bepaald heel erg goed. Daarbij heeft hij geen behoefde aan extra aandacht.

    Prefect
    Yes.

    Extra
    Remus is een weerwolf en is dit op jonge leeftijd geworden na gebeten te worden door de weerwolf Fenrir Greyback. De beet van Fenrir was een reactie op een belediging van Lyall (Remus vader). Zijn ouders hebben hierna alles gedaan om een geneesmiddel voor hem te vinden, maar deze is nooit gevonden en bestaat waarschijnlijk ook niet. Aangezien weerwolven gevaarlijk en over het algemeen gevreesd en gemeden worden door de tovenaars wereld, waren hij en zijn ouders bang Remus naar Hogwarts te sturen, aangezien hij andere studenten daar pijn zou kunnen doen. Desondanks zorgde Albus Dumbledore er voor dat Remus naar Hogwarts kon, en zorgde er ook voor dat hij tijdens de volle manen vast werd gezet in het krijsende krot om zijn veiligheid en de veiligheid van zijn medestudenten te voorkomen. Zijn maandelijkse opsluitingen zorgden er echter voor dat hij uit frustratie zichzelf aanvalt, dit en de pijnlijke transformaties zorgde er voor dat de mensen die in Hogsmade wonen dachten dat het Krijsende Krot vol zat met kwaadaardige geesten. De geruchten werden door Dumbledore aangespoord en zorgden ervoor dat het Krijsende Krot het bekendste spookhuis van Groot Brittannië werd.

    Het feit dat Remus een weerwolf is word geheim gehouden, en was aan het begin van het eerste leerjaar ook geheim voor zijn vrienden. Die er achterkwamen door hem op een nacht te volgen.


    "...apart from my transformations, I was happier than I had ever been in my life. For the first time ever, I had friends, three great friends... I was terrified they would desert me the moment they found out what I was. But of course, they, like you, Hermione, worked out the truth...and they didn't desert me at all. Instead, they did something for me that would make my transformations not only bearable, but the best times of my life. They became Animagi."
    —Remus on his friends ''

    [ bericht aangepast op 10 mei 2014 - 21:00 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    JamesPotter schreef:
    Niet mn type (cat) hij is te blond xd



    Don't be like the rest of them, darling

    Finniocko schreef:
    (...)

    James is te donker.


    Hahahaha nee, James is perfect voor mij^^


    WillNotLearn schreef:
    (...)



    Lol xd


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    WillNotLearn schreef:
    (...)



    Uhhh, dat kan je toch niet schattig vinden? Hij flipt gewoon met zijn haar...


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Hij aap Thranduil na...


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Of Thranduil hem. Aangezien de boeken van HP er al langer bestonden dan LOTR volgens mij. Dus tjaa....


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    iMickeyMouse schreef:
    Of Thranduil hem. Aangezien de boeken van HP er al langer bestonden dan LOTR volgens mij. Dus tjaa....


    Nou, niet helemaal. Eigenlijk helemaal niet. LOTR is een heel stukje ouder. Uit iets van 1954 uit mijn hoofd? c;


    Happy Birthday my Potter!