• Wat nou als je in je midden schoolcarrieré zit en er oorlog komt? Het overkomt een grootte groep jongeren. Ze moeten allemaal kiezen voor wie ze strijden. Of de heer van het Duitster of de kant van de Orde. En misschien kiest je familie de andere kant. Of je vrienden, geliefde. Het is een koude winter en er staat een oorlog te beginnen. Kunnen de leerlingen zich verdedigen als het er op aan komt?


    Rollen:

    Gryffindor: STOP OP GRYFFINDOR!!

    James Potter: JamesPotter
    Sirius Black: Flitwick
    Remus Lupin: WillNotLearn
    Peter Pettigrew: Insurgents
    Lily Evans: Jafar
    Alice Prewett: iMickeyMouse
    Overige rollen:

    Slytherin:

    Severus Snape: Kilicious
    Lucius Malfoy: WillNotLearn
    Bellatrix Black: GERESEVEERD!!
    Andromeda Black: SuperTOMMO
    Narcissa Black: Rider
    Regulus Black: Cashby
    Rodolphus Lestrange:
    Overige rollen:

    Ravenclaw:

    Xenophilius Lovegood: Insurgents
    Ted Tonks:
    Overige rollen:
    Meisje: Summer Meghan Sunfield PeterParker
    Hufflepuff:

    Frank Longbottom:
    Overige rollen:
    Abigail Grey: Indis

    Quidditch teams:
    Gryffindor:
    Captian:
    Seeker:
    Chaser: Alice Prewett
    Chaser: James Potter
    Chaser:
    Keeper:
    Beater:
    Beater:

    Slytherin:
    Captian:
    Seeker: Narcissa Black Finniocko
    Chaser:
    Chaser:
    Chaser:
    Keeper:
    Beater:
    Beater:

    Ravenclaw:
    Captian:
    Seeker: Summer Sunfield PeterParker
    Chaser:
    Chaser:
    Chaser:
    Keeper:
    Beater:
    Beater:

    Hufflepuff:
    Captian:
    Seeker:
    Chaser:
    Chaser:
    Chaser:
    Keeper:
    Beater:
    Beater:Abigail Grey


    Prefects:
    Gryffindor:
    Meisje: Lily Evans Jafar
    Jongen: Remus Lupin WillNotLearn

    Slytherin:
    Meisje: Narcissa Black Finniocko
    Jongen: Lucius Malfoy WillNotLearn

    Ravenclaw:
    Meisje: Summer Sunfield PeterParker
    Jongen:

    Hufflepuff:
    Meisje:
    Jongen:

    x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-
    Invullen:

    Naam:
    Leeftijd:
    Leerjaar:
    Afdeling:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Huisdier:
    Quidditch(Welke positie) :
    Prefect(Klassenoudste) :
    Headboy of Headgirl (Hoofdmonitor) :
    Extra:


    x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-
    Regels:

    - Je mag maximaal 4 rollen! Dit MOETEN dan 2 jongens en 2 meisjes zijn (:
    - Resevaties blijven 72 uur staan!
    - Jongens en meisjes gelijk a.u.b
    - Afdelingen gelijk. Ik wil niet meteen heel Gryffindor of Ravenclaw vol hebben!
    - Minstens 150 woorden per post, iedereen heeft wel een moment waarop dat niet lukt.
    - OOC tussen: [] {} ()
    - Alleen JOUWN karakter besturen. TENZIJ je toestemming hebt van degene die die rol speelt.
    - Respecteer elkaar!
    - Geen Mary-Sue of Gary-Stu personages! Iedereen heeft zijn slechte eigenschappen!
    - Niet iedereen met het zelfde verleden. Ik wil niet 10 anderen met de zelfde geschieden is als Sirius Black.
    - Niet iedereen is een werewolf,vampire(Vampire is maximaal 2!!!) , Metamorphmagus(Transformagier) of Animagus(Faunaat). Ben je die laatste moet je minstens in het zesde of zevende jaar zitten. Aangezien het 5 jaar duurt. Min James Potter,Sirius Black en Peter Pettigrew.
    - Naamsveranderingen doorgeven!
    - Maar het belangrijkste: PLEZIER! De regels zijn er om het leuker te maken in de RPG.
    - Alleen ik open topics. En als ik niet online ben mag Jafar het van mij doen. En dan moet ze ergens maar neer zetten; by iMickeyMousr of by Noa

    [ bericht aangepast op 21 juli 2014 - 15:26 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    i Vote 3!


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."


    Naam: Bellatrix Black. ''Bella''
    Leeftijd: Bella is 17 jaar oud.
    Leerjaar: Het laatste leerjaar.
    Afdeling: In het bloedzuivere Slytherin.
    Uiterlijk: [Denk het gezicht wat killer in] Bella heeft erg krullerig donkerbruine haren. En hoe hard ze haar best ook doet, ze blijven zo erg. Hierdoor is ze erg jaloers op Cissy's haar. Haar ogen hebben een bruine kleur met soms een groenige gloed over zich heen. Bella is 1 meter en 73 centimeter lang met een erg lichte huid.
    Innerlijk: Bella is erg sadistisch. Ze houdt er van om anderen te martelen en pijn zien lijden. Een hekel aan modderbloedjes en bloedverraders heeft ze zeker. Bella is erg zelfverzekerd en arrogant. Bijna iedereen krijgt een minachtende blik van haar. Respect toont ze niet. Voor bijna niemand. Ja, haar ouders en zusjes. Alhoewel ze bij Andromeda het niet echt doet. Maar toch geeft ze wel op hun. Dus ze heeft een hart oké! Komt iemand aan ze dan zal ze diegene martelen. Ze is erg gemeen. Heel veel kinderen zijn bang voor Bella.
    Huisdier: Nee ze heeft een hekel aan zowat alle dieren, behalve als ze moordlustig zijn.
    Extra:

    [ bericht aangepast op 10 mei 2014 - 13:39 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    I Like Her


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Naam:
    Peter Pettigrew, aka Wormtail
    Leeftijd:
    15
    Leerjaar:
    5e
    Afdeling:
    vreemd genoeg Gryffindor

    Uiterlijk:



    Peter heeft een kort, breed postuur en is heel mollig. Hij draagt meestal een zwart gewaad, zodat zijn buik(je) niet opvalt. Zijn grote verzameling pukkels valt echter niet zo snel te verbergen. Hij gebruikt er heel veel zalfjes voor, maar het werkt niet echt.
    Zijn animagus-vorm is nou ook niet bepaald het mooiste dier van de wereld: een rat. Dit komt echter wel goed van pas als hij door kleine openingen moet of ongezien ergens lang wil komen. (Iets wat hem als mens met zijn omvang geen van tweeën lukt als hij zich niet in een rat verandert.)
    Peter heeft twee erg grote voortanden, zijn handen zien er uit als klauwtjes en als hij bang is gaat hij piepen. In deze opzichten lijkt hij best veel op een rat.

    Innerlijk:
    Peter is het soort jongen dat het liefst opgaat in de massa. Hij vindt het niet fijn om de aandacht op hem gevestigd te hebben, wat in de nabijheid van James en Sirius nooit een probleem is; die twee eisen alle aandacht in de kamer op. Peters beste vrienden zijn Remus, Sirius en James. Ze zijn de enige personen die hem echt aardig lijken te vinden, dus hij trekt veel met ze op en zal dan ook hard proberen om deze vriendschap intact te houden. Hij is echter erg makkelijk te beïnvloeden en raakt al snel heel erg gestresst. Het is niet moeilijk om hem te manipuleren of om te praten. Peter wil doet altijd wat het beste voor hem is, zelfs al benadeelt hij daarmee zijn beste vrienden. Hij is snel bang voor dingen, zijn grootste angst is doodgaan.
    Ontdanks Peters laffe instelling kan hij heel behulpzaam zijn en hij voelt zich altijd goed als hij merkt dat hij iemand blij maakt.
    Peter heeft geen grote dromen om de wereld te veranderen. Hij onderneemt sowieso niet snel actie en is soms best lui. Ontdanks zijn luiheid is hij best slim. Hij is erg goed in gedaanteverwisseling en kan best goed puzzelen en listen bedenken. Peter is best sluw, alleen niet heel ambitieus en ziet eigenlijk niet zo vaak de noodzaak in van het gebruiken van zijn hersens. Hierdoor geven mensen hem vaak het stempel "dom" al is hij dat totaal niet.

    Huisdier:
    Aangezien Peter allesbehalve zorgzaam is heeft hij alleen zichzelf als huisdier.

    Quidditch(Welke positie) :
    Peter is heel bang om te vliegen (en sommige bezemstelen zijn nou eenmaal niet berekend op iemand van zijn omvang), dus nee.
    Prefect(Klassenoudste) :
    nope
    Headboy of Headgirl (Hoofdmonitor) :
    nope
    Extra:
    Peter kan veranderen in een rat en is een van de weinigen die weet dat Remus een weerwolf is.


    -

    Ik zet zomenteen nog even iets bij Cissy's uiterlijk


    "We know what we are, but know not what we may be." ~ William Shakespeare

    In welk jaar zit Lucius? En hoe oud is hij?


    Don't be like the rest of them, darling

    Ik gok dat hij in jaar 5 of 6 zit. Maar ik weet het niet zeker


    "We know what we are, but know not what we may be." ~ William Shakespeare

    WillNotLearn schreef:
    In welk jaar zit Lucius? En hoe oud is hij?


    6/7 denk, want hij is ouder dan Severus en al Severus zijn jaargenoten zitten in 5 c;


    Happy Birthday my Potter!

    Thanks :]


    Don't be like the rest of them, darling

    Ik heb een vraagje: wat bedoel je met "Metamorphmagus(Transformagier) of Animagus(Faunaat). Ben je die laatste 2 moet je minstens in het zesde of zevende jaar zitten. Aangezien het 5 jaar duurt."
    Je wordt toch als transformagiër geboren of ben ik nou een boon?


    -

    Insurgents schreef:
    Ik heb een vraagje: wat bedoel je met "Metamorphmagus(Transformagier) of Animagus(Faunaat). Ben je die laatste 2 moet je minstens in het zesde of zevende jaar zitten. Aangezien het 5 jaar duurt."
    Je wordt toch als transformagiër geboren of ben ik nou een boon?


    Dat dacht ik ook al, hahaha


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Owh lol, verkeerd het moet die laatste zijn xD. Ahaha zal het aanpassen.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Ik heb me een beetje laten gaan denk ik x3





    Naam: Regulus Black
    Leeftijd: 13
    Leerjaar: 3e jaar
    Afdeling: Slytherin
    Uiterlijk: Er wordt vaak gezegd dat Regulus best hard op zijn broer lijkt. Ze hebben net hetzelfde donkere haar en hebben allebei meestal wel een licht grijnsje op hun gezicht staan. Toch zijn er ook een heleboel verschillen tussen te twee, zowel qua innerlijk als qua uiterlijk. Ten eerste zijn zijn ogen helderblauw en niet bruin van kleur. Ten tweede straalt hij nog niet eens de helft van de zelfzekerheid die Sirius wel heeft uit. Toch krijgt hij best veel aandacht van de meiden van zijn jaar, soms zelf van de hogere jaren omdat hij er nog best goed uitziet voor zijn leeftijd. De enige oneffenheden die je op zijn lichaam kan terugvinden, zijn de sproetjes op en om zijn neus en een paar moedervlekken. Van pukkels heeft hij geen last en als hij eerlijk moet zijn, hoopt hij dat hij het nooit zal krijgen. Hijzelf denkt van niet aangezien Sirius er niet echt last van lijkt te hebben, maar je weet maar nooit.
    Innerlijk: + Intelligent: Abstract denken, begrip, communicatie, redeneren, leren, oplossen van problemen,.. op welke manier je het dan ook wilt beschrijven, Regulus is gewoon slim. Hij vangt snel dingen op en leert er meestal van. De kennis die hij verzamelt zou hij negen kansen van de tien wel meer in zijn eigen voordeel gebruiken dan in dat van anderen. Er zijn niet veel mensen die weten dat hij eigenlijk veel slimmer is dan hij laat voorkomen en die onwetendheid gebruikt hij meestal in zijn voordeel, op zowel positieve als negatieve manieren.

    + Observant: Als de jongen merkt dat er ergens iets niet klopt of iemand er zeker van is dat iets dat hij verteld niet waar is, zou hij het tot op de bodem uitzoeken wat er juist niet klopt. Als hij eenmaal gevonden heeft dat hij wel gelijk heeft, zou hij ook niet wachten om het te zeggen. Regulus houdt er niet van als hij verkeerd zit, zou er altijd voor willen zorgen dat hetgeen dat hij gezegd heeft op de een of andere reden toch juist is.

    + Obedient: De Blacks zijn berucht om het handhaven van de regels, of het breken ervan. Elke Black zou respect hebben moeten hebben voor hun ouders en altijd doen wat ze zeggen. Regulus is zeker niet anders, een perfect voorbeeld van hoe een Black zou moeten zijn. Hij luistert altijd naar de dingen die zijn ouders te zeggen hebben en lijkt het altijd met hen eens te zijn, zelfs als hij dat diep van binnen niet is. Hij stelt nooit vragen, doet altijd gewoon wat hem opgedragen is zonder ook maar een vorm van protest.

    - Insecure: Zelfvertrouwen is het hebben van vertrouwen in jezelf, iets dat Regulus absoluut niet heeft. Terwijl anderen zeggen dat hij de perfecte zoon is, een goede quidditchspeler, de sleutel tot succes- vindt hij zichzelf alleen maar het tegenovergestelde. Zijn gevoel van trots heeft niets te maken met het feit dat hij zich soms wel eens beter durft te voelen dan anderen. Hij is niet iemand die snel hulp aanneemt van anderen. Niet omdat hij het niet nodig heeft, maar omdat hij bang is om ook maar een kleine vorm van zwakte te laten zien. Helaas voor Regulus zijn er genoeg mensen die wel een aantal van zijn zwakheden kennen en deze meestal tegen hem gebruikt.

    - Pressured: Het is zeker geen geheim dat de familie Black een reputatie hoog te houden heeft aangezien ze waarschijnlijk de grootste pure-blood familie zijn in heel Engeland of misschien zelfs in heel de wereld. Iedereen die er ook maar van wordt verdacht dat ze die reputatie bedreigen, wordt van het tapijt gebrand. Zijn ouders zitten altijd bovenop Regulus aangezien ze er zeker van zijn dat het nooit goed gaat komen met Sirius, zeker niet omdat hij in Griffoendor is ingedeeld. Ze kijken naar elke beweging die hij maakt, wachten totdat hij een fout maakt zodat ze hem zouden kunnen straffen. De wreedheid van die vragen is met de jaren zo erg geworden dat Regulus in hun buurt zijn mond niet eens durft open te trekken of ook maar een beweging durft maken. Het is zelfs zo ver gekomen dat hij piekert over de kleinste dingen: voedsel, kleding en zelfs over de professoren op Zweinstein. Hij weet dat hij moet voldoen aan hun verwachtingen, dat hij perfect moet zijn. Als hij dat niet is, zullen er waarschijnlijk een heleboel sancties aan vast zitten.

    - Guilty: Ondanks het feit dat de meeste mensen denken van niet, heeft Regulus Black wel degelijk een geweten. Hij is in staat om wroeging en spijt te voelen nadat hij een actie gepleegd heeft die hij zelf als kwetsend of beschamend acht. De meeste Slytherins zouden zich er niet veel van aantrekken, maar hij dus wel. Hij heeft spijt van alle dingen die hij ooit over zijn medestudenten, leraren of zelf over heksen en tovenaars die hij niet eens kent gezegd heeft. Niet dat hij het ooit zou toegeven, maar die spijt is er wel. Hij is zeker niet trots op zichzelf, over de dingen die hij gedaan heeft. Als er iets is dat je kan zeggen over Regulus Arcturus Black is het wel dat hij wel degelijk een hart heeft. Misschien eentje dat doordrenkt is met spijt en soms zelfs zelfhaat, het is gewoon verborgen onder een dikke laag van emotionele apathie.

    Huisdier: Een grijze kat die hem meestal overal naartoe volgt.
    Quidditch: Keeper
    Extra: Ondanks dat hij het niet altijd laat zien, houdt hij wel nog altijd van zijn broer. Hij is diegene die Sirius zo veel mogelijk uit de problemen probeert te houden en neemt vaak de verantwoordelijkheid op zich. Hij is dertien jaar oud, maar soms gedraagt hij zich als iemand die een aantal jaar ouder en veel wijzer is.


    -Hi, I'm Andy, also freaking out- Andy Gallagher

    Helemaal vergeten, ik zal mijn personage vandaag proberen te maken.


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    iMickeyMouse schreef:


    Naam: Bellatrix Black. ''Bella''
    Leeftijd: Bella is 17 jaar oud.
    Leerjaar: Het laatste leerjaar.
    Afdeling: In het bloedzuivere Slytherin.
    Uiterlijk: [Denk het gezicht wat killer in] Bella heeft erg krullerig donkerbruine haren. En hoe hard ze haar best ook doet, ze blijven zo erg. Hierdoor is ze erg jaloers op Cissy's haar. Haar ogen hebben een bruine kleur met soms een groenige gloed over zich heen. Bella is 1 meter en 73 centimeter lang met een erg lichte huid. Ook heeft ze het Duistere teken op haar linker onderarm staan.
    Innerlijk: Bella is erg sadistisch. Ze houdt er van om anderen te martelen en pijn zien lijden. Een hekel aan modderbloedjes en bloedverraders heeft ze zeker. Bella is erg zelfverzekerd en arrogant. Bijna iedereen krijgt een minachtende blik van haar. Respect toont ze niet. Voor bijna niemand. Ja, de heer van het Duister en haar ouders en zusjes. Alhoewel ze bij Andromeda het niet echt doet. Maar toch geeft ze wel op hun. Dus ze heeft een hart oké! Komt iemand aan ze dan zal ze diegene martelen. Ze is erg gemeen. Heel veel kinderen zijn bang voor Bella.
    Huisdier: Nee ze heeft een hekel aan zowat alle dieren, behalve als ze moordlustig zijn.
    Extra:


    Niet dat ik er wat op tegen heb, maar Bella, Lucius enz werden toch pas dooddoeners nadat ze afgestudeerd waren?


    Don't be like the rest of them, darling