• Er was eens een land dat niemand anders beter kent als het sprookjesland, gevuld met alle sprookjes die er maar bestonden,ook al weten de inwoners niet dat ze sprookjesfiguren zijn en bestaat hun leven uit de voor hun dagelijkse sleur, ze weten niet anders.
    De ouders zijn koningen en koninginnen, leven in een dorp of stad of wonen bijvoorbeeld in een hutje in het bos.
    Maar waar gaan alle jongeren heen ?
    Die zitten allemaal op Ever After High; een school voor ieder jongen en meisje tussen de 15 en 21 jaar.

    Jaar in jaar uit beleven ze hier allemaal hun doodnormale schooljaar en worden er vriendschappen opgebouwd en vijandigheden geschapen.
    Maar wanneer er op een dag geen teken meer te bekennen is van het schoolhoofd en er na twee dagen iemand anders in het kantoor zit beginnen er vreemde dingen te gebeuren.
    Wat is er aan de hand ? Zijn de leerlingen wel veilig ?
    Kunnen ze samen het mysterie ontrafelen of brengen ze elkaar ter val ?

    Ik speel ook de mysterieuze nieuwe directeur en dan bedacht ik me zo, om de problemen te veroorzaken, dat die om de zoveel tijd één van de personages benaderd en ze een opdracht geeft voor een beloning of zo, of om zich te bewijzen anders zijn er concequenties.
    Dit gebeurd dan niet in het speeltopic, maar de personages krijgen in een PB de opdracht of situatie door en die moet dan in het speeltopic uitgespeeld worden.


    De school




    Schoolgebouw impressie :
    1.
    2.
    3. (Thorngrove Manor)
    4. Thorngrove

    Het schoolgebouw bestaat uit een groot kasteel met daarin de kantine/balzaal, de bibliotheek,ziekenzaal en de docentenkamers.
    Als je de gang daarnaast inloopt heb je de eerste verdiepingen vol klaslokalen, dit is gebouw wit.
    Nog iets verder heb je een hal met standbeelden en portretten die naar de slaapkamers leiden van de studenten, deze beslaan 3 verdiepingen.
    De school heeft een binnenhof met daarnaast een boomgaard en met tegenover de kassen.
    Op het sportveld kunnen meerdere sporten beoefend worden.
    Er is een groot plein waar studenten samen kunnen komen met in het midden een fontein.
    De rest van de open vlakken zijn of grasvelden of tuinen en er zijn speciale magische plekjes op het terrein die zich af en toe laten zien aan de studenten.
    Naast het hoofdgebouw zitten stallen.
    Nog andere ruimtes binnen het schoolterrein :
    Ontspanningsruimte van de studenten. 2.
    Klein binnenhof 2.

    Impressie van de gangen :
    1.
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.


    Schooljaar indelingNEW ! UPDATE

    Op je 15e begint je schoolleven op Ever After High, dus dan kom je in het eerste jaar.
    Vroege leerlingen kunnen dus ook 16 zijn in het eerste jaar.

    1e jaars ~ 15/16 : .....
    2e jaars ~ 16/17 : Ariël, Belle
    3e jaars ~ 17/18 : "Hatta"Mad Hatter, Anna,
    4e jaars ~ 18/19 : Elsa,Rapunzel
    5e jaars ~ 19/20 :Peter Pan,Pocahontas, Myron Huntsman
    6e jaars ~ 20/21 : Aurora 'Briar' Rose, Robin Hood, Adam Beast


    De Kamers
    Sinds dat ze voor het eerst op school komen hebben de studenten hun eigen kamers die ze dus niet hoeven te delen met anderen, deze word direct met een speciaal ritueel naar hun smaak omgezet, door bij de eerste keer de deurklink vast te houden en de ogen te sluiten, glijdt de magie in de ruimte het geheugen van de student in vormt zich zo naar het ideaalbeeld van de student.
    De kamers bevatten geen moderne technologie, maar kunnen wel magische eigenschappen bevatten.


    De vakken NEW ! UPDATE
    Indeling Klaslokalen :

    Wit 1 : Muziek, Kookles
    Wit 2 : Biologie, Geschiedenis
    Wit 3 : Topografie, Taal
    Wit 4 : Wiskunde, Oude talen

    Zwart 1 : Dierverzorging, Plantenkunde
    Zwart 2 : Handarbeid, Runenleer
    Zwart 3 : In verbouwing
    Zwart 4 : In verbouwing
    Zwart 5 : Magie

    Sportvelden : Gym, Schermen, Boogschieten

    Standaard Vakken : In het rood zijn personages die gespeeld worden
    Wiskunde ~ Prinses op de erwt
    Biologie ~
    Taal ~ Rattenvanger van Hamelen ( Geoffrey Hamelen)
    Topografie ~ Killian Hook
    Geschiedenis ~ Alice Wonder
    Gym ~ Killian Hook

    Keuzevakken ~ Maximaal 3
    Magie ~ Rumplestilskin
    Muziek ~ Rattenvanger van Hamelen (Geoffrey Hamelen)
    Handarbeid ~
    Kookles ~ Vrouw Holle
    Runenleer ~ Rumplestilskin
    Schermen ~ Killian Hook
    Boogschieten ~ merida
    Dierverzorging ~ Vrouw Holle
    Plantekunde ~ Vrouw Holle
    Oude talen ~ Alice Wonder



    Rest van de informatie komt nog ~ Zoals klasindeling, meer informatie over de indeling van de school en hoe de school eruit ziet, etc.


    ~ Regels ~

    ~ Ieder mag 2 personages max.
    ~ Reserveringen blijven 3 dagen staan.
    ~ Minimaal 200 woorden per post.
    ~ Niet iemand anders personage besturen.
    ~ Niet iemand opzettelijk ernstig verwonden/ vermoorden zonder het te overleggen met de andere speler.
    ~ 16+ Toegestaan, maar hou het wel netjes.
    ~ Geen Mary-Sue of Marty-Stu personages (;
    ~ OOC tussen ( ) { } [ ]
    ~ De rest is nogal vanzelfsprekend (;

    Invullijstje : Alle personages zijn dus sprookjesfiguren, daaronder vallen ook de Disneysprookjes (;

    Om het nog even duidelijk te maken, het speelt zich niet hedendaags af, maar in the Enchanted Forest, dingen kunnen dus wel magisch aangepast zijn, mar dus geen elektronische dingen, geen moderne kleding, etc.

    Naam:
    Geslacht :
    Leeftijd : Dus tussen de 15 en 21 jaar
    Soort (Indien nodig)
    Keuzevak(ken) :
    Kamer :
    Innerlijk :
    Uiterlijk :
    Extra :

    DE ROLLEN

    ( ) Is paginanummer en het nummer erachter is in welk topic hij geplaatst is, dus de 1 staat voor het eerste rollentopic.
    Ook komen de rollen in de rollenstory te staan, link onderaan.

    Meisjes Ik zet even een stop op de meisjes tot er weer genoeg jongens bijgemaakt zijn.

    1~(1,2) Aurora 'Briar' Rose ~ DreamerN
    2~(1,7)Elsa Arendelle ~ Thaluke
    3~(1,6)Anna Arendelle ~ Chantilly
    4~(1,1) Ariël ~ Gwyn
    5~(1,4) Rapunzel ~ xLenox
    6~(1,4) Pocahontas Jagessar ~ VladiFerr
    7~() Tinkerbell gereserveerd voor WizardnightM
    8~(1,7) Bellerose "Bella" Storical ~ Insomniax




    Jongens

    1~ (1,2) Peter Pan ~ Pedrad
    2~(1,8) Robin Hood ~ Luna2013
    3~(1,1) "Hatta" Mad Hatter ~ BoterBabbelaar
    4~(1,4) Adam Edward Beast ~ Rhyme
    5~(1,10)Myronn Lance Huntsman ~ Insomniax
    6~ (1,17) Jack Frost ~ TheHorcrux
    7~ (2,1) Kristoff Bjorgman ~ TheHorcrux
    8~ (2,..) Eugene Fitzherbert ~ Lugano


    Docenten]
    1~(1,8) Rumpelstilskin ~ Luna2013
    2~(1,1) Killian Hook ~ DreamerN
    3~(1,7) Geoffrey HamelenRhyme

    4~(1,8) Alice Wonder ~ Thaluke
    5~(1,12) Merida Dunbroch ~VladiFerr
    6~(1,12) Vrouw (Mathilde) Holle ~ xLenox



    Rollentopic 1
    Rollentopic 2
    RPG story

    Inleiding :
    Het is 09:00 uur op een mooie woensdagochtend op een redelijk mooie 23 april, de zon scheen en er waren maar weinig wolkjes aan de lucht te bekennen. De vogels fluiten hun bekende lied en de magie ruist door de bladeren in de boomgaard heen waar een kleine eekhoorn een nootje weg plukt.
    Hoewel het schoolleven diens normale gangetje gaat, is er toch een ding dat aan sommige leerlingen knaagt.
    Waar is de directrice gebleven ? En wie had zich nu opgehouden in de bestuurskamer ?
    Want sinds twee weken is hun geliefde directrice nergens meer te bekennen, is haar stem niet meer te zien of te horen door het magische spiegelsysteem.
    En komt ze niet meer langs om gesprekken te voeren met de studenten.

    Maar iedereen weet dat de kamer niet geheel leeg is en dat er wel degelijk iets of iemand zich schuil houdt in de kamer, maar iedereen die geprobeerd heeft er naar binnen te stappen faalde en sommigen moesten voor een dag op de ziekenboeg liggen.
    Zelfs de magie van de leerkrachten kunnen er niet doorheen komen.
    Sommigen vergeten dat ze bij de deur geweest zijn als ze hem aanraken, sommigen branden hun vingers of krijgen het koud als ze de deur aanraken.
    Het is een mysterie, een mysterie dat opgelost moet worden, of juist niet ?

    De ochtend begint, heb je les of niet ? Ga lekker ontbijten of ergens hangen met vrienden.
    Lig je nog in je bed of ben je al uit de veren en met van alles bezig, zelfs op dit vroege uur ?

    Beslis maar, het is een normale schooldag, voor zover er dingen normaal kunnen zijn op
    Ever After High

    [ bericht aangepast op 31 aug 2014 - 15:27 ]


    Credendo Vides

    iMickeyMouse schreef:
    [*Cry* Kells het is nu een ander lied :3]

    (Haha buhh!)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    iMickeyMouse schreef:
    (...)

    [Ja, maar t moet gebeuren!!]


    Sws ;P


    Little do you know

    [Yayy^^ snow fissa! JAMMER VOOR JE KRISTOFF!! HA]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    iMickeyMouse schreef:
    [Yayy^^ snow fissa! JAMMER VOOR JE KRISTOFF!! HA]


    Hahahaha XD
    Arme Kristoff haha


    Little do you know

    [Beetje belangrijk! ! Ik had bij mn stukje van Myronn al staan maar voor belle heb ik geen tijd gehad....ik zit tot vrijdag in Finland! En kan dan stevig aan de gang dus:]

    Myronn Huntsman spijbelt tot die tijd
    Belle Storical ligt op de ziekenzaal (wat ik dus niet kon schrijven. ..)
    See ya friday! ^^


    The Definition of Insanity

    Insomniax schreef:
    [Beetje belangrijk! ! Ik had bij mn stukje van Myronn al staan maar voor belle heb ik geen tijd gehad....ik zit tot vrijdag in Finland! En kan dan stevig aan de gang dus:]

    Myronn Huntsman spijbelt tot die tijd
    Belle Storical ligt op de ziekenzaal (wat ik dus niet kon schrijven. ..)
    See ya friday! ^^


    Goodbye and have a good time in Finland ;D


    Little do you know

    Rapunzel ~ 4e jaars

    “Rapunzel…” zuchtte Elsa. “Heb je trouwens goed geslapen?” Ha, ze probeerde het onderwerp te veranderen. Ik speelde maar eventjes mee. “O, ik heb heerlijk geslapen! Zo goed zelfs dat Pascal me wakker moest maken, iets wat best wel zeldzaam is.” ''In mijn kamer was Olaf in eens. En nu ik het er over heb waar is die sneeuwpop?'' “Huh, Olaf. Dat is ook iets zeldzaams ja..” Ik zag Elsa om zich heen kijken en haar blik bleef hangen bij de eerste jaars. “O, daar zit hij.” Elsa draaide zich weer om en ik deed een wenkbrauw-wiebel en vroeg: "Gooi nou eens 'perrongeluk' een sneeuwbal naar die jongen zijn hoofd, dan kan je tenminste een gesprek beginnen." ''Wat? Nee nee nee! Dan maak ik een slechte indruk...'' Elsa liep weer rood aan. Ik barstte in lachen uit. Nadat ik was uitgehikt keek ik Elsa met een doodserieuze blik aan. “Elsa?” Ze keek vragen op. “Hoe kan het dat een sneeuwprinsesje zoals jij zo vaak rood aanloopt? Misschien moet je daarvoor even naar de ziekenboeg.” Ik grijnsde eventjes voordat ik verder ging met plagen. “En trouwens, ik denk dat een stoere bink,” bij het woord stoere deed ik met twee handen aanhalingsteken in de lucht maken, “Zoals JACK FROST het helemaal niet erg vind om een sneeuwbal van zo’n knap meisje op zijn hoofd krijgt.” De woorden Jack Frost sprak ik extra hard uit.

    [ bericht aangepast op 4 mei 2014 - 23:31 ]


    How awful that must feel. Being normal? Ugh.

    Killian Hook ~ Docent

    "Bloody hell, hoe laat is het ?"
    Ik weet niet hoe het gekomen was dat ik zo laat wakker werd, maar het was toch zeker geen gewoonte van me om rond dit tijdstip mijn nest uit te stappen.
    Even dacht ik terug aan de avond daarvoor, maar ik had helemaal niets vreemds gedaan, afgezien van een slokje, oké een aantal slokjes rum, wat geheel normaal was voor mij in de avond en ik daarna nog wat gelezen had, iets wat heel apart is als je wat op hebt, maar goed, na het lezen was ik mijn bed in gedoken met de gedachten aan wat ik de studenten vandaag allemaal laat doen met gym.
    Ik had drie klassen vandaag, twee blokuren gym aan de vierde en de zesde jaars en een les topografie aan vijfdejaars.
    Mijn eerste les zou starten om tien uur en het was nu al rond negen uur en ik moest nog mijn ochtendrituelen voltooien, ontbijten en de les voorbereiden, ging ik dat nog wel halen in zo'n korte tijd ?
    Met mijn rechterhand speurde ik blindelings mijn nachtkastje af, op zoek naar dat ene ding die als mijn linkerhand diende en al snel had ik de haak met een klik op diens plek gezet en stapte in bad en liet de douchekop erboven water om me neer regenen.
    Elke keer als ik die bloody haak zag moest ik weer terug denken aan die dag waarop ik mijn broer James verloor, die honden die ons in het nauw hadden gedreven in dat steegje, met hun vuile grijnzen en overwelmende stank wat wees op hun gebrek aan hygiëne.
    James en ik stonden net op het punt om uit te waren met ons handelsschip, op weg naar een koninkrijk hier niet al te ver vandaan waar mijn broer en ik altijd mee handelden en wat en goede inkomst voor ons was.
    Toen kwamen die piraten en stonden wij rug tegen rug tegen hun te vechten, toen was ik nog niet zo bedreven met een zwaard als dat ik nu was en in een flits had de kapitein van de piraten met een soepele haal van zijn sabel mijn linkerhand los sneed van mijn pols.
    Voor mijn broer was het een haal later ook te laat, waarmee hij niet zijn hand verloor, maar zijn hoofd.
    Dat ontredderde gevoel achtervolgde me nog elke dag en ik had wraak gezworen, wraak op de mannen die ons leven hadden vergalt.
    Zwaar gewond werd ik naar de dichts bijzijnde ziekenboeg gebracht door mensen die ons hoorden vechten en dat bleek die van Ever After High te zijn, waar ik een tijd lang verbleef en zelfs en plek als docent aangeboden had gekregen.
    Maar in mijn vakanties zinde ik nog steeds op wraak en elke vakantie kwam ik er dichter bij in de buurt om ze te vinden, tot het tijd was in de derde vakantie.
    Ik werd een piraat en bezeilde mijn schip, puur om die schurften te achterhalen en met de grond gelijk te maken zoals ze bij ons deden.
    En dat deed ik en in één van de baaien liet ik hun schip zinken, met hun vastgebonden aan boord, het had voor een overwinnend gevoel gezorgd, dat ik eindelijk vergelding had gevonden voor de anderhalf jaar die voorbij gegaan was.
    Diep ik gedachten verzonken stapte ik onder de douche vandaan en kleedde me aan.
    Met mijn rechterhand raapte ik alle papieren bij elkaar die ik nodig had voor mijn lessen en terwijl er druppels van mijn natte haar op het papier vielen duwde ik mijn kamerdeur open en ging op weg naar de eetzaal, want ook docenten moeten eten.

    [ bericht aangepast op 4 mei 2014 - 23:41 ]


    Credendo Vides

    Elsa Arendelle § Vierde jaars

    “O, ik heb heerlijk geslapen! Zo goed zelfs dat Pascal me wakker moest maken, iets wat best wel zeldzaam is.” zei Rapunzel. Ik knikte even. ''In mijn kamer was Olaf in eens. En nu ik het erover heb waar is die sneeuwpop?'' en ik keek om me heen. ''Huh, Olaf. Dat is ook iets zeldzaams ja.'' zei Rapunzel. ''Oh daar zit hij.'' en ik richtte me weer op Rapunzel. Na dat ik paniekerig zei dat het een slechte indruk maakte begon Rapunzel kei hard te lachen. ''Elsa?'' ik keek vragend op. “Hoe kan het dat een sneeuwprinsesje zoals jij zo vaak rood aanloopt? Misschien moet je daarvoor even naar de ziekenboeg.” zei ze plagend. ''Dat ik al die dingen kan betekend niet dat ik een hart van ijs heb of dat mijn lichaam van ijs is Punz.'' grinnikte ik. Ik nam een hap van mijn broodje en Rapunzel zei: “En trouwens, ik denk dat een stoere bink,” bij het woord stoere deed ze aanhalingstekens met haar vingers en ze vervolgde: “Zoals JACK FROST het helemaal niet erg vind om een sneeuwbal van zo’n knap meisje op zijn hoofd krijgt.” Ik verslikte me in mijn broodje en begon hevig te hoesten. Ze zei zijn naam extra hard zo dat hij het wel moest horen. Eerste jaars keken geërgderd naar haar. Terwijl ik nog steeds hoestte. ''Punz..'' bracht ik uit. Mijn hoestbui was over en ik keek haar aan. ''Doe normaal...'' siste ik.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Merida Dunbroch. - Lerares boogschieten.

    Na nog vier pijlen te hebben gelost liep ik naar het blazoen om ze eruit te halen. Het broodje was allang op en ik begon weer honger te krijgen. Ik pakte mijn spullen en liep weer in de richting van de school. Het zag er prachtig uit zo in de ochtend. Ik dacht iemand te zien bij de boomgaarden, maar ik besteedde er niet veel aandacht aan. Het was vast wel een leraar die altijd vroeg hier liep. Ik liep de school binnen en bracht eerst weer mijn spullen naar mijn kamer. De drie katten waren niet verplaatst en ik zuchtte diep. Kon ik maar altijd zo lang in bed blijven liggen zonder dat iemand me maar ook stoorde. Maar dat leven zat er niet voor mij in. Ik was lerares en moest aan mijn plichten voldoen. Ik legde mijn boogschiet spullen terug op hun plek en liep rustig weer mijn kamer uit. Vervolgens liep ik weer door de oude gangen van de school om opeens een bekend gezicht te zien. Killian Hook. Leraar in topografie, schermen en nog een paar dingen die ik natuurlijk weer niet onthield. Ik versnelde mijn pas en stond naast hem.
    'Goedemorgen Killian,' zei ik met een kleine glimlach. 'Ga jij nu ook naar de kantine?'
    Het zou fijn zijn om even iemand te hebben om mee te kletsen voordat het lesgeven begon. Al hoe wel ik pas vanavond les moest geven. Killians haar was nog nat en ik vermoeden dat hij net onder de douche vandaan kwam.


    "Rebellion's are build on hope"

    [Wil iedereen in het vierde leerjaar mij even een GB sturen, dan weet ik namelijk wie Alice moet lesgeven, aangezien ik dat nodig heb voor in mijn post. Alvast hartelijk dank ;p]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Alice Wonder § Docente

    Vanaf 8 uur zat ik al aan mijn bureau. Ik had maar 1 les vandaag om te geven en dat was de vierde klas. Ze krijgen een opdracht. Een verslag maken over iets uit de geschiedenis. En aangezien de cijfers op dit vak nogal laag zijn hebben de kinderen het wel nodig. Snel leg ik mijn papieren nog goed en stond ik op. Mijn paarse jurk was wat gekreukeld dus ik streek hem glad en ik begon naar de kantine te lopen. Bij de eerste jaars zag ik de sneeuwpop Olaf zitten en de kinderen zaten vrolijk met de sneeuwpop te kletsen. Ik pakte wat melk en een bakje vol fruit en ging aan de docenten tafel zitten. Wie was die nieuwe meneer of mevrouw in het kantoor van mijn baas? En waar was de directrice? Rumplestilskin heeft al geprobeert de deur te openen met magie, maar zonder succes. Er was verder nog geen docent dus ik zat alleen en moest de leerlingen dan ook alleen in de gaten houden. Want er is al eens voorgekomen dat er een voedsel gevecht was. Ik pakte mijn vork beet en prikte in een stukje appel wat ik in mijn mond deed.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    iMickeyMouse schreef:
    [Wil iedereen in het vierde leerjaar mij even een GB sturen, dan weet ik namelijk wie Alice moet lesgeven, aangezien ik dat nodig heb voor in mijn post. Alvast hartelijk dank ;p]


    [Dat staat in de RPG Story (: Bij indelingen en nog iets.. (A)
    Daar kan je het vinden (;]

    [ bericht aangepast op 5 mei 2014 - 12:04 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Ligt het aan mijn tablet of is Q verandert? XD


    Little do you know

    Adam Edward Beast ~ 6e jaars
    Het wordt steeds later, maar nog steeds zie ik degene die ik zoek niet de zaal instromen. Myronn is laat vandaag, zeer laat en dat is niets voor hem. Met een zucht besefte ik dat hij vandaag niet zou komen opduiken of misschien pas bij de lunch of bij het avondeten, wie weet. Even zit ik erover na te denken om te kijken waar hij blijft, maar ik weet dat ik dan alleen maar problemen over me heen krijg. Wat dat betreft is Myronn hetzelfde als ik, als we problemen hebben, sluiten we onszelf af. En dus had de jongen rust nodig. Uiteindelijk zie ik Aurora binnenlopen, een meisje uit mijn jaar, maar ze is te diep in gedachten op me op te merken. Nu Myronn er niet is, zou ik misschien naast haar kunnen gaan zitten, maar mijn humeur staat het niet toe om op te staan. Chagrijnig werk ik de laatste happen van mijn broodje naar binnen, als ik opeen een vierdejaars door de zaal hoor roepen. Mijn ogen focussen zich op Rapunzel, die blijkbaar de kreet had uitgegild. Een paar eerstejaars keken haar geërgerd aan en niet alleen die eerstejaars. Ik was uit mijn concentratie gehaald en ik was zeker al niet goedgehumeurd op deze vroege ochtend. Iemand zou dit kind eens even een lesje moeten leren om het feit dat ze me gestoord heeft in mijn eigen overpeinzingen. Boos sta ik op en loop in de richting van Rapunzel en Elsa die er naast zit.
    "Zeg schreeuwlelijk" zeg ik tegen Rapunzel als ik eindelijk tegenover haar sta. "Demp die snerpende stem van je eens even. Er zijn hier nog mensen die bezig zijn met wakker worden en zeker mijn gevoelige oren kunnen niet tegen het valse geluid dat jij uitstoot."

    [Oeps :Y)]

    [ bericht aangepast op 5 mei 2014 - 12:27 ]


    It's never gonna happen, Guys.