• Aanvragers:
    - Avarosa - Trailer Bevroren Liefde
    - Cyzashi
    - Vlahos





    Voor een heel lange periode ben ik bezig met het monteren van muziekclips, trailers. Onlangs mag ik ook Covers aan het lijstje toevoegen.
    Omdat ik zelf inspiratieloos ben zou ik met heel veel plezier jouw willen helpen met een trailer, muziekclip, opening credit of een cover voor jouw Story. Ik probeer er zoveel mogelijk te doen maar omdat een videclip, ... nogal veel tijd in kruipt zal ik een lijst maken met welke video ik bezig ben. Ik doe geen FanFiction bv. One direction, Tokio Hotel, Boys of Girl Bands. Reden: Ik bezit hier echter geen enkel dvd's van en alle beelden op het internet is van zeer slechte kwaliteit. Dat maakt de video onprofessioneel.

    Proffecionele Videobewerking:

    Omdat ik een professionele videobewerking programma heb kan ik enkel maar personages gebruiken van de dvd's die ik in huis heb. Het is een aardig collectie van 3 CW Series en ongeveer 100 Dvd's. Ik zal een link bij toevoegen waar je mijn volledige Film lijst kan terug vinden. Ik wil er wel duidelijk bij vermelden staat jouw personage er niet bij geen nood, doe nog altijd jouw aanvraag. Ik kan zien wat ik voor je kan doen. Door eventueel overname van een beeld en rondvraag bij privé mensen in mijn buurt.

    Filmlijst

    Vragenlijsten:


    Ik heb een vragenlijst opgesteld om aan de hand van de informatie de video in elkaar te steken.
    PAS OP: Hierbij heb ik een kleine samenvatting nodig van jouw verhaal (onderons gesproken SPOILERS). Wil je dit niet meedelen met de andere personen kan je de vragenlijst nog steeds doorsturen via PRIVEBERICHT zodat jouw verhaallijn prive blijft.

    WAARSCHUWING; Ik hou me niet bezig met verder informatie uit te spitten. Dus voor alle duidelijkheid: Is de vragenlijst onvolledig of beperkt (als er niet genoeg informatie in te vinden is) zal ik geen trailer of video maken. Dus wees DUIDELIJK en VOLLEDIG.

    - Titel;
    - Een goede samenvatting;
    - Kern van het verhaal, ao. vampiers, heksen, Hunger Games, Divergent, ... (zo niet, niet invullen dan);
    - Gerne van het verhaal, ao. horror, Sc. Fiction, ...;
    - Welke personages moeten in de trailer voorkomen als je hoofdpersonages? TIP: Als jouw verhaal verfilmd wordt welke acteurs/actricess zie jij in jouw film dan?;
    - Tekst in de trailer (houd ongeveer 3/4 zinnen aan);
    - Audiofragmenten, als je gesproken tekst wil.
    - Verwachting van de trailer;
    - Kleur of zwart-wit;
    - Extra's;

    (- Deze vraag is niet van belang alleen als dit van toepassing is. Als je een story in je hoofd hebt en die binnenkort op Quizlets zal verschijnen gelieve dit te melden dat het nog niet bestaat maar wel binnenkort gepubliceerd wordt.)

    Ik doe ook verbeteringen van trailers !


    Cover?

    Wil je een cover?
    Dan hoef je enkel maar de afbeeldingen en naam op te geven van jouw story.

    Enkel voorbeelden Video's van me:

    - Promo Trailer
    - Promo Trailer 2
    - Muziekclip
    - Muziekclip 2

    [ bericht aangepast op 24 mei 2014 - 15:05 ]


    Today's special moments are tomorrow's memories.

    HumanxArt schreef:
    Wil jullie iets laten weten wat jullie ervan vinden?

    Ik vind het echt super mooi gedaan zeg! O.o


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    HumanxArt schreef:
    (...)

    Misschien jouw echte naam er in zetten?

    Dat is wel goed ja. Deze is Kelly (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Vlahos schreef:
    (...)
    Dat is wel goed ja. Deze is Kelly (:


    Oké :) & Bedankt :)


    Today's special moments are tomorrow's memories.

    Ik vind hem heel leuk, maar ik ga hem niet gebruiken. Je hebt je namelijk te veel laten gaan door het oorspronkelijke verhaal, want wie is Jack? Meh? Ook gebruik je continu Kate en Leo, terwijl Nina Dobrev, Paul Wesley en Toby Regbo de personen waar ik mij op 'baseer'.
    Hij is heel mooi gemaakt, maar komt alles behalve overeen met mijn verhaal. Toch bedankt.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    Ik vind hem heel leuk, maar ik ga hem niet gebruiken. Je hebt je namelijk te veel laten gaan door het oorspronkelijke verhaal, want wie is Jack? Meh? Ook gebruik je continu Kate en Leo, terwijl Nina Dobrev, Paul Wesley en Toby Regbo de personen waar ik mij op 'baseer'.
    Hij is heel mooi gemaakt, maar komt alles behalve overeen met mijn verhaal. Toch bedankt.


    Ik dacht dat Toby Regbo de plaatsvervanger was van Paul Wesley? + je zei dat het voornamelijk ook om de titanic ging.
    Ik heb zoveel mogelijk uit u samenvatting proberen nemen maar zonder lijstje is dat moeilijk maar ja goed blij dat je hem mooi vindt


    Today's special moments are tomorrow's memories.

    HumanxArt schreef:
    Wil jullie iets laten weten wat jullie ervan vinden?


    Wauw! Ik vind 'm echt heel mooi!

    Cyzashi schreef:
    (...)

    Wauw! Ik vind 'm echt heel mooi!


    Dankje Cyzashi :)


    Today's special moments are tomorrow's memories.

    HumanxArt schreef:
    (...)

    Ik dacht dat Toby Regbo de plaatsvervanger was van Paul Wesley? + je zei dat het voornamelijk ook om de titanic ging.
    Ik heb zoveel mogelijk uit u samenvatting proberen nemen maar zonder lijstje is dat moeilijk maar ja goed blij dat je hem mooi vindt
    Nee Paul Wesley bleef, maar die jongen met het zwarte haar werd vervangen.
    Nu is de sfeer nog steeds hetzelfde (degout voor de persoon die Stephan speelt in TVD), maar die jonge met het bruine haar moet nu eigenlijk Francis worden vanuit Reign.

    Nu ik vind hem wel heel mooi en leuk opgesteld, maar de tekst had er niet bijgehouden omdat dat irrelevant is en ik stoor me een beetje aan de tekst (gesproken en geschreven) en het Rose-Jack gebruik. maar toch bedankt en ondertussen was je van je verveling verlost.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Gaat het wel lukken met dat van Chronicle? Want ik zie deze niet in je filmlijst staan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik had nog een vraagje over mijn trailer, in sommige videoclips van jou zie ik dat de personen voorgesteld worden. Zou je dat ook kunnen doen aan het begin van mijn filmpje? Dat zeg maar Lucy Hill en Ethan Knight (ik had eerder zijn achternaam niet genoemd, maar het is Knight haha) worden voorgesteld. ^^

    Avarosa schreef:
    (...)Nee Paul Wesley bleef, maar die jongen met het zwarte haar werd vervangen.
    Nu is de sfeer nog steeds hetzelfde (degout voor de persoon die Stephan speelt in TVD), maar die jonge met het bruine haar moet nu eigenlijk Francis worden vanuit Reign.

    Nu ik vind hem wel heel mooi en leuk opgesteld, maar de tekst had er niet bijgehouden omdat dat irrelevant is en ik stoor me een beetje aan de tekst (gesproken en geschreven) en het Rose-Jack gebruik. maar toch bedankt en ondertussen was je van je verveling verlost.


    degout ken ik niet echt. & als ik geweten had dat Paul er wel dergelijk in hoorde had ik de beelden van Rose & Jack er uit gelaten & de txt is ook irritant ofzo?


    Today's special moments are tomorrow's memories.

    Vlahos schreef:
    Gaat het wel lukken met dat van Chronicle? Want ik zie deze niet in je filmlijst staan.


    Ik haal sommige beelden van internet. Ik probeer zo veel mogelijk goede kwaliteit te vinden :)


    Today's special moments are tomorrow's memories.

    HumanxArt schreef:
    (...)

    Ik haal sommige beelden van internet. Ik probeer zo veel mogelijk goede kwaliteit te vinden :)


    Ik heb op youtube gekeken,daar zijn er veel met goede kwaliteit (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Cyzashi schreef:
    Ik had nog een vraagje over mijn trailer, in sommige videoclips van jou zie ik dat de personen voorgesteld worden. Zou je dat ook kunnen doen aan het begin van mijn filmpje? Dat zeg maar Lucy Hill en Ethan Knight (ik had eerder zijn achternaam niet genoemd, maar het is Knight haha) worden voorgesteld. ^^

    Bedoelde je mijn opening Credit? :p
    & Jaar hoor. Dus de namen Lucy en Ethan he?


    Today's special moments are tomorrow's memories.

    Vlahos schreef:
    (...)

    Ik heb op youtube gekeken,daar zijn er veel met goede kwaliteit (:


    Oké, Qua Personages (Acteurs) weet je niet hé? Mag ik er kiezen of?


    Today's special moments are tomorrow's memories.