• Aanvragers:
    - Avarosa - Trailer Bevroren Liefde
    - Cyzashi
    - Vlahos





    Voor een heel lange periode ben ik bezig met het monteren van muziekclips, trailers. Onlangs mag ik ook Covers aan het lijstje toevoegen.
    Omdat ik zelf inspiratieloos ben zou ik met heel veel plezier jouw willen helpen met een trailer, muziekclip, opening credit of een cover voor jouw Story. Ik probeer er zoveel mogelijk te doen maar omdat een videclip, ... nogal veel tijd in kruipt zal ik een lijst maken met welke video ik bezig ben. Ik doe geen FanFiction bv. One direction, Tokio Hotel, Boys of Girl Bands. Reden: Ik bezit hier echter geen enkel dvd's van en alle beelden op het internet is van zeer slechte kwaliteit. Dat maakt de video onprofessioneel.

    Proffecionele Videobewerking:

    Omdat ik een professionele videobewerking programma heb kan ik enkel maar personages gebruiken van de dvd's die ik in huis heb. Het is een aardig collectie van 3 CW Series en ongeveer 100 Dvd's. Ik zal een link bij toevoegen waar je mijn volledige Film lijst kan terug vinden. Ik wil er wel duidelijk bij vermelden staat jouw personage er niet bij geen nood, doe nog altijd jouw aanvraag. Ik kan zien wat ik voor je kan doen. Door eventueel overname van een beeld en rondvraag bij privé mensen in mijn buurt.

    Filmlijst

    Vragenlijsten:


    Ik heb een vragenlijst opgesteld om aan de hand van de informatie de video in elkaar te steken.
    PAS OP: Hierbij heb ik een kleine samenvatting nodig van jouw verhaal (onderons gesproken SPOILERS). Wil je dit niet meedelen met de andere personen kan je de vragenlijst nog steeds doorsturen via PRIVEBERICHT zodat jouw verhaallijn prive blijft.

    WAARSCHUWING; Ik hou me niet bezig met verder informatie uit te spitten. Dus voor alle duidelijkheid: Is de vragenlijst onvolledig of beperkt (als er niet genoeg informatie in te vinden is) zal ik geen trailer of video maken. Dus wees DUIDELIJK en VOLLEDIG.

    - Titel;
    - Een goede samenvatting;
    - Kern van het verhaal, ao. vampiers, heksen, Hunger Games, Divergent, ... (zo niet, niet invullen dan);
    - Gerne van het verhaal, ao. horror, Sc. Fiction, ...;
    - Welke personages moeten in de trailer voorkomen als je hoofdpersonages? TIP: Als jouw verhaal verfilmd wordt welke acteurs/actricess zie jij in jouw film dan?;
    - Tekst in de trailer (houd ongeveer 3/4 zinnen aan);
    - Audiofragmenten, als je gesproken tekst wil.
    - Verwachting van de trailer;
    - Kleur of zwart-wit;
    - Extra's;

    (- Deze vraag is niet van belang alleen als dit van toepassing is. Als je een story in je hoofd hebt en die binnenkort op Quizlets zal verschijnen gelieve dit te melden dat het nog niet bestaat maar wel binnenkort gepubliceerd wordt.)

    Ik doe ook verbeteringen van trailers !


    Cover?

    Wil je een cover?
    Dan hoef je enkel maar de afbeeldingen en naam op te geven van jouw story.

    Enkel voorbeelden Video's van me:

    - Promo Trailer
    - Promo Trailer 2
    - Muziekclip
    - Muziekclip 2

    [ bericht aangepast op 24 mei 2014 - 15:05 ]


    Today's special moments are tomorrow's memories.

    Avarosa schreef:
    (...)Speciale combo, dat wil ik wel eens zien. Ik heb jammer genoeg wel die films, maar geen deftig programma. :'D


    Hehe Emma Swan beantwpord het meest aan mijn eisen :p en het is tenslotte een hobbit verhaal hehe xp


    HumanxArt schreef:
    (...)

    Ik ga zien wat ik kan doen. ;)


    Jeej, daat ben ik al heel blij mee ^^

    X Stefanie.


    'It's stings' Says the creature. Yes indeed, Sting is a great name for the sword. {The Hobbit}