• Aanvragers:
    - Avarosa - Trailer Bevroren Liefde
    - Cyzashi
    - Vlahos





    Voor een heel lange periode ben ik bezig met het monteren van muziekclips, trailers. Onlangs mag ik ook Covers aan het lijstje toevoegen.
    Omdat ik zelf inspiratieloos ben zou ik met heel veel plezier jouw willen helpen met een trailer, muziekclip, opening credit of een cover voor jouw Story. Ik probeer er zoveel mogelijk te doen maar omdat een videclip, ... nogal veel tijd in kruipt zal ik een lijst maken met welke video ik bezig ben. Ik doe geen FanFiction bv. One direction, Tokio Hotel, Boys of Girl Bands. Reden: Ik bezit hier echter geen enkel dvd's van en alle beelden op het internet is van zeer slechte kwaliteit. Dat maakt de video onprofessioneel.

    Proffecionele Videobewerking:

    Omdat ik een professionele videobewerking programma heb kan ik enkel maar personages gebruiken van de dvd's die ik in huis heb. Het is een aardig collectie van 3 CW Series en ongeveer 100 Dvd's. Ik zal een link bij toevoegen waar je mijn volledige Film lijst kan terug vinden. Ik wil er wel duidelijk bij vermelden staat jouw personage er niet bij geen nood, doe nog altijd jouw aanvraag. Ik kan zien wat ik voor je kan doen. Door eventueel overname van een beeld en rondvraag bij privé mensen in mijn buurt.

    Filmlijst

    Vragenlijsten:


    Ik heb een vragenlijst opgesteld om aan de hand van de informatie de video in elkaar te steken.
    PAS OP: Hierbij heb ik een kleine samenvatting nodig van jouw verhaal (onderons gesproken SPOILERS). Wil je dit niet meedelen met de andere personen kan je de vragenlijst nog steeds doorsturen via PRIVEBERICHT zodat jouw verhaallijn prive blijft.

    WAARSCHUWING; Ik hou me niet bezig met verder informatie uit te spitten. Dus voor alle duidelijkheid: Is de vragenlijst onvolledig of beperkt (als er niet genoeg informatie in te vinden is) zal ik geen trailer of video maken. Dus wees DUIDELIJK en VOLLEDIG.

    - Titel;
    - Een goede samenvatting;
    - Kern van het verhaal, ao. vampiers, heksen, Hunger Games, Divergent, ... (zo niet, niet invullen dan);
    - Gerne van het verhaal, ao. horror, Sc. Fiction, ...;
    - Welke personages moeten in de trailer voorkomen als je hoofdpersonages? TIP: Als jouw verhaal verfilmd wordt welke acteurs/actricess zie jij in jouw film dan?;
    - Tekst in de trailer (houd ongeveer 3/4 zinnen aan);
    - Audiofragmenten, als je gesproken tekst wil.
    - Verwachting van de trailer;
    - Kleur of zwart-wit;
    - Extra's;

    (- Deze vraag is niet van belang alleen als dit van toepassing is. Als je een story in je hoofd hebt en die binnenkort op Quizlets zal verschijnen gelieve dit te melden dat het nog niet bestaat maar wel binnenkort gepubliceerd wordt.)

    Ik doe ook verbeteringen van trailers !


    Cover?

    Wil je een cover?
    Dan hoef je enkel maar de afbeeldingen en naam op te geven van jouw story.

    Enkel voorbeelden Video's van me:

    - Promo Trailer
    - Promo Trailer 2
    - Muziekclip
    - Muziekclip 2

    [ bericht aangepast op 24 mei 2014 - 15:05 ]


    Today's special moments are tomorrow's memories.

    HumanxArt schreef:
    (...)
    Bedoelde je mijn opening Credit? :p
    & Jaar hoor. Dus de namen Lucy en Ethan he?


    Ja, die bedoelde ik! Haha, ja. Maar wel met hun achternamen erbij, dus Lucy Hill en Ethan Knight! (:

    HumanxArt schreef:
    (...)

    Oké, Qua Personages (Acteurs) weet je niet hé? Mag ik er kiezen of?

    Nou ik denk dat beelden uit Chronicle wel genoeg zijn. Het is een beetje hetzelfde, mijn verhaal ^-^ Alleen zijn ze met zijn twee ipv drie.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    HumanxArt schreef:
    (...)

    degout ken ik niet echt. & als ik geweten had dat Paul er wel dergelijk in hoorde had ik de beelden van Rose & Jack er uit gelaten & de txt is ook irritant ofzo?
    DEGOUT
    1) Afkeer 2) Gruwel 3) Hekel 4) Nijd 5) Tegenzin 6) Wrok 7) Walg 8) Walging

    Van de tekst. Wel ik vind het jammer, want het past niet. Het totale plaatje is heel leuk als je niet weet waarvoor het is, maar de tekst past niet in het verhaal. De gesproken tekst op het einde was dan bijvoorbeeld ook heel leuk, maar dat paste ook totaal niet, want er doet niemand mee die Jack heet. Dat kan jij natuurlijk niet weten, want dat staat niet in de beschrijving, maar alsnog was dat tricky.

    Ik voel me nu wel een beetje schuldig dat je al het werk voor niks heb gedaan en ik nu kritiek zit te geven, maar ik wil gewoon ook even duidelijk maken waarom ik er niks mee ben. Al heeft dat natuurlijk niks te maken met de kwaliteit van het filmpje.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    (...)DEGOUT
    1) Afkeer 2) Gruwel 3) Hekel 4) Nijd 5) Tegenzin 6) Wrok 7) Walg 8) Walging

    Van de tekst. Wel ik vind het jammer, want het past niet. Het totale plaatje is heel leuk als je niet weet waarvoor het is, maar de tekst past niet in het verhaal. De gesproken tekst op het einde was dan bijvoorbeeld ook heel leuk, maar dat paste ook totaal niet, want er doet niemand mee die Jack heet. Dat kan jij natuurlijk niet weten, want dat staat niet in de beschrijving, maar alsnog was dat tricky.

    Ik voel me nu wel een beetje schuldig dat je al het werk voor niks heb gedaan en ik nu kritiek zit te geven, maar ik wil gewoon ook even duidelijk maken waarom ik er niks mee ben. Al heeft dat natuurlijk niks te maken met de kwaliteit van het filmpje.


    Ik kan hem "opnieuw maken". Ik heb het volledig nog op mijn computer staan. Maar stuur me Privé wat er moet veranderen en welke beelden er wel en dan niet uitmogen ;)


    Today's special moments are tomorrow's memories.

    Dat mag, maar je moet je niet verplicht voelen. Ook moet je dan maar de voorrang aan de andere geven. Ik zal straks dan even een bericht typen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Cyzashi schreef:
    (...)

    Ja, die bedoelde ik! Haha, ja. Maar wel met hun achternamen erbij, dus Lucy Hill en Ethan Knight! (:


    Oké Cyzashi. Juist jouw Plaatje dat je in Privé hebt doorgestuurd kan ik niet openen


    Today's special moments are tomorrow's memories.

    HumanxArt schreef:
    (...)

    Oké Cyzashi. Juist jouw Plaatje dat je in Privé hebt doorgestuurd kan ik niet openen


    Ooh die voor het begin moet? Dat is gewoon dat bovenstaande plaatje in je topic, haha. Dat groene plaatje met "The following preview...."

    Cyzashi schreef:
    (...)

    Ooh die voor het begin moet? Dat is gewoon dat bovenstaande plaatje in je topic, haha. Dat groene plaatje met "The following preview...."


    Ooh Oké :D


    Today's special moments are tomorrow's memories.

    Als je nog meer info wilt, mag je me altijd contacteren. (:


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Je trailers zien er goed uit, ik ga je een pb sturen :)


    Failure is the opportunity to begin again, more intelligently.

    Je trailers zijn best leuk, misschien dat ik binnenkort een aanvraag doe (:


    16 - 09 - '17

    Foraoise schreef:
    Je trailers zijn best leuk, misschien dat ik binnenkort een aanvraag doe (:


    Altijd welkom ;)


    Today's special moments are tomorrow's memories.

    CatchADreamx schreef:
    Je trailers zien er goed uit, ik ga je een pb sturen :)


    Je staat in de lijst :)


    Today's special moments are tomorrow's memories.

    Avarosa schreef:
    Als je nog meer info wilt, mag je me altijd contacteren. (:


    Oké :)


    Today's special moments are tomorrow's memories.

    Vlahos schreef:
    Gaat het wel lukken met dat van Chronicle? Want ik zie deze niet in je filmlijst staan.


    Ik heb zonet eens gekeken naar het Chronicle filmpjes. Het wel enorm spijtig dat het een film is met "zelfgemaakte beelden"


    Today's special moments are tomorrow's memories.