• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 17:29 ]

    Mijn haar kan op zich ook wel redelijk tegen bleken. Het wordt droger, dat wel, maar het valt niet uit of brandt door. Maar voel je inderdaad juist blij met dik haar, zul je op oudere leeftijd ook voordeel aan hebben :D.


    No growth of the heart is ever a waste

    Klinkt erg fijn :)

    Ikzelf heb ook echt awesome haar. Veel haar, maar niet te dun of dik. Geweldig om te verven, maar ik bleek niet. Ik weet niet hoe mijn haar daarop zou reageren. Daarnaast heb ik lichtelijk krullen, meer golfjes.
    Ik ben dus compleet tevreden. Raak alleen soms uitgekeken op mijn haarkleur, maar dat valt altijd wel op te lossen :)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ik verf m'n haar ook al dik 4 jaar lang, aantal keer ontkleurt (nu weer, de onderkant) en er is niks mis mee ^^


    To infinity and beyond •

    Het is je gelukt... Ik ben stikjaloers.
    Met mijn dunne en krullende haar merk ik het al als ik het één keer stijl, maar het is zoals je zegt: mensen met veel krullen moeten de temperatuur nu eenmaal hoger zetten. Als ik dat dus doe, blijft er niets meer van mijn haar over :W
    Het mag dan onhandig zijn om veel en dik haar te hebben, maar je kunt er zoveel meer mee. Ik zou er meer blij dan ongelukkig mee zijn ;)


    Hamartia

    Echt jaloers ben ik niet.. Ik doe bijna niks met mijn haar, slaap ermee, sta ermee op, ga er vaak niet eens doorheen met een borstel en ga zo naar school. En alsnog krijg ik talloze complimentjes haha, echt te fijn
    Maar is het niet erg tijdrovend om je haar zo vaak te stijlen?


    I solemnly swear that I am up to no good.