• Het is een meespeelverhaal over leerlingen op een middelbare school. We doen expres weinig informatie, zodat alles zich in het verhaal kan vormen. De leerlingen zitten in hun vierde leerjaar van de Havo. Ze wonen in Purmerend.

    Maximaal twee personages per persoon.


    Lijstje:
    Naam:
    Uiterlijk: (afbeelding)

    Regels:
    - Er wordt in één tijd geschreven, derde persoon en verleden tijd, zoals de meest gebruikelijke manier is in een boek.
    - Er is geen minimaal woordenlimiet.
    - Stukken tekst hoeven niet letterlijk herhaald te worden als je op een ander reageert. Het is ook niet nodig om een ander te quoten.

    Personages:
    Anouk Veltman - Maartje
    Bart-Jan van Egmond - Maartje
    Céline van der Leech - Demi
    Darius Visser - Jeffrey
    Drew Chase - Eruditie
    Ian van Dijck - Kelly
    Isa de Vries - Marjanne
    Jacelyn von Liszel - Marie
    Jake Blake - CaTbUg
    Jamie Chase - Eruditie
    Jelle van Dijck - Kelly
    Jiang Chen - Rosanne
    Joél van der Leech - Demi
    Joris Franksen - Marjanne
    Kyra van Bakkum - Lisa
    Lars Jansen - Nightingalex
    Lauren Smit - Nightingalex
    Maya van Leemhuizen - Alicia
    Mia den Hertogh - Natas
    Phoebe van Longen - Rosanne
    Ramon Scheepsma - Natas
    Thomas van Hof - Anouk
    Qaasim Braam - Alicia
    Tyler Michigan - Lisa

    Speeltopics: 1
    Praattopics: 1
    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 4 juni 2014 - 14:33 ]

    Maya keek ij de richting van het geluid van de plastic zak.
    'Ik wil er ook een, hoor!' zei ze. 'Maar wel gratis en anders moet je maar nog een kis aan Darius vragen.'


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Joél keek haar ook verbaasd aan toen Jace zei dat zij hem ook al een tijd leuk vond. Hij keek even naar de andere mensen en hij zag dat zij hun gingen nadoen, althans, soort van. Hij keek weer terug naar Jace. 'Ik had dus echt nooit gedacht dat jij mij leuk zou vinden,' zei hij zachtjes tegen haar. 'Je maakt toch geen grapje hé?' vroeg hij toen aan haar. Van Jace zou je het nooit weten.


    That is a perfect copy of reality.

    'Nah, één kus van Darius was wel genoeg.' Ze blikte in de zak. 'Ik heb er nog vier.' Ze mikte er eentje op Maya's hoofd. 'De rest is voor de knappe jongens.'


    Every villain is a hero in his own mind.

    'Au!' riep Maya toen er iets hards tegen haar slaap knalde. Ze wreef geschrokken over haar hoofd, maar voelde toen dat er een lolly in haar schoot gevallen was. 'Je kon hem ook aangeven, hoor. Dan had ik hem tenminste zien aankomen.'


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    ''Ik voel me gelijk aangesproken,'' zei hij tegen Mia waarna hij zijn hand ophield. ''Ik wil er ook een,'' eiste Thomas op met een zwak grijnsje.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    'Dit was veel leuker,' grinnikte Jordy, waarna ze haar blik op Thomas richtte. 'Een kusje, zoals je weet.'
    Ramon wendde zijn gezicht af. Het gesprek naast hem was een beetje doodgevallen en hij Jordy's geflirt verveelde hem ook. Hij stond op en begon een beetje te hooghouden met de bal.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Maya vond het niet leuk, want ze schrok zich dood en ze wist dat een ander de lolly wel zou hebben gevangen.
    Ze keek naar h de wikkel van de lolly. Roze, dus dat zou wel aardbei zijn. Gelukkig vond ze dat nog lekker.

    ~ ~

    'Nou, als ik op jouw lolly mag zuigen, mag jij wel proeven van de mijne!' riep Qaassim en hij plantte zijn lippen op de hare voor hij een lolly uit de zak probeerde te plukken.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    'Wat voor smaak is dat?' wilde Jordy weten toen hij zijn lippen weer had weggehaald.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Qaasim haalde zijn schouders op.
    'Dat zeggen ze nooit als ze genoeg hebben,' antwoordde hij met een pruillip, 'en ik heb het zelf nooit geproefd.'
    Hij keek even grinnikend naar de rest, benieuwd naar hun reactie. Hij vond zichzelf namelijk nog best geestig en zijn opmerking was ook behoorlijk doordacht geweest. Al zei hij het zelf.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Kyra schoot in de lach om Qaasim's opmerking. 'Boks,' grijnsde ze, waarna ze haar vuist naar hem uitstak.

    'Ik zou het dan toch maar een navragen. Misschien is het wel mijn lievelingssmaak.' Ze bewoog haar wenkbrauwen op en neer, al vond ze Qaasim zo ongeveer de minst aantrekkelijke jongen die hier was. Niet dat ze iets tegen gekleurde mensen had, maar het was gewoon niet zo haar ding.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Jacelyn von Liszel

    Ze lachte even na zijn opmerking en glimlachte licht. "Ik ben te verlegen om mijn.. Verliefdheid te laten zien. Ik ben niet zo'n iemand die gelijk vertelt aan iedereen dat ik jou leuk vind." Zei ze lachend. Jace keek hem aan en schudde mijn hoofd. "Ik maak geen grapje, denk je nou echt dat ik misbruik ga maken van je nadat ik weet dat je me leuk vindt?" Concludeerde ze met een grinnik. "Ik denk nog steeds dat je een lange vaste relatie aan kan." Lachte ze


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    'Dan gaan we toch ergens anders heen, een plekje voor onszelf?' fluisterde Joél zachtjes in haar oor. Hij grijnsde weer. 'En je zal het nooit weten, ik ken jou gedrag goed genoeg tegenover mij,' zei Joél daarna. Hij schoof Jace van zijn schoot af en keek haar nep-beledigd aan toen ze zei dat hij nog altijd geen lange relatie aankan. Hij stond op en liep van Jace weg. Toen hij een afstandje van Jace vandaan was draaide hij zich om. 'Hé slome, kom je nog?' riep hij grijnzend naar haar.


    That is a perfect copy of reality.

    Jace rolde met haar ogen na zijn voorstel en keek hem hoofdschuddend aan. Hij schoof Jace van zijn schoot af en keek haar nep-beledigd aan toen ze constateerde dat nog steeds geen echte relatie aan kon. Joél liep weg van haar terwijl ze nog steeds op de grond zat en keek naar de anderen. "Hopelijk heeft iedereen het doorgekregen, maar ik geef vanavond een feest om met iedereen kennis te maken. Mijn ouders zijn nog niet thuis, maar ik geef het adres zo wel door in de groep. Ik moet eventjes weg." Ze knikte naar Joél en stond op om een sprintje te trekken naar hem. Jace sprong op zijn rug en lachte even. "Zullen we naar mijn huis gaan? Ik ben nog steeds alleen thuis." Zei ze en glimlachte.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    • Jake Blake •

    Met grote ogen keek hij naar de vliegende lolly's. En inspecteerde de smaken grondig.
    Hij wou er zelf wel heus een. Maar zolang hij niet werd aangeboden gaf hij geen kik.