• Poof! Nummer 17 ;o!
    Ik had een deal gesloten met Dirkje/Tsubomi en toen mocht ik het volgende topic openen ;D
    ----

    Je mag hier alles, maar dan ook alles dumpen wat maar met anime, manga of Japan te maken heeft. (:

    Wat is in hemelsnaam een otaku?

    In modern Japanese slang, the term otaku is mostly equivalent to "geek" or "nerd". However, it can relate to any fan of any particular theme, topic, hobby or form of entertainment. "When these people are referred to as otaku, they are judged for their behaviors - and people suddenly see an “otaku” as a person unable to relate to reality". The word entered English as a loanword from the Japanese language. It is typically used to refer to a fan of anime/manga but can also refer to Japanese video games or Japanese culture in general.
    (with special thanks to Wikipedia. :3)


    En wat zijn manga en anime dan?
    Manga are comics created in Japan, or by Japanese creators in the Japanese language, conforming to a style developed in Japan in the late 19th century. They have a long and complex pre-history in earlier Japanese art.
    In Japan, people of all ages read manga. The medium includes works in a broad range of genres: action-adventure, romance, sports and games, historical drama, comedy, science fiction and fantasy, mystery, suspense, detective, horror, sexuality, and business/commerce, among others. Since the 1950s, manga has steadily become a major part of the Japanese publishing industry, representing a ¥406 billion market in Japan in 2007 (approximately $3.6 billion) and ¥420 billion ($5.5 billion) in 2009. Manga have also gained a significant worldwide audience.
    Bron

    Anime are Japanese animated productions featuring hand-drawn or computer animation. The word is the abbreviated pronunciation of "animation" in Japanese, where this term references all animation, but in English, the term is defined as a Japanese-disseminated animation style often characterized by colorful graphics, vibrant characters and fantastic themes. Arguably, the stylization approach to the meaning may open up the possibility of anime produced in countries other than Japan. For simplicity, many Westerners strictly view anime as an animation product from Japan.
    Anime is an art form, specifically animation, that includes all genres found in cinema, but it can be mistakenly classified as a genre. In Japan, the term anime refers to all forms of animation from around the world. English-language dictionaries define anime as "a Japanese style of motion-picture animation" or as "a style of animation developed in Japan".
    Bron




    ~ Wil je ook mede-otaku worden, wees niet bang en laat een reactie achter! We zullen een poging doen niet te bijten, al kan ik niet beloven dat er niet toevallig ergens wat vampieren in de lijst staan. :3
    ~ Geef je voornaam door als je dat wil!
    ~ Shuuya/Syll had het geweldige idee om ook de MAL-profielen (My Anime List) achter de namen te zetten, zodat we kunnen zien wie welke anime/manga kijkt/volgt/leest. Dus vind je dat leuk, geef dan je MAL-profiel even door. (: (Of, als je je anime's/manga's ergens anders mee bijhoudt, mag je dat natuurlijk ook plaatsen.)
    ~ Naamveranderingen graag doorgeven!

    Join us! ;D
    13- Miuna (Shirley) - 19 - MAL
    14- Bleach (Chantal) - 18 - MAL
    15- Autumni (Michelle) - 13
    16- bkx98 (Benthe) - 15 - MAL
    17- Axiom (Reina) - 16 - MAL
    18- xHappinessx (Suus) - 16 - Animeplanet
    19- Quart (Rosa) - 15
    20- ErenJaeger (Astrid) - 16 - MAL
    21- Aussie (Sniper) - 18
    22- Einmana (Sarah) - 17 - MAL
    23- Tragically (Karin) - 19 - Animeplanet
    24 - Lazet (Iris) - 16 - MAL
    1- Tsubomi (Dirkje) - 17 - MAL - Hummingbird
    2- Taka (Kevin) - 20 - MAL
    3- Shuuya (Syll) - 20 - MAL - Hummingbird
    4- Hiyori (Myrthe) - 16 - MAL
    5- Rivaille (Sem) - 18
    6- Abunai (Minke) - 15 - MAL
    7- Midori (Maria) - 19
    8- Yoru (Maxime) - 14 MAL
    9- Lazulis (Lyra) - 18
    10- crywithout (Allen) - 17
    11- Mayfly (Lilian) - 17 - MAL
    12- Yayde (Marijke) - 18 - animeplanet



    Rechts boven: Kagerou Days:
    Summertime Record

    Links boven: Date a Live 2
    Rechts onder:
    A Teacher, Detained

    Links onder: Kuroshitsuji

    [ bericht aangepast op 12 mei 2014 - 15:29 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Tsubomi schreef:
    Mooi. :'D
    Ik raak geobsedeerd door Konoha en Ene. ;O Maar ik wil m'n username er niet in veranderen, want ik vind Tsubomi ook awesome. :/
    Het is ook zo moeilijk met Kagerou Project; alle personages zijn zo geweldig. ;w;

    Ik moet de nieuwe ep nog kijken, maar heb zoveel te doen. Vreselijk dit D:
    Moet donderdag recensies schrijven, dus ben die aan het voorbereiden. Maar oh wat wil ik me graag overgeven aan mijn verlangens en de rest van de dag anime kijken haha


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Ik heb de anime nog niet gezien en weet er echt weinig van af, maar die Zeref begint mij wel te interesseren zeg. :P
    Misschien toch ooit eens Fairytail gaan volgen. Het is alleen jammer dat Zeref pas in aflevering 98 hoorde ik voorkwam xd
    Das nog langer dan Uchiha Itachi in Naruto, want die kwam in 84 al :P
    Maar ja xd toch wil ik Fairy tail ooit eens zien :)


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Oh god jaaaa, ga FT kijken ;3
    Het is echt een van m'n fave animes! Zeref is niet eens de enige koele personage.
    Wacht maar tot je Mystogan en Jellal ziet ^^ OH en Gildarts! Die komen ook veeeel eerder voor


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Lazet schreef:
    Oh god jaaaa, ga FT kijken ;3
    Het is echt een van m'n fave animes! Zeref is niet eens de enige koele personage.
    Wacht maar tot je Mystogan en Jellal ziet ^^ OH en Gildarts! Die komen ook veeeel eerder voor


    Haha xd Ik heb de eerste episode gezien van Fairy tail ooit en die vond ik niet zo heel sterk xd
    Maar in ieder geval zijn Zeref en Natsu de twee die mij tot zo ver het meest interesseren. :)
    Maar vooral Zeref vanwege de tragiek in die kracht wat hij heeft dat alles om hem heen in een bepaalde radius sterft.
    En ik weet wss nog niet eens de helft van hoe veel meer er in hem zit xd Ik kijk er momenteel ook vrij oppervlakkig naar xd

    Maar ik wil Fairy tail wel ooit eens gaan kijken, maar ik heb nog niet de tijd gevonden.
    Ik bedoel, het zijn wel bijna 200 aflevering of zoiets die ik dan moet kijken xd Dat is niet niks.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Taka schreef:
    Ik heb de anime nog niet gezien en weet er echt weinig van af, maar die Zeref begint mij wel te interesseren zeg. :P
    Misschien toch ooit eens Fairytail gaan volgen. Het is alleen jammer dat Zeref pas in aflevering 98 hoorde ik voorkwam xd
    Das nog langer dan Uchiha Itachi in Naruto, want die kwam in 84 al :P
    Maar ja xd toch wil ik Fairy tail ooit eens zien :)


    OMG JA DOE HET :3
    Maar behalve Zeref zitten er nog meer awesome personages in hoor! :'D
    Jellal is er al heel snel en hij is sugoi sugoi~


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Taka schreef:
    (...)

    Haha xd Ik heb de eerste episode gezien van Fairy tail ooit en die vond ik niet zo heel sterk xd
    Maar in ieder geval zijn Zeref en Natsu de twee die mij tot zo ver het meest interesseren. :)
    Maar vooral Zeref vanwege de tragiek in die kracht wat hij heeft dat alles om hem heen in een bepaalde radius sterft.
    En ik weet wss nog niet eens de helft van hoe veel meer er in hem zit xd Ik kijk er momenteel ook vrij oppervlakkig naar xd

    Maar ik wil Fairy tail wel ooit eens gaan kijken, maar ik heb nog niet de tijd gevonden.
    Ik bedoel, het zijn wel bijna 200 aflevering of zoiets die ik dan moet kijken xd Dat is niet niks.

    Ja, echt 175..
    Maar sommige arcs zijn niet echt interessant, ik heb m'n vriend ook aangeraden een paar weg te laten, vooral de een na laatste. Maar dat is alleen als je het niet zo vindt, ikzelf vond het alsnog geweldig en heb trouw alles gekeken :Y)


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Haha xd ik zou in de zomervakantie eens beginnen aan deze serie :)
    Want dit is wel een serie die mij een beetje bij blijft en mij blijft interesseren.
    Ik hoop dat het qua enjoyment net zo serie wordt als Naruto, want daar beleef ik nog altijd het beste lol aan van de anime's
    Komt ook door de lengte van de anime xd
    Maar ik ben benieuwd :)


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Taka schreef:
    Haha xd ik zou in de zomervakantie eens beginnen aan deze serie :)
    Want dit is wel een serie die mij een beetje bij blijft en mij blijft interesseren.
    Ik hoop dat het qua enjoyment net zo serie wordt als Naruto, want daar beleef ik nog altijd het beste lol aan van de anime's
    Komt ook door de lengte van de anime xd
    Maar ik ben benieuwd :)

    Ik heb naruto niet gezien, maar ik beloof je dat je niet teleurgesteld zult worden ^^


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Lazet schreef:
    (...)
    Ik heb naruto niet gezien, maar ik beloof je dat je niet teleurgesteld zult worden ^^


    Nou, dat is een serie die jij eens zou moeten zien. xd
    De eerste arc lijkt ontzettend te zuigen, maar daarna wordt alles beter :)
    Ik ben echt groots fan van die serie :) Vooral van Kakashi Hatake :'D


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Taka schreef:
    (...)

    Nou, dat is een serie die jij eens zou moeten zien. xd
    De eerste arc lijkt ontzettend te zuigen, maar daarna wordt alles beter :)
    Ik ben echt groots fan van die serie :) Vooral van Kakashi Hatake :'D

    Ja, ik plan dus alles voor in de zomervakantie, maar heb nu al zo veel te doen dat ik niet eens weet of ik alles wel red haha!
    Maar ik zal hem erbij zetten, en misschien vind ik ergens tijd om te beginnen


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Lazet schreef:
    (...)
    Ja, ik plan dus alles voor in de zomervakantie, maar heb nu al zo veel te doen dat ik niet eens weet of ik alles wel red haha!
    Maar ik zal hem erbij zetten, en misschien vind ik ergens tijd om te beginnen


    Jaaa :O
    Want hijs echt heel erg goed.
    En alls wat zo cliché lijkt en ook zo onmogelijk blijkt toch een reden te hebben.
    Naruto heeft nogal de neiging om dingen een heel stuk later uit te leggen xd


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Taka schreef:
    (...)

    Jaaa :O
    Want hijs echt heel erg goed.
    En alls wat zo cliché lijkt en ook zo onmogelijk blijkt toch een reden te hebben.
    Naruto heeft nogal de neiging om dingen een heel stuk later uit te leggen xd

    Ja mijn vrienden vinden het niet zo, maar ik zal een poging wagen ^^


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Lazet schreef:
    (...)
    Ja mijn vrienden vinden het niet zo, maar ik zal een poging wagen ^^


    Het is miss in het begin niet veel, maar hoe verder het verhaal vordert, hoe beter het wordt.
    Ik denk dat je het in dat opzicht kunt vergelijken met Fairy tail :)


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Taka schreef:
    (...)

    Het is miss in het begin niet veel, maar hoe verder het verhaal vordert, hoe beter het wordt.
    Ik denk dat je het in dat opzicht kunt vergelijken met Fairy tail :)

    Maar ik vond FT sinds ep 2 a 3 al awesome ;$


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Hier een paar gifs omdat ik helemaal in de FT mood zit door dit gesprek :Y) Geniet:




    I solemnly swear that I am up to no good.