• Poof! Nummer 17 ;o!
    Ik had een deal gesloten met Dirkje/Tsubomi en toen mocht ik het volgende topic openen ;D
    ----

    Je mag hier alles, maar dan ook alles dumpen wat maar met anime, manga of Japan te maken heeft. (:

    Wat is in hemelsnaam een otaku?

    In modern Japanese slang, the term otaku is mostly equivalent to "geek" or "nerd". However, it can relate to any fan of any particular theme, topic, hobby or form of entertainment. "When these people are referred to as otaku, they are judged for their behaviors - and people suddenly see an “otaku” as a person unable to relate to reality". The word entered English as a loanword from the Japanese language. It is typically used to refer to a fan of anime/manga but can also refer to Japanese video games or Japanese culture in general.
    (with special thanks to Wikipedia. :3)


    En wat zijn manga en anime dan?
    Manga are comics created in Japan, or by Japanese creators in the Japanese language, conforming to a style developed in Japan in the late 19th century. They have a long and complex pre-history in earlier Japanese art.
    In Japan, people of all ages read manga. The medium includes works in a broad range of genres: action-adventure, romance, sports and games, historical drama, comedy, science fiction and fantasy, mystery, suspense, detective, horror, sexuality, and business/commerce, among others. Since the 1950s, manga has steadily become a major part of the Japanese publishing industry, representing a ¥406 billion market in Japan in 2007 (approximately $3.6 billion) and ¥420 billion ($5.5 billion) in 2009. Manga have also gained a significant worldwide audience.
    Bron

    Anime are Japanese animated productions featuring hand-drawn or computer animation. The word is the abbreviated pronunciation of "animation" in Japanese, where this term references all animation, but in English, the term is defined as a Japanese-disseminated animation style often characterized by colorful graphics, vibrant characters and fantastic themes. Arguably, the stylization approach to the meaning may open up the possibility of anime produced in countries other than Japan. For simplicity, many Westerners strictly view anime as an animation product from Japan.
    Anime is an art form, specifically animation, that includes all genres found in cinema, but it can be mistakenly classified as a genre. In Japan, the term anime refers to all forms of animation from around the world. English-language dictionaries define anime as "a Japanese style of motion-picture animation" or as "a style of animation developed in Japan".
    Bron




    ~ Wil je ook mede-otaku worden, wees niet bang en laat een reactie achter! We zullen een poging doen niet te bijten, al kan ik niet beloven dat er niet toevallig ergens wat vampieren in de lijst staan. :3
    ~ Geef je voornaam door als je dat wil!
    ~ Shuuya/Syll had het geweldige idee om ook de MAL-profielen (My Anime List) achter de namen te zetten, zodat we kunnen zien wie welke anime/manga kijkt/volgt/leest. Dus vind je dat leuk, geef dan je MAL-profiel even door. (: (Of, als je je anime's/manga's ergens anders mee bijhoudt, mag je dat natuurlijk ook plaatsen.)
    ~ Naamveranderingen graag doorgeven!

    Join us! ;D
    13- Miuna (Shirley) - 19 - MAL
    14- Bleach (Chantal) - 18 - MAL
    15- Autumni (Michelle) - 13
    16- bkx98 (Benthe) - 15 - MAL
    17- Axiom (Reina) - 16 - MAL
    18- xHappinessx (Suus) - 16 - Animeplanet
    19- Quart (Rosa) - 15
    20- ErenJaeger (Astrid) - 16 - MAL
    21- Aussie (Sniper) - 18
    22- Einmana (Sarah) - 17 - MAL
    23- Tragically (Karin) - 19 - Animeplanet
    24 - Lazet (Iris) - 16 - MAL
    1- Tsubomi (Dirkje) - 17 - MAL - Hummingbird
    2- Taka (Kevin) - 20 - MAL
    3- Shuuya (Syll) - 20 - MAL - Hummingbird
    4- Hiyori (Myrthe) - 16 - MAL
    5- Rivaille (Sem) - 18
    6- Abunai (Minke) - 15 - MAL
    7- Midori (Maria) - 19
    8- Yoru (Maxime) - 14 MAL
    9- Lazulis (Lyra) - 18
    10- crywithout (Allen) - 17
    11- Mayfly (Lilian) - 17 - MAL
    12- Yayde (Marijke) - 18 - animeplanet



    Rechts boven: Kagerou Days:
    Summertime Record

    Links boven: Date a Live 2
    Rechts onder:
    A Teacher, Detained

    Links onder: Kuroshitsuji

    [ bericht aangepast op 12 mei 2014 - 15:29 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Tsubomi schreef:
    (...)

    Nooo, zo jammer. ;c Maar de volgende keer is het vast beter. ^^ Het is ten slotte niet heel makkelijk om een baantje te vinden de laatste tijd. Maar het lukt je vast~!

    Let's hope so ^^ Het is idd erg moeilijk..
    Gaat snel met onze topics ;p

    [ bericht aangepast op 13 mei 2014 - 0:12 ]


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Uhhuh, good luck. ^^
    En inderdaad, het gaat wel erg snel de laatste tijd. :')


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Tsubomi schreef:
    (...)

    Hehe. :'D Welke is dat dan? ;O Die heb ik dan vast nog niet gezien, laat maar, anders spoiler ik mezelf weer. XD
    Maar ik vind het echt geweldig, en ik ben sowieso enorm fan van Aoi-chan. :3
    En Usui natuurlijk, hoe kun je Usui nou niet leuk vinden? (cat)
    En sowieso vind ik Misaki echt een geweldige vrouwelijke protagonist. :3 Vooral zo na Sawako van Kimi ni Todoke is het echt geweldig om nu een beetje een tomboy achtig type als hoofdpersoon te hebben. :'D


    Dus niet weten ? ;d
    Misaki is inderdaad leuk en Usui ook ;d. Ik was verder niet echt fan fan van iemand.. Misschien van Suzuna en van Hinata hoe die samen de hamburger doen ;D..
    Oh en Aoi is ook wel awesome ;d. crossdressers zijn altijd awesome.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Omg, welke anime's zijn dat in de beginpost? (cat)
    (En in de eerste post van dit topic, haha)

    [ bericht aangepast op 13 mei 2014 - 16:37 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    BastiIIe schreef:
    Omg, welke anime's zijn dat in de beginpost? (cat)
    (En in de eerste post van dit topic, haha)

    Die van de begin post staat in de spoiler onderin ;d.
    En in de allereerste post van dit topic Mekakucity Actors ;d.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Shuuya schreef:
    (...)

    Dus niet weten ? ;d
    Misaki is inderdaad leuk en Usui ook ;d. Ik was verder niet echt fan fan van iemand.. Misschien van Suzuna en van Hinata hoe die samen de hamburger doen ;D..
    Oh en Aoi is ook wel awesome ;d. crossdressers zijn altijd awesome.


    Vind je het heel erg als ik even niet weet wie Suzuna en Hinata zijn...? D: Serieus, die namen hier kan ik echt niet onthouden, alleen van de echt belangrijke persoontjes... XD
    Ja, daarom vind ik Aoi ook awesome. :Y)


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Tsubomi schreef:
    (...)

    Vind je het heel erg als ik even niet weet wie Suzuna en Hinata zijn...? D: Serieus, die namen hier kan ik echt niet onthouden, alleen van de echt belangrijke persoontjes... XD
    Ja, daarom vind ik Aoi ook awesome. :Y)

    Suzuna is het zusje en Hinata is een jeugdvriend ;d.
    Trouwens.. Ik dacht ik doe lief en ik zoek een leuk plaatje voor het volgend topic... Maar ik werd daar niet blij van D:
    Als je et topic ziet zou je weten waarom D:


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Shuuya schreef:
    (...)
    Suzuna is het zusje en Hinata is een jeugdvriend ;d.
    Trouwens.. Ik dacht ik doe lief en ik zoek een leuk plaatje voor het volgend topic... Maar ik werd daar niet blij van D:
    Als je et topic ziet zou je weten waarom D:


    Oh ja, het zusje! Zij is... vrij bijzonder. :'D Maar ik vind haar wel grappig. En bij Hinata gaat nog steeds geen belletje rinkelen, eigenlijk... :/
    Heeeeh nu ben ik benieuwd. ;O
    Ik wil weer kijken maar ik heb morgen presentatie en stressstressstress urghh. D:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ja als jullie nu allemaal ineens weigeren te reageren en dit topic niet vol raakt nu/straks, word ik niet blij :'D.. Ik ben er vanavond niet echt en ik heb al plaatjes gezocht :'D..

    en net wanneer ik dat zeg reageert iemand.. Fck it D:

    Tsubomi schreef:
    (...)

    Oh ja, het zusje! Zij is... vrij bijzonder. :'D Maar ik vind haar wel grappig. En bij Hinata gaat nog steeds geen belletje rinkelen, eigenlijk... :/
    Heeeeh nu ben ik benieuwd. ;O
    Ik wil weer kijken maar ik heb morgen presentatie en stressstressstress urghh. D:

    Dan ben je Hinata nog niet tegen gekomen denk ik ;o.. en heb ik nu iets gespoiled denk ik ;o.. Sorry ? ;o
    en succes morgen met je presentatie!

    [ bericht aangepast op 13 mei 2014 - 17:33 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik reageer? ;O

    Hehehehehe. :Y)

    [ bericht aangepast op 13 mei 2014 - 17:34 ]


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Tsubomi schreef:
    Ik reageer? ;O

    Ik veranderde het ook weer D: Ik refreshde eerst 10 keer voordat ik het plaatste.. Ik plaats het en jouw reactie staat er ineens boven xd.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Shuuya schreef:
    Ja als jullie nu allemaal ineens weigeren te reageren en dit topic niet vol raakt nu/straks, word ik niet blij :'D.. Ik ben er vanavond niet echt en ik heb al plaatjes gezocht :'D..

    en net wanneer ik dat zeg reageert iemand.. Fck it D:

    (...)
    Dan ben je Hinata nog niet tegen gekomen denk ik ;o.. en heb ik nu iets gespoiled denk ik ;o.. Sorry ? ;o
    en succes morgen met je presentatie!


    Ik weet niet... Ik weet alleen hoe ze heet nu toch? Volgens mij is dat niet zo'n hele erge spoiler hoor. :')
    & arigatou~~
    ik haat presentaties

    En ik had gereageerd voor je het weer aanpaste. :'D

    [ bericht aangepast op 13 mei 2014 - 17:36 ]


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Tsubomi schreef:
    (...)

    Ik weet niet... Ik weet alleen hoe ze heet nu toch? Volgens mij is dat niet zo'n hele erge spoiler hoor. :')
    & arigatou~~
    ik haat presentaties

    Je weet dat hij komt en dat hij een jeugdvriend is D:
    Ik haat die dingen trouwens ook :'D Heb donderdag een concept presentatie

    [ bericht aangepast op 13 mei 2014 - 17:37 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Oh het was een hij. (cat)
    Nou. In Mirai Nikki zit een vrouwelijke Hinata (toch??), daarom dacht ik dat. :')
    Jij ook succes donderdag ;o.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Dank je!
    Jup er was een vrouwelijke Hinata in Mirai Nikki. Ze had ook een leuk liedje ;d.
    Ben eens toen al die liedjes wezen luisteren die ze hadden gemaakt per character die meededen en er zaten awesome liedjes tussen ;d.
    En nu ga ik het volgende topic openen ;D


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you