• Deepthroaten?

    Ik en Mindretall probeerden het net met bananen, maar was niet succesvol.
    Is er een bepaalde techniek voor?

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Oooh... die mensen weer :S

    Google het zou ik zeggen...


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Mindretall schreef:
    (...)
    Lijkt me lastig om een meisje te gaan pijpen?

    Sinds wanneer ben jij een meisje? (cat)


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Novoselic schreef:
    (...)
    Sinds wanneer ben jij een meisje? (cat)

    Ik heb het over de andere van het duo, pop.


    We're all mad here.

    Ik geloof niet dat dit was wat er werd bedoeld toen er werd gevraagd om meer topics met persoonlijke verhalen. (krul)
    En ik zou inderdaad nog een paar jaar bij die dertien optellen, als je deze vraag al per se hier wilt stellen. Er was toch ook een algemeen sekstopic, dacht ik?


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Mindretall schreef:
    (...)
    Ik heb het over de andere van het duo, pop.

    Lijkt me wel duidelijk wie van de twee dan moet deepthroaten, pop. (krul)


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Mindretall schreef:
    (...)
    Lijkt me lastig om een meisje te gaan pijpen?


    Hyenas kunnen een onwijs lange clitoris hebben, ook wel een pseudopenis genoemd. Het is dus niet geheel onmogelijk, doch wel erg smerig en ook erg onverstandig :Y)



    Was het niet iets met je duim in je hand steken? I dunno, ik las ooit ergens hoe je je vuist in je mond kon stoppen en dat lukte ook niet. Plus, ik ben niet lenig genoeg om nut te hebben aan deepthroatskills


    quidquid excusatio prandium pro

    Novoselic schreef:
    (...)
    Lijkt me wel duidelijk wie van de twee dan moet deepthroaten, pop. (krul)

    Jij mag ook hoor, liefje. (cool)


    We're all mad here.

    Voiceless schreef:
    (...)

    Koud, maar verder goed.. Ik heb het eerste halfjaar samenwonen onlangs overleefd! (krul)
    En hoe gaat het met mijn liefste?


    Ja goed hoor, wanneer kom je bij mij wonen, 't is eenzaam zonder mijn liefste meisje

    SolidSnake schreef:
    (...)

    Hyenas kunnen een onwijs lange clitoris hebben, ook wel een pseudopenis genoemd. Het is dus niet geheel onmogelijk, doch wel erg smerig en ook erg onverstandig :Y)



    Was het niet iets met je duim in je hand steken? I dunno, ik las ooit ergens hoe je je vuist in je mond kon stoppen en dat lukte ook niet. Plus, ik ben niet lenig genoeg om nut te hebben aan deepthroatskills

    Van meisjes naar hyenas, meisjes slaat toch echt op een menselijk wezen. We hebben het hier niet over een vuist in je mond, het gaat niet om wat in je mond past maar hoeveel in je keel past en of je een no gagging reflex hebt volgensmij.


    We're all mad here.

    SolidSnake schreef:
    (...)

    Hyenas kunnen een onwijs lange clitoris hebben, ook wel een pseudopenis genoemd. Het is dus niet geheel onmogelijk, doch wel erg smerig en ook erg onverstandig :Y)



    Was het niet iets met je duim in je hand steken? I dunno, ik las ooit ergens hoe je je vuist in je mond kon stoppen en dat lukte ook niet. Plus, ik ben niet lenig genoeg om nut te hebben aan deepthroatskills


    HAHAHAH ik weet even niet wie jij bent maar je bent geweldig, dankjewel voor dat feitje

    Anyway dat werkt niet nee.. misschien worden sommige mensen gewoon met een grote keel geboren ofzo

    DavidBowie schreef:
    (...)

    Ja goed hoor, wanneer kom je bij mij wonen, 't is eenzaam zonder mijn liefste meisje


    We hebben nog wel ruimte in onze flat, denk ik. Moet je je wel verstoppen voor Kevin. (krul)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Square schreef:
    Ik geloof niet dat dit was wat er werd bedoeld toen er werd gevraagd om meer topics met persoonlijke verhalen. (krul)
    En ik zou inderdaad nog een paar jaar bij die dertien optellen, als je deze vraag al per se hier wilt stellen. Er was toch ook een algemeen sekstopic, dacht ik?


    Oh nouja dit is niet verboden ofzo

    Voiceless schreef:
    (...)

    We hebben nog wel ruimte in onze flat, denk ik. Moet je je wel verstoppen voor Kevin. (krul)


    Ja, ik ben wel echt een leuke aanvulling op je leven. Kevin word op een gegeven moment ook saai, maarja misschien als ik straks leer hoe ik moet deepthroaten.. hahahah kun jij dat ?

    DavidBowie schreef:
    (...)

    Oh nouja dit is niet verboden ofzo

    Inderdaad, ik heb alle regels gelezen het enige is;
    - Het is niet toegestaan om erotisch/seksueel getinte usernames te hebben.
    - Het is niet toegestaan foto\\\\'s of plaatjes te posten waarop geslachtsdelen zichtbaar zijn.


    We're all mad here.

    Mindretall schreef:
    (...)
    Jij mag ook hoor, liefje. (cool)

    Hm, en als ik je zeg dat ik een pedo van 65 jaar ben die Roger heet, wil je dan nog?


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it