• Deepthroaten?

    Ik en Mindretall probeerden het net met bananen, maar was niet succesvol.
    Is er een bepaalde techniek voor?

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Novoselic schreef:
    (...)
    Hm, en als ik je zeg dat ik een pedo van 65 jaar ben die Roger heet, wil je dan nog?

    Dan juist, daar kick ik op.. Roger that.


    We're all mad here.

    Novoselic schreef:
    (...)
    Hm, en als ik je zeg dat ik een pedo van 65 jaar ben die Roger heet, wil je dan nog?


    ROGER RABBIT

    Novoselic schreef:
    (...)
    Hm, en als ik je zeg dat ik een pedo van 65 jaar ben die Roger heet, wil je dan nog?

    Oh fck jij bent 12..
    1. Wat doe je in dit topic?
    2. Forget everything that I've just said.


    We're all mad here.

    DavidBowie schreef:
    (...)

    Ja, ik ben wel echt een leuke aanvulling op je leven. Kevin word op een gegeven moment ook saai, maarja misschien als ik straks leer hoe ik moet deepthroaten.. hahahah kun jij dat ?


    Nog nooit geprobeerd, dat soort dingen zijn vies! (cat)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Mindretall schreef:
    (...)
    Oh fck jij bent 12..
    1. Wat doe je in dit topic?
    2. Forget everything that I've just said.

    1. Reacties plaatsen.
    2. Nee.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Mindretall schreef:
    (...)
    Oh fck jij bent 12..
    1. Wat doe je in dit topic?
    2. Forget everything that I've just said.


    Whoops, pedorol omgedraaid 8D


    quidquid excusatio prandium pro

    Mindretall schreef:
    (...)
    Oh fck jij bent 12..
    1. Wat doe je in dit topic?
    2. Forget everything that I've just said.


    Als je dwaze topics plaatst, kun je dwaze antwoorden verwachten. Ga desnoods naar het algemene sekstopic of zo, maar als je hier 13+ zet, kun je het niet verhinderen dat een mentaal vergevorderde twaalfjarige hier komt kijken.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    SolidSnake schreef:
    (...)

    Whoops, pedorol omgedraaid 8D

    Ja beetje eng dit.


    We're all mad here.

    Grohl schreef:
    (...)

    Als je dwaze topics plaatst, kun je dwaze antwoorden verwachten. Ga desnoods naar het algemene sekstopic of zo, maar als je hier 13+ zet, kun je het niet verhinderen dat een mentaal vergevorderde twaalfjarige hier komt kijken.

    Ga me niet terechtwijzen. Ik verbied d'r niet om hier te komen. Het was niet een serieuze "wtf je bent twaalf ga weg, wat doe je hier", maar een "Oh fck je bent twaalf, dat zag ik niet aankomen."


    We're all mad here.

    Grohl schreef:
    (...)

    Als je dwaze topics plaatst, kun je dwaze antwoorden verwachten. Ga desnoods naar het algemene sekstopic of zo, maar als je hier 13+ zet, kun je het niet verhinderen dat een mentaal vergevorderde twaalfjarige hier komt kijken.


    Heey ik heb het gedaan niet hij, om het goed te maken mag jij Jan smit zijn in mijn rpg topic oke?oke.

    Novoselic schreef:
    (...)
    1. Reacties plaatsen.
    2. Nee.

    Dat is fair, maar ik hou me toch maar iets meer bij mijn leeftijd, Roger. Het spijt me.


    We're all mad here.

    DavidBowie schreef:
    (...)

    Heey ik heb het gedaan niet hij, om het goed te maken mag jij Jan smit zijn in mijn rpg topic oke?oke.


    We're all mad here.

    Voiceless schreef:
    (...)

    Nog nooit geprobeerd, dat soort dingen zijn vies! (cat)


    Ooh, maar ik wil hele vieze dingen met jou doen, tijger

    Mindretall schreef:
    (...)
    Ga me niet terechtwijzen. Ik verbied d'r niet om hier te komen. Het was niet een serieuze "wtf je bent twaalf ga weg, wat doe je hier", maar een "Oh fck je bent twaalf, dat zag ik niet aankomen."


    De laatste tijd zitten er meer en meer jongere mensen op het forum (: (Inclusief ikzelf, voor moest iemand daar commentaar op willen leveren.)


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Novoselic schreef:
    (...)
    1. Reacties plaatsen.
    2. Nee.


    Heey rustig aan, jij komt wel over als een Patricia Paay !! Wil je meedoen met mijn rpg?. ja? dankje!