• Deepthroaten?

    Ik en Mindretall probeerden het net met bananen, maar was niet succesvol.
    Is er een bepaalde techniek voor?

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Grohl schreef:
    (...)

    De laatste tijd zitten er meer en meer jongere mensen op het forum (: (Inclusief ikzelf, voor moest iemand daar commentaar op willen leveren.)

    Ja ik verwachtte gewoon niet met een 12-jarige te spreken in een 13+- forum, en aangezien het netjes AN was. Hoef je niet gelijk zo'n reactie te leveren, dan hou ik me mond over jouw leeftijd.

    [ bericht aangepast op 11 mei 2014 - 22:19 ]


    We're all mad here.

    -

    [ bericht aangepast op 11 mei 2014 - 22:19 ]


    We're all mad here.

    Mindretall schreef:
    (...)
    Ja ik verwachtte gewoon niet met een 12-jarige te spreken in een 13+- forum, en aangezien het netjes AN was. Hoef je niet gelijk zo'n reactie te leveren, dan hou ik me mond over jouw leeftijd.


    Mijn reactie was niet gemeen bedoeld, hoor :'D En wat had je over mijn leeftijd willen zeggen? Je mag het heus zeggen, hoor ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Grohl schreef:
    (...)

    Mijn reactie was niet gemeen bedoeld, hoor :'D En wat had je over mijn leeftijd willen zeggen? Je mag het heus zeggen, hoor ^^

    Ik heb er niks over te zeggen.


    We're all mad here.

    Mindretall schreef:
    (...)
    Ja ik verwachtte gewoon niet met een 12-jarige te spreken in een 13+- forum, en aangezien het netjes AN was. Hoef je niet gelijk zo'n reactie te leveren, dan hou ik me mond over jouw leeftijd.

    oh dus je verwagte dak zo ging tijpen als ik 12 was???


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Grohl schreef:
    (...)

    Mijn reactie was niet gemeen bedoeld, hoor :'D En wat had je over mijn leeftijd willen zeggen? Je mag het heus zeggen, hoor ^^


    Rustig nou, je bent oud genoeg voor mij hoor. Hoe dichter bij de nul..

    Novoselic schreef:
    (...)
    oh dus je verwagte dak zo ging tijpen als ik 12 was???

    Nee dat is overdreven, meer zo "H3eEeyYyy!" en meer "ieuw." en haten op het onderwerp zoals de rest. Ik vergat alleen dat de puberteit vroeger komt.


    We're all mad here.

    Volgens mijn heb ik jullie gemist. Ik ken jullie niet haha.
    In ieder geval is het antwoord hierboven al gegeven. Gewoon het kokhalsgevoel onderdrukken. Dan moet het volgens mij wel lukken. (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Scribe schreef:
    Volgens mijn heb ik jullie gemist. Ik ken jullie niet haha.
    In ieder geval is het antwoord hierboven al gegeven. Gewoon het kokhalsgevoel onderdrukken. Dan moet het volgens mij wel lukken. (:


    Dat kan ik echt niet hoor..

    Mindretall schreef:
    (...)
    Nee dat is overdreven, meer zo "H3eEeyYyy!" en meer "ieuw." en haten op het onderwerp zoals de rest. Ik vergat alleen dat de puberteit vroeger komt.


    De rest haat het onderwerp niet, ik vond het alleen wat vreemd dat je er 13+ plaatste :'D


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Scribe schreef:
    Volgens mijn heb ik jullie gemist. Ik ken jullie niet haha.
    In ieder geval is het antwoord hierboven al gegeven. Gewoon het kokhalsgevoel onderdrukken. Dan moet het volgens mij wel lukken. (:


    Je kent me niet? ):


    We're all mad here.

    Grohl schreef:
    (...)

    De rest haat het onderwerp niet, ik vond het alleen wat vreemd dat je er 13+ plaatste :'D

    Nog een keer, ik ben niet de maker van het topic.


    We're all mad here.

    Grohl schreef:
    (...)

    De rest haat het onderwerp niet, ik vond het alleen wat vreemd dat je er 13+ plaatste :'D

    Ja, en ik ben stiekem toch 65, dus snap ik niet wat er mis is als ik hier reageer.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Mindretall schreef:
    (...)
    Nog een keer, ik ben niet de maker van het topic.


    Oh ja, niet gezien :'D Komt wellicht omdat je naam in de beginpost staat. Anyway, ik vond het raar dat zij 13+ neerschreef.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Grohl schreef:
    (...)

    De rest haat het onderwerp niet, ik vond het alleen wat vreemd dat je er 13+ plaatste :'D


    Nou de jeugd van tegenwoordig doet het steeds jonger hoor