• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.
    •• • ••


    Mijn haar is nat, want ik heb het net geverfd. Er is niet super veel van te zien, maar m'n moeder zei dat 't awesome stond c;


    26 - 02 - '16

    Leuk, als je moet wachten op de stukjes van je groepsgenoten terwijl jij jouw deel al lang af hebt maar het ook in elkaar moet zetten. (cat)
    Nou. Ik hoop niet dat ik tot twaalf uur moet gaan wachten of zo want ik wil slapen. En anime kijken. Maar dat tweede zal er wel helemaal niet van komen.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Dit is de grootste kut dag ooit.


    Oldskool Xena, the warrior princes! wauw ;3 dat had ik lang niet meer gekeken :Y)


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    I'M SO DONE.
    Aaaaargh wat heb ik toch een hekel aan alles op het laatste nippertje. D: Geeeez had het eerder afgerond. Ik zit nu helemaal in de stress.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    't Is Emily niet.

    [ bericht aangepast op 13 mei 2014 - 23:56 ]


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Ik. ben. te. moe.

    Morgen max om half 8 op school zijn. Dus dat wordt 6 u opstaan.

    Gezellig.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    In de leegte staren en heel stil zitten misschien zelfs glimlachen naar een voorbij ganger... Maar in mijn hoofd staat iemand al schreeuwend de haren uit haar hoofd te trekken en komen er tralies muren op haar af die haar beknellen...
    *daily story of my life...* help!


    Like snow... beautiful but cold... Like fire... dangerous but warm...

    Just one last time.


    Mijn leven zou zoveel beter zijn op dit moment als mijn lichaam niet probeert mijn longen uit te spugen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Iemand die jouw naam wel kent en jij de zijne niet. Dat gebeurt dagelijks bij mij. Ik ben slecht in namen xd

    Omg eerste examen vandaag! Nederlands!!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Dat topic is eigenlijk wel grappig. Mensen lezen niet :'D


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Stupid idiot. Het is écht géén leuke grap. Mens, ik weet niet wie je bent maar gebruik je hersens! Ugh!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ugh, schrijf goed Engels of schrijf het niet. Ik erger me zo aan mensen die bijvoorbeeld neerzetten 'I love you to' in plaats van 'I love you too'. Ga dan gewoon Nederlands schrijven of zo. Wat een onzin zeg.


    26 - 02 - '16

    Sommige mensen zijn echt ignorant en kunnen zich totaal niet in een ander verplaatsen.


    Your make-up is terrible