• The 19 years later, the new Generation • Harry Potter RPG


    19 jaar later. de tovenaars oorlog is geweest, Voldemord is verslagen en Harry Potter leeft nog. maar wat gebeurd er nu? Welke avonturen en geheimen staan er op ons te wachten? Iedereen denkt dat het afgelopen is. dat alles weer goed is en niets ons meer kwaad wilt doen. maar is dat wel zo? Is alles echt weer het oude?



    •••The 19 years later, the new Generation•••
    when light will come, darkness will return



    Headmaster






    topic 1





    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••






    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry!



    Invullijstje student, Je mag ook bestaande rollen nemen (Albus Potter, Rose Weasley, ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie (kan je nog aanpassen tijdens de RPG)
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - omschrijf je personage
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste
    - *hoofd monitor



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie (kan je nog aanpassen tijdens de RPG)
    - vakken
    - omschrijf je personage
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)







    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••


    reserveringen (blijven 48 uur staan!) :




    Rollen :
    Gryffindor :
    Murderhouse • jaar 5 - Floris Adelais Donatus
    Leora • jaar 5 - Robert Fransico D’Ablaing
    Piaffe • jaar 6 - Melody Jane McCarter
    CrazyGirlxx • jaar 6 - Brooke Jane Eatside
    [Wall • jaar 6 - Jayden 'Jay' Cross
    Nightingalex • Chanellav ''Chanel'' Liannea Filister

    Ravenclaw :
    Silvanaa • jaar 6 - Amy Winchester
    Wall • jaar 6 Neva Zoë Gutiérrez
    Mills • jaar 6 - Alaska Lizz Hales
    Legolas • jaar 5 - Austin Matthew Jase
    Meraki • jaar 6 - Matthew James Harmon
    Silvanaa • jaar 6 - Finnick Dave Williams


    Hufflepuff :
    LegoIas • jaar 5 - Scorpius Hyperion Malfoy
    Leora • jaar 5 - Campbell Saunders
    Nightingalex • jaar 5 - Desanemi ''Demi'' van Detta
    That0neGirl • jaar 5 - Lisa Tresses



    Slytherin :
    Feaser • jaar 5 - Isabelle Railey Crowley
    BarnOwl • jaar 6 - Serena Azzura Rossini
    MiIls • jaar 6 - Aurora 'Snow' Swan
    Feaser • jaar 6 - Rowan Raymond Crowley
    Silvanaa • jaar 6 - Aiden Mccloud
    Meraki • jaar 5 - Mila Jolene Adams




    Profesoren (als professor mag je ook afdelingspunten geven en aftrekken) :
    Astronomie :
    Toverdranken : Filia Alessa Desiderius - 42 jaar • Murderhouse
    Verzorging van Fabeldieren :
    Waarzeggerij :
    Bezweringen : Claude Moore - 29 jaar • BarnOwl
    Kruidenkunde :
    Verweer tegen de Zwarte Kunsten : Maggie Mea Dorwin - 30 jaar • Feaser
    Geschiedenis van de Toverkunst :
    Dreuzelkunde : Mevr. (Sophie) Onderdeur - 28 jaar • That0neGirl
    Voorspellend Rekenen :
    Leer der Oude Runen :
    Gedaanteverwisseling : R. William Jacksons - 28 • Obliviate7


    totaal RPG'ers : 13




    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••






    klassenoudste (VOL) :

    Gryffindor :
    meisje : Brooke Jane Eatside - CrazyGirlxx
    jongen : Robert Fransico D’Ablaing - Leora

    Hufflepuff :
    Meisje : Desanemi ''Demi'' van Detta - Feaser
    jongen : Scorpius Hyperion Malfoy - LegoIas

    Ravenclaw :
    Meisje : Amy Winchester - Silvanaa
    Jongen : Matthew James Harmon - Meraki

    Slytherin :
    Meisje : Isabelle Railey Crowley - Feaser
    Jongen : Aiden Mccloud - Silvanaa



    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Aiden Mccloud - Silvanaa
    Beater 1 : Aurora 'Snow' Swan - MiIls
    Beater 2 : Mila Jolene Adams - Meraki
    Seeker : Isabelle Railey Crowley - Feaser
    aanvoerder : Aiden Mccloud - Silvanaa

    Hufflepuff
    Chaser 1 : Campbell Saunders - Leora
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : Desanemi ''Demi'' van Detta - Feaser
    Beater 2 :
    Seeker : Scorpius Hyperion Malfoy - LegoIas
    aanvoerder : Scorpius Hyperion Malfoy - LegoIas

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Alaska Lizz Hales - Mills
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Austin Matthew Jase - Legolas
    Beater 1 : Finnick Dave Williams - Silvanaa
    Beater 2 :
    Seeker : Neva Zoë Gutiérrez - Wall
    aanvoerder : Neva Zoë Gutiérrez - Wall

    Griffoendor
    Chaser 1 : Melody Jane McCarter - Piaffe
    Chaser 2 : Jayden 'Jay' Cross - Wall
    Chaser 3 :
    Keeper : Brooke Jane Eatside - CrazyGirlxx
    Beater 1 : Floris Adelais Donatus - Murderhouse
    Beater 2 :
    Seeker : Robert Fransico D’Ablaing - Leora
    aanvoerder : Melody Jane McCarter - Piaffe


    afdelingshoofd :
    Gryffindor : Filia Alessa Desiderius - 42 jaar • Murderhouse
    Ravenclaw : Mevr. (Sophie) Onderdeur - 28 jaar • That0neGirl
    Hufflepuff : Maggie Mea Dorwin - 30 jaar • Feaser
    Slytherin : Claude Moore - 29 jaar • BarnOwl



    Headmaster :

    hoofdmonitor meisje: MiIls • jaar 6 - Aurora 'Snow' Swan
    hoofdmonitor jongen: Silvanaa • jaar 7 - Finnick Dave Williams



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••AFDELINGS PUNTEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••







    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes*houw het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de person zelf
    *wil je mee helpen met het opbouwen van deze RPG? stuur me maar een PB'tje (:
    *je Nederlands of spelling hoeft niet goed te zijn, als je er maar plezier in hebt!
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een koekje
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar ^_^






    Praattopic
    Rollentopic
    story


    Trofeeën kamer

    Voor de enige echte topic volspammers: Leora & Eruditie


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••





    CAMPIUS forever (H)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    YAAY WE MADE IT


    Spoiler alert: you will save yourself

    Krijgen Camp en Scorp geen trofee voor grootste troublemakers? En voor extra drama?


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ga jij maar reageren op dtama campbell stukje staat als reactie 300 bij topic 6 :D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    jaa maar ik ben met iets anders bezig voor mijn verhaal...


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ahw achja ben toch op stage :o dus veel bijzoners ben ik toch niet aan het doen


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Mooi stukje om een topic mee te sluiten ;)

    Campbell Saunders

    Net op tijd had ik het stuk perkament weer in mijn zak gedaan want direct toen ik de zaal uit liep pakte Scorpius mijn handen vast en automatisch keek ik hem direct aan in zijn ogen waar tranen lagen. ‘Heb je James gekust?’ opeens week Scorpius blik af van mij en het ging naar een persoon achter me. Die de Grote Zaal in liep. Zou dat de persoon zijn van het dreigement? Veel tijd had ik er niet voor om erover na te denken aangezien mijn ogen weer gleden over Scorpius verdrietige gezicht. ‘Ik wil gewoon de waarheid. James zei tegen mij dat hij jou ging zoeken en jij hem kuste. Hoe zit dat, Campbell?’ ik schudde mijn hoofd. Ik had James niet gezoend. Ik wilde het niet. Ik voelde me nog steeds vies door zijn aanrakingen. Dat hij tegen mijn wil me betast had en ik mijzelf niet kon verdedigen. ‘Hij was te s-sterk… i-ik kon niet weg. I-ik wilde het niet, m-maar hij ging d-door.’ Stotterde ik en ik schudde mijn hoofd. Meer om mijn tranen tegen te houden. Ik wilde niet zwak zijn. Ik moest nu sterk zijn. Ik trok mijn hand los en veegde ermee zijn tranen weg. Tot de traan die op zijn lippen lag. Automatisch legde ik mijn armen in zijn nek en drukte mijn lippen tegen die van Scorpius aan terwijl ik me nog iets dichter tegen hem aan drukte. Ik wilde altijd zo staan. Ik wilde hem nooit meer loslaten. Mijn hand streek door zijn haar en plotseling hoorde ik een raar geluid van perkament en meteen liet ik Scorpius los. Als ik hiermee door ging zou James in gevaar zijn. Zou die persoon werkelijk James doodmaken als ik met Scorpius bleef? Waarom zou hij of zij dat doen? Ik schudde mistroostig mijn hoofd terwijl ik bewust van was van de keuze die ik moest maken en ik kon het niet laten om een ontsnapte traan over mijn gezicht te laten rollen. ‘Sorry. Ik ben hetero.’ Met een ruk draaide ik me om terwijl ik mijn ogen dicht kneep om de tranen tegen te houden. Ik wilde hem niet loslaten. Ik liep zonder aarzeling naar de Astronomietoren waar de sterren al helder aan de hemel schenen. Normaal vond ik het rustgevend. Vooral als ik bij Scorpius zat. Ik weet nog dat dat een van de weinige momenten was dat ik in slaap kon vallen waar Sinistra boos om zou worden omdat het in zíjn les was. Nu zou het toch nooit meer gebeuren. Scorpius zou nooit meer bij mij staan. Nooit meer me aankijken, maar het was beter zo. Niemand raakte gewond. Alleen mijn hart.


    Scorpius Malfoy

    ‘Hij was te s-sterk… i-ik kon niet weg. I-ik wilde het niet, m-maar hij ging d-door.’ Hij veegt mijn tranen weg. Ik trek hem meteen in een stevige knuffel. Hij drukt zijn lippen op de mijne. Ik ben nog iets te veel in de war. Hij aalt zijn lippen weer van de mijne af en kijkt me verdrietig aan.
    ‘Sorry. Ik ben hetero.’ Opeens draait hij zich om en is hij weg. Uit zijn gewaad valt een stukje perkament. Ik pak het op. Eigenlijk is het niet netjes om dit te lezen, maar ik moet weten wat het is. Ik lees het stukje minstens vijf keer en wil het dan verfrommelen. Ik doe het toch niet. Waar is Campbell heen? Naar James? Ik ren de grote zaal in, maar James zit gewoon met zijn familie te praten. Ik moet moeite doen om hem geen klap te verkopen. Maar hij kan me helpen met zoeken. Zonder iets te zeggen pak ik hem stevig vast bij zijn schouder en trek ik hem mee.
    'Merlijns baard! Wat is er aan de hand?' vraagt hij. Ik geef hem het perkament. Ik zie hem ook ongerust worden. Het is een bedreiging en daarom is Campbell nu weg. Zou die persoon echt in staat zijn om dat te doen? 'Waar is Campbell?' vraagt James. Ik zucht.
    'Hij is weg idioot. Hij rende weg en dit viel uit zijn gewaad. Ik weet niet waar hij is en jij gaat me helpen met zoeken.' James schudt lachend zijn hoofd. Ik wil hem zó graag slaan maar hou me in. Ik wil geen problemen.
    'Het is geen keuze tussen jou en mij, Scorpius. Het is een keuze tussen jou of niets. Dus jij moet dit oplossen. Zeg het maar als je hem gevonden hebt.' Ik kan me niet meer inhouden en sla hem hard in zijn gezicht. Hij deinst achteruit en scheldt me verrot. Mij maakt het niets uit. Ik loop door het kasteel. Wat bedoelde hij met niets? Zou Campbell weer zelfmoord proberen te plegen? Waar dan? Ik loop naar buiten en kijk naar het kasteel. Op de astronomietoren staat iemand. Zou het... In paniek begin ik alle trappen op te rennen. Ik raak uitgeput maar blijf rennen. Mijn lichaam protesteert, maar ik moet Campbell helpen. Ik kan ermee leven als hij niet voor mij kiest. Ik zou dan erg verdrietig zijn, maar een gebroken hart kan helen. Ik zou echter nooit meer kunnen helen als hij er niet meer was en dat mijn schuld zou zijn. Daarom blijf ik doorrennen. En het lukt me om boven te komen. Ik zie Campbell en het eerste wat ik doe is hem wegtrekken bij de reling.
    'Wat wou jij gaan doen? Waarom zei je niets!' Ik laat het perkament zien. Ik trek hem in een knuffel en trek hem misschien net iets te hard tegen me aan. Ik tril helemaal en mijn knieën doen ontzettend veel pijn, maar dit is veel belangrijker. Ik neem plaats op een bankje en hou Campbell nog steeds vast. 'Het spijt me, Campbell. Het spijt me voor alles,' zeg ik. De tranen komen niet meer. Toch ben ik aan het huilen zonder tranen. De afgelopen dagen heb ik teveel gehuild. Het lijkt allemaal zo nutteloos.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Campbell sau.ders

    'Wat wou jij gaan doen?' Ik voelde me plotseling weggetrokken worden door iemand. Ik wenste ergens dat het Scorpius niet was maar ik wist wel beter. Ik kneep voor een seconde mijn ogen dicht. Ik was zwak. Ik had belooft sterk te zijn. Voor hem. Continu verpest ik het weer. 'Waarom zei je niets?' Er werd een stuk perkament voor mijn neus gedouwd en ik zag dezelfde onbekende handschrift van iemand. Het was vast uit me zak gevallen.. of gepakt? Twee warme armen worden om me heen gelegd en ik word stijf tegen scorpius aangedrukt wat mijn emoties door elkaar leek te schudden tegen zijn trillende lichaam terwijl scorpius me mee trok naar een bankje. 'Het spijt me Campbell.. het spijt me voor alles.' Ondanks dat ik naar zijn armen snakte leek hey me te verstikken. Als ik scorpius koos, wat heel mijn lichaam en gevoel wilde dan zou er iets met james gebeuren. Zou ik dat wel over mijn hart krijgen? 'Scorpius je hebt niks fout gedaan.' Ik trok me zachtjes los uit zijn omhelzing en zette mijn hand bij zijn pols waar ik naar keek. Alles beter dan de verdriet die ik hem aan doe in zijn ogen te zien. 'Ik ben degene die sorry moet zeggen. Weet je nog dat ik belooft had sterk voor ons beide te zijn? Deze morgen? Nu heb ik het al verpest.' Ik keek met een schuin oog naar de afgrond. Het zag er zo aanlokkelijk uit. Net zoals twee dagen geleden. Kon ik maar van alle ellende verlost zijn. Kon ik maar van mijzelf verlost zijn. 'Scorpius. Je zou nooit van mij gehouden hebben als je me kenden zoals dit en ik heb het gevoel dat ik er niet meer uit ga komen.'


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Scorpius Malfoy

    'Scorpius je hebt niks fout gedaan.' Hij trekt zich uit mijn omhelzing. Ik weet niet wat ik moet doen. Alweer niet. Hij geeft me een gevoel van machteloosheid. Ik heb me deze dagen wel eens afgevraagd of onze relatie echt goed is. Soms wil ik het opgeven. Maar met één kus, nee één blik, kan hij dat weer verhelpen.
    'Ik ben degene die sorry moet zeggen. Weet je nog dat ik belooft had sterk voor ons beide te zijn? Deze morgen? Nu heb ik het al verpest.' Ik zie hem naar de afgrond kijken en grijp meteen zijn polsen vast.
    'Soms kan je niet sterk zijn. Soms moet je er gewoon doorheen bijten. Kan je niet sterk blijven. Dit is zoiets.' Ik weet niet hoe ik verder moet. Zoals wel vaker is mijn oplossing maar om niks te zeggen.
    'Scorpius. Je zou nooit van mij gehouden hebben als je me kenden zoals dit en ik heb het gevoel dat ik er niet meer uit ga komen.' Ik schud mijn hoofd. Ergens ben ik bang dat het inderdaad zo is. Dat hij altijd deze Campbell blijft. Ik kan hem niet altijd in de gaten houden. Maar toch is er de hoop dat hij weer anders wordt.
    'Ik hou nu ook van je. Ik zal dat ook nog ontzettend lang doen. Ik ben ook bang, Campbell. Ik ben bang dat Lucius Malfoy ons uit elkaar gaat drijven. Ik ben bang dat ik het jaar niet doorkom - vorig jaar was ok echt net over. Maar her meest bang ben ik voor het feit dat ik jou ieder moment kan verliezen. Ieder moment van de dag kan jij je realiseren dat je niet van me houdt. Ieder moment kan jij van een toren afspringen of wat dan ook. Ik kan dat niet aan. Ik hou van je.'


    Spoiler alert: you will save yourself

    Campbell Saunders

    Mijn polsen werden beet gehouden en noodgedwongen keek ik in zijn mooie grijze ogen. ‘Soms kan je niet sterk zijn. Soms moet je er gewoon doorheen bijten. Kan je niet sterk blijven. Dit is zoiets.’ Ik beet zachtjes op de binnenkant van mijn wang. Ik voelde echter geen pijn. Dit kwam vooral door de injectie die ik mijzelf toegediend had. Voor de pijn die ik nog had van de dagen daarvoor. Vooral de pijn van gister.
    ‘Ik hou nu ook van je. Ik zal dat ook nog ontzettend lang doen. Ik ben ook bang, Campbell. Ik ben bang dat Lucius Malfoy ons uit elkaar gaat drijven. Ik ben bang dat ik het jaar niet doorkom- vorig jaar was ik ook echt net over. Maar het meest bang ben ik voor het feit dat ik jou ieder moment kan verliezen. Ieder moment van de dag kan jij je realiseren dat je niet van me houdt. Ieder moment kan jij van een toren afspringen of wat dan ook. Ik kan dat niet aan. Ik hou van je.’ Zachtjes probeerde ik de brok in mijn keel weg te slikken die in mijn keel had plaatsgevonden door Scorpius worden. Ik keek naar zijn handen die mijn polsen omsloten. Deze avond had ik ze eerder gevoeld. Maar dan die van James. Die hadden mij met kracht vastgehouden. Ik wist dat Scorpius dat ook zou doen als ik mijzelf wat aan zou doen. Maar nu, nu er geen dreiging was hield hij me niet strak vast, maar liefdevol.
    ‘De injectienaald die ik mijzelf toediende vanmiddag, nam mijn pijn weg. Maar het nam niet de afschuwelijke aanrakingen van James weg en mijn gevoelens voor jou.’ Ik keek hem nog voor een seconde aan in zijn mooie grote grijze ogen en resoluut ging ik op Scorpius zitten om vervolgens zijn benen tussen mijn benen zachtjes te klemmen waardoor ik recht tegen over hem zat en in zijn ogen kon kijken en zachtjes trok ik mijn polsen los uit zijn handen en legde er een langs zijn kaak waar ik zachte donshaartjes voelde van een opkomende baard.
    ‘Ik wil niet dat je bang voor mij of om mij bent, Scorpius en ik zal je helpen. Waar je ook moeite mee hebt. Lucius kan ons misschien uit elkaar houden maar niet de liefde die ik voor jou koester.’ Ik zuchtte zachtjes terwijl ik in zijn grijze ogen kijk. ‘En ondanks dat ik soms aan..’ ik zweeg even en kon de woord ‘zelfmoord’ niet over mijn lippen krijgen. ‘Ik ben blij dat ik leef. Bij jou Scorpius.’ Voordat ik mijn beslissingen overwoog drukte ik mijn lippen op die van hem. Zachtjes liet ik mijn handen onder zijn gewaad gaan waar ik mijn handen op zijn zachte warme lichaam legde en zachtjes mijn lippen weer van Scorpius afhaalde. ‘Weet je niet hoe gek ik op jou ben, Scorpius.’ Fluisterde ik zachtjes tegen zijn lippen aan waarna ik ze meteen weer op de zijne drukte.

    Love is in the air ^^


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Scorpius Malfoy

    ‘De injectienaald die ik mijzelf toediende vanmiddag, nam mijn pijn weg. Maar het nam niet de afschuwelijke aanrakingen van James weg en mijn gevoelens voor jou.’ Ik voel weer woede oplaaien tegenover James. Hij moet van Campbell afblijven. Misschien moet ik dat hem nog duidelijker maken. Als ik Campbell niet vast had gehad, had ik mijn kracht ergens op geuit, maar nu hou ik het in. Campbell maakt zich los uit mijn polsen en ik voel de drang hem meteen weer vast te pakken zodat hij niet weg kan gaan. Hij legt een hand langs mijn kaak.
    ‘Ik wil niet dat je bang voor mij of om mij bent, Scorpius en ik zal je helpen. Waar je ook moeite mee hebt. Lucius kan ons misschien uit elkaar houden maar niet de liefde die ik voor jou koester.’ Hij zucht en ik glimlach een beetje. ‘En ondanks dat ik soms aan..’ Hij hoeft het niet te zeggen, ik weet wat hij bedoelt. ‘Ik ben blij dat ik leef. Bij jou Scorpius.’ Hij drukt zijn lippen op de mijne en ik probeer al mijn problemen weg te duwen. Hoewel het grotendeels lukt, is er een klein deeltje dat in mijn achterhoofd blijft zeuren. Hij haalt zijn lippen even van de mijne af.
    ‘Weet je niet hoe gek ik op jou ben, Scorpius.’ Ik glimlach. 'Ik denk bijna net zo gek als ik op jou ben,' antwoord ik. Ik voel zijn lippen weer op de mijne. Dan voel ik een steek van pijn door me heen gaan waardoor ik Campbell snel loslaat en op de grond zak. Ik hoef niet te kijken om te weten wie het is.
    'Dus, Campbell. Toch gekozen voor die freak?' James' stem klinkt door de toren. James loopt naar mij toe en schopt me. Ik probeer niet te schreeuwen, maar dat is moeilijk. Hij verdient het niet om te weten dat ik pijn lijd. 'Foute keuze. Want hij zal niet lang meer leven.'


    Spoiler alert: you will save yourself

    Campbell Saunders

    Secondes, minuten, uren. Tijd leek geen grip meer op mij te hebben en zorgen al helemaal niet. Ik was ergens bang geweest dat hij het niet zou toelaten als ik hem zou kussen maar dat was totaal niet het geval. ‘Dus, Campbell. Toch gekozen voor die freak?’ hoorde ik plotseling James stem door de astronomietoren schallen. Meteen liet Scorpius me los maar in plaats van dat hij op stond of iets anders viel hij op de grond waardoor mijn hart van angst in mijn keel leek te kloppen.
    Met rustige passen liep James op Scorpius toe. Alsof het een alledaagse bezigheid was wat hij deed.
    James schopte Scorpius en ik kon zien dat hij pijn leed. Hoewel hij dat niet wilde laten merken. ‘Foute keuze. Want hij zal niet lang meer leven.’ Mijn ogen gleden even van Scorpius naar James en weer terug. Ik wist niet wat ik moest doen. Ik was bang voor wat hij Scorpius zal aandoen maar ik was ook bang dat ik James pijn zou doen. Straks vuurde ik de verkeerde spreuk af waardoor hij van de astronomietoren viel. Het was niet echt super groot hier en James was al redelijk hard bezig met Scorpius naar de rand te schoppen.
    ‘Hou op James.’ Zei ik krachtloos terwijl mijn stem verblind werd van angst. James leek even te stoppen waarna hij mij aankeek. ‘Waarom zou ik? Zodra hij opgerot is dan zie je dat je veel beter kan krijgen.’
    Hij haalde even zijn hand door zijn haar door zijn eeuwige warrige haar waarna hij zich weer richtte op Scorpius. Klaar om hem van het randje te trappen. Met een snelle haal haalde ik mijn toverstok tevoorschijn ‘Protego’ meteen viel er een schild tussen Scorpius en James maar James had enkel en alleen een rare grijns op zijn gezicht door.
    ‘Pertrificus Tota..’ maar voordat ik mijn spreuk helemaal had uitgesproken zei James al verveeld; ‘Expelliarmus.’ Mijn toverstok verdween uit mijn hand naar die van James wat mij een naakt gevoel gaf. Ik was weerloos. James overbrugde nog de laatste stappen naar mij en greep mijn polsen stevig vast. Met moeite probeerde ik me los te rukken maar James was te sterk.
    Ik keek naar achteren en ik merkte dat ik dicht bij de afgrond stond waardoor ik wist dat ik geen keus had. James had gewonnen. Verwoed probeerde ik de tranen uit mijn ogen weg te knipperen terwijl James me strak aanstaarde met een blik die me angstig maakte. ‘Je bent zo mooi.’ Fluisterde hij. Een koude rilling ging over mijn rug waarna ik hem strak aanstaarde.
    ‘Als Scorpius sterft, sterft mijn hart met hem mee. Niks zal mij dan weerhouden om hem te volgen, James.’
    Ik hoopte dat James ons daardoor zou laten gaan maar hij drukte enkel en alleen zijn lippen stevig op die van mij terwijl zijn handen mijn polsen wat loslieten zodat hij zijn hand vrij had om mij te betasten. Snel deed ik een paar stappen naar achteren waardoor ik in de diepte viel maar ik kon nog net op tijd mijn handen op de richel van de astronomietoren vasthouden terwijl mijn lichaam in de afgrond hing. Ik keek naar boven waar ik het geschokte gezicht van James zag met zijn handen die hij uitstak. ‘Pak mijn hand.’ Riep hij. Maar ik kon het niet. Ik keek naar de afgrond. Was dit niet wat ik altijd al gewild had?

    Staat plotseling in mijn mailbox dat er in de topic gereageerd is. Maar goed dat ik net me huiswerk af heb ^^. Hoe is het ?


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Scorpius Malfoy

    ‘Hou op James.’ Hoor ik Campbell zeggen. Zelf kan ik helemaal niks. Blijkbaar is James erg goed in het uitvoeren van nonverbale spreuken. Ik vowl de spreuk Sectumsempra op me gevuurd worden. Ik verbijt mijn pijn zodat James en Campbell niks doorhebben.
    'Waarom zou ik? Zodra hij opgerot is dan zie je dat je veel beter kan krijgen.’ Ik wil iets zeggen tegen Campbell, dat hij moet doen wat hem het beste lijkt, maar ik kan niks uit mijn keel krijgen. Opnieuw vuurt James een nonverbale spreuk op me af. Nu schreeuw ik het uit van de pijn. Er volgt een gevecht tussen de twee jongens en ik zie nog net hoe Campbell van de toren valt. Ik wil iets schreeuwen maar het lukt niet. James steekt zijn hand uit. Ik sta op om naar Campbell te lopen. Maar ik zak weer ineen.
    'Pak zijn hand, Campbell! Waag het niet los te laten. Denk aan wat je net zei!' Schreeuw ik naar hem toe. James kijkt even woedend naar mij maar het is het waard. 'Het spijt me Campbell. Ik heb erin gefaald om jou te beschermen.' Tranen rollen over mijn wangen. Ik zie de uitdrukking op James gezicht veranderen. Hij trekt zijn hand terug.
    'Ik heb me bedacht, je hebt al gekozen. Veel plezier met doodgaan.' Hij rent de trap af en ik ren naar Campbell. Hij hangt er nog. Ik steek mijn handen uit en ga plat liggen op de grond. Dan komt er een idee in me op.
    'Accio bezem,' zeg ik.

    haha dat lijkt me inderdaad ook wel raar. Het gaat wel goed. En ik heb Campius gemist


    Spoiler alert: you will save yourself

    [Iemand voor Chanel, Demi, Rowan of Isabelle?]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    [Nightingalex -> iMickeyMouse -> Jovantos]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded