• The 19 years later, the new Generation • Harry Potter RPG


    19 jaar later. de tovenaars oorlog is geweest, Voldemord is verslagen en Harry Potter leeft nog. maar wat gebeurd er nu? Welke avonturen en geheimen staan er op ons te wachten? Iedereen denkt dat het afgelopen is. dat alles weer goed is en niets ons meer kwaad wilt doen. maar is dat wel zo? Is alles echt weer het oude?



    •••The 19 years later, the new Generation•••
    when light will come, darkness will return



    Headmaster






    topic 1





    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••






    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry!



    Invullijstje student, Je mag ook bestaande rollen nemen (Albus Potter, Rose Weasley, ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie (kan je nog aanpassen tijdens de RPG)
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - omschrijf je personage
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste
    - *hoofd monitor



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie (kan je nog aanpassen tijdens de RPG)
    - vakken
    - omschrijf je personage
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)







    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••


    reserveringen (blijven 48 uur staan!) :




    Rollen :
    Gryffindor :
    Murderhouse • jaar 5 - Floris Adelais Donatus
    Leora • jaar 5 - Robert Fransico D’Ablaing
    Piaffe • jaar 6 - Melody Jane McCarter
    CrazyGirlxx • jaar 6 - Brooke Jane Eatside
    [Wall • jaar 6 - Jayden 'Jay' Cross
    Nightingalex • Chanellav ''Chanel'' Liannea Filister

    Ravenclaw :
    Silvanaa • jaar 6 - Amy Winchester
    Wall • jaar 6 Neva Zoë Gutiérrez
    Mills • jaar 6 - Alaska Lizz Hales
    Legolas • jaar 5 - Austin Matthew Jase
    Meraki • jaar 6 - Matthew James Harmon
    Silvanaa • jaar 6 - Finnick Dave Williams


    Hufflepuff :
    LegoIas • jaar 5 - Scorpius Hyperion Malfoy
    Leora • jaar 5 - Campbell Saunders
    Nightingalex • jaar 5 - Desanemi ''Demi'' van Detta
    That0neGirl • jaar 5 - Lisa Tresses



    Slytherin :
    Feaser • jaar 5 - Isabelle Railey Crowley
    BarnOwl • jaar 6 - Serena Azzura Rossini
    MiIls • jaar 6 - Aurora 'Snow' Swan
    Feaser • jaar 6 - Rowan Raymond Crowley
    Silvanaa • jaar 6 - Aiden Mccloud
    Meraki • jaar 5 - Mila Jolene Adams




    Profesoren (als professor mag je ook afdelingspunten geven en aftrekken) :
    Astronomie :
    Toverdranken : Filia Alessa Desiderius - 42 jaar • Murderhouse
    Verzorging van Fabeldieren :
    Waarzeggerij :
    Bezweringen : Claude Moore - 29 jaar • BarnOwl
    Kruidenkunde :
    Verweer tegen de Zwarte Kunsten : Maggie Mea Dorwin - 30 jaar • Feaser
    Geschiedenis van de Toverkunst :
    Dreuzelkunde : Mevr. (Sophie) Onderdeur - 28 jaar • That0neGirl
    Voorspellend Rekenen :
    Leer der Oude Runen :
    Gedaanteverwisseling : R. William Jacksons - 28 • Obliviate7


    totaal RPG'ers : 13




    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••






    klassenoudste (VOL) :

    Gryffindor :
    meisje : Brooke Jane Eatside - CrazyGirlxx
    jongen : Robert Fransico D’Ablaing - Leora

    Hufflepuff :
    Meisje : Desanemi ''Demi'' van Detta - Feaser
    jongen : Scorpius Hyperion Malfoy - LegoIas

    Ravenclaw :
    Meisje : Amy Winchester - Silvanaa
    Jongen : Matthew James Harmon - Meraki

    Slytherin :
    Meisje : Isabelle Railey Crowley - Feaser
    Jongen : Aiden Mccloud - Silvanaa



    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Aiden Mccloud - Silvanaa
    Beater 1 : Aurora 'Snow' Swan - MiIls
    Beater 2 : Mila Jolene Adams - Meraki
    Seeker : Isabelle Railey Crowley - Feaser
    aanvoerder : Aiden Mccloud - Silvanaa

    Hufflepuff
    Chaser 1 : Campbell Saunders - Leora
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : Desanemi ''Demi'' van Detta - Feaser
    Beater 2 :
    Seeker : Scorpius Hyperion Malfoy - LegoIas
    aanvoerder : Scorpius Hyperion Malfoy - LegoIas

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Alaska Lizz Hales - Mills
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Austin Matthew Jase - Legolas
    Beater 1 : Finnick Dave Williams - Silvanaa
    Beater 2 :
    Seeker : Neva Zoë Gutiérrez - Wall
    aanvoerder : Neva Zoë Gutiérrez - Wall

    Griffoendor
    Chaser 1 : Melody Jane McCarter - Piaffe
    Chaser 2 : Jayden 'Jay' Cross - Wall
    Chaser 3 :
    Keeper : Brooke Jane Eatside - CrazyGirlxx
    Beater 1 : Floris Adelais Donatus - Murderhouse
    Beater 2 :
    Seeker : Robert Fransico D’Ablaing - Leora
    aanvoerder : Melody Jane McCarter - Piaffe


    afdelingshoofd :
    Gryffindor : Filia Alessa Desiderius - 42 jaar • Murderhouse
    Ravenclaw : Mevr. (Sophie) Onderdeur - 28 jaar • That0neGirl
    Hufflepuff : Maggie Mea Dorwin - 30 jaar • Feaser
    Slytherin : Claude Moore - 29 jaar • BarnOwl



    Headmaster :

    hoofdmonitor meisje: MiIls • jaar 6 - Aurora 'Snow' Swan
    hoofdmonitor jongen: Silvanaa • jaar 7 - Finnick Dave Williams



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••AFDELINGS PUNTEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••







    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes*houw het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de person zelf
    *wil je mee helpen met het opbouwen van deze RPG? stuur me maar een PB'tje (:
    *je Nederlands of spelling hoeft niet goed te zijn, als je er maar plezier in hebt!
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een koekje
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar ^_^






    Praattopic
    Rollentopic
    story


    Trofeeën kamer

    Voor de enige echte topic volspammers: Leora & Eruditie


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Leora schreef:
    (...)

    haha je weet wel dat haar Zwadderich genoten straks gaan moeten zeggen of ze gek geworden is aangezien ze met een Gryffindor samen werkt waar ze geen problemen mee lijkt te hebben he :P


    Dan hebben ze een regelrechte duivel voor zich. Mwhahahah!


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Hemwin schreef:
    (...)

    Dan hebben ze een regelrechte duivel voor zich. Mwhahahah!


    omg Isabel je bent zo'n rebel <3


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    omg Isabel je bent zo'n rebel <3


    XD


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Robert D’Ablaing

    ‘Dan heb je geluk dat toverdraken mijn beste vak is.’ ze lachte wat mij een aangename rilling gaf. Ze had echt een geweldige lach- iets wat ik zelden de afgelopen jaren gehoord had. Als een professionele toverdranken heks pakte ze het boek waar ze geconcentreerd in leek te lezen terwijl ze ongebroken haar haar in een staart deed waardoor haar nek ontbloot werd wat mijn adem leek te stokken. Snel wendde ik mijn blik af. Ik kon beter op de toverdrank concentreren dan haar als ik haar niet wil betreuren met een dieptreurig. ‘Kun je de flubberwurmen aangeven?’ Mijn blik ging over alle ingrediënten die ik zojuist gepakt heb en uiteindelijk vond ik de flubberwurmen en overhandigde aan haar terwijl ik ook in mijn boek staarde die eigenlijk zinloos voor mij lag.

    Zullen we zometeen een zwadderaar wat in hun toverdrankje laten gooien zodat het uit de hand loopt? ^^


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Isabelle Crowley || Klassenoudste || Seeker || Vijfde jaars ||
    Hij gaf het aan. ''Bedankt,'' Ik glimlachte voorzichtig. Met mijn hand pakte ik er 3 uit en gooide die de ketel in. Eventjes keek ik naar alles op de tafel, en vervolgens de lijst in het boek. De muntblaadjes lagen er niet. Ik stond op, liep naar de kast, pakte de blaadjes en ging weer naar mijn plaats. Voorzichtig zette ik het vuur harder, en roerde weer eventjes. Iemand kwam voor de tafel staan. ''Dus Isa. Nieuwe vrienden.'' Ik keek op en zag Rebecca staan. ''Rot op, Spark.'' gromde ik. Rotwijf. ''Ik snap het wel, je bent gewoon te anders voor een Slytherin. Zelfs je broer vertrouwt je niet.'' Dat was de druppel. ''Beter ga je weg. Voordat ik je iets aan doe.'' siste ik.
    Wat ik niet zag is dat ze wat in de ketel gooide.

    BWOEM!


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Kut Spark ik haat je D:


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Yush, zij zorgde voor de ruzie met haar broer D:


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Hemwin schreef:
    Yush, zij zorgde voor de ruzie met haar broer D:


    laten we haar haar van haar hoofd af branden :@


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    laten we haar haar van haar hoofd af branden :@


    Typ maar gewoon x) We zien wel. En Isabelle kennende ghegheghe


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Robert D’Ablaing

    ‘Bedankt.’ Ik keek hoe ze de flubberwurmen erin gooide wat meteen een sissend geluidje maakte. Plotseling stond ze op en liep ze weg naar de voorraad kast. Was ik iets vergeten te pakken? Ik was blijkbaar zo on-georganizeerd als mogelijk was. Dit was dus de reden waarom ik super slecht in toverdranken was. Een lange lap tekst met een reeks aan producten en dan je hoofd nog boven water houden. Ze kwam terug en ik probeerde nuttig te lijken maar ik had geen flauw idee wat ik moest doen waardoor ik me erg nutteloos voelde en ongemakkelijk. ‘Dus Isa. Nieuwe vrienden?’ ik keek op en ontmoette Sparks gezicht. Ze zat in Slytherin en naast haar rot karakter was ze ook niet bijsters knap. Waarschijnlijk was ze daarom zo agressief.
    ‘Rot op, Spark.’ Ik verbaasde me over Isabelles reactie maar liet niks blijken. ‘Ik snap het wel, je bent gewoon te anders voor een Slytherin. Zelfs je broer vertrouwt je niet.’ Ik beet op mijn lip. Ik wist niet of ik tussen deze twee meisjes in moest komen maar ik wist dat dit tegen de zere been was voor Isabelle. ‘Beter ga je weg. Voordat ik je iets aan doe.’ Ik keek naar Spark en ik zag haar nog net wat in de ketel gooien en weglopen tot er een luide knal uit onze ketel geproduceerd werd en allemaal vloeistof door het lokaal vloog wat onze kleding deed schroeien en de leraar stond in een paar stappen naast ons. ‘D’Ablaing, Crowley! Nablijven! Jullie kunnnen nog niet eens een normaal toverdrank opstarten zonder het uit elkaar te laten barsten.’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Isabelle Crowley || Klassenoudste || Seeker || Vijfde jaars ||
    In eens kwam er een knal uit onze ketel en vloog de vloeistof door het lokaal heen. Een paar meiden slaakte een gilletje. De docent stond als nel bij ons. ''D’Ablaing, Crowley! Nablijven! Jullie kunnnen nog niet eens een normaal toverdrank opstarten zonder het uit elkaar te laten barsten.'' Ik trok mijn wenkbrauw op en keek woedend naar Rebecca. Die kreeg problemen. Nablijven was niets. Maar wel bij deze gast. Ik beet op mijn lip door haar laatste zin. 'Zelfs je broer vertrouwt je niet.' Was dat waar? Vertrouwde Rowan me niet? Nola en een paar Slytherin jongens keken me afwachtend aan. Wachtend op mijn weer woord. Maar die kwam niet. Ik keek naar de docent. ''Best.'' mompelde ik onverstaanbaar. Oh Rebecca ging spijt krijgen. Ik wist nog niet hoe. Maar ze zou echt serieus spijt krijgen.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Robert D’Ablaing

    Mijn blik gleed naar Rebecca die enorm zelfvoldaan keek. Wacht maar ik zou haar nog krijgen. Ik tastte in mijn zak af naar een hulpmiddel en stootte tegen het vuurwerk die ik bij Tovertweeling ToverFopShop vandaan had. Als zij vals kon spelen kon ik dat zeker. ‘Best.’ Hoorde ik Isabelle zeggen. Zelfs zij durfde niet een weerwoord tegen deze leraar te hebben. Vele zeggen dat nablijven een hel bij hem is. Dit is de eerste keer dat ik kan kijken of de roddels werkelijk waar zijn en ik had een donker bruin vermoeden van wel. ‘Ruim die troep van jullie op.’ Zei de leraar nors terwijl hij van mij naar Isabelle keek. Ik keek hem nors terug aan. Hij hoefde niet te verwachtte dat ik hem ooit nog een hand boven zijn hoofd zou houden. Ik was misschien werkelijk vreselijk in toverdranken maar Isabelle niet. Iets wat hij had moeten weten. Hij zou niet zo boos op haar moeten worden. Met tegenzin pakte ik mijn toverstok tevoorschijn om alles weg te toveren maar er gleed een sadistische grijns over de leraars gezicht. ‘Niet met toverkracht; gewoon op de ouderwetse dreuzelmanier.’
    Ik fronste geergerd mijn wenkbrauwen. Hij zou werkelijk sterven in hel en dan zal ik dansen op zijn graf. Of ik zou hem in een bak water vol met piranha’s gooien zonder zijn toverstok waardoor hij dood gaat. Of hem spiesen tussen een bed vol spijkers.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Isabelle Crowley
    ''Ruim die troep van jullie op.'' De docent keek ons nors aan. Een paar Slytherins begonnen te mompelen met elkaar. Net zoals Robert wilde ik mijn toverstok pakken, maar die gast zei. ''Niet met toverkracht; gewoon op de ouderwetse dreuzelmanier.'' Dat was de druppel. ''Zoals U familie dus is?'' Hij keek me woedend aan, maar ik voelde er vrij weinig voor. ''10 punten aftrek voor Slytherin! En U, miss Crowley mag tot volgende week nablijven!'' Ik haalde mijn schouders op. ''Prima,U weet wel dat U dan nog meer last van mij heeft?'' Een kleine grijns sierde mijn lippen, en uitdagend keek ik de docent aan. Ik heb die gast nooit gemogen. De bel ging. ''Iedereen ga naar je volgende les!'' Hij keek mij en Robert weer aan. ''Jullie ruimen je troep op, en daarna mag miss Crowley naar het schoolhoofd gaan.'' Ik grinnikte. ''Okay,'' ''En ik ga met je afdeling hoofd praten. En nu: ruim die troep op.'' Hij tikte met zijn toverstok, en er kwamen twee emmers met water, sponzen en doekjes. De leraar liep het lokaal uit en ik hoorde de deur in het slot vallen. ''Lul..'' mompelde ik zacht.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    wtf Isabelle? Jij rebeltje D; je gaat over de scheef!


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Robert D’Ablaing

    ‘Zoals U familie dus is? ik beet op de binnenkant van mijn wang. Dat ging de leraar nooit accepteren. ’10 punten aftrek voor Slytherin. En U, miss Crowley mag tot volgende week nablijven.’ Ik keek even naar Isabelle die het niet eens leek te deren. ‘Prima, U weet wel dat U dan nog meer last van mij heeft?’ een grijns gleed om haar lippen. Waar was dat meisje heen die ik gisteravond had leren kennen? Ik wist dat het on-rechtvaardig was maar ergens vond ik het niks dat Isabelle zo gedroeg. Ik wilde niet dat ze in de problemen zou komen. ‘Iedereen ga naar je volgende les. Jullie ruimen je troep op en daarna mag miss Crowley naar het schoolhoofdgaan en ga ik met je afdelingshoofd praten. En nu: Ruim die troep op.’ Voor ik er erg in had kwamen er twee emmers met water en sponzen tevoorschijn. ‘Lul.’ Hoorde ik Isabelle nog mompelen toen de deur in het slot viel. Ik dacht alleen maar na over Rebecca. Ze was nog lang niet van mij af. Dat serpent moet altijd alles verpesten en nu zal ik haar een verpesten. Alsof iemand haar aardig vind- zelfs in haar eigen afdeling mocht niemand haar. Voordat Isabelle kon gaan soppen haalde ik mijn toverstok tevoorschijn en toverde de troep weg. Alsof ik werkelijk ging boenen. Dat had hij gewild. Het is niet alsof hij erachter zou komen. Ik liep naar zijn bureau toe en deed een paar kastjes open. Wat voor geheim zou hij hebben?



    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya