• Ze zijn inmiddels al een week bezig!

    - De roosters
    - Dien hier je klacht in over een examen
    - Hier kun je de uitwerkingen vinden van een examen


    Deep inside, I've never felt alive

    Wiskunde C.


    Caution first, always.

    Ik had gister TL wiskunde en ik heb het zwaar verkloot :W tussen de 3.3 en de 5.3 is mijn cijfer. Fml


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik had wiskunde A, sommige dingen waren Peanuts (lees: zetels uit de ene tabel van de zetels uit de andere tabel aftrekken, lol) en andere dingen lukte me gewoon écht even niet. Ik heb het vluchtig doorgenomen en ik heb volgens mij op veel plekken wel een paar punten weten te sprokkelen.
    Bij mijn laatste wiskunde toets (oefen examen eigenlijk, telte wel mee) dacht ik een 3 te hebben en toen had ik een 6, dus nu zal het wel meevallen (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik heb heel veel dat ik punt 1 fout heb, waardoor de gevolg antwoorden ook fout zijn terwijl ik wel de berekening op de goede manier heb edaan, maar ik kan niet echt in schatten hoeveel punten ik daar dan voor krijg.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Kairos schreef:
    Ik heb heel veel dat ik punt 1 fout heb, waardoor de gevolg antwoorden ook fout zijn terwijl ik wel de berekening op de goede manier heb edaan, maar ik kan niet echt in schatten hoeveel punten ik daar dan voor krijg.


    Als je daar een goede conclusie e.d. uit trekt en de wijze waarop je het berekent goed is, dan krijg je vaak nog best een hoop punten (;


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    BastiIIe schreef:
    (...)

    Als je daar een goede conclusie e.d. uit trekt en de wijze waarop je het berekent goed is, dan krijg je vaak nog best een hoop punten (;


    Ik hoop het echt. Ik zal wel sowieso voldoende blijven staan, dus daar ben ik wel blij mee.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Zo maar even een klacht indienen over vraag 11.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Daar hoorde ik me vriendin ook over klagen haha. Ik vond een paar ook vaag, klaag later wel.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    BastiIIe schreef:
    Ik had wiskunde A, sommige dingen waren Peanuts (lees: zetels uit de ene tabel van de zetels uit de andere tabel aftrekken, lol) en andere dingen lukte me gewoon écht even niet. Ik heb het vluchtig doorgenomen en ik heb volgens mij op veel plekken wel een paar punten weten te sprokkelen.
    Bij mijn laatste wiskunde toets (oefen examen eigenlijk, telte wel mee) dacht ik een 3 te hebben en toen had ik een 6, dus nu zal het wel meevallen (:


    Inderdaad, met dat peanuts deel. Ik had echt zoiets van, waaaat. Dit kun je een brugklasser laten doen! Maar goed, ik hoop dat ik minimaal een 7,6 ga halen. Maar een voldoende heb ik er denk ik wel uit weten te slepen.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    BastiIIe schreef:
    Daar hoorde ik me vriendin ook over klagen haha. Ik vond een paar ook vaag, klaag later wel.


    Ik vind de vraagstelling onduidelijk, en met deze vraagstelling zou het antwoord dat ik gegeven heb ook helemaal goed moeten zijn, al is dat niet hetzelfde als in het correctiemodel.
    En een klacht over vraag 3.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik denk dat ze echt geen hol gaan snappen van wat ik heb neergezet xd


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Haha, ach, je kunt iig even stoom afblazen op deze manier (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Klopt, maar het duurde zelfs een halfuur voordat me moeder snapte wat ik bedoelde xd

    De vraagstelling is nogal onduidelijk. In het correctiemodel staat dat bij T =1100 graden, v = 0.07 en dat voor temperaturen beneden de 1100 graden de maximale opwarmsnelheid groter dan 0.07 is. Dat klopt ook, maar door de vraagstelling is - nadat ik het correctiemodel heb gezien -het niet of duidelijk of de maximale opwarmsnelheid van de oven moet worden genomen, of de maximale opwarmsnelheid op het stuk tussen 600 en 1100 graden.
    De grootste maximale opwarmsnelheid van de oven ligt namelijk bij T=0, want "hoe heter de oven wordt, hoe meer warmte hij af zal staan aan de omgeving waar de temperatuur steeds langzamer kan stijgen". De oven kan niet kouder worden dan 0 graden, dus daar ligt eigenlijk de maximale opwarmsnelheid van de oven. In het correctiemodel wordt dus gerekend T=1000 en met 0,03 is minder dan 0,07, maar doordat de maximale opwarmsnelheid bij 1100 graden, kleiner is dan maximale opwarmsnelheid bij 0 graden (v=0,198), zouden berekeningen waarbij gewerkt is met T=0 ook goed gerekend moeten worden. (Want 0,03 < 0,07 < 0,198)


    Wie het snapt krijgt een koekje (cat)


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik snap het volgens mij. Ik vond dat ook een heel rare vraag idd! Ik heb hem benaderd als exponentiele groei op dat stuk tussen 600 en 110). Ik had echt geen idee :')


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    - geeft koekje -

    Ik vond het verwarrend doordat in de vraag stond "Blablabla, de maximale opwarmsnelheid van de oven", daardoor dacht ik dat ik de hoogste maximale opwarmsnelheid moest nemen. Anyway, ik hoop dat mijn docente mijn manier ook goed rekent. Ik blijf het iig raar vinden dat ze T=1100 gebruiken.
    Had je nog wel wat punten bij deze vraag?

    Bij vraag drie, had jij daar het gewicht genomen wat op de verpaking staat, of het aantal stuks * het gemiddelde gewicht per stuk?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered