• Poof! Nummer 19 ;o!
    Ook al is de andere nog niet vol.. Op 2 berichten na of zo xd. Maar hey, ik moet eten :'D.
    ----

    Je mag hier alles, maar dan ook alles dumpen wat maar met anime, manga of Japan te maken heeft. (:

    Wat is in hemelsnaam een otaku?

    In modern Japanese slang, the term otaku is mostly equivalent to "geek" or "nerd". However, it can relate to any fan of any particular theme, topic, hobby or form of entertainment. "When these people are referred to as otaku, they are judged for their behaviors - and people suddenly see an “otaku” as a person unable to relate to reality". The word entered English as a loanword from the Japanese language. It is typically used to refer to a fan of anime/manga but can also refer to Japanese video games or Japanese culture in general.
    (with special thanks to Wikipedia. :3)


    En wat zijn manga en anime dan?
    Manga are comics created in Japan, or by Japanese creators in the Japanese language, conforming to a style developed in Japan in the late 19th century. They have a long and complex pre-history in earlier Japanese art.
    In Japan, people of all ages read manga. The medium includes works in a broad range of genres: action-adventure, romance, sports and games, historical drama, comedy, science fiction and fantasy, mystery, suspense, detective, horror, sexuality, and business/commerce, among others. Since the 1950s, manga has steadily become a major part of the Japanese publishing industry, representing a ¥406 billion market in Japan in 2007 (approximately $3.6 billion) and ¥420 billion ($5.5 billion) in 2009. Manga have also gained a significant worldwide audience.
    Bron

    Anime are Japanese animated productions featuring hand-drawn or computer animation. The word is the abbreviated pronunciation of "animation" in Japanese, where this term references all animation, but in English, the term is defined as a Japanese-disseminated animation style often characterized by colorful graphics, vibrant characters and fantastic themes. Arguably, the stylization approach to the meaning may open up the possibility of anime produced in countries other than Japan. For simplicity, many Westerners strictly view anime as an animation product from Japan.
    Anime is an art form, specifically animation, that includes all genres found in cinema, but it can be mistakenly classified as a genre. In Japan, the term anime refers to all forms of animation from around the world. English-language dictionaries define anime as "a Japanese style of motion-picture animation" or as "a style of animation developed in Japan".
    Bron




    ~ Wil je ook mede-otaku worden, wees niet bang en laat een reactie achter! We zullen een poging doen niet te bijten, al kan ik niet beloven dat er niet toevallig ergens wat vampieren in de lijst staan. :3
    ~ Geef je voornaam door als je dat wil!
    ~ Shuuya/Syll had het geweldige idee om ook de MAL-profielen (My Anime List) achter de namen te zetten, zodat we kunnen zien wie welke anime/manga kijkt/volgt/leest. Dus vind je dat leuk, geef dan je MAL-profiel even door. (: (Of, als je je anime's/manga's ergens anders mee bijhoudt, mag je dat natuurlijk ook plaatsen.)
    ~ Naamveranderingen graag doorgeven!

    Join us! ;D
    14- Bleach (Chantal) - 18 - MAL
    15- Autumni (Michelle) - 13
    16- bkx98 (Benthe) - 15 - MAL
    17- Axiom (Reina) - 16 - MAL
    18- xHappinessx (Suus) - 16 - Animeplanet
    19- Quart (Rosa) - 15
    20- ErenJaeger (Astrid) - 16 - MAL
    21- Aussie (Sniper) - 18
    22- Einmana (Sarah) - 17 - MAL
    23- Tragically (Karin) - 19 - Animeplanet - Hummingbird
    24 - Lazet (Iris) - 17 - MAL
    25 - Disneyy (Rowena) - 16 -
    1- Tsubomi (Dirkje) - 18 - MAL - Hummingbird
    2- Taka (Kevin) - 20 - MAL
    3- Shuuya (Syll) - 20 - MAL - Hummingbird
    4- Hiyori (Myrthe) - 16 - MAL
    5- Rivaille (Sem) - 18
    6- Abunai (Minke) - 15 - MAL
    7- Midori (Maria) - 19
    8- Yoru (Maxime) - 14 MAL
    9- Lazulis (Lyra) - 18 - MAL
    10- crywithout (Allen) - 17
    11- Mayfly (Lilian) - 17 - MAL
    12- Yayde (Marijke) - 18 - animeplanet
    13- Miuna (Shirley) - 19 - MAL



    Rechts boven: Mekakucity Actors[/url]
    Links boven: Mairunovich
    Rechts onder: Shuuen no Shiori
    Links onder: Cuticle Tantei Inaba

    [ bericht aangepast op 24 mei 2014 - 23:23 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Shuuya schreef:
    @Kevin, je weet dat dat kind officieel niet het zusje was van Kirito hea maar het nichtje? Volgens mij werd dat ergens verteld.
    (...)
    Weet je dat ik in een mind fck zit nu en ik de helft gewoon niet wil geloven? XD


    Kagerou is fucked up. Ik haat het. Ik haat het zo erg. x]
    Maar het is zo geweldig. >< Ah, daaaaaamn.
    Kan iedereen niet gewoon blij en levend en gelukkig eindigen? Sprookjeseinde? Ja? Alsjeblieft? :c


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Oh god door jullie word ik zo benieuwd naar Kagerou! Alleen kan de nieuwe ep niet kijken, en ben pas bij chapter 5 van de manga ):


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Taka schreef:
    (...)

    Jaa, weet ik, maar dat bedoel ik met van die slappe excuses maken om te coveren dat het zijn zusje is zeg maar. Dan ga je verzinnen van het is maar het nichtje waar hij een groot deel van zijn leven mij samenwoonde volgens mij xd Ja, dan is het een stuk minder erg xd Ik ben gewoon niet zo van de incest in series, sorry. :P

    Ik ben daar anders ook niet van hoor :'D...
    Tsubomi schreef:
    (...)

    Kagerou is fucked up. Ik haat het. Ik haat het zo erg. x]
    Maar het is zo geweldig. >< Ah, daaaaaamn.
    Kan iedereen niet gewoon blij en levend en gelukkig eindigen? Sprookjeseinde? Ja? Alsjeblieft? :c

    Precies! Wil ook een sprookjes einde D: Maar nee Japanse mensen zijn over het algemeen dicks met animes en niks eindigt als een sprookje D:
    of je moet freaking yaoi lezen en zelfs daar zitten nog wel eens dick eindes tussen -.-


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Shuuya schreef:
    (...)
    Ik ben daar anders ook niet van hoor :'D...


    Ah mooi zo, :P
    Dan hebben we nog iets gemeen op dat we allebei fan zijn van Hikari :'D


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Taka schreef:
    (...)

    Ah mooi zo, :P
    Dan hebben we nog iets gemeen op dat we allebei fan zijn van Hikari :'D

    Yeee :'D.. We komen er wel met onze overeenkomsten xd.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Holy shit Kano wat doe je O_O


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Shuuya schreef:
    Holy shit Kano wat doe je O_O


    JA DAT DUS.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Shuuya schreef:
    (...)
    Precies! Wil ook een sprookjes einde D: Maar nee Japanse mensen zijn over het algemeen dicks met animes en niks eindigt als een sprookje D:
    of je moet freaking yaoi lezen en zelfs daar zitten nog wel eens dick eindes tussen -.-


    Is het erg dat ik dit stiekem een hele grappige woordspeling vind? :'D


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Trouwens, in de manga was het toch ook helemaal niet zo dat de Mekakushi dan überhaupt wist over Ene's verleden? Daar vertelt ze het toch helemaal niet? Dat vond ik best wel een enorm verschil, los van alle andere dingen die anders waren...
    My gooooood het moment waarop Ene Konoha gaat zien... Dat ga ik nooit aankunnen. O______o
    Vooral als je je bedenkt dat ik gewoon de hele episode van vorige week en deze week alleen maar heb gejankt. :') Bij Kagerou daze ook al trouwens. x]


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Trouwens, tbh vind ik de manga zoooooveel beter dan de anime!


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Tsubomi schreef:
    (...)

    JA DAT DUS.

    Ik was echt van; Ahw wat lief hoe hij praat tegen Ayano en toen was het gewoon ineens pats boom.. Eerst dat verklappen, dat kon ik nog wel door de vingers zien.. Ooit kwam ze erachter en toen ineens dat O_O
    Tsubomi schreef:
    (...)

    Is het erg dat ik dit stiekem een hele grappige woordspeling vind? :'D

    Welk woordspe- oh...
    Tsubomi schreef:
    Trouwens, in de manga was het toch ook helemaal niet zo dat de Mekakushi dan überhaupt wist over Ene's verleden? Daar vertelt ze het toch helemaal niet? Dat vond ik best wel een enorm verschil, los van alle andere dingen die anders waren...
    My gooooood het moment waarop Ene Konoha gaat zien... Dat ga ik nooit aankunnen. O______o
    Vooral als je je bedenkt dat ik gewoon de hele episode van vorige week en deze week alleen maar heb gejankt. :') Bij Kagerou daze ook al trouwens. x]

    Ene verteld haar verleden daar inderdaad niet.. Maar in de manga zijn ze ook niet naar de graf geweest.. zo veel dingen zijn niet gebeurd.. Zoals die ontvoering van vorige keer..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Shuuya schreef:
    Graag gedaan! Kan je nagaan dat ik het had gelezen voor die nieuwe chapter uit kwam en ik zag ineens dat er een nieuw chapter was en ik was zo blij dat de schrijfster toch had besloten om er mee door te gaan ;D
    Trouwens is Tamako Market aan te raden? Ik vind ze er zo lief uit zien namelijk ;o. Ben hem wel 1x begonnen, ik weet alleen niet meer waarom ik gekapt ben.
    Vind vooral dit meisje zo lief;



    Choi is zo kawaii !!!
    Ik vond Tamako market persoonlijk erg leuk. Ik raad het aan. Het is trouwens van de zelfde animatie studio dan van free, K-On!, Kyoukai no Kanata en veel andere.
    Je kent vast deze reclame wel die zonden ze uit in Japan tussen reclame break van Tamako market net als alle andere Kyoto Animation reclames.

    [ bericht aangepast op 25 mei 2014 - 10:52 ]


    I'm Not Going To let Momo Touch You, Not Even A Finger Tip. - Yuzu to Alice - Fukumenkei Noise

    Reclame van Free? Die ben ik alleen tegen gekomen op facebook en toen zei ik dat ik die alleen voor de gein ging kijken.
    Nooit gedacht dat het zo serieus werd en alles o.o


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    OMG Free. Heb er zoon zin in.
    Alleen mensen ik heb gisteren city actors gezien. (Om half twaalf s nachts)
    Alleen ik snap er niet zo veel meer van. Ik begon het op de helft kwijt te raken.
    Ik vertel de rest later wel moet nu werken.


    Vampire + Servant = Servamp

    Lol ben nu echt veel manga aan het lezen lol ze zijn nog steeds aan het posten van nieuwe hoofdstukken.
    Een paar die ik nu al erg leuk vind maar ik lees er meer.
    Orange 11/?
    Momo 7/35 klaar met posten ben ik gisteren aan begonnen heb ik helemaal gedownload op iPod.
    Papa , I love you (afgerond gisteren yaoi)
    Sachiusu 5/19


    I'm Not Going To let Momo Touch You, Not Even A Finger Tip. - Yuzu to Alice - Fukumenkei Noise