• Aanvragen kan gewoon.
    Wil je een cover aanvragen, laat dan alsjeblieft wat informatie achter, zoals;
    * Titel
    * Korte Samenvatting
    * Eventueel plaatjes die je er perse in wilt
    * Sfeer die het weer moet geven
    * Horizontaal of verticaal ? ×Het liefst maak ik verticale covers (; Daar ben ik ook beter in vind ik zelf.×
    * Eventuele Exta's


    Voorbeelden




    Aanvragen ~ Het kan nogal verschillen wanneer je hem krijgt, de ene keer heb ik genoeg tijd en inspiratie om ze te maken en een andere keer heb ik dat niet, dus het kan soms wel langer dan een week duren, ligt er ook aan op welke plek je in het lijstje staat.

    Nieuwe lijst!:

    1 ×Rider ~ 2
    3 ×Insouciant ~ Mee bezig
    4 ×Tylan ~ Beginnen
    5 ×Karabatic ~ Beginnen
    6 ×Avarosa
    7 ×Flowering
    8 ×Squib
    9 ×Maleficia
    10 ×HelenaRavenclaw
    11 ×Calendis
    12 ×Dae
    13 ×DreamerN
    14 ×DreamerN




    Aanvragen kan gewoon ~ Reminder

    Afgerond

    79. Anaklysmos2.
    80. Lance
    81. WriterIV
    82. Scandal
    83. Patibel
    84. Indis
    85. Indis
    86. Stegers
    87. Leora
    88. Lovelost Lovelost
    89. Geleninja
    90. Ryderlynn
    91. Diaval
    92. Vamos
    93. DreamerN
    94.TheHorcrux
    95. BiebsAngel
    96. SlellarxLove
    97. Tigresse
    98. Redrosex
    99. Diaval
    100. Graecus
    101. Aestivate
    102. Arqueiro
    103. JamesPotterJamesPotter
    104. DreamerN
    105. Okunoshima
    106. Boomclap
    107. Wallace
    108. Newt_Runner
    109. TheHorcrux
    110. Ziggler
    111. Tsuchiya
    112. Rudolph
    113. Donar
    114. Assassin
    115. Beetleblade
    116. Raisei
    117. Rider
    118. Isimat
    119. Insouciant
    120.

    [ bericht aangepast op 20 jan 2015 - 21:56 ]


    Credendo Vides


    * Titel: Tu a Fou!
    * Korte Samenvatting: Het gaat over de middelbare school maar voor de rest is het nog een geheim.
    * Eventueel plaatjes die je er perse in wilt:
    Pic 1
    Pic 2
    Achtergrond deel 1
    Achtergrond deel 2
    * Sfeer die het weer moet geven
    Opgelaten
    * Horizontaal of verticaal ? wat het beste uitkomt
    * Eventuele Exta's Nope , als er iets is stuur maar een pb x


    Hier je cover, ben benieuwd wat je ervan vind, vooral van het flikkerende randje bij de GIF... En of je het goed vind dat ik het plaatje van het andere blonde meisje gebruikt heb.


    Credendo Vides

    * Titel Left
    * Korte Samenvatting

    Wanneer Eleanor, wakker word nadat ze haar bewustzijn had verloren, weet ze niets meer. Ze staat op een grasveld, waar velen bloedvlekken inzitten, maar de mensen zijn er niet... Nergens. Maar wie is ze zelf eigenlijk? Ze weet niet wie ze is, waar ze is, en waarom ze alleen is. Het hele dorp is verlaten, niemand te vinden. Of toch wel? Al snel ontmoet ze Adam Rhey, een jongen die ook achtergebleven is, vergeten. Net als haar. Hij vertelt haar wat hij weet, maar ook hij weet niet waar iedereen is. Ze bouwen een vriendschap op, en als eerste ontrafelen ze wie ze is. Samen gaan ze op onderzoek uit, leren elkaar te vertrouwen. Ze redden zich samen, overleven samen.
    De dagen gaan nog, maar de nachten zijn verschrikkelijk. Ze horen geluiden, voetstappen, stemmen, alsof de mensen terug zijn.
    Maar de nachten wanneer de maan vol is -elke week een keer- zijn het allerergst. Ze horen dingen elkaar uitmoorden, horen bloed vloeien. Zullen ze erachter komen wat er aan de hand is, terwijl hun angst groeit? En zullen ze slagen om elkaar te beschermen? Of misschien wel het belangerijkste: slagen ze erin om de rest terug te vinden, en te weten wat er aan de hand is?
    Terwijl ze allebei andere gevoelens hebben voor mekaar? Een gevaarlijke missie begint; een missie die levens gaat kosten.

    * Eventueel plaatjes die je er perse in wilt
    http://data1.whicdn.com/images/117710504/large.jpg
    http://25.media.tumblr.com/5ca5d7f5f0466524078236482e34af04/tumblr_mvjwr0kKRI1rxau6bo1_500.jpg
    http://data3.whicdn.com/images/117905649/large.jpg

    Misschien nog een volle maan op de achtergrond, en voor de rest laat ik het aan jou over.

    * Sfeer die het weer moet geven Griezelig, mysterieus, en vooral dat hun verward zijn.
    * Horizontaal of verticaal ? Wat het mooiste is....
    * Eventuele Exta's Nope


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Hhmm... Oké, dat is ook apart..
    Een aanvraag plaatsen en dan niet meer actief zijn, echt profiel gedeletet inactief... (WriterIV) Weten jullie misschien of er een reden was ?


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    Hhmm... Oké, dat is ook apart..
    Een aanvraag plaatsen en dan niet meer actief zijn, echt profiel gedeletet inactief... (WriterIV) Weten jullie misschien of er een reden was ?


    Ik heb geen idee, ik ken die persoon zelfs niet, username komt me ook helemaal niet bekend voor of zo..


    16 - 09 - '17

    Scandal schreef:
    Ik wil graag iets aanvragen:

    * Titel: Letters to Heaven
    * Korte Samenvatting: De dood komt altijd onverwachts. Soms heb je de persoon niet alles kunnen vertellen. Zou het dan niet mooi zijn om een brief te kunnen schrijven die uiteindelijk in de hemel terecht zou komen. Dat je de envelop enkel maar aan een ballon moet hangen die uiteindelijk zo hoog vliegt dat hij in de hemel aankomt? Waarna je geliefde de brief kan lezen? Dat zou toch mooi zijn…
    * Eventueel plaatjes die je er perse in wilt: Dit of iets soortgelijks. Ik wil graag iets met een ballon. =)
    * Sfeer die het weer moet geven: Hemels, rustig, maar toch ook vrolijk, niet te druk.
    * Horizontaal of verticaal ? Geen voorkeur
    * Eventuele Exta's: Alleen de titel en ergens mijn username.

    Danku!


    Het is misschien wel een simpele cover, maar ik hoor graag wat je ervan vind (:

    [ bericht aangepast op 28 mei 2014 - 14:28 ]


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    (...)

    Het is misschien wel een simpele cover, maar ik hoor graag wat je ervan vind (:


    Ik vind hem prachtig! :Y)

    Echt mooi!


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Pabitel schreef:
    (...)

    Ik heb geen idee, ik ken die persoon zelfs niet, username komt me ook helemaal niet bekend voor of zo..


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Pabitel schreef:
    Mag ik het ook via pb aanvragen? De samenvatting van de story wil ik namelijk nog niet meedelen, aangezien deze story nog niet online is en het anders te veel gaat verklappen.


    Ik weet niet of je het erg vind, maar ik plaats de cover wel hier in de store.

    Zelf vind ik hem misschien nog niet duister genoeg door het gebruik van de kleuren, dus dat hoor ik graag nog even van jou, maar hier is die dan (:


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    (...)

    Ik weet niet of je het erg vind, maar ik plaats de cover wel hier in de store.

    Zelf vind ik hem misschien nog niet duister genoeg door het gebruik van de kleuren, dus dat hoor ik graag nog even van jou, maar hier is die dan (:



    Nee, dat vind ik niet erg.

    Ik vind het echt een super leuke cover, het is idd niet zo duister, maar eigenlijk vind ik hem zo wel goed. Bedankt!


    16 - 09 - '17

    ~

    [ bericht aangepast op 31 mei 2014 - 22:07 ]


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Indis schreef:
    * Titel Left
    * Korte Samenvatting
    Wanneer Eleanor, wakker word nadat ze haar bewustzijn had verloren, weet ze niets meer. Ze staat op een grasveld, waar velen bloedvlekken inzitten, maar de mensen zijn er niet... Nergens. Maar wie is ze zelf eigenlijk? Ze weet niet wie ze is, waar ze is, en waarom ze alleen is. Het hele dorp is verlaten, niemand te vinden. Of toch wel? Al snel ontmoet ze Adam Rhey, een jongen die ook achtergebleven is, vergeten. Net als haar. Hij vertelt haar wat hij weet, maar ook hij weet niet waar iedereen is. Ze bouwen een vriendschap op, en als eerste ontrafelen ze wie ze is. Samen gaan ze op onderzoek uit, leren elkaar te vertrouwen. Ze redden zich samen, overleven samen.
    De dagen gaan nog, maar de nachten zijn verschrikkelijk. Ze horen geluiden, voetstappen, stemmen, alsof de mensen terug zijn.
    Maar de nachten wanneer de maan vol is -elke week een keer- zijn het allerergst. Ze horen dingen elkaar uitmoorden, horen bloed vloeien. Zullen ze erachter komen wat er aan de hand is, terwijl hun angst groeit? En zullen ze slagen om elkaar te beschermen? Of misschien wel het belangerijkste: slagen ze erin om de rest terug te vinden, en te weten wat er aan de hand is?
    Terwijl ze allebei andere gevoelens hebben voor mekaar? Een gevaarlijke missie begint; een missie die levens gaat kosten.
    * Eventueel plaatjes die je er perse in wilt
    http://data1.whicdn.com/images/117710504/large.jpg
    http://25.media.tumblr.com/5ca5d7f5f0466524078236482e34af04/tumblr_mvjwr0kKRI1rxau6bo1_500.jpg
    http://data3.whicdn.com/images/117905649/large.jpg

    Misschien nog een volle maan op de achtergrond, en voor de rest laat ik het aan jou over.

    * Sfeer die het weer moet geven Griezelig, mysterieus, en vooral dat hun verward zijn.
    * Horizontaal of verticaal ? Wat het mooiste is....
    * Eventuele Exta's Nope


    Oké, hierbij een poging gedaan (: Hoor graag wat je ervan vind ! Misschien nog niet duister genoeg ?

    [ bericht aangepast op 1 juni 2014 - 2:26 ]


    Credendo Vides

    Ik maak nog een story... Dus:

    * Titel Broken Spear
    * Korte Samenvatting

    Rawen is als een klein meisje van drie, gevonden en opgevoed door de Dothraki. En na dertien jaar weet ze gewoon niet beter dan dat ze een Dothraki is. Wel weet ze dat ze een buitenbeentje is, maar toch weet ze niet beter dan dat ze een Dothraki is.Maar als er op een dag een man bij hun kamp aankomt, en haar vertelt dat ze veel meer dan een Dothraki is, staat haar wereld op z'n kop. Een sluipmoordenaar blijkt alle kinderen van de oude Prins Doran, heer van de Zonnespeer, vermoord te hebben. Rawen blijkt de enige bastaard dochter van hem te zijn, maar de oude Doran staat op het punt om te sterven, en hij heeft geen erfgenaam om zijn plaats in te nemen, behalve Rawen dan. Maar zij denkt verder na, waarom zijn zijn kinderen vermoord? Wie heeft ze vermoord? En op de meeste vragen krijgt ze antwoord. Ook krijgt ze een taak. Een taak die alleen de erfgenaam van de Zonnespeer kan volbrengen.
    Er begint een bloederige strijd om de macht in Westeros. Een strijd om te regeren, en degene die je liefhebt te beschermen.



    * Eventueel plaatjes die je er perse in wilt Dit meisje:
    http://media-cache-ak0.pinimg.com/736x/31/6c/27/316c27143c200021c1e7ff1ec91dd8ad.jpg Zij is de hoofdpersoon.
    Deze jongen:
    http://gb.cri.cn/mmsource/images/2010/12/01/c5f2677b4f41413aa4f6d25501f2cc86.jpg
    Dit logo:
    http://wallpapersus.com/wp-content/uploads/2012/09/House-Martell-Song-Of-Ice-And-Fire.jpg Misschien een beetje in het midden dat logo, ofzo?
    http://img2.wikia.nocookie.net/__cb20120321102659/gameofthrones/images/0/0d/Dothrakhorses.jpg Deze paarden.
    http://blogs.hpedsb.on.ca/ths/dicksonn/files/2013/05/RedSky.jpeg Achtergrond dacht ik...

    * Sfeer die het weer moet geven Er moet een Spanning inzitten.
    * Horizontaal of verticaal ? Wat het beste uitkomt.
    * Eventuele Exta's Het is van Game Of Thrones


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    DreamerN schreef:
    (...)

    Oké, hierbij een poging gedaan (: Hoor graag wat je ervan vind ! Misschien nog niet duister genoeg ?



    Ik vind hem heel mooi! het zou alleen heel tof zijn als er nog een volle maan op de achtergrond kwam!

    [ bericht aangepast op 1 juni 2014 - 14:37 ]


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Indis schreef:
    (...)

    Ik vind hem heel mooi! het zou alleen heel tof zijn als er nog een volle maan op de achtergrond kwam!


    Oké, ik heb geen idee hoe je die maan dan wou, dus ik heb het nu gewoon zo gedaan (;


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    (...)

    Oké, ik heb geen idee hoe je die maan dan wou, dus ik heb het nu gewoon zo gedaan (;



    Nu vind ik hem perfect :) Bedankt!


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."