• Aanvragen kan gewoon.
    Wil je een cover aanvragen, laat dan alsjeblieft wat informatie achter, zoals;
    * Titel
    * Korte Samenvatting
    * Eventueel plaatjes die je er perse in wilt
    * Sfeer die het weer moet geven
    * Horizontaal of verticaal ? ×Het liefst maak ik verticale covers (; Daar ben ik ook beter in vind ik zelf.×
    * Eventuele Exta's


    Voorbeelden




    Aanvragen ~ Het kan nogal verschillen wanneer je hem krijgt, de ene keer heb ik genoeg tijd en inspiratie om ze te maken en een andere keer heb ik dat niet, dus het kan soms wel langer dan een week duren, ligt er ook aan op welke plek je in het lijstje staat.

    Nieuwe lijst!:

    1 ×Rider ~ 2
    3 ×Insouciant ~ Mee bezig
    4 ×Tylan ~ Beginnen
    5 ×Karabatic ~ Beginnen
    6 ×Avarosa
    7 ×Flowering
    8 ×Squib
    9 ×Maleficia
    10 ×HelenaRavenclaw
    11 ×Calendis
    12 ×Dae
    13 ×DreamerN
    14 ×DreamerN




    Aanvragen kan gewoon ~ Reminder

    Afgerond

    79. Anaklysmos2.
    80. Lance
    81. WriterIV
    82. Scandal
    83. Patibel
    84. Indis
    85. Indis
    86. Stegers
    87. Leora
    88. Lovelost Lovelost
    89. Geleninja
    90. Ryderlynn
    91. Diaval
    92. Vamos
    93. DreamerN
    94.TheHorcrux
    95. BiebsAngel
    96. SlellarxLove
    97. Tigresse
    98. Redrosex
    99. Diaval
    100. Graecus
    101. Aestivate
    102. Arqueiro
    103. JamesPotterJamesPotter
    104. DreamerN
    105. Okunoshima
    106. Boomclap
    107. Wallace
    108. Newt_Runner
    109. TheHorcrux
    110. Ziggler
    111. Tsuchiya
    112. Rudolph
    113. Donar
    114. Assassin
    115. Beetleblade
    116. Raisei
    117. Rider
    118. Isimat
    119. Insouciant
    120.

    [ bericht aangepast op 20 jan 2015 - 21:56 ]


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    (...)

    Oké, hier een probeersel (:



    Zonder tekst :





    hij is super!!!! alleen een andere sleutel, ik zal even de link zoeken


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Even random, maar ik vind dat je echt gegroeid bent in je covers. In het begin spraken ze me totaal niet aan en nu zit ik eigenlijk stiekem mee te kijken met je topics omdat je echt iets magische in je werkjes verwerkt.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    Even random, maar ik vind dat je echt gegroeid bent in je covers. In het begin spraken ze me totaal niet aan en nu zit ik eigenlijk stiekem mee te kijken met je topics omdat je echt iets magische in je werkjes verwerkt.


    Bedankt (: ik leer het mezelf aan en ben er over het algemeen nog niet zo kang mee bezig (ong. Een jaar of zo...) en als ik nu terug kijk op mijn oude vind ik de meeste ook lelijk XD


    Credendo Vides



    dit is de sleutel, key of bravery als je het geen goede foto vind ;)


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Ik zag dat je kon aanvragen om op de wachtlijst te komen maar ik wil toch vragen of ik er ook bij mag zo ja is bijlage in Spoiler.

    * Titel: Legendary Lovers
    * Korte Samenvatting:

    Sinds de eerste komst op Zweinstein werd Campbell al gepest door Scorpius Malfidus. De zoon van Draco Malfidus die de aartsvijand van zijn vader is. Campbell verzwijgt dit voor zijn vader, vrienden en de leraren wat Scorpius alleen maar lijkt aan te voeren in zijn pesterijen waardoor het algauw meer word dan alleen mentale martelingen. Maar wat als Scorpius achter Campbells geheim komt dat hij sinds zijn geboorte al verzwijgt? Zal Scorpius hem helpen of zou hij doorgaan met zijn pesterijen? Of zou Campbell wraak nemen voor Scorpius pesterijen?
    Allemaal vragen en weinig antwoorden. Maar wat als er geen keus meer is dan te delen?

    * Eventueel plaatjes die je er perse in wilt







    Het hoeft niet perse deze foto’s. Maar ik zou wel graag de twee hoofdpersonen er in willen (Campbell a.k.a. Dylan Everett is foto 1; Scorpius a.k.a. Bertie Gilbert foto 2). Zweinstein mag ook eventueel anders.

    * Sfeer die het weer moet geven -> Ik weet niet precies; Donker?
    * Horizontaal of verticaal ? – Maakt niet uit


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    Ik zag dat je kon aanvragen om op de wachtlijst te komen maar ik wil toch vragen of ik er ook bij mag zo ja is bijlage in Spoiler.

    * Titel: Legendary Lovers
    * Korte Samenvatting:

    Sinds de eerste komst op Zweinstein werd Campbell al gepest door Scorpius Malfidus. De zoon van Draco Malfidus die de aartsvijand van zijn vader is. Campbell verzwijgt dit voor zijn vader, vrienden en de leraren wat Scorpius alleen maar lijkt aan te voeren in zijn pesterijen waardoor het algauw meer word dan alleen mentale martelingen. Maar wat als Scorpius achter Campbells geheim komt dat hij sinds zijn geboorte al verzwijgt? Zal Scorpius hem helpen of zou hij doorgaan met zijn pesterijen? Of zou Campbell wraak nemen voor Scorpius pesterijen?
    Allemaal vragen en weinig antwoorden. Maar wat als er geen keus meer is dan te delen?

    * Eventueel plaatjes die je er perse in wilt







    Het hoeft niet perse deze foto’s. Maar ik zou wel graag de twee hoofdpersonen er in willen (Campbell a.k.a. Dylan Everett is foto 1; Scorpius a.k.a. Bertie Gilbert foto 2). Zweinstein mag ook eventueel anders.

    * Sfeer die het weer moet geven -> Ik weet niet precies; Donker?
    * Horizontaal of verticaal ? – Maakt niet uit


    Je mag gewoon aanvragen wat je wilt (; Gaat gewoon altijd door, zo heb ik wel eens een lijst met 12 aanvragen gehad x)


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    (...)

    Je mag gewoon aanvragen wat je wilt (; Gaat gewoon altijd door, zo heb ik wel eens een lijst met 12 aanvragen gehad x)


    Haha pro :P ikzelf kan echt geen covers maken/ photoshoppen of wat dan ook...
    Ik weet niet maar ik voel me er zo 'raar' bij ergens om zomaar iets te vragen want het kost jou ook weer tijd.. Ik ben met dit soort dingen dus totaal niet mee bekend. Wat ik wel weet is dat ik super blij ben dat je voor mij een poging gaat wagen (:

    Uchikspamjetopicnuvol


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Haha pro :P ikzelf kan echt geen covers maken/ photoshoppen of wat dan ook...
    Ik weet niet maar ik voel me er zo 'raar' bij ergens om zomaar iets te vragen want het kost jou ook weer tijd.. Ik ben met dit soort dingen dus totaal niet mee bekend. Wat ik wel weet is dat ik super blij ben dat je voor mij een poging gaat wagen (:

    Uchikspamjetopicnuvol


    Haha, is niet erg (: Als je vragen hebt moet je die gewoon stellen toch? Ik pak er ook gewoon tijd voor als ik tijd heb, dus soms kan het wel eventjes duren voor ik er weer één af heb.


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    (...)

    Haha, is niet erg (: Als je vragen hebt moet je die gewoon stellen toch? Ik pak er ook gewoon tijd voor als ik tijd heb, dus soms kan het wel eventjes duren voor ik er weer één af heb.


    haha, maar goed dat ik net zoals Thranduil ben; I am patient, I can wait ^^ Had ik maar Thranduils haar alleen :P Net zo lang en schitterend ('x

    hahastraksbenjegeenhobbitfanwatikmenietkanvoorstellen


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    * Titel
    Lost angel
    * Korte Samenvatting
    Het gaat over Laila die een luizenleventje heeft. Er komt een nieuwe jongen in de klas en ze moeten samen werken, hij is cool maar zijn broer is leuker. tamtamtammm
    * Eventueel plaatjes die je er perse in wilt



    * Sfeer die het weer moet geven
    Vakantie-achtig
    * Horizontaal of verticaal ?
    wat het beste uitkomt
    * Eventuele Exta's

    Lukt het nog met mijn cover?


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    LoveLost schreef:
    Lukt het nog met mijn cover?


    Ik heb er nog niet echt tijd voor gehad ):


    Credendo Vides

    * Titel: Be a drug, my dear.
    * Korte Samenvatting: Lucy is op zoek naar de persoon die haar moeder vermoord heeft en haar zusje heeft laten verdwijnen. Het enige wat ze van hem heeft is een vingerafdruk en een onduidelijke herinnering. Twee mannen, die bekend staan voor moord, drugshandel en valse papieren, tonen interesse in haar en bieden aan om te helpen, maar willen ze haar wel echt helpen of proberen ze haar op een dwaalspoor te brengen om de man te beschermen.
    * Eventueel plaatjes die je er perse in wilt Dit plaatje wil ik er echt heel graag in:


    (hoeft niet persé dit plaatje, maar een pistool lijkt me wel gaaf)

    (het lijkt me cool als het kan, maar het hoeft niet)
    Een sigaret of iemand die rookt. Zou ook wel gaaf zijn.
    * Sfeer die het weer moet geven. Iets mysterieus en als het kan dat de achtergrond een beetje onscherp is zodat het lijkt alsof je stoned bent. (beetje moeilijk uit te leggen dus dit idee klik)
    * Horizontaal of verticaal ? verticaal .
    * Eventuele Exta's
    Dit is een belangrijke quote/zin in het verhaal, die ook de titel verklaart: "'Most woman are like sigarets to men,' mamma said. 'They use them when they are bored and step on them they are done. Don't be a sigaret. Be a drug, my dear. Let them die for you.'" Misschien dat je er iets mee kan.
    Verder zijn dit de twee mannen die haar willen helpen: (Danila Kozlsofsky en Michael Fassbender) Je hoeft er niets, mee maar misschien helpt het en deze plaatjes kan je, maar hoef je niet te gebruiken.


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    geleninja schreef:
    * Titel: Be a drug, my dear.
    * Korte Samenvatting: Lucy is op zoek naar de persoon die haar moeder vermoord heeft en haar zusje heeft laten verdwijnen. Het enige wat ze van hem heeft is een vingerafdruk en een onduidelijke herinnering. Twee mannen, die bekend staan voor moord, drugshandel en valse papieren, tonen interesse in haar en bieden aan om te helpen, maar willen ze haar wel echt helpen of proberen ze haar op een dwaalspoor te brengen om de man te beschermen.
    * Eventueel plaatjes die je er perse in wilt Dit plaatje wil ik er echt heel graag in:


    (hoeft niet persé dit plaatje, maar een pistool lijkt me wel gaaf)

    (het lijkt me cool als het kan, maar het hoeft niet)
    Een sigaret of iemand die rookt. Zou ook wel gaaf zijn.
    * Sfeer die het weer moet geven. Iets mysterieus en als het kan dat de achtergrond een beetje onscherp is zodat het lijkt alsof je stoned bent. (beetje moeilijk uit te leggen dus dit idee klik)
    * Horizontaal of verticaal ? verticaal .
    * Eventuele Exta's
    Dit is een belangrijke quote/zin in het verhaal, die ook de titel verklaart: "'Most woman are like sigarets to men,' mamma said. 'They use them when they are bored and step on them they are done. Don't be a sigaret. Be a drug, my dear. Let them die for you.'" Misschien dat je er iets mee kan.
    Verder zijn dit de twee mannen die haar willen helpen: (Danila Kozlsofsky en Michael Fassbender) Je hoeft er niets, mee maar misschien helpt het en deze plaatjes kan je, maar hoef je niet te gebruiken.


    Oeh, dat gaat nog een hele leuke uitdaging worden (:


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    (...)

    Oeh, dat gaat nog een hele leuke uitdaging worden (:


    Tja, het is best wel een ingewikkeld verhaal. Als het te moeilijk is begrijp ik het volkomen.
    Hier is nog een link naar het verhaal. Het is nog niet begonnen dus je hebt werkelijk alle tijd.
    Be a drug, my dear.


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.