• Aanvragen kan gewoon.
    Wil je een cover aanvragen, laat dan alsjeblieft wat informatie achter, zoals;
    * Titel
    * Korte Samenvatting
    * Eventueel plaatjes die je er perse in wilt
    * Sfeer die het weer moet geven
    * Horizontaal of verticaal ? ×Het liefst maak ik verticale covers (; Daar ben ik ook beter in vind ik zelf.×
    * Eventuele Exta's


    Voorbeelden




    Aanvragen ~ Het kan nogal verschillen wanneer je hem krijgt, de ene keer heb ik genoeg tijd en inspiratie om ze te maken en een andere keer heb ik dat niet, dus het kan soms wel langer dan een week duren, ligt er ook aan op welke plek je in het lijstje staat.

    Nieuwe lijst!:

    1 ×Rider ~ 2
    3 ×Insouciant ~ Mee bezig
    4 ×Tylan ~ Beginnen
    5 ×Karabatic ~ Beginnen
    6 ×Avarosa
    7 ×Flowering
    8 ×Squib
    9 ×Maleficia
    10 ×HelenaRavenclaw
    11 ×Calendis
    12 ×Dae
    13 ×DreamerN
    14 ×DreamerN




    Aanvragen kan gewoon ~ Reminder

    Afgerond

    79. Anaklysmos2.
    80. Lance
    81. WriterIV
    82. Scandal
    83. Patibel
    84. Indis
    85. Indis
    86. Stegers
    87. Leora
    88. Lovelost Lovelost
    89. Geleninja
    90. Ryderlynn
    91. Diaval
    92. Vamos
    93. DreamerN
    94.TheHorcrux
    95. BiebsAngel
    96. SlellarxLove
    97. Tigresse
    98. Redrosex
    99. Diaval
    100. Graecus
    101. Aestivate
    102. Arqueiro
    103. JamesPotterJamesPotter
    104. DreamerN
    105. Okunoshima
    106. Boomclap
    107. Wallace
    108. Newt_Runner
    109. TheHorcrux
    110. Ziggler
    111. Tsuchiya
    112. Rudolph
    113. Donar
    114. Assassin
    115. Beetleblade
    116. Raisei
    117. Rider
    118. Isimat
    119. Insouciant
    120.

    [ bericht aangepast op 20 jan 2015 - 21:56 ]


    Credendo Vides

    Yokubo schreef:



    dit is de sleutel, key of bravery als je het geen goede foto vind ;)


    Het plaatje van de sleutel doet het niet en ik krijg niets anders qua zoek resultaten wat een sleutel inhoudt.


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    (...)

    Het plaatje van de sleutel doet het niet en ik krijg niets anders qua zoek resultaten wat een sleutel inhoudt.


    ook niet als je de link kopieert?


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."



    nu wel?


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Yokubo schreef:



    nu wel?


    Yep, bedankt (:


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    (...)

    Yep, bedankt (:


    thank god!!


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Leora schreef:
    * Titel: Legendary Lovers
    * Korte Samenvatting:

    Sinds de eerste komst op Zweinstein werd Campbell al gepest door Scorpius Malfidus. De zoon van Draco Malfidus die de aartsvijand van zijn vader is. Campbell verzwijgt dit voor zijn vader, vrienden en de leraren wat Scorpius alleen maar lijkt aan te voeren in zijn pesterijen waardoor het algauw meer word dan alleen mentale martelingen. Maar wat als Scorpius achter Campbells geheim komt dat hij sinds zijn geboorte al verzwijgt? Zal Scorpius hem helpen of zou hij doorgaan met zijn pesterijen? Of zou Campbell wraak nemen voor Scorpius pesterijen?
    Allemaal vragen en weinig antwoorden. Maar wat als er geen keus meer is dan te delen?

    * Eventueel plaatjes die je er perse in wilt







    Het hoeft niet perse deze foto’s. Maar ik zou wel graag de twee hoofdpersonen er in willen (Campbell a.k.a. Dylan Everett is foto 1; Scorpius a.k.a. Bertie Gilbert foto 2). Zweinstein mag ook eventueel anders.

    * Sfeer die het weer moet geven -> Ik weet niet precies; Donker?
    * Horizontaal of verticaal ? – Maakt niet uit


    Oké, hier mijn probeersel (:



    Het jammere vind ik de vage gloed die eroverheen zit, maar die kwam automatisch bij het exporteren >.< De flikkering in de Gif vind ik juist wel weer wat hebben van een hartslag.
    Maar ik hoor graag van je wat je ervan vind.


    Credendo Vides

    Haaii ik vind je covers echt keigoed maar ik ga niet beginnen aan dit verhaal dus je kan beter iemand anders helpen.

    -(H)(H)-

    DreamerN schreef:
    (...)

    Oké, hier mijn probeersel (:



    Het jammere vind ik de vage gloed die eroverheen zit, maar die kwam automatisch bij het exporteren >.< De flikkering in de Gif vind ik juist wel weer wat hebben van een hartslag.
    Maar ik hoor graag van je wat je ervan vind.


    Wauw. Dat was het eerste wat ik dacht/denk. Jemig hoe jij zo iets in elkaar kan zetten. Geniaal.
    Van al jouw covers is dit een van mijn favorieten en ik ben zeer trots/ blij dat ik hem mag gebruiken voor mijn verhaal! (:


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Wauw. Dat was het eerste wat ik dacht/denk. Jemig hoe jij zo iets in elkaar kan zetten. Geniaal.
    Van al jouw covers is dit een van mijn favorieten en ik ben zeer trots/ blij dat ik hem mag gebruiken voor mijn verhaal! (:


    Bedankt ! Ik ben echt blij dat je hem mooi vind (:


    Credendo Vides

    Yokubo schreef:
    Lukt het nog met mijn cover?


    Ik begin nu weer aan jou cover, maar ik moet dus helemaal opnieuw beginnen dus hij kan misschien iets anders worden dan eerst.


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    (...)

    Ik begin nu weer aan jou cover, maar ik moet dus helemaal opnieuw beginnen dus hij kan misschien iets anders worden dan eerst.



    oke
    ik zie het wel


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    ik wil wel aan vragen, maar zijn er veel mensen voor mij of niet? Anders vraag ik hem als nog aan (dan krijg je een link en wat informatie)


    I mean NO. Do you wanna hear it in Spanish? NOH. - Stiles Stilinski Teen wolf <3

    Ryderlynn schreef:
    ik wil wel aan vragen, maar zijn er veel mensen voor mij of niet? Anders vraag ik hem als nog aan (dan krijg je een link en wat informatie)


    De wachtlijst met status -in hoever het is- staat in de beginpost, en op dit moment zijn er nog 4, maar 0hn0 heeft aangegeven dat ik eerst nog andere voor haar mag maken.
    En je bent sowieso altijd welkom (:


    Credendo Vides

    Yokubo schreef:
    (...)


    oke
    ik zie het wel


    Hier is die, ik bedacht me om ook even een ander meisje te proberen (:


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    (...)

    Hier is die, ik bedacht me om ook even een ander meisje te proberen (:




    hahaha ze ziet eruit als een bitch maar echt nice! al klopt het nu niet meer goed maarja deze doet hem wel:Y)


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."