• Aanvragen kan gewoon.
    Wil je een cover aanvragen, laat dan alsjeblieft wat informatie achter, zoals;
    * Titel
    * Korte Samenvatting
    * Eventueel plaatjes die je er perse in wilt
    * Sfeer die het weer moet geven
    * Horizontaal of verticaal ? ×Het liefst maak ik verticale covers (; Daar ben ik ook beter in vind ik zelf.×
    * Eventuele Exta's


    Voorbeelden




    Aanvragen ~ Het kan nogal verschillen wanneer je hem krijgt, de ene keer heb ik genoeg tijd en inspiratie om ze te maken en een andere keer heb ik dat niet, dus het kan soms wel langer dan een week duren, ligt er ook aan op welke plek je in het lijstje staat.

    Nieuwe lijst!:

    1 ×Rider ~ 2
    3 ×Insouciant ~ Mee bezig
    4 ×Tylan ~ Beginnen
    5 ×Karabatic ~ Beginnen
    6 ×Avarosa
    7 ×Flowering
    8 ×Squib
    9 ×Maleficia
    10 ×HelenaRavenclaw
    11 ×Calendis
    12 ×Dae
    13 ×DreamerN
    14 ×DreamerN




    Aanvragen kan gewoon ~ Reminder

    Afgerond

    79. Anaklysmos2.
    80. Lance
    81. WriterIV
    82. Scandal
    83. Patibel
    84. Indis
    85. Indis
    86. Stegers
    87. Leora
    88. Lovelost Lovelost
    89. Geleninja
    90. Ryderlynn
    91. Diaval
    92. Vamos
    93. DreamerN
    94.TheHorcrux
    95. BiebsAngel
    96. SlellarxLove
    97. Tigresse
    98. Redrosex
    99. Diaval
    100. Graecus
    101. Aestivate
    102. Arqueiro
    103. JamesPotterJamesPotter
    104. DreamerN
    105. Okunoshima
    106. Boomclap
    107. Wallace
    108. Newt_Runner
    109. TheHorcrux
    110. Ziggler
    111. Tsuchiya
    112. Rudolph
    113. Donar
    114. Assassin
    115. Beetleblade
    116. Raisei
    117. Rider
    118. Isimat
    119. Insouciant
    120.

    [ bericht aangepast op 20 jan 2015 - 21:56 ]


    Credendo Vides

    * Titel: The First words • Fred weasley
    * Korte Samenvatting: Meggie verloor haar ouders. En op of andere dag krijgt ze te horen dat haar vader nooit haar echte vader was. Het was Severus Snape. Meggie verandert van school, maar ook van karakter als ze smoor verliefd word.
    * Eventueel plaatjes die je er perse in wilt:


    Als jezelf iets leukers vind mag dat oook :)
    * Sfeer die het weer moet geven: Sprookjes
    * Horizontaal of verticaal ? Verticaal.
    * Eventuele Exta's: De letters graag sierlijk

    dankjewel alvast, ik hoop dat het mooi word.

    [ bericht aangepast op 16 juni 2014 - 7:56 ]


    I mean NO. Do you wanna hear it in Spanish? NOH. - Stiles Stilinski Teen wolf <3

    tatadadaaaa.....Hier ben ik weer :D
    Ik zou alweer beroep willen doen op jou onuitputtelijke fantasie en geniale werkjes voor alweer een cover ^^
    Dit keer geen fanfiction, maar een OP/fantasie verhaal (Is dat eens geen verassing ;) )

    * Titel: Heb ik nog niet echt, maar die moet er ook niet echt op.
    * Korte Samenvatting: Het verhaal gaat over een fantasie wereld die naast de onze bestaat. Een rijk waar mythische wezens werkelijkheid zijn en draken centraal staan. In deze wereld vormen sommige mensen een band met een draak als deze nog in het ei zit, en hebben daarmee een levenslange metgezel. Als de peuter Lina een band smeet met een oeroud ei dat volgens vele legenden verbonden is aan een belangrijk lot, maar meteen daarna spoorloos verdwijnt, gaat iedereen naar haar opzoek. Ze vinden haar echter pas na haar achttiende verjaardag. Lina weet helemaal niets van haar geboorterijk en moet stap voor stap deze ongelooflijke wereld leren kennen. Als de draak waarmee ze een band heeft gesmeed uit het ei komt, beginnen echter al snel de problemen. Want niet iedereen wilt dat de legende uitkomt...

    * Eventueel plaatjes die je er perse in wilt: Ik weet dat je geniaal bent, dus ik laat je wel wat vrij, maar ik vond deze plaatjes echt goed passen bij hoe ik het allemaal zie, je ziet maar of je deze gebruik of anderen (hoewel ik het ei wel heel graag erin wil)





    En dan nog een foto van een meisje met lang haar, moet niet perse herkenbaar zijn maar het mag wel.


    * Sfeer die het weer moet geven: Fantasie, sprookjesachtig maar toch niet vrolijk
    * Horizontaal of verticaal ? maakt niet uit
    * Eventuele Exta's: nee

    Ik kijk zoals altijd weer uit naar wat je maakt, en ik weet nu al dat het geweldig zal zijn ;)

    [ bericht aangepast op 17 juni 2014 - 21:11 ]


    Failure is the opportunity to begin again, more intelligently.

    Ik kom morgen[vandaag] of donderdag nog even bij jou langs voor een cover want ik ga weer een nieuw verhaal beginnen en ik vind jou covers zo geweldig dat ik er gewoon weer één van jou wil hebben ;D
    ik moet alleen nog even alles bedenken, ik heb al een naam en een idee voor verhaallijn maar of ik dat nu met twee vrienden of een stel doe weet ik nog niet, ook weet ik nog niet of het een Harry Potter Fanfiction word of gewoon een OP.. Twijfelss XD


    Little do you know

    Titel
    Better in Stereo || Ft. Hogwarts
    Korte Samenvatting
    Het gaat over twee tieners die in bijna elk opzicht van elkaar verschillen maar toch perfect voor elkaar zijn.
    Eventueel plaatjes die je er perse in wilt




    Sfeer die het weer moet geven
    De foto van de jongen aan de linke kant en het meisje aan de rechter kant,
    bij het meisje een warme, sfeer en bij de jongen een wat koudere sfeer,
    Als het mogelijk is zou er misschien ook wel bij de jongen een soor groene doorzichtige vlekken en bij het meisje rood,
    en dan dat het in het midden de twee kleuren 1 vlek vormen ofzo, haha
    Horizontaal, verticaal
    Eventuele Exta's
    Zou je er misschien eentje willen maken met titel en 1 zonder? :]

    [ bericht aangepast op 18 juni 2014 - 18:38 ]


    Little do you know

    Oh, ik heb een titel bedacht voor mijn verhaal, dus die mag je er dan wel opzetten^^
    Ik ga hem 'Play with fire' noemen.
    Als de foto met de draak niet goed is, mag je trouwens wel een andere gebruiken. Zolang het maar een zwarte of heel donkere draak is^^


    Failure is the opportunity to begin again, more intelligently.

    Ik zou ook graag iets willen aanvragen.

    * Titel: My almost perfect life || Justin Bieber
    * Korte Samenvatting: Noah gaat met haar nicht naar Canada voor paar maanden, High school doen. Noah en Justin Worden verliefd.
    * Eventueel plaatjes die je er perse in wilt: Ik heb niet echt plaatsjes die er perse in moeten. Gewoon een foto van Justin Bieber en foto van een meisje met bruin haar, geen andere personen of dingen.
    * Sfeer die het weer moet geven: liefde :) gewoon dat je een beetje ziet dat het verhaal over verliefde mensen gaat.
    * Horizontaal of verticaal ? Horizontaal
    * Eventuele Exta's: Nope :)

    Hoi, ik wil ook graag een aanvraag doen:


    Titel: De Portugese Droom | Cristiano Ronaldo
    Samenvatting: Het gaat over Ophelia "Lia" Rosemary de Beaumont (Shailene Woodley) die gaat werken als au- pair en personal assistent voor Cristiano Ronaldo, en langzaam maar zeker worden ze verliefd op elkaar. Ophelia probeert het nog tegen te houden, maar daar is het al te laat voor. Ze heeft een goede band met zijn zoontje en de rest van het team. (dat was het wel zo'n beetje) het speelt zich af rond het WK 2014
    Plaatjes: Van Shailene Woodley en Cristiano Ronaldo (maakt voor de rest niet echt uit.) Misschien van zijn zoontje ofzo)
    Sfeer die het moet weergeven : Zomers, een beetje flirtig maar toch vriendschappelijk. (Als het iets anders is maakt dat me niet uit hoor, ik ben blij met weinig xD)
    Het liefst horizontaal, maar verticaal is ook niet erg.
    Extra's kan ik nu niet bedenken, maar als ik nabranders heb stuur ik wel een PB

    [ bericht aangepast op 20 juni 2014 - 18:08 ]

    geleninja schreef:
    * Titel: Be a drug, my dear.
    * Korte Samenvatting: Lucy is op zoek naar de persoon die haar moeder vermoord heeft en haar zusje heeft laten verdwijnen. Het enige wat ze van hem heeft is een vingerafdruk en een onduidelijke herinnering. Twee mannen, die bekend staan voor moord, drugshandel en valse papieren, tonen interesse in haar en bieden aan om te helpen, maar willen ze haar wel echt helpen of proberen ze haar op een dwaalspoor te brengen om de man te beschermen.
    * Eventueel plaatjes die je er perse in wilt Dit plaatje wil ik er echt heel graag in:

    * Sfeer die het weer moet geven. Iets mysterieus en als het kan dat de achtergrond een beetje onscherp is zodat het lijkt alsof je stoned bent. (beetje moeilijk uit te leggen dus dit idee klik)
    * Horizontaal of verticaal ? verticaal .
    * Eventuele Exta's
    Dit is een belangrijke quote/zin in het verhaal, die ook de titel verklaart: "'Most woman are like sigarets to men,' mamma said. 'They use them when they are bored and step on them they are done. Don't be a sigaret. Be a drug, my dear. Let them die for you.'" Misschien dat je er iets mee kan.
    Verder zijn dit de twee mannen die haar willen helpen: (Danila Kozlsofsky en Michael Fassbender) Je hoeft er niets, mee maar misschien helpt het en deze plaatjes kan je, maar hoef je niet te gebruiken.


    Hhmm... het beeld dat ik in mijn hoofd had wilde niet echt lukken... Dus is het uiteindelijk dit geworden :
    Ik heb twee dingen : Eentje met meer plaatjes en eentje met minder (Zelf vind ik de minder mooier, misschien juist door de simpelheid.

    Met meer :



    Met minder :



    Hoor graag wat je ervan vind, zelf weet ik het eigenlijk zo nog niet.

    [ bericht aangepast op 20 juni 2014 - 23:37 ]


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    (...)

    Hhmm... het beeld dat ik in mijn hoofd had wilde niet echt lukken... Dus is het uiteindelijk dit geworden :
    Ik heb twee dingen : Eentje met meer plaatjes en eentje met minder (Zelf vind ik de minder mooier, misschien juist door de simpelheid.

    Met meer :



    Met minder :



    Hoor graag wat je ervan vind, zelf weet ik het eigenlijk zo nog niet.


    Ik vind ze echt heel mooi!! Ik vind de tweede het mooist, maar zou je hem kunnen maken zonder de tekst er in?
    de titel is goed, maar dan zonder de tekst.

    [ bericht aangepast op 20 juni 2014 - 23:23 ]


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    Yep, hier is die (:


    Credendo Vides

    * Titel
    The hounted soul*OP*

    * Korte Samenvatting
    Sommige mensen zijn speciaal, zo speciaal dat ze niet alleen gewild zijn in onze wereld maar ook in andere. Wat gebeurt er als je gestuurd bent om iemand te halen maar verliefd word. In de bovenwereld hebben ze wel intresse in Jason en ze sturen Eternatis om hem te halen. Ze moet door een langdurig proces van aanpassingen om op een normaal meisje te lijken. Ze veranderd in Kashmire O’learyson.

    * Eventueel plaatjes die je er perse in wilt


    Dat is het enige plaatje dat er echt in moet. Ik zou graag willen dat achter het meisje vervaagde vleugels komen. En nog een plaatje van ross lynch die er bij past.

    * Sfeer die het weer moet geven
    Betoverd

    * Horizontaal of verticaal ?
    Verticaal als het kan.

    * Eventuele Exta's
    -

    Omg Ross Lynch is so cute ^
    >.<


    Little do you know

    Mag ik vragen waar jij al je fonts/lettertypes vandaan haalt? (=


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Unsullied schreef:
    Mag ik vragen waar jij al je fonts/lettertypes vandaan haalt? (=


    Volgens mij haalt ze het bij Dafont.com, die heeft sowieso enorm veel :]


    Little do you know

    TheHorcrux schreef:
    (...)

    Volgens mij haalt ze het bij Dafont.com, die heeft sowieso enorm veel :]


    Daar haal ik het ook. Alleen zie ik hier zo veel fonts die ik daar niet vind. Maar dat kan ook aan mij liggen ^_^


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]