• NEEM GEEN MOEITE WENTELTEEFJE. *KISS KISS*


    Jullie zijn allemaal te lief voor woorden. Ik hou van jullie. <3

    [ bericht aangepast door een moderator op 24 mei 2014 - 14:21 ]


    •*• Lululu •*•

    Morning. C:


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Goedemorgen deze morgen! (:


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Feileacan schreef:
    Ik zit niet lekker op mijn kamer.


    Nu stop ik met spammen, wollah.


    Reality's overrated.

    I'm gonna make a change for once in my life.

    Schuester schreef:
    I'm gonna make a change for once in my life.

    Vertel! :3


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Memoria schreef:
    (...)
    Vertel! :3


    Het was meer een random Michael Jackson song quote ^-^
    Maar ik ga wel dit veranderen: Volgend jaar ga ik helemaal openstaan voor iedereen in mijn nieuwe klas en ik doe niet aan vooroordelen. Zelfs het meisje dat altijd boos kijkt en ooit eens zei dat ik niet kon korfballen, geef ik het voordeel van de twijfel. Ik ga met iedereen praten en hoop dat ik nieuwe vrienden maak. En ik ga supereffectief leren en minder op Q zitten. Misschien ga ik zelfs al mijn abo's verwijderen om niet op Q te zitten.

    Schuester schreef:
    (...)

    Het was meer een random Michael Jackson song quote ^-^
    Maar ik ga wel dit veranderen: Volgend jaar ga ik helemaal openstaan voor iedereen in mijn nieuwe klas en ik doe niet aan vooroordelen. Zelfs het meisje dat altijd boos kijkt en ooit eens zei dat ik niet kon korfballen, geef ik het voordeel van de twijfel. Ik ga met iedereen praten en hoop dat ik nieuwe vrienden maak. En ik ga supereffectief leren en minder op Q zitten. Misschien ga ik zelfs al mijn abo's verwijderen om niet op Q te zitten.

    Goed bezig! Maar je moet niet altijd weg zijn, hè? (;


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Ik weet het nog niet. Ik denk dat Q er voor zorgt dat ik veel langer "leer" dan nodig is. Daarom g aik nu ook beginnen met mijn uiswerk. typgebrek D:

    Hehe. Een idioot kwam naar ons toefietsen. Hij zo van. "Ooh, hebben ze iets?" Mijn crush en ik fietsten samen en mijn vriendin met die idioot voor ons. Mijn vriendin helemaal enthousiast. Mijn crush werd rood en tja.. Tijdens de les ook ik met mijn uitgebreide vriendengroep zei ik heel sarcastisch dat ik al vier maanden iets met hem had, maar ja.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Dat wordt wat, Marie. ;3


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Ik stress me nu al voor m'n examens, die ik pas in de 6e heb. De leraren hebben ons een site gegeven waar je oude examens kunt zien, zelfs die van 2014 (degenen die al gemaakt zijn). Ik heb de examens van de vakken die ik ga kiezen bekeken... en damn dat ziet er moeilijk uit. Bij scheikunde zijn er woorden als: tetrabutylammoniumchloride. :'D

    I'm doomed. :')


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Transfer schreef:
    Ik stress me nu al voor m'n examens, die ik pas in de 6e heb. De leraren hebben ons een site gegeven waar je oude examens kunt zien, zelfs die van 2014 (degenen die al gemaakt zijn). Ik heb de examens van de vakken die ik ga kiezen bekeken... en damn dat ziet er moeilijk uit. Bij scheikunde zijn er woorden als: tetrabutylammoniumchloride. :'D

    I'm doomed. :')



    Je bent net zo oud als ik? En jij hebt al examen. Wooh. Naja, ik ben blijven zitten, maar alsnog had ik er nog twee jaar over gedaan, drie als het tegen zat.
    Veel succes anyway.


    Reality's overrated.

    Oase schreef:
    (...)


    Je bent net zo oud als ik? En jij hebt al examen. Wooh. Naja, ik ben blijven zitten, maar alsnog had ik er nog twee jaar over gedaan, drie als het tegen zat.
    Veel succes anyway.

    Nee, lees de eerste zin haha. (: Ik heb pas in klas 6 examens, dus dat duurt na dit schooljaar nog 2 jaar. Maar ik stress er nu al voor. :'D


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Transfer schreef:
    (...)
    Nee, lees de eerste zin haha. (: Ik heb pas in klas 6 examens, dus dat duurt na dit schooljaar nog 2 jaar. Maar ik stress er nu al voor. :'D

    Als ik TL ga doen heb ik ook over twee jaar examens (no_chears)


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Feileacan schreef:
    (...)
    Als ik TL ga doen heb ik ook over twee jaar examens (no_chears)

    In welke klas zit jij nu? En welk niveau doe je? ^^


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.