• NEEM GEEN MOEITE WENTELTEEFJE. *KISS KISS*


    Jullie zijn allemaal te lief voor woorden. Ik hou van jullie. <3

    [ bericht aangepast door een moderator op 24 mei 2014 - 14:21 ]


    •*• Lululu •*•

    Transfer schreef:
    (...)
    Nee, lees de eerste zin haha. (: Ik heb pas in klas 6 examens, dus dat duurt na dit schooljaar nog 2 jaar. Maar ik stress er nu al voor. :'D


    Ik kan gewoon niet lezen. :')


    Reality's overrated.

    Transfer schreef:
    Ik stress me nu al voor m'n examens, die ik pas in de 6e heb. De leraren hebben ons een site gegeven waar je oude examens kunt zien, zelfs die van 2014 (degenen die al gemaakt zijn). Ik heb de examens van de vakken die ik ga kiezen bekeken... en damn dat ziet er moeilijk uit. Bij scheikunde zijn er woorden als: tetrabutylammoniumchloride. :'D

    I'm doomed. :')


    Box. Ik stress nu ook. Dat is toch echt belachelijk? Hahahaha, we zitten nog niet eens op de bovenbouw xd Ik keek ook naar de examens. Vooral Latijn en geschiedenis maakten me bang en neerslachtig :c

    Transfer schreef:
    (...)
    In welke klas zit jij nu? En welk niveau doe je? ^^

    Ik zit in twee havo en misschien moet ik afstromen, ik hoop echt van niet.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Als je afstroomt, kan je er altijd nog voor kiezen later weer havo te doen. Misschien ben je er nog niet klaar voor?

    Schuester schreef:
    Als je afstroomt, kan je er altijd nog voor kiezen later weer havo te doen. Misschien ben je er nog niet klaar voor?

    Hmm, idk.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Het kan zijn dat je hersenen er gewoonweg nog niet klaar voor zijn. Of zijn er andere factoren die meespelen? Thuissituatie of iets dergelijks?

    Nee, ik moet minder op Q en wat meer HW doen.. Want er mankeert niks aan mijn hersenen, ik had vwo-advies. :')


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Je doet dus niet genoeg? xd

    Er is ook een kans dat ik ga afstromen, maar daar wil ik niet aan denken.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Schuester schreef:
    Je doet dus niet genoeg? xd

    Nee, haha. Ik voel me echt heel slecht nu omg.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Mijn vriendin gaat nu mijn crush en zijn vriend uitnodigen voor haar verjaardag. Mijn andere vriend en mijn crush mogen elkaar absoluut niet, dus dat gaat wel wat worden :'D


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Ik heb hetzelfde hoor, Eva. Al heb ik wel een paar 'handicaps'.


    Reality's overrated.

    Schuester schreef:
    (...)

    Box. Ik stress nu ook. Dat is toch echt belachelijk? Hahahaha, we zitten nog niet eens op de bovenbouw xd Ik keek ook naar de examens. Vooral Latijn en geschiedenis maakten me bang en neerslachtig :c

    Box. Precies, hahahahaha. Daarom.
    Scheikunde en wiskunde ben ik heel bang voor. ;o Aardrijkskunde kan ik nog niet bekijken, dus ben benieuwd. ;3
    Geschiedenis! ;o Lijkt me vreselijk. Ik ga het niet kiezen. ;3 Over welke onderwerpen ging het?


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Feileacan schreef:
    (...)
    Ik zit in twee havo en misschien moet ik afstromen, ik hoop echt van niet.


    Ah inderdaad dat zou wel stom zijn... Altijd als ik écht geen zin heb om iets aan school te doen, heb ik toch de motivatie: 'Ik doe dit voor mezelf. Uiteindelijk word ik er zelf beter van. Het gaat hier wel om míjn toekomst.' En dan lukt het (meestal) wel. ;3

    Zoals Aline al zei, kun je inderdaad daarna ook nog weer havo doen. (:


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Transfer schreef:
    (...)
    Box. Precies, hahahahaha. Daarom.
    Scheikunde en wiskunde ben ik heel bang voor. ;o Aardrijkskunde kan ik nog niet bekijken, dus ben benieuwd. ;3
    Geschiedenis! ;o Lijkt me vreselijk. Ik ga het niet kiezen. ;3 Over welke onderwerpen ging het?


    Ik heb eigenlijk alleen naar Latijn en geschiedenis gekeken HAHA. Maar natuurlijk weet je dan wel veel meer. Ik kies geen aardrijkskunde gelukkig (:
    Ik heb geen idee, heb het kort bekeken, maar ik herkende niet echt een gebeurtenis of zo... :'D

    Straks gaat het allemaal mis en D: