• NEEM GEEN MOEITE WENTELTEEFJE. *KISS KISS*


    Jullie zijn allemaal te lief voor woorden. Ik hou van jullie. <3

    [ bericht aangepast door een moderator op 24 mei 2014 - 14:21 ]


    •*• Lululu •*•

    Oase schreef:
    Waar kan ik de examens zien?

    examenblad.nl

    En dan op je niveau klikken, dan op een vak, en dan zie je rechts allerlei linkjes. Dan klik je op degene waar 'opgaven' bij staat om het examen te zien.

    [ bericht aangepast op 21 mei 2014 - 20:36 ]


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Transfer schreef:
    (...)
    examenblad.nl

    En dan op je niveau klikken, dan op een vak, en dan zie je rechts allerlei linkjes. Dan klik je op degene waar 'opgaven' bij staat om het examen te zien.


    Die kan ook (:

    Oase schreef:
    (...)

    Dyslectie en nogal concentratieproblemen - ADD, ADHD blah blah - en ben ik er anderhalfjaar wegens ziekte uit geweest, dus tsja. En dat is ook niet van de ene op de andere dag over.

    Oh, ik heb ook ADHD.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Daddario schreef:
    Iedereen zegt dat, ik kan het niet geloven :'D

    Dat had ik ook met E., maar kijk eens nu! Samen! En jullie zijn te schattig samen. :o


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Memoria schreef:
    (...)
    Dat had ik ook met E., maar kijk eens nu! Samen! En jullie zijn te schattig samen. :o


    Mijn vriendin zo van "Ja, hij kijkt op een bepaalde manier naar je, een verliefde manier." Ik zo van, whuuutt. Not possible


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Daddario schreef:
    (...)

    Mijn vriendin zo van "Ja, hij kijkt op een bepaalde manier naar je, een verliefde manier." Ik zo van, whuuutt. Not possible

    Dat dacht ik eerst ook. Wacht maar af, en dan kunnen wij allemaal zeggen: We zeiden het!


    Ik ga leren. Kuch, als het lukt. Xx


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Hallootjes. (wbw)


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Sommige mensen zijn echt te dom om te poepen. :')
    Ik was samen met een vriendin van mij aan het fietsen en toen gingen bruggers naar ons schreeuwen, ik schreeuwde terug:'Kom iets dichterbij, ik kan jullie niet verstaan!'
    Zij kwamen en we hadden een heel gesprek en toen vroeg een meisje:'Hoe oud ben je?'
    Ik zei: 'Veertien, en jij?'
    'Vijftien.' Gast dat kan niet eens, want je bent een brugger, omg domheid.
    En daarna zeiden ze dat ze in de tweede zaten op mijn school, wat ook niet kan aangezien ik ze pas dit schooljaar heb gezien en ik zeker weet dat het bruggers zijn. Dat voel je gewoon aan. (cat)

    Maar goed, ik had in elk geval wel een leuk gesprek op de fiets. :'D


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Feileacan schreef:
    Sommige mensen zijn echt te dom om te poepen. :')
    Ik was samen met een vriendin van mij aan het fietsen en toen gingen bruggers naar ons schreeuwen, ik schreeuwde terug:'Kom iets dichterbij, ik kan jullie niet verstaan!'
    Zij kwamen en we hadden een heel gesprek en toen vroeg een meisje:'Hoe oud ben je?'
    Ik zei: 'Veertien, en jij?'
    'Vijftien.' Gast dat kan niet eens, want je bent een brugger, omg domheid.
    En daarna zeiden ze dat ze in de tweede zaten op mijn school, wat ook niet kan aangezien ik ze pas dit schooljaar heb gezien en ik zeker weet dat het bruggers zijn. Dat voel je gewoon aan. (cat)

    Maar goed, ik had in elk geval wel een leuk gesprek op de fiets. :'D


    Haha, fail.
    Ik heb weer eens problemen, lol.


    Reality's overrated.

    Ik heb opeens heel erg de neiging om te gaan schrijven. ;o Geen idee waarover, though.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Transfer schreef:
    Ik heb opeens heel erg de neiging om te gaan schrijven. ;o Geen idee waarover, though.


    Je moet nog steeds je OS voor mij afmaken, ga daar aan schrijven, ghehe.


    Reality's overrated.

    Vakantieeeee


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Getennist met hem en hij heeft me geholpen, ik bak er alleen niks van lol.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Sick. :c


    Reality's overrated.

    @ Marie: Dan kan hij je constant helpen en achter je staan enzo ^-^

    @ Noek: Beterschap! c: