• 4995 -- In de loop van de jaren is het Azmar Koninkrijk drastisch veranderd, de velen oorlogen hebben hun tol geëist en immens veel mensen zijn zich gaan afvragen of magie daadwerkelijk positief is. Hierdoor is de opkomst van de Rueri begonnen, ze zijn al voor jaren in het geheim kracht aan het winnen over het Koninkrijk.
    Hoewel er nog enkele plaatsen zijn waar magie wordt geaccepteerd, hebben de meeste van de menselijke burgers - na de talloze oorlogen, draken aanvallen, invasies, en meer - de Rueri aanvaard. Ze zien immers in wat magie met de wereld heeft gedaan. Aelley is één van de weinige plaatsen in Azmar waar het nog daadwerkelijk welkom is, alleen is het tot de nok toe gevuld met wezens die onderdak proberen te vinden. Het is niet zeker dat ze daar veilig zijn, gezien zelfs daar regelmatig enkele leden van de Rueri opduiken om hun afkeer tegen magie gebruikers als zowel wezens te laten bemerken. Wanneer ze hen ontdekken, zullen ze meegenomen en opgesloten worden om meer kracht te verkrijgen over de landen.
    Echter, niet iedereen vertrouwt de Rueri. Zelfs sommige binnen hun eigen klasse.



    Dit is het officiële praattopic.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik vroeg me af hoe ik die 'gevangenissen' nu eigenlijk moet voorstellen... Want ik heb geen idee hoe ik anders een degelijke post kan schrijven. :'D


    help

    Tolkien schreef:
    Ik vroeg me af hoe ik die 'gevangenissen' nu eigenlijk moet voorstellen... Want ik heb geen idee hoe ik anders een degelijke post kan schrijven. :'D

    Vandaag ben ik de gehele dag weggeweest, dus ik heb het niet kunnen opzoeken. Daarbij ben ik vervolgens geweest met zaken die ik anderen nog had beloofd, dus zal ik het proberen uit te leggen in woorden.

    Het zijn een rij cellen, er zijn geen ramen, waardoor het totale duisternis is (als de lampen niet aanstaan) en er zijn geen deuren. Welja, het zijn enkel tralies.
    Het is sucky uitgelegd, but hey.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Geen deuren? Is dat niet lastig omdat je dan de gevangenen niet uit de cel kan halen haha? Of komt dat omdat het magiers zijn? Of denk ik weer raar?
    Ik ben nu heel pissig dus nu kan ik geen post schrijven.


    Aan niets denken is ook denken.

    Okay. :3 Ik zal morgen dan eindelijk een post voor je schrijven. (:


    help

    Sorry voor mijn afwezigheid, ik schrijf ook zo snel mogelijk een post!


    A girl who wonders.

    Florentina schreef:
    Geen deuren? Is dat niet lastig omdat je dan de gevangenen niet uit de cel kan halen haha? Of komt dat omdat het magiers zijn? Of denk ik weer raar?
    Ik ben nu heel pissig dus nu kan ik geen post schrijven.

    Daar bedoel ik mee dat het geen dichte deuren zijn, maar dus als tralies.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Scripturient schreef:
    Sorry voor mijn afwezigheid, ik schrijf ook zo snel mogelijk een post!

    Doe rustig aan!


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Offing schreef:
    (...)
    Vandaag ben ik de gehele dag weggeweest, dus ik heb het niet kunnen opzoeken. Daarbij ben ik vervolgens geweest met zaken die ik anderen nog had beloofd, dus zal ik het proberen uit te leggen in woorden.

    Het zijn een rij cellen, er zijn geen ramen, waardoor het totale duisternis is (als de lampen niet aanstaan) en er zijn geen deuren. Welja, het zijn enkel tralies.
    Het is sucky uitgelegd, but hey.


    Zoiets? :Y)

    @Cashby & Sigil; Ik wacht even met posten met Evanjalin totdat er iets meer mensen hebben gepost, dus niet dat jullie voor niks zitten te wachten (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Asami schreef:
    (...)
    Zoiets? :Y)

    @Cashby & Sigil; Ik wacht even met posten met Evanjalin totdat er iets meer mensen hebben gepost, dus niet dat jullie voor niks zitten te wachten (:

    YEA! Thank you for helping a brother out.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Okeee, ik ben terug! Ik zal proberen vandaag een begin post te schrijven. Ben nog best moe.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Asami schreef:
    (...)

    Zoiets? :Y)

    @Cashby & Sigil; Ik wacht even met posten met Evanjalin totdat er iets meer mensen hebben gepost, dus niet dat jullie voor niks zitten te wachten (:


    Goed plaatje, nu heb ik wel een beeld.


    Aan niets denken is ook denken.

    Ik ga nu aan een post beginnen. :Y)


    help

    Zijn paarden toegestaan als vervoermiddel?


    help

    Tolkien schreef:
    Zijn paarden toegestaan als vervoermiddel?

    Ja.
    Maar er zijn dus geen auto's, motoren, scooters, etc.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Offing schreef:
    (...)
    Ja.
    Maar er zijn dus geen auto's, motoren, scooters, etc.


    Haha, dat had ik wel door. :')


    help