• 4995 -- In de loop van de jaren is het Azmar Koninkrijk drastisch veranderd, de velen oorlogen hebben hun tol geëist en immens veel mensen zijn zich gaan afvragen of magie daadwerkelijk positief is. Hierdoor is de opkomst van de Rueri begonnen, ze zijn al voor jaren in het geheim kracht aan het winnen over het Koninkrijk.
    Hoewel er nog enkele plaatsen zijn waar magie wordt geaccepteerd, hebben de meeste van de menselijke burgers - na de talloze oorlogen, draken aanvallen, invasies, en meer - de Rueri aanvaard. Ze zien immers in wat magie met de wereld heeft gedaan. Aelley is één van de weinige plaatsen in Azmar waar het nog daadwerkelijk welkom is, alleen is het tot de nok toe gevuld met wezens die onderdak proberen te vinden. Het is niet zeker dat ze daar veilig zijn, gezien zelfs daar regelmatig enkele leden van de Rueri opduiken om hun afkeer tegen magie gebruikers als zowel wezens te laten bemerken. Wanneer ze hen ontdekken, zullen ze meegenomen en opgesloten worden om meer kracht te verkrijgen over de landen.
    Echter, niet iedereen vertrouwt de Rueri. Zelfs sommige binnen hun eigen klasse.



    Dit is het officiële praattopic.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Coombs schreef:
    (...)

    Bepaalde momenten wel, maar wat een puber-gezeik D; En opgescheept zitten met een geschift koppel is ook niet geweldig :')


    Hahaha, hoezo dat dan???


    'Your happy ending may not be what you expect. That's what will make it so special.' ~ Mary Margaret

    Kairos schreef:
    (...)
    Maar ze is slechts 1/4 waterelf, kan het dan ook niet?

    Het kan wel, haar ouders vermoord, maar de waterelven zijn al een klein groepje -- dus dat zullen ze echt niet doen. Waarom zouden ze dat verminderen?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Haar ouders zijn niet vermoord door waterelven, maar door andere magische wezens. Als dat ook biet kan weet ik niet echt wat ik moet doen, want dan moet ik mijn hele rol gaan aanpassen...

    [ bericht aangepast op 30 mei 2014 - 1:21 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Kairos schreef:
    Haar ouders zijn niet vermoord door waterelven.

    Dat zeg ik dus..
    Als je dat iets duidelijker in de character sheet op zou willen schrijven, is het al helemaal goed. Ik heb je er sowieso al bijstaan. ^^


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Oh wauw ehm MT lekker laat ook weer *.*


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Is er nog iemand die een relatie wilt met Henry? Ik werk hem zometeen af. :3


    help

    Een slechte met Evanjalin? Ze heeft alleen nog goede :a
    Of iets met Garret als je dat leuk lijkt.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    iemand die niet alleen een zakelijke relatie wilt met Arion xD


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    BastiIIe schreef:
    Een slechte met Evanjalin? Ze heeft alleen nog goede :a
    Of iets met Garret als je dat leuk lijkt.


    Volgens mij heeft Henry enkel slechte relaties met mensen, dus ik zou stiekem ook iemand willen die hij toch wel vertrouwt. :')


    help

    Volgens mij is Henry af.


    help

    Haha oh nvm then.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Hello ladies --

    Wanneer komt het voor jullie uit om te beginnen? Ik zou eigenlijk dit weekend al willen beginnen, maar er zijn nog enkele niet af, dus ik wil eerst even weten wat een goede datum is.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik ben er nu mee bezig (:


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Hmm ik denk dat ik morgen middag tijd heb, heel misschien zondag middag en anders met beetje mazzel dinsdag pas weer.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ik heb geen idee wanneer mijn rol klaar is, ik probeer het dit weekend maar ik kan niks beloven.

    Wie wil er het 'liefje' - maar net als hij er zin in heeft - van de leider van de Rueri zijn? (wbw)


    Stand up when it's all crashing down.