• 4995 -- In de loop van de jaren is het Azmar Koninkrijk drastisch veranderd, de velen oorlogen hebben hun tol geëist en immens veel mensen zijn zich gaan afvragen of magie daadwerkelijk positief is. Hierdoor is de opkomst van de Rueri begonnen, ze zijn al voor jaren in het geheim kracht aan het winnen over het Koninkrijk.
    Hoewel er nog enkele plaatsen zijn waar magie wordt geaccepteerd, hebben de meeste van de menselijke burgers - na de talloze oorlogen, draken aanvallen, invasies, en meer - de Rueri aanvaard. Ze zien immers in wat magie met de wereld heeft gedaan. Aelley is één van de weinige plaatsen in Azmar waar het nog daadwerkelijk welkom is, alleen is het tot de nok toe gevuld met wezens die onderdak proberen te vinden. Het is niet zeker dat ze daar veilig zijn, gezien zelfs daar regelmatig enkele leden van de Rueri opduiken om hun afkeer tegen magie gebruikers als zowel wezens te laten bemerken. Wanneer ze hen ontdekken, zullen ze meegenomen en opgesloten worden om meer kracht te verkrijgen over de landen.
    Echter, niet iedereen vertrouwt de Rueri. Zelfs sommige binnen hun eigen klasse.



    Dit is het officiële praattopic.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Nog niet opgemerkt dat dit topic er ook was. ~


    Aan niets denken is ook denken.

    Is mijn personage trouwens goedgekeurd??


    'Your happy ending may not be what you expect. That's what will make it so special.' ~ Mary Margaret

    MissMills schreef:
    Is mijn personage trouwens goedgekeurd??

    Anders stond je er niet bij, en had ik er wat op gezegd.

    Ik ga het speeltopic in elk geval zo openen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik had de afgelopen dagen te veel tijd en konnergens posten, mochten jullie je het afvragen :p
    Garrett komt morgen, ik ben bek af.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Begint de RPG op een normale dag?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Wil er trouwens iemand Henry meteen al meeten? Dan weet ik morgen direct hoe ik kan beginnen. (:


    help

    Tolkien schreef:
    Wil er trouwens iemand Henry meteen al meeten? Dan weet ik morgen direct hoe ik kan beginnen. (:


    Nicolas wel, je mag als eerste posten, if you like.


    Aan niets denken is ook denken.

    Ik weet niet waarom maar ik heb echt het gevoel dat het een interessant relatie gaat worden tussen Henry en Braulio, die gaan elkaar echt kunnen schieten volgens mij. x')


    Stand up when it's all crashing down.

    Florentina schreef:
    (...)

    Nicolas wel, je mag als eerste posten, if you like.


    Wie is Nicolas precies? :x Dan weet ik waar ik hem kan vinden, lol. :'D


    help

    Kairos schreef:
    Begint de RPG op een normale dag?

    Definieer "normaal".
    Het begint simpelweg in de ochtend, ik laat de users zelf vrij met wat ze aan 't doen zijn. Hoewel het vanzelfsprekend wel handig is om je personage met de taken bezig te houden.

    Oh -- een weerbericht is wel handig, hé.
    Het is een zonnige dag, redelijk warm zelfs. Het is nog ochtend, en er is geen wolkje aan de blauwe lucht te bekennen.

    Voor de rest kan ik jullie eveneens vermelden dat de rebellen zich voor het grootste gedeelte schuil kunnen houden in de herberg van Ravi. Maar wanneer ze iemand kennen uit Aelley die ze (genoeg) vertrouwen, mogen ze daar ook verblijven. Dan moet je dat wel overleggen met de ander, mocht dit een user zijn. Het lijkt me het handigst als diegene neutraal is en al in Aelley een plekje heeft. De rebellen hebben wel een plaats afgesproken waar ze heen moeten gaan in gevallen van nood als zowel afspraken, en voor het gemak zeg ik even het standbeeld aan het ingang van het bos.

    [ bericht aangepast op 4 juni 2014 - 0:51 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Oh nice, Aerion komt meteen even langs! Leuk (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Jaa ik dacht is vast wel leuk :3

    Omg ik schreef gwn zelf zn naam verkeerd -.-" heb t aangepast lol

    [ bericht aangepast op 3 juni 2014 - 22:29 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Tolkien schreef:
    (...)

    Wie is Nicolas precies? :x Dan weet ik waar ik hem kan vinden, lol. :'D


    Kijk in eens in het rollentopic op pagina 12 :')


    Aan niets denken is ook denken.

    Oki. ^^ ik scrijf morgen wel wat. (:


    help