• 4995 -- In de loop van de jaren is het Azmar Koninkrijk drastisch veranderd, de velen oorlogen hebben hun tol geëist en immens veel mensen zijn zich gaan afvragen of magie daadwerkelijk positief is. Hierdoor is de opkomst van de Rueri begonnen, ze zijn al voor jaren in het geheim kracht aan het winnen over het Koninkrijk.
    Hoewel er nog enkele plaatsen zijn waar magie wordt geaccepteerd, hebben de meeste van de menselijke burgers - na de talloze oorlogen, draken aanvallen, invasies, en meer - de Rueri aanvaard. Ze zien immers in wat magie met de wereld heeft gedaan. Aelley is één van de weinige plaatsen in Azmar waar het nog daadwerkelijk welkom is, alleen is het tot de nok toe gevuld met wezens die onderdak proberen te vinden. Het is niet zeker dat ze daar veilig zijn, gezien zelfs daar regelmatig enkele leden van de Rueri opduiken om hun afkeer tegen magie gebruikers als zowel wezens te laten bemerken. Wanneer ze hen ontdekken, zullen ze meegenomen en opgesloten worden om meer kracht te verkrijgen over de landen.
    Echter, niet iedereen vertrouwt de Rueri. Zelfs sommige binnen hun eigen klasse.



    Dit is het officiële praattopic.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Coombs schreef:
    Ik ben er nu mee bezig (:

    Degenen die het later hebben gereserveerd en weg zijn geweest, kunnen het ook later inleveren. :]
    Het gaat me nu eerder om een datum.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Maar het maakt mij niet uit wanneer we beginnen, ik vind het niet erg om iets later in te springen.


    Stand up when it's all crashing down.

    Goldenwing schreef:
    Ik heb geen idee wanneer mijn rol klaar is, ik probeer het dit weekend maar ik kan niks beloven.

    Wie wil er het 'liefje' - maar net als hij er zin in heeft - van de leider van de Rueri zijn? (wbw)

    Even quoten voor het geval niemand het opgemerkt heeft.

    Misschien open ik het speeltopic dan gewoon doordeweeks.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Evanjalin is neutraal dus dat gaat niet werken denk ik :p

    Wil iemand wanneer het speeltopic komt een afspraak hebben met Garrett over iets?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Voor mij maakt het opzich niet veel uit.
    Ik begin 13 Juni wel met mijn examens, maar normaa zou ik wel moeten kunnen posten ^^


    -Hi, I'm Andy, also freaking out- Andy Gallagher

    BastiIIe schreef:
    Evanjalin is neutraal dus dat gaat niet werken denk ik :p

    Wil iemand wanneer het speeltopic komt een afspraak hebben met Garrett over iets?

    Zoals, wat voor?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Dat ie spullen komt afleveren of dat ie geld brengt van een verloren wedje. Haha, gewoon iets kleins dat ik even makkelijker in kan komen.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    BastiIIe schreef:
    Dat ie spullen komt afleveren of dat ie geld brengt van een verloren wedje. Haha, gewoon iets kleins dat ik even makkelijker in kan komen.

    Haha, die van het verloren wedje vind ik wel grappig.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Maak ik daaruit op dat je Jasmine een wedje gewonnen wil laten hebben?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    BastiIIe schreef:
    Maak ik daaruit op dat je Jasmine een wedje gewonnen wil laten hebben?

    Wil ik op zich wel hoor, als niemand anders nog komt.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Op 02 juni, dinsdag maak ik het speeltopic aan en gaan we beginnen. Het is niet erg als je niet direct een post kan schrijven.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    02 juni is maandag


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Sigil schreef:
    02 juni is maandag

    03* :Y)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Net na mijn eerste examen, dan heb ik even lekker tijd om te ontspannen en een post te schrijven. ^^
    Heb er al zin in!

    [ bericht aangepast op 31 mei 2014 - 17:11 ]


    A girl who wonders.

    Ohja guys, ik zoek nog iemand voor mijn eerste post. Het is de eerste keer dat ik een mannelijk personage heb, dus dan vind ik het wel prettig als ik al snel iemand heb (:
    Dus iemand die met Garrett wil meeten aan het begin? Bijvoorbeeld dat één van de twee een wedje verloren heeft oid.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.