• 4995 -- In de loop van de jaren is het Azmar Koninkrijk drastisch veranderd, de velen oorlogen hebben hun tol geëist en immens veel mensen zijn zich gaan afvragen of magie daadwerkelijk positief is. Hierdoor is de opkomst van de Rueri begonnen, ze zijn al voor jaren in het geheim kracht aan het winnen over het Koninkrijk.
    Hoewel er nog enkele plaatsen zijn waar magie wordt geaccepteerd, hebben de meeste van de menselijke burgers - na de talloze oorlogen, draken aanvallen, invasies, en meer - de Rueri aanvaard. Ze zien immers in wat magie met de wereld heeft gedaan. Aelley is één van de weinige plaatsen in Azmar waar het nog daadwerkelijk welkom is, alleen is het tot de nok toe gevuld met wezens die onderdak proberen te vinden. Het is niet zeker dat ze daar veilig zijn, gezien zelfs daar regelmatig enkele leden van de Rueri opduiken om hun afkeer tegen magie gebruikers als zowel wezens te laten bemerken. Wanneer ze hen ontdekken, zullen ze meegenomen en opgesloten worden om meer kracht te verkrijgen over de landen.
    Echter, niet iedereen vertrouwt de Rueri. Zelfs sommige binnen hun eigen klasse.



    Dit is het officiële praattopic.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ooh shit, ik ben de hele dag bezig geweest en was dit vergeten! Niet dat jullie denken van 'Simone laat haar dude vast meteen vallen', nee zo is het niet, ik ga vanavond beginnetje maken op mobiel en dan rond ik hem morgen af en kan ik hem posten.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik post, als dat goed is, morgen. Voel me sinds vandaag weer wat beter, maar moet veel posten bij werken. Doe dat dan liever morgen vroeg dan kan ik alles ineen keer bijwerken. ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Asami schreef:
    Ooh shit, ik ben de hele dag bezig geweest en was dit vergeten! Niet dat jullie denken van 'Simone laat haar dude vast meteen vallen', nee zo is het niet, ik ga vanavond beginnetje maken op mobiel en dan rond ik hem morgen af en kan ik hem posten.


    Ik zal met Ravi zijn post wachten totdat jij met Garrett hebt gepost (:

    Morgen moet ik naar dansen en leren voor mijn rekentoets, dus ik hoop dat er nog een post tussendoor kan, want vrijdag ben ik naar Marco Borsato.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Ik post denk ik vandaag wat, als het lukt :)
    Morgen kan ik helaas niks posten want dan heb ik sportdag.


    'Your happy ending may not be what you expect. That's what will make it so special.' ~ Mary Margaret

    Sorry dat ik nog steeds niet gereageerd heb. Ik had het nogal druk.

    @Florentina: Waar kan Henry Nicolas vinden?


    help

    Ergens rond / bij de plaats waar die magiërs worden opgesloten, hij is namelijk bewaker dus dat lijkt mij het meest logische.
    Hoe moet ik me die ruimte trouwens voorstellen? Is het echt een gevangenis (?) met / zonder isolatiecellen of gemengde cellen of..?

    [ bericht aangepast op 5 juni 2014 - 21:35 ]


    Aan niets denken is ook denken.

    Florentina schreef:
    Ergens rond / bij de plaats waar die magiërs worden opgesloten, hij is namelijk bewaker dus dat lijkt mij het meest logische.
    Hoe moet ik me die ruimte trouwens voorstellen? Is het echt een gevangenis (?) met / zonder isolatiecellen of gemengde cellen of..?

    Morgen zal ik een plaatje proberen te zoeken.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Weird question: hoe zien de douches er uit? En was er stromend water?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Kairos schreef:
    Weird question: hoe zien de douches er uit? En was er stromend water?

    Well -- zoals douches er meestal uitzien. :'D
    Natuurlijk is dat er, het ziet er enkel uit als de middeleeuwen, dat betekent niet dat alles zo ook is.

    Als het voor je, jullie, handiger is - zal ik 'morgen' plaatjes zoeken van allerlei ruimtes. Oké?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Hiraeth schreef:
    (...)
    Well -- zoals douches er meestal uitzien. :'D
    Natuurlijk is dat er, het ziet er enkel uit als de middeleeuwen, dat betekent niet dat alles zo ook is.

    Als het voor je, jullie, handiger is - zal ik 'morgen' plaatjes zoeken van allerlei ruimtes. Oké?


    Oh chill ^^

    Ik wil je wel meehelpen zoeken anders.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Kairos schreef:
    (...)
    Oh chill ^^

    Ik wil je wel meehelpen zoeken anders.

    Graag. Je kunt ook gewoon douches zoeken waarvan je denkt dat het er zo uitziet o.i.d., dan zal ik zeggen of het erop lijkt :'D
    Maar ik ben nu pitten, dus het komt echt morgen pas.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Hiraeth schreef:
    (...)
    Well -- zoals douches er meestal uitzien. :'D
    Natuurlijk is dat er, het ziet er enkel uit als de middeleeuwen, dat betekent niet dat alles zo ook is.

    Als het voor je, jullie, handiger is - zal ik 'morgen' plaatjes zoeken van allerlei ruimtes. Oké?


    Soort steampunk wereld dus? (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    @Asami
    Het is - denk ik - geplensd omdat wanneer je het volledige werkwoord hebt, dus plenzen, en daar "en" vanaf haalt, plenz overblijft, en de "z" zit niet in het kofschip :Y) Daarnaast is het plensde en niet plenste, dus geplenst kan dan sowieso niet :')


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ohja, damn! Haha, ik moet maar weer gauw terug naar school (cat)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Iphigenia is nu Sevina.
    Post komt morgen, nog totaal geen inspiratie gehad!


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )