• 4995 -- In de loop van de jaren is het Azmar Koninkrijk drastisch veranderd, de velen oorlogen hebben hun tol geëist en immens veel mensen zijn zich gaan afvragen of magie daadwerkelijk positief is. Hierdoor is de opkomst van de Rueri begonnen, ze zijn al voor jaren in het geheim kracht aan het winnen over het Koninkrijk.
    Hoewel er nog enkele plaatsen zijn waar magie wordt geaccepteerd, hebben de meeste van de menselijke burgers - na de talloze oorlogen, draken aanvallen, invasies, en meer - de Rueri aanvaard. Ze zien immers in wat magie met de wereld heeft gedaan. Aelley is één van de weinige plaatsen in Azmar waar het nog daadwerkelijk welkom is, alleen is het tot de nok toe gevuld met wezens die onderdak proberen te vinden. Het is niet zeker dat ze daar veilig zijn, gezien zelfs daar regelmatig enkele leden van de Rueri opduiken om hun afkeer tegen magie gebruikers als zowel wezens te laten bemerken. Wanneer ze hen ontdekken, zullen ze meegenomen en opgesloten worden om meer kracht te verkrijgen over de landen.
    Echter, niet iedereen vertrouwt de Rueri. Zelfs sommige binnen hun eigen klasse.



    Dit is het officiële praattopic.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Coombs schreef:
    Maia, mag ik even zeggen, dat je geweldig bent en ik nu al plezier heb in de RPG ook al is deze nog niet begonnen. (:

    *bows* Thank you, thank you.
    Wat ik al een gehele tijd aan jou wilde vermelden: de profielfoto die je nu hebt vind ik echt geweldig.

    @ MissVendetta: Nou, ik heb meerdere keren gezegd dat Tacia voor de woudelven zijn, en bij Faerlyn staan de waterelven.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Hiraeth schreef:
    (...)
    O, mijn excuses, ik las je vraag en was het toen volkomen vergeten. Soms schaam ik me voor mijn geheugen. :'D.
    Wanneer je Rueri een mens is, komt deze van Aelley, maar je kunt natuurlijk wel doen dat diegene een reiziger is en zodoende veel op andere plekken verblijft. Het is trouwens niet erg om er wat langer over te doen, geen probleem -- aangezien ik anderen eveneens uitstel heb gegeven.

    @ MissVendetta: Ik weet niet of je mijn opmerkingen gelezen hebt, maar je hebt enkele dingen alsnog niet veranderd.


    Haha, maakt niet uit. :') Okay. Dan maak ik hem een reiziger. :] En bedankt! Zaterdag zal hij zeker af zijn.


    help

    Hiraeth schreef:
    (...)
    *bows* Thank you, thank you.
    Wat ik al een gehele tijd aan jou wilde vermelden: de profielfoto die je nu hebt vind ik echt geweldig.

    @ MissVendetta: Nou, ik heb meerdere keren gezegd dat Tacia voor de woudelven zijn, en bij Faerlyn staan de waterelven.


    Noo, thank you (:
    Oehh, dankje! Ik hou van Torrance Coombs, maar ik was toe aan verandering :')


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    @Hiraeth, dankjewel ^^ Ik ben haar pas na drie of vier keer zoeken tegen gekomen, en toen eerst even apart gehouden omdat ik nog wilde kijken naar eventueel iets ander maar dat werd hem niet meer :')
    Dat is trouwens wel fijn om te weten van het teken, dan pas ik dat straks aan als ik evt nog aan haar sheet verder werk. Ik wist het namelijk niet.

    [ bericht aangepast op 22 mei 2014 - 21:31 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    @BastiIIe
    1 of 3 :')

    Ik twijfel nog tussen die ik nu heb - klik - en deze


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    He, die is van de clip wake me up! (: ik vind de 2e iets mooier, maar ook meer standaard.

    Dude nummer 3 it is trouwens. Bedankt voor het stemmen, ik ben altijd een moeilijke met foto's.

    Edit: faceclaim op deborah ann woll! En de foto's inspireerden me, mijn personage gaat dol zijn op acteren(cat)

    [ bericht aangepast op 22 mei 2014 - 22:20 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Kairos schreef:
    @BastiIIe
    1 of 3 :')

    Ik twijfel nog tussen die ik nu heb - klik - en deze


    Hmm, I like them both.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Hey iedereen (:
    Voor mijn personage, ik ga denk ik Emily Browning als faceclaim nemen. Als niemand daar bezwaar tegen heeft, of course.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Iphigenia schreef:
    Hey iedereen (:
    Voor mijn personage, ik ga denk ik Emily Browning als faceclaim nemen. Als niemand daar bezwaar tegen heeft, of course.


    I looooooooove her.


    Paracosm schreef:
    (...)

    I looooooooove her.


    Me toooooooooooo. :3


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    **
    Woudelven --
    Deze gesloten groep elven leven in harmonie met de natuur als zowel de wilde dieren. Wanneer het erop aan zal komen, hebben ze wapens - meestal speren - om te kunnen vechten. Toch zit dit niet in hun aard, waardoor ze eerder zullen "opgeven" en in vrede leven dan daadwerkelijk bij iemand aan te sluiten. Wanneer een elf toch eraan mee wil delen, moet deze toestemming vragen waarna er een ellenlang gesprek komt en de elf in kwestie hoogstwaarschijnlijk de gemeenschap moet verlaten. Qua machten kunnen ze voor een bepaalde tijd dieren commanderen hun wil op te leggen, en ze hebben eveneens bloed in zich wat ervoor zorgt dat ze meer bestand zijn tegen vergif en ziekte. Dat niet alleen, want woudelven hebben de gave om met planten om te gaan, ze weten het meeste van alle elven van de verschillende kruiden, e.d. Ze beschermen de natuur, en hebben kracht over de aarde.

    Zandelven --
    De sterkste punten van een elf die uit de woeste zandbak komt, is toch wel de gave om zwaktepunten te bemerken -- om de beste manier te weten om het zand naar hun wil te bewegen en zo diegene naar zijn ondergang te leiden. Altijd hebben ze wel een licht wapen, zoals een dolk of een lichte kruisboog, op zak. Wanneer je op het land van deze elven stapt, en je bent geen welkome bezoeker, ben je in een grote minderheid -- doordat ze het zand naar allerlei grote vormen kunnen bewegen. Ze zijn geen groep, maar gaan door het leven als individuen. Enkel een systeem van respect werkt daar, het respect van een zandelf kan je echter pas verdienen met vaardigheid, humor en bekwaamheid.
          Het zijn de meest snelle elven en -- Behalve het zand besturen, kunnen ze water daaruit absorberen zodat het droog raakt. Maar dit kost immens veel concentratie, waardoor het een aanslag is op je energie. Van steen, en grote blokken aarde, kunnen ze zandkorrels maken om ze te bewegen. De kracht wind is eveneens een kracht om aan te leren, enkel voor degenen die er intensief mee bezig zijn. Gezien ze het leven uit levende dingen in zich kunnen opnemen, waardoor een droogte zal achterblijven, staan ze op geen goede voet met de woudelven.

    [ bericht aangepast op 23 mei 2014 - 12:15 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Nieuwe fc voor Kristrina Bazan


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Oké, ik heb problemen met de naam van mijn eerste mannelijke personage.
    Ik dacht dat Ryder wel een toffe achternaam was en ook om als roepnaam te gebruiken bij de rebellen oid, maar wat moet ik als voornaam? Het enige wat rond blijft spoken in mijn hoofd zijn namen zoals Vincent (Vince), Lincoln, Garrick/Garrett, Adam, Cain. Is één van die namen iets? En sorry, dit is mijn laatste kreet om hulp, voor de rest heb ik al inspiratie (cat)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Garrett, want Garrett Ryder klinkt leuk :')


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Vincent, Adam & Cain vind ik het leukste!
    Succes met kiezen (:


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )