• Crime Scene Investigation



    Het is zomer 2014 in Perth, een prachtig, aan het water gelegen stadje in Schotland. Het forensisch onderzoeksteam van de nightshift heeft werk zat, de criminaliteit lijkt zich alleen maar op te hopen. Vorige nacht is er een stel jongeren die aan het kamperen waren in een bos, stuk voor stuk vermoord. De verdachten zijn; de nogal boosaardige eigenaar van het bos, die altijd kwaad is op de jongeren omdat hij niet wil dat ze fikkie stoken op zijn terrein, maar die nu stug beweert niet thuis te zijn ten tijde van de moorden en een andere groep kampeerders, maar die daar aanwezig waren voor het filmen van een natuurfilm over de zeldzame vogels in dat bos. Zij hebben alleen nog geen motief. Tot nu toe een normale zaak, een als velen. Geruchten dat het spookt in dat bos vinden de meeste CSI’s lachwekkend. Zal het team deze zaak oplossen, net als vele anderen? En terwijl de telefoontjes binnenkomen van steeds nieuwe moorden en verdwijningen doen ze er alles aan deze zaken tot een goed einde te brengen.

    Personages:

    Teamleider


    Assistent team-leider
    Hinrisath

    CSI Rang 3
    Nog plaats voor een man
    Joshua ‘Josh’, 'Sherlock' Robin Thomson ~ Flitwick
    Sophia Isabel de Moreau ~ Enface
    Maddie Sophia Morrison ~ Hours
    - Man gereserveerd voor Karthus



    CSI Rang 2
    Voorlopig plaats voor drie vrouwen en twee mannen.
    Taylor Mary Livingston ~ CherrySmile
    Cameron Yorkwill ~ Sorridere


    Patholoog-anatoom
    Andrew Scott Sullivan ~ Kodaline

    Assistent patholoog-anatoom
    Elisabeth 'Lizzy' Franklin ~ Eunomia

    Labratten
    Katherine Abigail Raven McQueen ~ MissVendetta
    Joanna, ‘J’, Cattagan ~ Flitwick
    Rafael Julio 'Raf' Santos ~Kodaline


    Hoofd PPD (Peth’s Police Department)
    Plaats voor 1

    Mocht er nog vraag zijn naar een andere functie, kan dit altijd worden overlegd.

    Niet alle functies zullen worden ingevuld, er zal ook weinig tot geen vraag zijn naar enkele functies, maar ik heb ze er toch bij gezet.




    Invullijst
    Naam: (Voornaam, tweede/derde naam, Achternaam, Bijnaam.)
    Functie: (Welke functie heeft hij/zij in het CSI team?)
    Leeftijd: (denk realistisch, dus niet te jonge karakters! Ik weet dat iedereen gewend is om jonge personages te spelen, probeer om te schakelen)
    Geslacht:
    Innerlijk: (Probeer uitgebreid te vertellen hoe jouw personage is en hoe hij/zij zich gedraagt, denk ook aan bijv. hobby’s, geaardheid, automatismes, trekjes, irritante gewoontes, dingen waar ze niet tegen kunnen, noem maar op.)
    Uiterlijk: (Foto met uitleg van lengte, gezichtsvorm, ogen, haar, kleding, opvallende dingen, lenigheid, tattooages, littekens, enz.)
    Extra: Denk hierbij aan belangrijke dingen die in het verleden van je personage zijn gebeurt, familiekwalen, gewoon dingen die handig zijn om te weten (je personage wordt geïrriteerd als iemand zijn/haar bril afpakt, zoiets), kan goed zingen, leef je uit!

    Wees creatief, geen Mary Sues.




    Regels
    - Maximaal twee personages per persoon, maar ik wil geen verwaarlozing. Houd ook rekening met de wil van anderen.
    - Geen OOC ruzie’s in het topic. Die voer je maar lekker in een PB’tje
    - Geen besturing van andere personages. Alleen die van jezelf of na overleg van anderen.
    - Alleen ik open nieuw topic, behalve als ik anders heb aangegeven.
    - Ik zal een praattopic openen om te overleggen, zo kunnen we het speeltopic schoon houden.
    - Minimaal ong. 200 woorden per post. Ik wil het een beetje op niveau houden, dus ik hoop dat je een beetje ervaring hebt.
    - Het is altijd erg verwarrend als de een in de 3e persoon, en de ander in de 1e persoon schrijft. Ik prefereer 1e persoon, dus probeer dit aan te houden. Geef aan als je daar problemen mee hebt.
    - 16+ is toegestaan, maar ga mensen geen nachtmerries bezorgen.
    - Overleg kan natuurlijk altijd! Leve het praattopic (:
    - Probeer met iedereen om te gaan en niet na één dag als man en vrouw bij elkaar zitten en niks anders doen dan zoenen.
    - Ik sta altijd klaar voor vragen of ideeën.
    - Heb vooral heel veel plezier!


    Foto’s
    Er komen foto’s van de omgeving en hopelijk ook het lab e.d.

    [ bericht aangepast op 24 aug 2014 - 16:52 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Dat mag je doen, als je dat wil. Het hoeft niet.
    Oh en trouwens... Ginnifer Goodwin :3

    [ bericht aangepast op 20 juni 2014 - 19:09 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Omg yay! Ontdek nu pas dat er een man zit tussen de labratten ^_^ yayyy :D


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Ghehehe... Hoi


    Bowties were never Cooler

    Ik hoop dat je m leuk vind


    Bowties were never Cooler

    Hehe ik ben nu al nieuwsgierig, dus zal wel goed komen :p


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Flitwick schreef:
    Dat mag je doen, als je dat wil. Het hoeft niet.
    Oh en trouwens... Ginnifer Goodwin :3


    Dan doe ik het niet, i.v.m proefwerkweek enz.


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||






    Naam: Joanna, ‘J’, Cattagan
    Functie: Labrat
    Leeftijd: 29
    Geslacht: Vrouwelijk
    Innerlijk: Joanna kan een beetje eigenwijs zijn; zo’n vierentwintig uur per dag, om eerlijk te zijn. Hierdoor is ze soms ook een beetje verwaand. Ze heeft journalistiek gestudeerd naast haar studie voor technische recherche. Ze moest kiezen; de journalistiek in of dit. Ze koos voor dit omdat dit haar meer avontuur zou bieden, dacht ze, omdat ze erg avontuurlijk is ingesteld gaf dat haar een extra kick. Ze wil veel levenservaring opdoen en veel meemaken. Ze is een stoer persoon, een met een snelle tong en vurige ogen. Ook is ze een gangmaker, vrolijk, oprecht en gezellig. Haar humor staat ook hoog in haar rijtje van karaktereigenschappen. Door deze trekjes wordt ze graag uitgenodigd op feestjes en andere gelegenheden. Ze is een flirt en charmeur, al op de middelbare school, waar ze de ‘beauty queen’ was, maar dit leven wil ze het liefst achter zich laten. Ze wil liever echt aardig gevonden worden dan dat mensen alleen met haar omgaan door haar populariteit. Ze is na de middelbare school niet meer zo populair en is hier blij mee, ze kan zo haar eigen leven lijden en doen wat ze wil. Ze vindt haar werk zoals ze die nu heeft wel oké en gaat graag om met iedereen die rondloopt, ook de wat stille of afstandelijke. Die accepteren haar meestal ook wel, omdat ze heel snel inziet hoe mensen zich voelen of willen behandeld worden. Daar past ze zich dan ook snel op aan en daarom komt het dat ze zo veel verschillende vriendschappen heeft. Ze gaat eigenlijk liever om met mannen dan met vrouwen, daar is geen speciale reden voor. Vanaf haar jeugd is dit al zo, ze speelde altijd met de jongens in de pauze. Het komt misschien omdat ze geen tuttige miep is, maar altijd op zoek is naar avontuur en actie. Ze houdt hierom ook van gamen, actie en avontuurfilms en andere spannende bezigheden. Ze is een echte durfal en zo kan ze nog wel eens in de problemen komen. Ze is wat schaamteloos en eerlijk, en als je haar zegt 'je durft vast niet...' dan zal ze het doen ook.

    Uiterlijk:
    J heeft lang, donkerbruin haar dat golft. Tijdens haar werk heeft ze het vaak in een snelle hoge of lage staart. Ze heeft een lang gezicht met hier en daar wat sproetjes, sprekende, donkere ogen die omrandt zijn door een simpele zwarte lijn die ze voor haar werk even snel opdoet. Ze is ongeveer 1.76, een sportief lichaam. In haar vrije tijd sport ze veel en houdt zo haar lichaam in conditie. Ze wil een goede conditie hebben om uiteindelijk van labrat op te stromen naar een CSI en ze is al wel eens op de schietbaan te vinden. Haar kleding is meestal simpel, maar aantrekkelijk en laat de goede kanten van haar lijf zien. Ze draagt het liefst gympen of andere makkelijk zittende kleding. Ze draagt wel vaak sieraden, ook al zijn deze ook stoer.

    Extra: Ze houdt heel erg veel van dieren en mensen. Ze heeft dan ook als bijbaantje in een dolfinarium gewerkt, waardoor ze nog steeds heel goed dieren kan aanvoelen en begrijpen. Ze vond het werken met dolfijnen en andere waterdieren heel erg leuk en heeft nog allemaal spannende verhalen er over in haar lichaam kolken die ze graag aan een aandachtig persoon zou willen vertellen.

    [ bericht aangepast op 22 juni 2014 - 9:21 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Als iemand van de CSI Rang 3 naar de rang 2 wil dan mag dat, moet je maar even aangeven. Het maakt eigenlijk niet zo veel uit, alleen voor het idee is het misschien handig om één of twee mensen naar rang drie te doen. Mag, hoeft niet.

    [ bericht aangepast op 20 juni 2014 - 21:22 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Nvm

    [ bericht aangepast op 26 sep 2014 - 8:56 ]

    Taylor staat er nu in, ik ga nu aan mijn mannelijke personage rang 3. Vanavond heeft mijn broertje musical optreden, dus dan ben ik niet op Quizlet.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    zal ik anders wel het topic vanavond openen als ik terugkom? zal wel laat zijn, rond elf uur, is dat te laat?


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Yay! En niet voor mij. Ik ben zoizo pas rond 1e thuis


    Bowties were never Cooler

    Oké, ik open hem dan wel en zie wel wie er zijn. Ik zal proberen wakker te blijven, maar ik kan niks beloven (ook mijn wifi kan niks beloven).


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Hoeft niet hoor. Ik post waarschijnlijk 1 ding en ga dan slapen, dus dan kan t ook morgen. (K) Ik vind het wel heel lief


    Bowties were never Cooler

    Ja wss slaap ik ook al haha. maar we zullen zien.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel