• Crime Scene Investigation



    Het is zomer 2014 in Perth, een prachtig, aan het water gelegen stadje in Schotland. Het forensisch onderzoeksteam van de nightshift heeft werk zat, de criminaliteit lijkt zich alleen maar op te hopen. Vorige nacht is er een stel jongeren die aan het kamperen waren in een bos, stuk voor stuk vermoord. De verdachten zijn; de nogal boosaardige eigenaar van het bos, die altijd kwaad is op de jongeren omdat hij niet wil dat ze fikkie stoken op zijn terrein, maar die nu stug beweert niet thuis te zijn ten tijde van de moorden en een andere groep kampeerders, maar die daar aanwezig waren voor het filmen van een natuurfilm over de zeldzame vogels in dat bos. Zij hebben alleen nog geen motief. Tot nu toe een normale zaak, een als velen. Geruchten dat het spookt in dat bos vinden de meeste CSI’s lachwekkend. Zal het team deze zaak oplossen, net als vele anderen? En terwijl de telefoontjes binnenkomen van steeds nieuwe moorden en verdwijningen doen ze er alles aan deze zaken tot een goed einde te brengen.

    Personages:

    Teamleider


    Assistent team-leider
    Hinrisath

    CSI Rang 3
    Nog plaats voor een man
    Joshua ‘Josh’, 'Sherlock' Robin Thomson ~ Flitwick
    Sophia Isabel de Moreau ~ Enface
    Maddie Sophia Morrison ~ Hours
    - Man gereserveerd voor Karthus



    CSI Rang 2
    Voorlopig plaats voor drie vrouwen en twee mannen.
    Taylor Mary Livingston ~ CherrySmile
    Cameron Yorkwill ~ Sorridere


    Patholoog-anatoom
    Andrew Scott Sullivan ~ Kodaline

    Assistent patholoog-anatoom
    Elisabeth 'Lizzy' Franklin ~ Eunomia

    Labratten
    Katherine Abigail Raven McQueen ~ MissVendetta
    Joanna, ‘J’, Cattagan ~ Flitwick
    Rafael Julio 'Raf' Santos ~Kodaline


    Hoofd PPD (Peth’s Police Department)
    Plaats voor 1

    Mocht er nog vraag zijn naar een andere functie, kan dit altijd worden overlegd.

    Niet alle functies zullen worden ingevuld, er zal ook weinig tot geen vraag zijn naar enkele functies, maar ik heb ze er toch bij gezet.




    Invullijst
    Naam: (Voornaam, tweede/derde naam, Achternaam, Bijnaam.)
    Functie: (Welke functie heeft hij/zij in het CSI team?)
    Leeftijd: (denk realistisch, dus niet te jonge karakters! Ik weet dat iedereen gewend is om jonge personages te spelen, probeer om te schakelen)
    Geslacht:
    Innerlijk: (Probeer uitgebreid te vertellen hoe jouw personage is en hoe hij/zij zich gedraagt, denk ook aan bijv. hobby’s, geaardheid, automatismes, trekjes, irritante gewoontes, dingen waar ze niet tegen kunnen, noem maar op.)
    Uiterlijk: (Foto met uitleg van lengte, gezichtsvorm, ogen, haar, kleding, opvallende dingen, lenigheid, tattooages, littekens, enz.)
    Extra: Denk hierbij aan belangrijke dingen die in het verleden van je personage zijn gebeurt, familiekwalen, gewoon dingen die handig zijn om te weten (je personage wordt geïrriteerd als iemand zijn/haar bril afpakt, zoiets), kan goed zingen, leef je uit!

    Wees creatief, geen Mary Sues.




    Regels
    - Maximaal twee personages per persoon, maar ik wil geen verwaarlozing. Houd ook rekening met de wil van anderen.
    - Geen OOC ruzie’s in het topic. Die voer je maar lekker in een PB’tje
    - Geen besturing van andere personages. Alleen die van jezelf of na overleg van anderen.
    - Alleen ik open nieuw topic, behalve als ik anders heb aangegeven.
    - Ik zal een praattopic openen om te overleggen, zo kunnen we het speeltopic schoon houden.
    - Minimaal ong. 200 woorden per post. Ik wil het een beetje op niveau houden, dus ik hoop dat je een beetje ervaring hebt.
    - Het is altijd erg verwarrend als de een in de 3e persoon, en de ander in de 1e persoon schrijft. Ik prefereer 1e persoon, dus probeer dit aan te houden. Geef aan als je daar problemen mee hebt.
    - 16+ is toegestaan, maar ga mensen geen nachtmerries bezorgen.
    - Overleg kan natuurlijk altijd! Leve het praattopic (:
    - Probeer met iedereen om te gaan en niet na één dag als man en vrouw bij elkaar zitten en niks anders doen dan zoenen.
    - Ik sta altijd klaar voor vragen of ideeën.
    - Heb vooral heel veel plezier!


    Foto’s
    Er komen foto’s van de omgeving en hopelijk ook het lab e.d.

    [ bericht aangepast op 24 aug 2014 - 16:52 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Ik heb wel morgen ochtend een concept presentatie tot aan de middag, dus rond die tijd zou ik niet zo snel kunnen posten als hij er dan als is, maar zal het morgen in de namiddag proberen dan ^_^


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    MissVendetta schreef:
    Ik heb wel morgen ochtend een concept presentatie tot aan de middag, dus rond die tijd zou ik niet zo snel kunnen posten als hij er dan als is, maar zal het morgen in de namiddag proberen dan ^_^

    Morgenochtend toetsen dus zal ook niet de hele tijd aanwezig zijn. We zien elkaar allemaal wel hier en daar. Ik kijk even of ik zo nog aanmaak of morgenmiddag/avond.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Flitwick schreef:
    (...)
    Morgenochtend toetsen dus zal ook niet de hele tijd aanwezig zijn. We zien elkaar allemaal wel hier en daar. Ik kijk even of ik zo nog aanmaak of morgenmiddag/avond.


    Ahh good luck met je toetsen dan maar! Jaa daarom, veel mensen zullen af en toe wel online zijn. Ach ik ben al blij dat deze rpg bestaat!


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Flitwick schreef:
    Succes! Leer ik nog even godsdienst ondertussen. Misschien open ik hem vanavond nog wel, even kijken hoeveel mensen er aanwezig zijn.

    Lukt me wel, but thanks c: En oké, ghehe haha.


    Don't walk. Run, you sheep, run.


    Naam: Dave Rhyder.
    Functie: Rang 3.
    Leeftijd: 30 jaar.
    Geslacht: Man.
    Innerlijk: De man kan een enorme klootzak zijn als 'ie wil. Hij is een typisch geval van een complex karakter, waaruit je moeilijk iets kan opmaken. Hij meent dan wel dingen te zeggen, maar vanbinnen heeft hij er altijd iets achter zitten met een geheel andere reden. Het is een man die moeilijk te ontcijferen is en hij kan erg moeilijk in de omgang zijn, als gevolg van zijn sarcastische, botte persoonlijkheid. Hij is niet haatdragend, hij is gewoon niet goed in het contact leggen met mensen en hij is dan ook het liefst stil de hele dag. Je kunt duidelijk merken wanneer het zijn 'goede' of 'slechte' dag is.
          Als hij iets uitbrengt zijn het niet alleen sarcastische, botte opmerkingen. De man deinst namelijk niet terug voor een vurig en zwoel gesprekje. Hij waardeert vrouwen die hun eigen mannetje staan en vind het een enorme pluspunt als vrouwen tegen zijn flauwe grapjes kunnen; deze zijn niet te grof of te zachtaardig, maar verwacht niet dat je dan meteen een compliment krijgt – want zoals je al verwacht, daar is hij niet de man voor. Hij is wel in voor een avontuurtje en laat dit niet aan de kant liggen als hij daarvoor de kans krijgt, zowel lichamelijk als fysiek. Het gevoel van de adrenaline dat door zijn aderen raast is een gelukzalig gevoel en hij zal er dan ook zowat alles aan doen om dit gevoel te behouden, misschien zelfs als hij daardoor anderen in gevaar kan brengen.
          Dave staat open voor ideeën van anderen en nieuwe uitdagingen, want zelf is hij niet zo'n leider. Hij doet meer de dingen in zijn eentje, maar als hij moet samenwerken vindt hij dit ook best – als hij maar niet in de weg wordt gelopen. In moeilijke situaties weet hij zijn hoofd helder te houden, maar het nadeel is dat hij hier ook je af kan katten als je hem ergens bij stoort. Hij kan namelijk snel in de stress schieten als je hem stoort en toch het tegenovergestelde doet van wat hij zegt. Dave is een slordig iemand en in zijn kamer ligt dan ook alles overhoop. Het lijkt er net of er een enorme kernbom is ontploft en het is dan ook onmogelijk om niet iets stuk te trappen, want een klein stukje grond zul je niet zien daar.
          Dave is meer dan de helft van de tijd een pervers iemand en denkt altijd door bij dingen. Het hoeft geen eens stiekem te zijn, want het is al heel duidelijk dat hij een erg seksueel en seksistisch iemand is. Ook rookt hij als een ketter en is hij niet vies van aanrakingen, al heeft hij hier wel een grens in.
    Uiterlijk: Hij heeft zulke diepe, bruine ogen dat het lijkt of hij door je heen kan kijken. Zijn ogen zijn donker en lijken altijd op de een of andere manier geheimzinnig uit te stralen – iets dat hij meer verbergt achter een deur.
    Dave heeft kort haar en doet er helemaal niets aan – als hij opstaat uit bed gooit hij wat water in zijn gezicht, haalt hij een hand door zijn haar en klaar is hij. Hij is niet zo'n ochtendmens, maar voor zijn werk moet het wel. Hij heeft een stoppelbaard die hij bijhoud, want hij wilt geen baard.
          Dave is redelijk lang met zijn 1.85 m en gebruikt het gemakkelijk om over dingen heen te kijken. Hij sport meestal een paar keer in de week om zijn conditie op te houden, maar dit betekend niet dat hij dit met zin doet. Dit doet hij meestal alleen in zijn eentje met wat muziek. Hij mag dan een mooi, gespierd lichaam hebben, maar dit is dan ook alles. Hij heeft namelijk een boel littekens over zijn hele lichaam zitten van dergelijke criminele activiteiten die hij in zijn verleden had meegemaakt, maar ook door het werk dat hij nu doet.
    Dave word altijd ouder geschat dan dat hij in het echt is en men geeft dan ook direct de reden dat het komt door het roken. Zelf kan het hem niks schelen. Hij heeft met niemand iets te maken, alleen het werk dat hij zo graag doet.
          Zijn kledingstijl is heel gewoontjes. Hij trekt meestal gewoon een simpel t-shirt aan met een zwartleren jack erover heen en een spijkerbroek. Je kan het zelfs ietwat slordig noemen. In dat opzicht kan het hem ook niet veel schelen wat hij aantrekt. Desnoods trekt hij verschillende sokken aan met allerlei kleuren in zijn kleding. Het kan hem echt niets schelen. Zijn zwarte laarzen zijn zo afgetrapt dat de onderkant er vanaf begint te gaan.
    Extra: Dave heeft alleen een zusje. Zijn vader was een grote drugsbaas – waar hij elke dag ruzie mee had. En zijn moeder greep altijd naar de alcohol van de stress. Hij voelt een enorme afschuw en walging – niet alleen tegen zijn moeder maar ook zijn vader, aangezien zij als enigste naar haar fles alcohol kon grijpen en ruzie kon maken. Zijn vader, omdat die hem mishandelde – dag in, dag uit. Eerst voelde hij zich verdrietig, doods, maar nu voelt hij een enorme wrok tegenover hen. Hij vroeg zichzelf altijd af waarom ze dat deden, maar nu is het over. Hij had moordgevoelens en omdat hij hier bang van werd, ging hij met elke dag naar buiten zijn gedachten verzetten.
          Hij ging ze naar vrienden toe om te gaan sleutelen aan hun auto's of simpelweg even gamen. Hij heeft de emotionele littekens nog in zich gedrukt, maar ook de littekens van het fysieke geweld heeft hij op haar lichaam zitten. Iets waar hij trots op is, want hij heeft het tot op de dag van vandaag overleefd; wat betekend dat hij het heus wel kan maken in het leven, als hij maar doorzet.

    [ bericht aangepast op 23 juni 2014 - 1:19 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Dave is zekersteweten wel goedgekeurd :Y)
    Rang 3 is volgens mij echt de Rang van Mannen-die-geen-idee-hebben-wat-sociaal-zijn-is. Hahah gezellig :')

    [ bericht aangepast op 23 juni 2014 - 7:43 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Flitwick schreef:
    Dave is zekersteweten wel goedgekeurd :Y)
    Rang 3 is volgens mij echt de Rang van Mannen-die-geen-idee-hebben-wat-sociaal-zijn-is. Hahah gezellig :')

    Die van jou is meer vriendelijk socially-awkward. Die van mij is gewoon een zak en probeert het geen eens te verbergen :')
    Maar ja, je hebt gelijk.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Gaikotsu schreef:
    (...)
    Die van jou is meer vriendelijk socially-awkward. Die van mij is gewoon een zak en probeert het geen eens te verbergen :')
    Maar ja, je hebt gelijk.


    yayy lang leve de badasses ^-^


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Gaikotsu schreef:
    (...)
    Die van jou is meer vriendelijk socially-awkward. Die van mij is gewoon een zak en probeert het geen eens te verbergen :')
    Maar ja, je hebt gelijk.


    Hahaha :3 Joshua is socially awkward, lichtelijk arrogant en koppig :') Jij hebt gewoon da bitch.
    But bitches are cool. Nog een toets! Moet nog paar dingen opzoeken en zal dan het speel- en praat topic openen. Finally.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Flitwick schreef:
    (...)

    Hahaha :3 Joshua is socially awkward, lichtelijk arrogant en koppig :') Jij hebt gewoon da bitch.
    But bitches are cool. Nog een toets! Moet nog paar dingen opzoeken en zal dan het speel- en praat topic openen. Finally.


    Yayyy!! So excited!!


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Party!!!


    Bowties were never Cooler

    KodaIine schreef:
    Party!!!


    *danst rondjes* helemaal losssss :3


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Praattopic
    Moet nog ff 3 minuutjes wachten voor het speeltopic...


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    ~ Speeltopic

    Ik moet volgens mij koken en zo, dus tot vanavond!

    [ bericht aangepast op 23 juni 2014 - 17:22 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Zou ik een vrouwelijk CSI Rang 2 mogen of is dat niet meer mogelijk?


    A Smile is the most beautiful curve on an womans body