• Crime Scene Investigation



    Het is zomer 2014 in Perth, een prachtig, aan het water gelegen stadje in Schotland. Het forensisch onderzoeksteam van de nightshift heeft werk zat, de criminaliteit lijkt zich alleen maar op te hopen. Vorige nacht is er een stel jongeren die aan het kamperen waren in een bos, stuk voor stuk vermoord. De verdachten zijn; de nogal boosaardige eigenaar van het bos, die altijd kwaad is op de jongeren omdat hij niet wil dat ze fikkie stoken op zijn terrein, maar die nu stug beweert niet thuis te zijn ten tijde van de moorden en een andere groep kampeerders, maar die daar aanwezig waren voor het filmen van een natuurfilm over de zeldzame vogels in dat bos. Zij hebben alleen nog geen motief. Tot nu toe een normale zaak, een als velen. Geruchten dat het spookt in dat bos vinden de meeste CSI’s lachwekkend. Zal het team deze zaak oplossen, net als vele anderen? En terwijl de telefoontjes binnenkomen van steeds nieuwe moorden en verdwijningen doen ze er alles aan deze zaken tot een goed einde te brengen.

    Personages:

    Teamleider


    Assistent team-leider
    Hinrisath

    CSI Rang 3
    Nog plaats voor een man
    Joshua ‘Josh’, 'Sherlock' Robin Thomson ~ Flitwick
    Sophia Isabel de Moreau ~ Enface
    Maddie Sophia Morrison ~ Hours
    - Man gereserveerd voor Karthus



    CSI Rang 2
    Voorlopig plaats voor drie vrouwen en twee mannen.
    Taylor Mary Livingston ~ CherrySmile
    Cameron Yorkwill ~ Sorridere


    Patholoog-anatoom
    Andrew Scott Sullivan ~ Kodaline

    Assistent patholoog-anatoom
    Elisabeth 'Lizzy' Franklin ~ Eunomia

    Labratten
    Katherine Abigail Raven McQueen ~ MissVendetta
    Joanna, ‘J’, Cattagan ~ Flitwick
    Rafael Julio 'Raf' Santos ~Kodaline


    Hoofd PPD (Peth’s Police Department)
    Plaats voor 1

    Mocht er nog vraag zijn naar een andere functie, kan dit altijd worden overlegd.

    Niet alle functies zullen worden ingevuld, er zal ook weinig tot geen vraag zijn naar enkele functies, maar ik heb ze er toch bij gezet.




    Invullijst
    Naam: (Voornaam, tweede/derde naam, Achternaam, Bijnaam.)
    Functie: (Welke functie heeft hij/zij in het CSI team?)
    Leeftijd: (denk realistisch, dus niet te jonge karakters! Ik weet dat iedereen gewend is om jonge personages te spelen, probeer om te schakelen)
    Geslacht:
    Innerlijk: (Probeer uitgebreid te vertellen hoe jouw personage is en hoe hij/zij zich gedraagt, denk ook aan bijv. hobby’s, geaardheid, automatismes, trekjes, irritante gewoontes, dingen waar ze niet tegen kunnen, noem maar op.)
    Uiterlijk: (Foto met uitleg van lengte, gezichtsvorm, ogen, haar, kleding, opvallende dingen, lenigheid, tattooages, littekens, enz.)
    Extra: Denk hierbij aan belangrijke dingen die in het verleden van je personage zijn gebeurt, familiekwalen, gewoon dingen die handig zijn om te weten (je personage wordt geïrriteerd als iemand zijn/haar bril afpakt, zoiets), kan goed zingen, leef je uit!

    Wees creatief, geen Mary Sues.




    Regels
    - Maximaal twee personages per persoon, maar ik wil geen verwaarlozing. Houd ook rekening met de wil van anderen.
    - Geen OOC ruzie’s in het topic. Die voer je maar lekker in een PB’tje
    - Geen besturing van andere personages. Alleen die van jezelf of na overleg van anderen.
    - Alleen ik open nieuw topic, behalve als ik anders heb aangegeven.
    - Ik zal een praattopic openen om te overleggen, zo kunnen we het speeltopic schoon houden.
    - Minimaal ong. 200 woorden per post. Ik wil het een beetje op niveau houden, dus ik hoop dat je een beetje ervaring hebt.
    - Het is altijd erg verwarrend als de een in de 3e persoon, en de ander in de 1e persoon schrijft. Ik prefereer 1e persoon, dus probeer dit aan te houden. Geef aan als je daar problemen mee hebt.
    - 16+ is toegestaan, maar ga mensen geen nachtmerries bezorgen.
    - Overleg kan natuurlijk altijd! Leve het praattopic (:
    - Probeer met iedereen om te gaan en niet na één dag als man en vrouw bij elkaar zitten en niks anders doen dan zoenen.
    - Ik sta altijd klaar voor vragen of ideeën.
    - Heb vooral heel veel plezier!


    Foto’s
    Er komen foto’s van de omgeving en hopelijk ook het lab e.d.

    [ bericht aangepast op 24 aug 2014 - 16:52 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Enface schreef:
    Sorry dat ik zo laat ben, ik ben de laatste tijd weinig op Q. Is het goed als ik mijn personage vandaag als nog inlever?


    vind ik goed! ik moet vandaag ook economie en zo leren, maar ga wel proberen vandaag te openen, als iedereen er is. Als Enface klaar is, denk ik.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Flitwick schreef:
    (...)

    Ja als je dat wil mag je dat best doen!


    Oh haha thanks guys, ik vind ieder personage awesome.

    Zie nu dat ik vergeten ben te zeggen dat Joshua biseksueel is, dat had ik nog aangepast in word maar niet meer hier. Als ik zo op mn laptop kan doe ik dat nog even. Oh wn ik las vanochtend dat iemand anders van t team ook al door het raam was gevallen net als Josh. Zal ik zijn ongeluk dan even aanpassen?


    @Gaikotsu; "Als jij het ook nodig vindt."


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Vind het eigenlijk net te weinig mannen in verhouding met de vrouwen dus als Gaikotsu dat zou willen doen...


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Ik ben zo benieuwd naar deze rpg! Ik zit serieus al dagen te stuiteren :3


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Ik wil beginnen als Enface klaar is
    en ik economie snap. Ik ga echt een heel slecht cijfer halen


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Flitwick schreef:
    Ik wil beginnen als Enface klaar is
    en ik economie snap. Ik ga echt een heel slecht cijfer halen

    Dat begrijp ik (; je kan het wel! Ik steun je mentaal :3


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Dankje ga ik nodig hebben (cat)


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Flitwick schreef:
    Dankje ga ik nodig hebben (cat)


    Alsje! Ik kan je nog altijd mijn hersenen bieden ;) heb examen gedaan in economie ^_^ (ja ik ben een oude doos xD)


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Naam: Sophia Isabel de Moreau
    Functie: CSI Rang 3
    Leeftijd: 28
    Geslacht: Vrouwelijk


    Innerlijk:
    Sophia is een zelfstandige jonge vrouw die zich altijd voor de volle 100% inzet, ongeacht voor wat. Haar onzekerheid heeft hier ook een stukje mee te maken, ze is soms bang dat ze niet thuis hoort in Rang 3 en heeft het gevoel dat ze zich moet bewijzen. Dat ze als een van de jongste bij het team kwam maakt deze drang alleen maar sterker. Toch hoeft ze zich eigenlijk weinig zorgen te maken en gelukkig weet ze het grootste gedeelte van de tijd ook dat ze haar kwaliteiten al lang en breed bewezen heeft.
    Het zachte uiterlijk van Sophia is bedrieglijk, goed deze kant is zeker aanwezig maar haar mannetje staat ze ook. Ze is vastberaden en schrikt er niet voor terug om haar mening eens ongezouten te verkondigen.Toch is Sophia niet perse degene die het woord heeft in een grote groep, dat zou ze niet eens waarderen, maar zodra ze een nuttige aanvulling heeft of het er niet mee eens heeft zal ze dat laten weten. Vaak zijn de opmerkingen die ze maak cynisch of sarcastisch van aard waardoor ze veel botter overkomt dan ze bedoeld. Ze is sociaal gezien gewoon nogal onhandig maar bedoeld het niet verkeerd. Opzettelijk zal ze namelijk niemand kwetsen, ze voelt zich dan ook ontzettend schuldig al gebeurd dit wel


    Sophia heeft een liefhebbende en zachte kant die ze zich niet perse opvallend uit, het zijn de kleine dingen die ze doet om te laten merken dat ze de mensen die dichtbij haar staan waardeert. Ze gaat door vuur voor de mensen die ze in haar hart gesloten heeft maar tot die mensen behoren maar weinig mensen. Ze vind het namelijk moeilijk om haar affectie te tonen omdat dit vroeger zo mis is gegaan bij haar moeder, en ongewild heeft ze dit over genomen. Dit uit zich in dat ze weinig over zichzelf praat en niet goed weet wat ze moet doen met de affectie die mensen tonen jegens haar. Dit en haar werk zorgt ervoor dat ze weinig relaties heeft gehad. Als ze toch gevoelens ontwikkelt en dat het richting iets serieus gaat schrikt ze af en stort ze zich volledig op haar werk omdat ze zich daar veilig bij voelt. Ondanks dat Sophia zich prima vermaakt op zichzelf voelt ze zich dan ook vaak alleen. Om de eenzaamheid een beetje uit haar flatje te bannen heeft ze Muis de kat gekocht
    Uiterlijk: De jonge vrouw heeft een zacht gezicht waarin haar ijsblauwe ogen de meeste aandacht trekken. Deze accentueert ze vaak met een strak lijntje eyeliner of simpelweg wat mascara, de rest laat ze voor wat het is. Haar blonde haren heeft ze het liefst los, maar op het werk steekt ze deze vaak op in een staart of knot. Toch kan ze het niet laten om wat losse plukken rond haar gezicht te laten hangen.
    Het lichaam van Sophia is fijn gebouwd en niet al te lang, haar lengte ligt zo rond de 1.68. Hoewel ze wat langer oogt dan ze in werkelijkheid is. Echte 'curves' heeft ze niet, maar ze is ook zeker niet compleet vormloos. Om haar lichaam heen draagt ze het liefst comfortabele ruim zittende kleding als overhemden, vesten en truien. Op haar werk doet ze haar best om een iets minder nonchalante manier van kleden aan te nemen.
    Haar manier van lopen is gelukkig vrouwelijk dan ze zich kleed, ze beweegt zich gracieus en licht hoewel een botsing met een deurpost soms niet te vermijden valt.
    Extra: Sophia woont sinds haar 8e levensjaar in Schotland. Haar moeder, Camille, verliet haar land en haar baan als advocate om met de man van haar dromen te trouwen, tenminste dat was het plan. De beste man bleek getrouwd en Sophia heeft de rest van haar jeugd doorgebracht met haar moeder in een klein huisje net buiten de stad. Camille heeft altijd haar best gedaan om haar dochter te voorzien van het beste wat in haar bereik lag maar was niet langer de sterke vrouw die ze in het zonnige Frankrijk was. De vader van Sophia is overleden toen ze nog jong, zelfmoord door de druk van zijn werk, maar daar is ze tot op de dag van vandaag niet zeker over. De reden dat Sophia nu bij de CSI werkt is omdat haar beste vriendin verkracht is op de avond dat de twee samen uitgingen. Sophia ging echter het laatste stukje alleen naar huis en heeft zich ontzettend lang schuldig gevoelt omdat ze er niet was om haar vriendin te beschermen. Natuurlijk was dit heel haar taak niet en kon ze er niets aan doen maar toch nam Sophia de verantwoording op zich. Omdat ze nooit meer zo machteloos tegenover zulke situaties wilde voelen is ze dit werk in gerold, hoe cliché het ook mag zijn.

    [ bericht aangepast op 22 juni 2014 - 23:16 ]

    Ik ga haar er bij zetten als ik haar heb gelezen. Vanavond openen of morgen? (morgen is de laatste dag dat ik nog moet leren, dan heb ik geen toetsweek meer).
    @Enface, 26 voor rang 3 is echt te jong. Eigenlijk zijn al onze personages te jong, maar aangezien het een RPG is doen we het even zo, maar 26 is echt heel jong voor een 3e rangs. Vind je het erg dat te veranderen?

    [ bericht aangepast op 22 juni 2014 - 23:08 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Nee hoor vind ik niet erg, 28/29 goed?
    Ik wilde haar zo snel mogelijk af hebben dus het kan prima zijn dat er nog veel fouten in zitten. Ik heb de rest van de personages alleen even snel doorgelezen dus mocht ze teveel op een ander lijken pas ik dat ook aan.

    Enface schreef:
    Nee hoor vind ik niet erg, 28/29 goed?
    Ik wilde haar zo snel mogelijk af hebben dus het kan prima zijn dat er nog veel fouten in zitten. Ik heb de rest van de personages alleen even snel doorgelezen dus mocht ze teveel op een ander lijken pas ik dat ook aan.


    Nee, meestal ontwikkelt je karakter zich in de RPG heel anders dan je je had voorgesteld, dus het is niet erg. De leeftijd is prima. Normaal zitten ze rond de 40+, maar dan zou niemand die RPG meer willen doen.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Flitwick schreef:
    (...)

    Nee, meestal ontwikkelt je karakter zich in de RPG heel anders dan je je had voorgesteld, dus het is niet erg. De leeftijd is prima. Normaal zitten ze rond de 40+, maar dan zou niemand die RPG meer willen doen.


    Mooi dan (:
    Wanneer je de RPG opent is van mij part aan jou, ik kan best een dag nog wachten.

    Flitwick schreef:
    Vind het eigenlijk net te weinig mannen in verhouding met de vrouwen dus als Gaikotsu dat zou willen doen...

    Okay, dan maak ik wel een man aan.

    Ik ga er nu mee aan de slag.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Succes! Leer ik nog even godsdienst ondertussen. Misschien open ik hem vanavond nog wel, even kijken hoeveel mensen er aanwezig zijn.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel