• Beste users,

    Het is eindelijk zo ver. We hebben er nieuwe moderators bij. Het team is met deze groep nieuwe moderators behoorlijk wat uitvergroot.
    We willen iedereen bedanken voor het aanmelden! Mocht je er nu niet bij zitten dan kun je het altijd de volgende keer weer proberen.

    De nieuwe moderators zijn:
    1. Aldea
    2. Constante
    3. Delish
    4. Fawkes
    5. Javelin
    6. Junns
    7. Memoria
    8. Mulleroni
    9. Paracosm
    10. Tolkien
    11. Videnda

    Geef ze een warm applaus!!

    Een compleet overzicht met alle moderators vind je trouwens op:
    http://www.quizlet.nl/crew.php

    Een nieuw topic, nadat het vorige perongeluk verwijdert is.

    lol alweer?
    Nogmaals gefeliciteerd dan! (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Scribe schreef:
    lol alweer?
    Nogmaals gefeliciteerd dan! (:


    Queer zijn is gewoon alles

    Scribe schreef:
    lol alweer?
    Nogmaals gefeliciteerd dan! (:


    wat was dit ookalweer

    Dat begint goed :')


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik heb zo het gevoel dat dit niet het enige topic gaat worden dat per ongeluk verwijderd zal worden.

    Nogmaals gefeliciteerd dan maar.


    Take me to wonderland

    Omdat je het misschien niet gezien hebt: Erieka, ik denk wel dat jij het potentieel hebt om mod te zijn, dus je mag de moed zeker niet opgeven. Ik heb mij wel drie keer ingeschreven voor de moderatorverkiezingen en ben het ook nooit geworden. Al waren mijn eerste twee inzendingen misschien wat belabberd omdat ik nog jong was. (Ik weet zelf niet meer wat ik er heb ingezet). Ik heb mij ook twee maal ingeschreven voor de betaverkiezingen en bij de bemiddelaar ben ik het dan geworden. Noem mij maar eens crewgeil. Guess dat ik graag iets wou terug doen voor de site.
    Maar wat ik wil zeggen is dat indien, je echt iets wilt terug doen voor Quizlet, je de moed niet mag opgeven. Misschien zit je er de volgende keer wel bij, want je verdient dit wel, vind ik persoonlijk. (bloos)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    MT.


    That is a perfect copy of reality.

    Bennefrost schreef:
    Ik heb zo het gevoel dat dit niet het enige topic gaat worden dat per ongeluk verwijderd zal worden.

    Nogmaals gefeliciteerd dan maar.



    quidquid excusatio prandium pro

    Nogmaals gefeliciteerd (:


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Oh, haha ik zat al tussen mijn topics te zoeken :')


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Hopelijk heb ik dat niet gedaan, hèhè. Dat knopje zit wel erg dichtbij.(krul)


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Misschien is het handig om een pop-up waarop staat 'weet je zeker dat je dit topic wil verwijderen' te overwegen, weet je.
    Hoe dan ook, gefeliciteerd :] Ik begin steeds minder crewleden te kennen zeg.


    i put the fun in funeral

    Congratz (:


    made a list of my regrets and you were the first, love

    Wide ik juist een reactie typen, kreeg ik zo'n naar wit scherm met foutcode. D:

    Anyways, gefeliciteerd! Van de helft had ik al verwacht dat ze door waren.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    GEFELICITEERD --
    Ik zat al tussen mijn topics te zoeken haha.


    Quiet the mind, and the soul will speak.