• Beste users,

    Het is eindelijk zo ver. We hebben er nieuwe moderators bij. Het team is met deze groep nieuwe moderators behoorlijk wat uitvergroot.
    We willen iedereen bedanken voor het aanmelden! Mocht je er nu niet bij zitten dan kun je het altijd de volgende keer weer proberen.

    De nieuwe moderators zijn:
    1. Aldea
    2. Constante
    3. Delish
    4. Fawkes
    5. Javelin
    6. Junns
    7. Memoria
    8. Mulleroni
    9. Paracosm
    10. Tolkien
    11. Videnda

    Geef ze een warm applaus!!

    Een compleet overzicht met alle moderators vind je trouwens op:
    http://www.quizlet.nl/crew.php

    Een nieuw topic, nadat het vorige perongeluk verwijdert is.

    Tomoko schreef:
    (...)

    Seriously tho, ik snap echt niet wat er zo geheim aan is dat je op je mobiel geen pop-up krijgt als je iets verwijdert en op de pc wel x'D. Kan iemand me dat uitleggen?
    Dat is waarschijnlijk iets dat verkeerd is geprogrammeerd in de mobile versie. Het modforum ziet er ook een beetje weird uit op mijn gsm omdat daar iets niet juist aan is. Maar ik denk dat iemand wel al eens heeft doorgegeven om er een pop-up in te steken. Kwestie van tijd denk ik.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Gefeliciteerd! *O*


    Hamartia

    Novoselic schreef:
    (...)
    Neem me niet kwalijk, maar hoezo wordt de crew een "bitchcrew"?


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Novoselic schreef:
    (...)
    Neem me niet kwalijk, maar hoezo wordt de crew een "bitchcrew"?


    Zo, iedereen wilt dat graag weten, haha. Er zijn er een stel tussen die heel goed en best vaak op het forum bitchen, vandaar.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Zo, iedereen wilt dat graag weten, haha. Er zijn er een stel tussen die heel goed en best vaak op het forum bitchen, vandaar.


    Nu vind ik het wel niet zo mooi om dat op die manier te verwoorden.


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    (...)

    Nu vind ik het wel niet zo mooi om dat op die manier te verwoorden.


    Ik wel en ik ben degene die het zei, niet jij.
    Wat zou jij zeggen dan?


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Ik wel en ik ben degene die het zei, niet jij.
    Wat zou jij zeggen dan?


    Ik zou zeggen dat ik door de reacties van sommige mensen op het forum er niet zo'n vertrouwen in heb als in de anderen.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Verne schreef:
    (...)

    Ik zou zeggen dat ik door de reacties van sommige mensen op het forum er niet zo'n vertrouwen in heb als in de anderen.


    Dit is idd een pak vriendelijker, maar ik zou sowieso eerst afwachten hoe ze hun werk doen.(:


    Queer zijn is gewoon alles

    Yes eindelijk een paar leuke moderators!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mirriemir schreef:
    Gefeliciteerd!


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Ik wil alle nieuwe moderatoren een veel plezier en succes met hun nieuwe functie wensen!!!


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Verne schreef:
    (...)

    Ik zou zeggen dat ik door de reacties van sommige mensen op het forum er niet zo'n vertrouwen in heb als in de anderen.


    Dat vind ik dan weer zo vaag en ik heb er best vertrouwen in eigenlijk, ze kunnen alleen wat kattiger zijn, dat is alles.


    Your make-up is terrible

    Myle schreef:
    Yes eindelijk een paar leuke moderators!


    Ik vind de oude mods nochtans ook heel sympathiek. :'D

    Bedankt nog eens. ^^


    help

    Assassin schreef:
    (...)

    Dat vind ik dan weer zo vaag en ik heb er best vertrouwen in eigenlijk, ze kunnen alleen wat kattiger zijn, dat is alles.
    Er zitten altijd kattige mensen in, maar dat kan best wel veranderen. Ik ben ook belange niet meer zo bitcherig dan dat ik vroeger was. Of dat hoop ik toch. :p


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Debbaut schreef:
    (...)

    Dit is idd een pak vriendelijker, maar ik zou sowieso eerst afwachten hoe ze hun werk doen.(:


    Daarom wil ik ook nog geen kritiek geven. Er zit een heel verschil tussen iemand persoonlijk niet mogen en iemand als mod niet mogen. Ik heb er bij de oude een paar die ik persoonlijk niet zo mag, maar ik vind alle oude mods wel hele goede. Dat is echt een verschil.

    Myle schreef:

    Yes eindelijk een paar leuke moderators!


    Dat vind ik nogal grof uitgedrukt ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried