• Beste users,

    Het is eindelijk zo ver. We hebben er nieuwe moderators bij. Het team is met deze groep nieuwe moderators behoorlijk wat uitvergroot.
    We willen iedereen bedanken voor het aanmelden! Mocht je er nu niet bij zitten dan kun je het altijd de volgende keer weer proberen.

    De nieuwe moderators zijn:
    1. Aldea
    2. Constante
    3. Delish
    4. Fawkes
    5. Javelin
    6. Junns
    7. Memoria
    8. Mulleroni
    9. Paracosm
    10. Tolkien
    11. Videnda

    Geef ze een warm applaus!!

    Een compleet overzicht met alle moderators vind je trouwens op:
    http://www.quizlet.nl/crew.php

    Een nieuw topic, nadat het vorige perongeluk verwijdert is.

    Karthus schreef:
    (...)

    Dankjewel. Misschien riep ik ook wel wat te snel dat ik het maar op moest geven.
    Komt wel goed. Volgende keer moet je er gewoon opnieuw voor gaan.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Fawkes schreef:
    (...)

    Ghehe thanks ^^ Hoewel ik het voor mezelf toch niet zo positief voorspelde, dus dit was een hele aangename verrassing!

    De rest ook bedankt, en nieuwe mods naast mij ook allen gefeliciteerd!


    Het was vooral van jou en Constante dat ik het verwacht had, en Junns misschien ook een beetje.
    Ik wil ook gewoon nog niet klagen over de nieuw gekozen mods, want het is gewoon heel anders of je mensen als persoon of als mod mag. Ik ben ervan overtuigd dat iedereen het goed gaat doen ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Avarosa schreef:
    Omdat je het misschien niet gezien hebt: Erieka, ik denk wel dat jij het potentieel hebt om mod te zijn, dus je mag de moed zeker niet opgeven. Ik heb mij wel drie keer ingeschreven voor de moderatorverkiezingen en ben het ook nooit geworden. Al waren mijn eerste twee inzendingen misschien wat belabberd omdat ik nog jong was. (Ik weet zelf niet meer wat ik er heb ingezet). Ik heb mij ook twee maal ingeschreven voor de betaverkiezingen en bij de bemiddelaar ben ik het dan geworden. Noem mij maar eens crewgeil. Guess dat ik graag iets wou terug doen voor de site.
    Maar wat ik wil zeggen is dat indien, je echt iets wilt terug doen voor Quizlet, je de moed niet mag opgeven. Misschien zit je er de volgende keer wel bij, want je verdient dit wel, vind ik persoonlijk. (bloos)


    Het is niet iets wat je kan verdienen, alsof het een prijs of beloning is, vind ik. Misschien hard, Erieka is een heel lief meisje, maar waarschijnlijk toch niet geschikt als mod door haar persoonlijkheid. Ik zie haar toch eerder als beta.


    Your make-up is terrible

    Ahhhh, Gail! Gefeliciteerd meis!
    En natuurlijk ook de rest proficiat! Van een paar ben ik blij dat ze erbij zitten. ^^

    Assassin schreef:
    (...)

    Het is niet iets wat je kan verdienen, alsof het een prijs of beloning is, vind ik. Misschien hard, Erieka is een heel lief meisje, maar waarschijnlijk toch niet geschikt als mod door haar persoonlijkheid. Ik zie haar toch eerder als beta.
    Maar je hebt verschillende soorten mods nodig. Je hebt het soort nodig die hard zijn en zich niet van hun stuk laten brengen door een negatieve sfeer, maar je hebt er ook nodig bij wie je terecht kan als er een probleem is waar je je niet goed bij voelt. Neem nu als voorbeeld Ellen, dat was ook een rustige mod en die heeft mij in het verleden heel erg geholpen als ik ergens een probleem mee had, maar niet naar gelijk welke mod kon toestappen. Rustige mods, vertrouw je soms sneller als het te persoonlijk wordt.
    Maar je hebt een punt, 'verdienen' is niet de juiste woordkeuze. Het is eerder dat ik wel een potentieel in haar zie. Ik weet dat ze dit graag wilt en ook op welke manier, dat heeft ze me al duidelijk gemaakt. Een lief meisje is zeker niet misplaatst, want het moeten niet altijd strengen mods zijn en zowel intern komen lieve crewleden wel eens van pas als er een discussie is. Die hebben gewoon soms een andere kijk op de zaken.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    (...)Maar je hebt verschillende soorten mods nodig. Je hebt het soort nodig die hard zijn en zich niet van hun stuk laten brengen door een negatieve sfeer, maar je hebt er ook nodig bij wie je terecht kan als er een probleem is waar je je niet goed bij voelt. Neem nu als voorbeeld Ellen, dat was ook een rustige mod en die heeft mij in het verleden heel erg geholpen als ik ergens een probleem mee had, maar niet naar gelijk welke mod kon toestappen. Rustige mods, vertrouw je soms sneller als het te persoonlijk wordt.
    Maar je hebt een punt, 'verdienen' is niet de juiste woordkeuze. Het is eerder dat ik wel een potentieel in haar zie. Ik weet dat ze dit graag wilt en ook op welke manier, dat heeft ze me al duidelijk gemaakt. Een lief meisje is zeker niet misplaatst, want het moeten niet altijd strengen mods zijn en zowel intern komen lieve crewleden wel eens van pas als er een discussie is. Die hebben gewoon soms een andere kijk op de zaken.


    Ik vond Ellen echt een supermod. Dat moest ik even kwijt ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Constante schreef:
    Haha, ik dacht al dat dit zou gaan gebeuren. Ik zat ook al op de mobiele versie telkens: Ik mag nergens verkeerd op gaan drukken. (cat)


    Ik ook. :'D gelukkig is er nog niets gebeurd.


    help

    Verne schreef:
    (...)

    Ik vond Ellen echt een supermod. Dat moest ik even kwijt ^^


    Vond ik ook. Ze kwam altijd heel relaxed over.


    26 - 02 - '16

    Gefeliciteerd ^^


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Nogmaals gefeliciteerd iedereen!


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Stiekem verwijderen de nieuwe mods deze steeds omdat ze meer aandacht willen :Y)


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Videnda schreef:
    -


    Waarom moest je dit verwijderen?


    i put the fun in funeral

    Harcourt schreef:
    Stiekem verwijderen de nieuwe mods deze steeds omdat ze meer aandacht willen :Y)


    Eef, waarom verraad je ons nu? D:


    help

    Tomoko schreef:
    Misschien is het handig om een pop-up waarop staat 'weet je zeker dat je dit topic wil verwijderen' te overwegen, weet je.
    Hoe dan ook, gefeliciteerd :] Ik begin steeds minder crewleden te kennen zeg.


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Nogmaals gefeliciteerd dan! :'D


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.