• Beste users,

    Het is eindelijk zo ver. We hebben er nieuwe moderators bij. Het team is met deze groep nieuwe moderators behoorlijk wat uitvergroot.
    We willen iedereen bedanken voor het aanmelden! Mocht je er nu niet bij zitten dan kun je het altijd de volgende keer weer proberen.

    De nieuwe moderators zijn:
    1. Aldea
    2. Constante
    3. Delish
    4. Fawkes
    5. Javelin
    6. Junns
    7. Memoria
    8. Mulleroni
    9. Paracosm
    10. Tolkien
    11. Videnda

    Geef ze een warm applaus!!

    Een compleet overzicht met alle moderators vind je trouwens op:
    http://www.quizlet.nl/crew.php

    Een nieuw topic, nadat het vorige perongeluk verwijdert is.

    Bennefrost schreef:
    Ik heb zo het gevoel dat dit niet het enige topic gaat worden dat per ongeluk verwijderd zal worden.

    Nogmaals gefeliciteerd dan maar.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Hiraeth schreef:
    GEFELICITEERD --
    Ik zat al tussen mijn topics te zoeken haha.

    Lolol.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wow, dat is een enorme uitbreiding van de crew ineens. Gefeliciteerd en heel veel succes allemaal! *O*


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    -

    [ bericht aangepast op 24 mei 2014 - 12:47 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 24 mei 2014 - 11:18 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Haha, ik dacht al dat dit zou gaan gebeuren. Ik zat ook al op de mobiele versie telkens: Ik mag nergens verkeerd op gaan drukken. (cat)


    Deep inside, I've never felt alive

    Haha begint goed (':
    Nogmaals gefeliciteerd danmaar ^^!
    Oh, en nog succes met al die extra knopjes haha

    [ bericht aangepast op 24 mei 2014 - 11:29 ]


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Opnieuw gefeliciteerd ^-^ (dance)

    Nogmaals bedankt en gefeliciteerd aan de anderen!


    #WWED - What Would Emma Do?

    Nu ga ik even de tijd nemen om op iedereens profiel te kijken en ze te "stalken" :Y)

    Dat zijn er veel! Van Fawkes had ik het sowieso verwacht, maar wow! Proficiat, iedereen!
    Bij de meesten heb ik wel een goed gevoel. Sommigen weet ik het nog zo niet, maar ik vertrouw op de keuzes van de mods. Ze hebben sowieso de tweede ronde doorstaan, dus dat bewijst wel dat ze het wellicht goed gaan doen ^^ Proficiat!


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Verne schreef:
    Dat zijn er veel! Van Fawkes had ik het sowieso verwacht, maar wow! Proficiat, iedereen!
    Bij de meesten heb ik wel een goed gevoel. Sommigen weet ik het nog zo niet, maar ik vertrouw op de keuzes van de mods. Ze hebben sowieso de tweede ronde doorstaan, dus dat bewijst wel dat ze het wellicht goed gaan doen ^^ Proficiat!


    Ghehe thanks ^^ Hoewel ik het voor mezelf toch niet zo positief voorspelde, dus dit was een hele aangename verrassing!

    De rest ook bedankt, en nieuwe mods naast mij ook allen gefeliciteerd!

    Er zitten inderdaad een paar goede bij! Een paar van wie ik echt blij zijn dat ze ertussen zitten, hoewel ik het niet eens gevolgd heb. Wel raar dat er een paar tussen zitten die altijd klagen dat ze te weinig tijd voor alles hebben, maar ja. Zoals ik in het vorige topic al zei, volgens mij wordt het een bitchcrew.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Er zitten inderdaad een paar goede bij! Een paar van wie ik echt blij zijn dat ze ertussen zitten, hoewel ik het niet eens gevolgd heb. Wel raar dat er een paar tussen zitten die altijd klagen dat ze te weinig tijd voor alles hebben, maar ja. Zoals ik in het vorige topic al zei, volgens mij wordt het een bitchcrew.



    quidquid excusatio prandium pro

    Gefeliciteerd!


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Avarosa schreef:
    Omdat je het misschien niet gezien hebt: Erieka, ik denk wel dat jij het potentieel hebt om mod te zijn, dus je mag de moed zeker niet opgeven. Ik heb mij wel drie keer ingeschreven voor de moderatorverkiezingen en ben het ook nooit geworden. Al waren mijn eerste twee inzendingen misschien wat belabberd omdat ik nog jong was. (Ik weet zelf niet meer wat ik er heb ingezet). Ik heb mij ook twee maal ingeschreven voor de betaverkiezingen en bij de bemiddelaar ben ik het dan geworden. Noem mij maar eens crewgeil. Guess dat ik graag iets wou terug doen voor de site.
    Maar wat ik wil zeggen is dat indien, je echt iets wilt terug doen voor Quizlet, je de moed niet mag opgeven. Misschien zit je er de volgende keer wel bij, want je verdient dit wel, vind ik persoonlijk. (bloos)


    Dankjewel. Misschien riep ik ook wel wat te snel dat ik het maar op moest geven.


    26 - 02 - '16