• Beste users,

    Het is eindelijk zo ver. We hebben er nieuwe moderators bij. Het team is met deze groep nieuwe moderators behoorlijk wat uitvergroot.
    We willen iedereen bedanken voor het aanmelden! Mocht je er nu niet bij zitten dan kun je het altijd de volgende keer weer proberen.

    De nieuwe moderators zijn:
    1. Aldea
    2. Constante
    3. Delish
    4. Fawkes
    5. Javelin
    6. Junns
    7. Memoria
    8. Mulleroni
    9. Paracosm
    10. Tolkien
    11. Videnda

    Geef ze een warm applaus!!

    Een compleet overzicht met alle moderators vind je trouwens op:
    http://www.quizlet.nl/crew.php

    Een nieuw topic, nadat het vorige perongeluk verwijdert is.

    Pabu schreef:
    (...)

    Ik vraag me af wat een bemiddelaar eigenlijk precies doet.
    We treden op als er problemen zijn tussen users onderling, moderators onderling of een combinatie van de twee. Op zich valt die functie zeer goed mee. Dat is zo een beetje in fasen eigenlijk. Daarnaast hebben we ook toegang tot het modforum en hebben we in sommige situaties ook inspraak. Wij kijken in de meeste gevallen meer naar het welzijn van de users dan van de crew en zo hebben we soms een andere visie op zaken zodat een waarschuwing beter geformuleerd kan worden etc. Niet echt spannend dus. Je moet het vooral graag doen en een beetje een beroepsgeheim hebben in sommige situaties, want soms kan het wel eens zijn dat iemand je als vertrouwenspersoon aanspreekt.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    (...)We treden op als er problemen zijn tussen users onderling, moderators onderling of een combinatie van de twee. Op zich valt die functie zeer goed mee. Dat is zo een beetje in fasen eigenlijk. Daarnaast hebben we ook toegang tot het modforum en hebben we in sommige situaties ook inspraak. Wij kijken in de meeste gevallen meer naar het welzijn van de users dan van de crew en zo hebben we soms een andere visie op zaken zodat een waarschuwing beter geformuleerd kan worden etc. Niet echt spannend dus. Je moet het vooral graag doen en een beetje een beroepsgeheim hebben in sommige situaties, want soms kan het wel eens zijn dat iemand je als vertrouwenspersoon aanspreekt.


    Ook als er in een topic ruzie is? Dat gebeurt namelijk redelijk vaak. Of is het echt onderling?


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    -

    [ bericht aangepast op 26 mei 2014 - 21:05 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Avarosa schreef:
    (...)We treden op als er problemen zijn tussen users onderling, moderators onderling of een combinatie van de twee. Op zich valt die functie zeer goed mee. Dat is zo een beetje in fasen eigenlijk. Daarnaast hebben we ook toegang tot het modforum en hebben we in sommige situaties ook inspraak. Wij kijken in de meeste gevallen meer naar het welzijn van de users dan van de crew en zo hebben we soms een andere visie op zaken zodat een waarschuwing beter geformuleerd kan worden etc. Niet echt spannend dus. Je moet het vooral graag doen en een beetje een beroepsgeheim hebben in sommige situaties, want soms kan het wel eens zijn dat iemand je als vertrouwenspersoon aanspreekt.


    Dat lijkt me echt leuk om te doen vind het leuk om ruzies op te lossen enzo (:


    I just caught the wave in your eyes

    Pabu schreef:
    (...)

    Ook als er in een topic ruzie is? Dat gebeurt namelijk redelijk vaak. Of is het echt onderling?
    Wij mogen in een topic niet zelf beginnen van Jongens dit of dat, want dat zou nogal modachtig overkomen, maar de mods kunnen die personen wel naar ons doorverwijzen en ze stappen op ons af en heel uitzonderlijk zouden we hen eens contacteren.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    (...)Wij mogen in een topic niet zelf beginnen van Jongens dit of dat, want dat zou nogal modachtig overkomen, maar de mods kunnen die personen wel naar ons doorverwijzen en ze stappen op ons af en heel uitzonderlijk zouden we hen eens contacteren.


    Oh, oke. Dus het is wel weer de taak van de mods om vrede te bewaren in een topic?
    Ik snap 'm. :]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Pabu schreef:
    (...)

    Oh, oke. Dus het is wel weer de taak van de mods om vrede te bewaren in een topic?
    Ik snap 'm. :]
    Eigenlijk wel. Het leuke aan bemiddelaar is wel dat je wat vrijer bent. Of dat vind ik toch. Ik geef bijvoorbeeld op zo goed als alles nog mijn eigen mening omdat ik dat niet ga onderdrukken voor mijn functie. Soms wis ik mijn reactie wel nog eens voor ik hem post, maar alsnog doe ik het wel vaak. Ik denk dat dat als mod soms wat moeilijker is om te doen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Lithos schreef:
    (...)

    Dat lijkt me echt leuk om te doen vind het leuk om ruzies op te lossen enzo (:

    Is het ook *O*


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Yes it is. Het lastigste aan de job is dat je de ponies van Alwin moet kunnen verdragen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    Yes it is. Het lastigste aan de job is dat je de ponies van Alwin moet kunnen verdragen.


    Maar ponies zijn leuk. (kitty)


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Avarosa schreef:
    Yes it is. Het lastigste aan de job is dat je de ponies van Alwin moet kunnen verdragen.


    wat


    quidquid excusatio prandium pro

    Pabu schreef:
    (...)

    Maar ponies zijn leuk. (kitty)




    Mkay, nu nog stiekem een plannetje bedenken om jou haar plaats in te laten nemen.


    quidquid excusatio prandium pro

    Kunnen we alsjeblieft on-topic blijven?


    Pretty is just a pretty word.

    Ik wil ook mod worden, niemand kent me duj.


    Ik ben gemeen xoxo

    Pabu schreef:
    (...)

    Maar ponies zijn leuk. (kitty)

    Lama's zijn leuker.


    Ik ben gemeen xoxo