• Beste users,

    Het is eindelijk zo ver. We hebben er nieuwe moderators bij. Het team is met deze groep nieuwe moderators behoorlijk wat uitvergroot.
    We willen iedereen bedanken voor het aanmelden! Mocht je er nu niet bij zitten dan kun je het altijd de volgende keer weer proberen.

    De nieuwe moderators zijn:
    1. Aldea
    2. Constante
    3. Delish
    4. Fawkes
    5. Javelin
    6. Junns
    7. Memoria
    8. Mulleroni
    9. Paracosm
    10. Tolkien
    11. Videnda

    Geef ze een warm applaus!!

    Een compleet overzicht met alle moderators vind je trouwens op:
    http://www.quizlet.nl/crew.php

    Een nieuw topic, nadat het vorige perongeluk verwijdert is.

    Zullen we nu weer on-topic gaan? ^^

    Ik ken er maar een aantal, maar proficiat allemaal!
    Ik ben blij voor het oude team dat er zoveel nieuwe mods bij zijn gekomen, want nu wordt het voor jullie ook minder zwaar..


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Novoselic schreef:
    (...)
    Twee. Of beweer je dat Quizlet liegt? (cat)


    Dat beweer ik inderdaad. Ik ben bèta van 24 februari. Dit gaat over de laatste post en niet wanneer de nieuwe bèta's aangesteld zijn.
    --> 24 maar --> 24 april --> 24 mei was gisteren. Drie maand dus.

    @Assassin: Week zeg ik nooit in het meervoud, dag ook niet. Maand is eigenlijk het enige ^^

    [ bericht aangepast op 25 mei 2014 - 21:19 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Armastus schreef:
    lol alweer


    Oh hier wist ik niks van... Ik wil ook, (baby)


    Live your live

    mette3 schreef:
    (...)

    Oh hier wist ik niks van... Ik wil ook, (baby)

    Ehm, wat bedoel je?


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Nog gefeliciteerd iedereen en succes!


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Wanneer komt er eigenlijk een verkiezing voor bemiddelaars? ^^ Congratz to everybody (:


    I just caught the wave in your eyes

    UmbrellaLove schreef:
    Wanneer komt er eigenlijk een verkiezing voor bemiddelaars? ^^ Congratz to everybody (:


    Volgens mij komen die voorlopig nog niet, omdat we zat bemiddelaars hebben. (Denk ik)


    26 - 02 - '16

    Karthus schreef:
    (...)

    Volgens mij komen die voorlopig nog niet, omdat we zat bemiddelaars hebben. (Denk ik)

    Ohw oke jammer ik wilde me erg graag aanmelden (:


    I just caught the wave in your eyes

    Het verbaasd me niks dat sommige mods het zijn geworden. Sommige zijn echt goed en verdienen het echt, bij andere heb ik mijn twijfels aangezien ik denk dat ze al een kleine voorsprong hadden voordat zichzelf al hadden ingeschreven.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Buddy schreef:
    Het verbaasd me niks dat sommige mods het zijn geworden. Sommige zijn echt goed en verdienen het echt, bij andere heb ik mijn twijfels aangezien ik denk dat ze al een kleine voorsprong hadden voordat zichzelf al hadden ingeschreven.

    Stiekem vraag ik me nu af wie je bedoelt. (';


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Buddy schreef:
    Het verbaasd me niks dat sommige mods het zijn geworden. Sommige zijn echt goed en verdienen het echt, bij andere heb ik mijn twijfels aangezien ik denk dat ze al een kleine voorsprong hadden voordat zichzelf al hadden ingeschreven.


    Waarom zou iemand een voorsprong hebben voor het inschrijven?

    Buddy schreef:
    Het verbaasd me niks dat sommige mods het zijn geworden. Sommige zijn echt goed en verdienen het echt, bij andere heb ik mijn twijfels aangezien ik denk dat ze al een kleine voorsprong hadden voordat zichzelf al hadden ingeschreven.


    Dat gevoel had ik ook, maar dat betekent niet dat het geen goede mods kunnen zijn. Ze zullen wel een voorsprong gehad hebben voor iets.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    UmbrellaLove schreef:
    Wanneer komt er eigenlijk een verkiezing voor bemiddelaars? ^^ Congratz to everybody (:


    Ik vraag me af wat een bemiddelaar eigenlijk precies doet.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Pabu schreef:
    (...)

    Ik vraag me af wat een bemiddelaar eigenlijk precies doet.


    Als ik het goed begrepen heb: bemiddelaars bewaren de vrede op Quizlet ^^


    I just caught the wave in your eyes