• Beste users,

    Het is eindelijk zo ver. We hebben er nieuwe moderators bij. Het team is met deze groep nieuwe moderators behoorlijk wat uitvergroot.
    We willen iedereen bedanken voor het aanmelden! Mocht je er nu niet bij zitten dan kun je het altijd de volgende keer weer proberen.

    De nieuwe moderators zijn:
    1. Aldea
    2. Constante
    3. Delish
    4. Fawkes
    5. Javelin
    6. Junns
    7. Memoria
    8. Mulleroni
    9. Paracosm
    10. Tolkien
    11. Videnda

    Geef ze een warm applaus!!

    Een compleet overzicht met alle moderators vind je trouwens op:
    http://www.quizlet.nl/crew.php

    Een nieuw topic, nadat het vorige perongeluk verwijdert is.

    gefeliciteerd!


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Haha. Bedankt, allemaal :D


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Ik heb eigenlijk nog een vraagje. Komt er net als bij de bèta's ook een topic met mogelijke antwoorden op de tweede ronde? Just curious. ^^

    [ bericht aangepast op 25 mei 2014 - 10:17 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Novoselic schreef:
    Ik heb eigenlijk nog een vraagje. Komt er net als bij de bèta's ook een topic met mogelijke antwoorden op de tweede ronde? Just curious. ^^


    Ik denk dat ik iets gemist heb???


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    (...)

    Ik denk dat ik iets gemist heb???

    Bij de uitslag van de bèta's kwam ook een topic met de verbetering van de teksten van tweede ronde. Dat vond ik eigenlijk wel nuttig. ^^


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Whot, dat zijn er zo veel! Gefeliciteerd allemaal!


    For those I love, I will sacrifice

    Gefeliciteerd en succes! (:

    Assassin schreef:
    Er zitten inderdaad een paar goede bij! Een paar van wie ik echt blij zijn dat ze ertussen zitten, hoewel ik het niet eens gevolgd heb. Wel raar dat er een paar tussen zitten die altijd klagen dat ze te weinig tijd voor alles hebben, maar ja. Zoals ik in het vorige topic al zei, volgens mij wordt het een bitchcrew.

    Dacht exact hetzelfde, constant zeggen dat ze geen tijd hebben maar zich wel hiervoor opgeven, leg de link niet echt erin. In ieder geval, succes aan alle nieuwe moderators. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Gefeliciteeerd voor alle nieuwe mods! Een kleine speciale felicitatie voor Aniek en Fabie, goed gedaan!


    Danmarks Dynamite.

    Novoselic schreef:
    (...)
    Bij de uitslag van de bèta's kwam ook een topic met de verbetering van de teksten van tweede ronde. Dat vond ik eigenlijk wel nuttig. ^^


    Die bij de beta's was sowieso heel erg nuttig voor iedereen, er zaten zoveel dingen in die vaak fout gedaan worden, het topic mag wel wat vaker omhoog gaan van mij. Ik ben blij dat ze dat gedaan hebben.


    Your make-up is terrible

    Ik zou zo graag beta willen worden hè. Maar ik heb zeker net weer iets belangrijks gemist :'D
    Gefeliciteeerd trouwens nieuwe mods! Er zitten veel mensen bij die me wel bekend voorkomen dus dat is wel fijn (ook al kennen ze mij niet :') )


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Wilkinson schreef:
    Gefeliciteeerd voor alle nieuwe mods! Een kleine speciale felicitatie voor Aniek en Fabie, goed gedaan!


    Dankjewel Gabsie. (:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Wyrd schreef:
    Ik zou zo graag beta willen worden hè. Maar ik heb zeker net weer iets belangrijks gemist :'D
    Gefeliciteeerd trouwens nieuwe mods! Er zitten veel mensen bij die me wel bekend voorkomen dus dat is wel fijn (ook al kennen ze mij niet :') )

    Er zijn - *zoekt het op* - twee maanden geleden bèta's bijgekomen.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Novoselic schreef:
    (...)
    Er zijn - *zoekt het op* - twee maanden geleden bèta's bijgekomen.

    Aahw, jammer dat ik dat gemist heb. Maargoed, volgende keer beter.


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Gefeliciteerd aan alle nieuwe mods. Een deel van jullie ken ik vrij goed en ik ben er zeker van dat ze het goed gaan doen. Maar ik ben er ook van overtuigd dat het deel dat ik niet goed ken het ook super gaat doen.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque