• Hallo iedereen!

    Een paar maanden geleden heb ik een boek gekocht, Wreck This Journal van Keri Smith



    Het is geen leesboek maar een boek om te vernietigen! Er staan allemaal grappige opdrachten in zoals het boek meenemen in de douche en koffie over de pagina gooien. Het boek heeft ook een creatieve kant, zo moet je bijvoorbeeld een hele pagina vol tekenen en een andere pagina helemaal vullen met cirkels! Ik ben er zelf al een eindje mee op weg en ik ben benieuwd of jullie er ook 1 hebben

    Op mijn tumblr staan wat foto's van de mijne: http://nadine23x.tumblr.com/

    Hier wat inspiratie foto's:




    Kennen jullie dit boek al? Heb je er zelf één? Ik zou het leuk vinden om jullie foto's te zien!

    [ bericht aangepast op 25 mei 2014 - 12:23 ]


    Treat people with kindness

    Twee jaar terug had ik heel Londen afgespeurd op zoek naar dat boek, maar kon het niet vinden. :') Ik kijk nu vaak Youtube filmpjes waarin ze laten zien wat ze met hun boek doen.


    Take me to wonderland

    Bennefrost schreef:
    Twee jaar terug had ik heel Londen afgespeurd op zoek naar dat boek, maar kon het niet vinden. :') Ik kijk nu vaak Youtube filmpjes waarin ze laten zien wat ze met hun boek doen.


    Ik heb hem gekocht op Bol.com!
    http://www.bol.com/nl/p/wreck-this-journal/9200000009896914/


    Treat people with kindness

    Ik heb er ook een. Op het begin vond ik het heel leuk, nu vind ik het saai. Komt ook wel omdat ik alle leuke pagina's al heb gedaan en de rest niet.

    [ bericht aangepast op 25 mei 2014 - 12:14 ]


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ik heb hem ook gekocht en ik vond hem echt geweldig! Misschien maak ik er nog wel een keer wat foto's van maar ben nu echt vreselijk lui atm (:

    Die van jou vind ik trouwens echt heel leuk! Echt gaaf gedaan (flower)


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Tootles schreef:
    Ik heb hem ook gekocht en ik vond hem echt geweldig! Misschien maak ik er nog wel een keer wat foto's van maar ben nu echt vreselijk lui atm (:

    Die van jou vind ik trouwens echt heel leuk! Echt gaaf gedaan (flower)


    Dankjewel! Vind ik leuk om te horen! :)

    Ben benieuwd naar jouw foto's :P


    Treat people with kindness

    Echt leuk, ik heb dit boek ook op mijn verlanglijstje staan. Je kan btw ook goed tekenen :3

    [ bericht aangepast op 25 mei 2014 - 12:26 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Scribe schreef:
    Echt leuk, ik heb dit boek ook pp mijn verlanglijstje staan. Je kan btw ook goed tekenen :3


    Thanks!


    Treat people with kindness

    Oke mt want dan onthou ik de link van bol.com want ik wil er een.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Waauw, ik heb even op je tumblr gekeken, je stopt er heel wat werk in. Super mooi! Ik heb er een! Ik zal even wat foto's maken. Alleen is de mijne iets euh... minder mooi haha.

    [ bericht aangepast op 25 mei 2014 - 12:37 ]


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Ik heb er ook een :).
    Ik post mijn pagina meestal op tumblr: http://xxjannekev.tumblr.com/

    Hier zijn een paar foto's :)










    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Ik had hem laatst in de boeken winkel zien liggen, zag er erg leuk uit en nu ik de jouwe zie, vind ik het nog steeds heel leuk. Misschien koop ik er zelf ook wel een keer zo een ^^


    From these ashes, I will rise

    xjannekev schreef:
    Ik heb er ook een :).
    Ik post mijn pagina meestal op tumblr: http://xxjannekev.tumblr.com/

    Hier zijn een paar foto's :)





    hehe mooi :)


    Treat people with kindness

    Einmana schreef:









    Hahaha WRECK this journal bij jou :P Awesome xD


    Treat people with kindness

    Cantabile schreef:
    Ik had hem laatst in de boeken winkel zien liggen, zag er erg leuk uit en nu ik de jouwe zie, vind ik het nog steeds heel leuk. Misschien koop ik er zelf ook wel een keer zo een ^^


    Zeker doen! Ik twijfelde ook heel lang en ben toch echt blij dat ik het gekocht heb!


    Treat people with kindness