• Hallo iedereen!

    Een paar maanden geleden heb ik een boek gekocht, Wreck This Journal van Keri Smith



    Het is geen leesboek maar een boek om te vernietigen! Er staan allemaal grappige opdrachten in zoals het boek meenemen in de douche en koffie over de pagina gooien. Het boek heeft ook een creatieve kant, zo moet je bijvoorbeeld een hele pagina vol tekenen en een andere pagina helemaal vullen met cirkels! Ik ben er zelf al een eindje mee op weg en ik ben benieuwd of jullie er ook 1 hebben

    Op mijn tumblr staan wat foto's van de mijne: http://nadine23x.tumblr.com/

    Hier wat inspiratie foto's:




    Kennen jullie dit boek al? Heb je er zelf één? Ik zou het leuk vinden om jullie foto's te zien!

    [ bericht aangepast op 25 mei 2014 - 12:23 ]


    Treat people with kindness

    Een keer aan een vriendin gegeven voor d'r verjaardag, ze was er dol op. Dit boek kan je trouwens gewoon bestellen bij bol.com, voor degenen die 'm niet kunnen vinden. :Y)


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik heb er zelf ook een, maar ben er nog niet echt in begonnen.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Dat boek moet ik ook nog ergens liggen :'D. Nog helemaal netjes tho.. Heb paar pagina;s gedaan en toen werd ik afgeleid en ben ik niet meer verder gegaan xd


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ja, alleen ik heb 'm niet. Ik heb wel Finish This Book en nog eentje. Ben even de naam vergeten, heel erg eigenlijk. Ik ga er deze zomer mee aan de slag. :')


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Heb 'm net besteld hehe. (cat)

    Ik heb hem ook! Al heb ik er heel lang niks meer in gedaan. Ik kom er maar niet aan toe of ik vergeet het weer eens om erin verder te gaan. :Y)


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Yzma schreef:
    Ja, alleen ik heb 'm niet. Ik heb wel Finish This Book en nog eentje. Ben even de naam vergeten, heel erg eigenlijk. Ik ga er deze zomer mee aan de slag. :')

    Oeh. Ik ga het ook in de zomervakantie doen! Maar dan kies ik wel voor Wreck this journal. Hehe. c:

    [ bericht aangepast op 25 mei 2014 - 15:02 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik heb hem net besteld (: Dinsdag is ie binnen


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik heb er ook een! Ze zijn echt zo leuk, ook pagina's doen met vrienden is heel grappig ^^
    Zal vanavond foto's laten zien van mn favorite paginas (:


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Ik twijfel al heel lang of ik dit boek zal kopen, misschien ga ik dat toch maar eens doen haha.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Misschien ga ik er eentje kopen, ook al weet ik dat ik er weinig mee zal doen. Het is gewoon een leuk 'hebbedingetje'.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ik heb die al vaak zien liggen, maar heb nooit de intentie gehad om het te kopen. Nu ik iedereen hun foto's zie daarentegen wil ik wel eentje. :O


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    Ik heb die al vaak zien liggen, maar heb nooit de intentie gehad om het te kopen. Nu ik iedereen hun foto's zie daarentegen wil ik wel eentje. :O

    Ja hè? Vooral als je ook nog filmpjes op youtube gaat bekijken. De drang begint bij mij nu wel groot te worden haha. ^^


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!





    Dit zijn 3 van mijn favorite pagina's ^^
    De eerste is een oneindige lijn, ben ik echt heel lang mee bezig geweest.
    De tweede is niet zo mooi en creatief, maar ik heb vrienden van me een lijn laten maken, en we hebben echt heel veel gelachen ^^
    De derde is nog een WIP. Hij gaat helemaal volstaan, maar ik vind hem eerlijk gezegd zo al mooi!

    En zoals je misschien een beetje kan zien, heb ik op de zijkant van het boek een regenboog geschilderd (:

    [ bericht aangepast op 25 mei 2014 - 19:01 ]


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Scribe schreef:
    (...)
    Ja hè? Vooral als je ook nog filmpjes op youtube gaat bekijken. De drang begint bij mij nu wel groot te worden haha. ^^


    Jaa die filmpjes zijn zo mooi! Ik surf echt uren op het internet voor inspiratie :)


    Treat people with kindness