• Hallo iedereen!

    Een paar maanden geleden heb ik een boek gekocht, Wreck This Journal van Keri Smith



    Het is geen leesboek maar een boek om te vernietigen! Er staan allemaal grappige opdrachten in zoals het boek meenemen in de douche en koffie over de pagina gooien. Het boek heeft ook een creatieve kant, zo moet je bijvoorbeeld een hele pagina vol tekenen en een andere pagina helemaal vullen met cirkels! Ik ben er zelf al een eindje mee op weg en ik ben benieuwd of jullie er ook 1 hebben

    Op mijn tumblr staan wat foto's van de mijne: http://nadine23x.tumblr.com/

    Hier wat inspiratie foto's:




    Kennen jullie dit boek al? Heb je er zelf één? Ik zou het leuk vinden om jullie foto's te zien!

    [ bericht aangepast op 25 mei 2014 - 12:23 ]


    Treat people with kindness

    Myle schreef:
    (...)

    Nee, wel mijn eigen dingetje natuurlijk hahaha. Maar hij gaat er net zo gemolesteerd uitzien xd


    Hahaha okay succes dan! :)


    Treat people with kindness

    Merrill schreef:
    Ik wil er echt al jaren eentje hebben, maar ik heb er nooit geld voor. :')

    Dit haha en tweedehands kopen is ook zo... lullig :')


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Merrill schreef:
    Ik wil er echt al jaren eentje hebben, maar ik heb er nooit geld voor. :')


    Je zou ook eventueel een gewoon leeg boekje kunnen pakken en alle opdrachten er in namaken? Er staan genoeg videos op youtube waardoor je weet wat er allemaal in staat :)


    Treat people with kindness

    Nadine23x schreef:
    (...)

    Je zou ook eventueel een gewoon leeg boekje kunnen pakken en alle opdrachten er in namaken? Er staan genoeg videos op youtube waardoor je weet wat er allemaal in staat :)

    Dat is best een goed idee weet je, alleen heb ik geen lege boekjes haha, maar op zich zou ik er zelf een kunnen maken


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lizor schreef:
    (...)
    Dat is best een goed idee weet je, alleen heb ik geen lege boekjes haha, maar op zich zou ik er zelf een kunnen maken


    Jaa ik had het ergens anders ook al gezien, bij de hema kan je heel goedkoop een leeg boekje kopen :) Je zou het eventueel ook nog met een schrift kunnen doen...


    Treat people with kindness

    Origineel is leuker xd


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Lizor schreef:
    (...)
    Dit haha en tweedehands kopen is ook zo... lullig :')

    Hij is maar 12 euro... Is dat echt te duur?


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Nadine23x schreef:
    (...)

    Jaa ik had het ergens anders ook al gezien, bij de hema kan je heel goedkoop een leeg boekje kopen :) Je zou het eventueel ook nog met een schrift kunnen doen...

    Jaa klopt, maar zoals Myle zegt is het origineel wel leuker haha


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Oberyn schreef:
    (...)
    Hij is maar 12 euro... Is dat echt te duur?

    Het is niet duur, maar ik ben aan het sparen voor een vakantie naar Londen, dus echt veel houd ik niet over + wat ik over heb is voor kleding haha en ik solliciteer overal waar ik kan maar ik wordt telkens niet aangenomen omdat ik te weinig ervaring heb :') handig


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lizor schreef:
    (...)
    Jaa klopt, maar zoals Myle zegt is het origineel wel leuker haha


    Klopt maar als je echt geen andere optie hebt....


    Treat people with kindness

    Oberyn schreef:
    (...)
    Hij is maar 12 euro... Is dat echt te duur?


    Ik vind dat het boek die 12 euro wel waard is :) Je hebt er zo lang plezier van en je kan het helemaal invullen zoals je zelf wilt!


    Treat people with kindness

    Lizor schreef:
    (...)
    Het is niet duur, maar ik ben aan het sparen voor een vakantie naar Londen, dus echt veel houd ik niet over + wat ik over heb is voor kleding haha en ik solliciteer overal waar ik kan maar ik wordt telkens niet aangenomen omdat ik te weinig ervaring heb :') handig

    Jep dat laatste heb ik ook last van --'


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik weet nog toen mensen uit de eerste klas het boek in het schoolgebouw die boeken van de trap af gooiden xd

    w826 schreef:
    Ik weet nog toen mensen uit de eerste klas het boek in het schoolgebouw die boeken van de trap af gooiden xd


    Wie? Ik heb dat nooit gezien ahah


    Treat people with kindness

    Nadine23x schreef:
    (...)

    Wie? Ik heb dat nooit gezien ahah


    Mensen uit mijn klas, volgens mij cindy etc....