• Hallo iedereen!

    Een paar maanden geleden heb ik een boek gekocht, Wreck This Journal van Keri Smith



    Het is geen leesboek maar een boek om te vernietigen! Er staan allemaal grappige opdrachten in zoals het boek meenemen in de douche en koffie over de pagina gooien. Het boek heeft ook een creatieve kant, zo moet je bijvoorbeeld een hele pagina vol tekenen en een andere pagina helemaal vullen met cirkels! Ik ben er zelf al een eindje mee op weg en ik ben benieuwd of jullie er ook 1 hebben

    Op mijn tumblr staan wat foto's van de mijne: http://nadine23x.tumblr.com/

    Hier wat inspiratie foto's:




    Kennen jullie dit boek al? Heb je er zelf één? Ik zou het leuk vinden om jullie foto's te zien!

    [ bericht aangepast op 25 mei 2014 - 12:23 ]


    Treat people with kindness

    Lazet schreef:





    Dit zijn 3 van mijn favorite pagina's ^^
    De eerste is een oneindige lijn, ben ik echt heel lang mee bezig geweest.
    De tweede is niet zo mooi en creatief, maar ik heb vrienden van me een lijn laten maken, en we hebben echt heel veel gelachen ^^
    De derde is nog een WIP. Hij gaat helemaal volstaan, maar ik vind hem eerlijk gezegd zo al mooi!

    En zoals je misschien een beetje kan zien, heb ik op de zijkant van het boek een regenboog geschilderd (:


    Haha ik heb ook een regenboog op de zijkant! Vooral die laatste met cirkels is mooi <3


    Treat people with kindness

    COOL (stiekem is dit ook een MT bericht)


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Wow. Ik herinnerde me dat ik er ooit 'ns een topic over heb gemaakt, ging even kijken, en da's dus al vijf jaar geleden. :'D Maar, ik heb er in ieder geval mee gedoucht. (cat)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Nadine23x schreef:
    (...)

    Haha ik heb ook een regenboog op de zijkant! Vooral die laatste met cirkels is mooi <3

    Thanks ^^


    Deze kwam ik ook nog tegen (:


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Lazet schreef:
    (...)
    Thanks ^^


    Deze kwam ik ook nog tegen (:

    Hé, die's tof gedaan!


    "I shut my eyes in order to see.'

    Lazet schreef:
    (...)
    Thanks ^^


    Deze kwam ik ook nog tegen (:

    Wow die is echt heel vet!


    Treat people with kindness

    Dankjulliewel (:
    Het is echt heel leuk om te maken!


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Precies 3D


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik heb deze in het Engels. Daarnaast ook nog de 'finish this book' versie, maar ik moet nog steeds aan beide beginnen. Aan de ene kant ben ik helemaal panisch om een boek te slopen, omdat het zo tegen mijn natuur in gaat en ik normaal super voorzichtig ben met boeken (cat)
    Dan heb ik ook nog een boekje dat 'Q&A a day' heet, daarbij moet je iedere dag gedurende vijf jaar een vraag beantwoorden, en daarvoor heb je maar vier regeltjes. Het is weer eens wat anders dan een gewoon dagboek.

    En gisteren heb ik 'Once upon a time I was...' binnen gekregen. Dat is meer een autobiografie. Staan ook vragen in waar je gewoon kort(of lang, hangt van jezelf af) antwoord op kan geven, foto's in kan plakken, je favoriete dingen van het moment kun je erin schrijven, herinneringen, een quizje over jezelf maken met vragen en A, B, C antwoorden etc.

    Maar jullie zijn wel lekker creatief!

    [ bericht aangepast op 25 mei 2014 - 20:08 ]

    ^ Oeh die is ook zo leuk. Bye bye geld!


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Wat ik me wel afvraag, is dit voor elke dag een opdracht of mag je er meerdere doen? ^^ Dat ik niet Dinsdag ineens alles ga lopen doen haha


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Myle schreef:
    Wat ik me wel afvraag, is dit voor elke dag een opdracht of mag je er meerdere doen? ^^ Dat ik niet Dinsdag ineens alles ga lopen doen haha

    Je mag zelf weten wanneer en welke opdracht je doet. Je mag zelfs achteraan beginnen (:


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Lazet schreef:
    (...)
    Je mag zelf weten wanneer en welke opdracht je doet. Je mag zelfs achteraan beginnen (:

    Nice ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    YES! I has one! En er is op geschoten :D.
    En er zijn nog meer grootse plannen voor: van de 18de verdieping in Istanbul af pleuren bijvoorbeeld. Wou ook een bladzij in de goulashsoup doen maar dat mocht niet. Verdammt!

    [ bericht aangepast op 25 mei 2014 - 20:53 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Dit is een hele leuke inspiratie video! Je moet wel eerst even voorbij het praat gedeelte spoelen haha.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.