• Op het eerste gezicht lijkt dit een huis voor jongeren met een stoornis. Dat is ook wat de jongeren denken, wanneer ze er heen worden gestuurd. Ze krijgen doktersessies en een diagnose die een stoornis aangeeft, maar later komen ze erachter dat er iets anders aan de hand is; de jongeren zijn paranormalen en hebben paranormale krachten. De krachten gaan van necromancer tot weerwolf en van heks tot halfdemon. Wanneer ze dit ontdekken komen ze achter de eigenlijke geheimen van Lyle House...

    We starten op een gemiddelde normale dag. Er kan een nieuweling komen of iemand weggaan. Je personage kan meer van de paranormale krachten weten of helemaal niets. Wie zijn je vrienden en wie je vijanden?


    Voorbeelden van de duistere krachten:
    Necromancer: Een necromancer kan praten met geesten en doden tot leven wekken.
    Half-demoon: Er zijn veel verschillende soorten half-demonen. Je hebt soorten die bepaalde elementen kunnen sturen, maar ook meer andere soorten. De vader van een half-demoon is altijd een demoon.
    Weerwolf: Deze veranderen soms in een weerwolf en is in zijn menselijke vorm sterker en heeft sterkere zintuigen.
    Sjamaan: Sjamanen zijn mensen die uit hen leven kunnen treden. Zo kunnen ze ook in een ander lichaam komen, zelfs in de lichamen van dieren.
    Een andere soort sjamaan kan mensen beter maken met bovennatuurlijke middelen.
    Tovenaren & heksen: Tovenaren en Heksen hebben krachten die ze voor zowel duistere als goede zaken kunnen gebruiken.
    Er bestaan meer paranormale krachten; dit zijn enkel een paar voorbeelden. Als je iets anders weet is dit (vaak) ook goed.


    Rooster
    7:00 opstaan
    7:30 ontbijten
    8:00 Lessen
    12:00 Lunch
    13:00 Lessen
    15:00 vrij en tijd voor klusjes
    18:00 diner
    22:00 naar bed

    Het rooster verschilt in het weekend. Dan mogen ze uitslapen en is er natuurlijk geen school.

    Kamerindeling


    Hoe ziet het huis eruit?
    Keuken
    Slaapkamer

    Regels van Lyle House
    - Houd je aan de tijden van het rooster
    - Ga niet naar je kamer tussen 7:30 en 20:00
    - Niet buiten de hekken van het instituut komen
    - Alleen in de kelder komen voor de was
    - Voltooi je klusjes
    - Gedraag je volwassen en verantwoordelijk

    Regels van het RPG
    - Je moet het leuk vinden om mee te doen en dus blijven schrijven. Ik wil geen ongemotiveerde rpg'ers die al erg snel stoppen.
    - Schrijf minstens 1 keer per week.
    - Post stukjes van minstens 200 woorden.
    - Schrijf in abn.
    - Bestuur geen personages van anderen.
    - Geen Mary Sues of Gary Stu's, iedereen heeft zo zijn mankementjes.
    - Maximaal twee rollen per persoon
    - Reserveringen blijven 3 dagen.
    - Wees aardig tegen elkaar (A)

    Invullijstje
    Naam:
    Leeftijd (van 15 tot 20):
    Paranormale kracht:
    Uiterlijk [+ foto]:
    Innerlijk:
    Geschiedenis:
    Extra:
    Relaties:


    Rollen:

    Meisjes
    - Olivia "Liv" Amy Jennings [Necromancer] ~ Amphrobia
    - Mortefiscera Emeliana Santeria[necromancer] ~ Vandinha ~ 4
    - Cecilia Elizabeth O'Hara ~Reece ~ 7
    - Brooke Jane Eastside [heks] ~LoveHemmings
    - Nemesis Sarries ~ weerwolf ~ AintItFun
    - Madden
    -
    -


    Jongens
    - King Sawyer Brighton [half-demoon] ~Malt ~ 7
    - Neo Joachim Raeburn [half-demoon] ~Morticia ~ 6
    - Whilted
    - Harrison Lionel Sullivan [weerwolf] ~ Effloresce ~ 9
    - Luke William Simmons [Necromancer] ~ Lovelydemon
    -
    -
    -
    -


    Grijze letters betekenen dat deze personen al een lange tijd niet meer online zijn geweest.

    Er is geen limiet voor de rollen. Ook hoef je niet de hele Rpg meeblijven te doen. Wanneer je te druk wordt kun je er gewoon voor zorgen dat je personage weggaat uit Lyle House.


    Rollentopic
    Praattopic
    Speeltopic

    [ bericht aangepast op 18 aug 2014 - 9:00 ]


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Karthus schreef:
    Vinden jullie m'n rol een beetje oké? Of moeten er nog dingen veranderen. Ik ben namelijk echt bang dat m'n creatie wat mary-sue/gary stu is.

    Zou je bij geschiedenis een beetje kunnen vertellen hoe hij in Lyle House terecht is gekomen? Een depressie heeft volgens mij niet echt een overeenkomst met het sjamaan zijn of ik zie dit verkeerd :3 Dat je dit niet hebt komt door mij, sorry. Als je dat hebt vind ik hem goed.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Scripturient schreef:
    (...)

    Ik stuur 't even opnieuw, want volgens mij is er overheen gelezen, hehe.


    is dit geen sjamaan? Ik vind het er namelijk erg op lijken :3


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Confiance schreef:
    (...)

    is dit geen sjamaan? Ik vind het er namelijk erg op lijken :3


    Hum, daar zeg je wat. o.o
    Nou ja, het is niet dat hij echt in het lichaam van een ander kan treden, hij zou dan gewoon zijn stem - of meerdere stemmen - in iemands hoofd kunnen laten galmen. Hij blijft dus gewoon in zijn eigen lichaam, hehe.


    A girl who wonders.

    Scripturient schreef:
    (...)

    Hum, daar zeg je wat. o.o
    Nou ja, het is niet dat hij echt in het lichaam van een ander kan treden, hij zou dan gewoon zijn stem - of meerdere stemmen - in iemands hoofd kunnen laten galmen. Hij blijft dus gewoon in zijn eigen lichaam, hehe.


    Dat is wel epic. Ik vind het goed.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Confiance schreef:
    (...)
    Zou je bij geschiedenis een beetje kunnen vertellen hoe hij in Lyle House terecht is gekomen? Een depressie heeft volgens mij niet echt een overeenkomst met het sjamaan zijn of ik zie dit verkeerd :3 Dat je dit niet hebt komt door mij, sorry. Als je dat hebt vind ik hem goed.

    Nee de geschiedenis moet inderdaad nog aangepast worden :3


    26 - 02 - '16

    Karthus schreef:
    (...)
    Nee de geschiedenis moet inderdaad nog aangepast worden :3


    Oh oke, sorry :3


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Confiance schreef:
    (...)

    Oh oke, sorry :3


    Maakt niet, ben juist blij dat je het zag. :3
    Ik ga kijken of ik het vanavond aan kan passen en anders morgen.


    26 - 02 - '16

    Confiance schreef:
    (...)

    Dat is wel epic. Ik vind het goed.


    Yeah! Dankje. ^^


    A girl who wonders.

    Is het nog mogelijk dat ik een heks kan reserveren? :3


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    PeterParker schreef:
    Is het nog mogelijk dat ik een heks kan reserveren? :3


    Tuurlijk


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Delish -> Gaikotsu.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Kunnen heksen ook paranormale krachten hebben? Zo ja, kan ik snelheid reserveren?


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Is er nog een kans dat is een mannelijke EN vrouwlijke rol reseveer?


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Naam: Kyle Harris
    Leeftijd (van 15 tot 20): 19
    Paranormale kracht: Necromancer
    Uiterlijk [+ foto]:

    Harry Potter fans zullen hem vast kennen :Y)

    Kyle heeft zwart haar en bruin/groene ogen. Hoewel zijn ogen kunnen schitteren als hij blij is stralen ze vaak alleen maar verdriet uit. Hij is vrij lang en mager waardoor hij snel boven mensen uitsteekt en opvalt. Dat vind hij niet heel prettig waardoor hij ineengedoken gaat lopen, met gevolg dat hij vaak last van zijn rug heeft.
    Innerlijk: Kyle vertrouwd mensen niet snel en is liever alleen. Als hij met mensen praat luistert hij liever dan dat hij zelf iets zegt. Als je woorden uit hem krijgt moet je voorzichtig ermee zijn.

    In het weeshuis is hij lange tijd mishandeld waardoor hij vaak ongelukkig was. Mede daardoor is hij vertrouwen in mensen kwijt geraakt en geloofd hij dat iedereen ook zo is en anderen pijn wil doen.
    Geschiedenis: *** wist al langer dat hij deze gave had. Zijn ouders zijn toen hij jonger was overleden en daar heeft hij het een lange tijd moeilijk mee gehad. Hij werd brutaal tegen mensen en niemand wou meer wat met hem te maken hebben, met gevolg dat hij in een tehuis werd geplaatst. De eerste nacht bewogen zich witte schimmen door de kamer, op het moment dat hij zijn hand uit wou steken om te voelen waren ze verdwenen. Ergens in hem zei iets dat het zijn ouders waren, maar nog steeds weet hij dat niet zeker.

    Het tehuis kon hem niet meer aan wegens brutaal en onbehoorlijk gedrag. Ook heeft hij het ooit met de leiding daar het erover gehad dat hij geesten zag maar Ze besloten hem hier naar te overplaatsen in de hoop dat hij hier wel beter word.
    Extra: Altijd als hij iets niet zeker weet en twijfelt bedenkt hij wat zijn ouders zouden doen, waardoor soms zijn ouders tevoorschijn komen.
    Relaties: Hij heeft nog nooit een relatie gehad en heeft er geen behoefte aan, relatie's worden alleen maar verpest is hij van mening.

    Goed genoeg? Ik ben niet zo goed in lang omschrijven :')

    [ bericht aangepast op 27 mei 2014 - 18:55 ]


    wat was dit ookalweer

    x

    [ bericht aangepast op 2 maart 2015 - 22:11 ]