• Op het eerste gezicht lijkt dit een huis voor jongeren met een stoornis. Dat is ook wat de jongeren denken, wanneer ze er heen worden gestuurd. Ze krijgen doktersessies en een diagnose die een stoornis aangeeft, maar later komen ze erachter dat er iets anders aan de hand is; de jongeren zijn paranormalen en hebben paranormale krachten. De krachten gaan van necromancer tot weerwolf en van heks tot halfdemon. Wanneer ze dit ontdekken komen ze achter de eigenlijke geheimen van Lyle House...

    We starten op een gemiddelde normale dag. Er kan een nieuweling komen of iemand weggaan. Je personage kan meer van de paranormale krachten weten of helemaal niets. Wie zijn je vrienden en wie je vijanden?


    Voorbeelden van de duistere krachten:
    Necromancer: Een necromancer kan praten met geesten en doden tot leven wekken.
    Half-demoon: Er zijn veel verschillende soorten half-demonen. Je hebt soorten die bepaalde elementen kunnen sturen, maar ook meer andere soorten. De vader van een half-demoon is altijd een demoon.
    Weerwolf: Deze veranderen soms in een weerwolf en is in zijn menselijke vorm sterker en heeft sterkere zintuigen.
    Sjamaan: Sjamanen zijn mensen die uit hen leven kunnen treden. Zo kunnen ze ook in een ander lichaam komen, zelfs in de lichamen van dieren.
    Een andere soort sjamaan kan mensen beter maken met bovennatuurlijke middelen.
    Tovenaren & heksen: Tovenaren en Heksen hebben krachten die ze voor zowel duistere als goede zaken kunnen gebruiken.
    Er bestaan meer paranormale krachten; dit zijn enkel een paar voorbeelden. Als je iets anders weet is dit (vaak) ook goed.


    Rooster
    7:00 opstaan
    7:30 ontbijten
    8:00 Lessen
    12:00 Lunch
    13:00 Lessen
    15:00 vrij en tijd voor klusjes
    18:00 diner
    22:00 naar bed

    Het rooster verschilt in het weekend. Dan mogen ze uitslapen en is er natuurlijk geen school.

    Kamerindeling


    Hoe ziet het huis eruit?
    Keuken
    Slaapkamer

    Regels van Lyle House
    - Houd je aan de tijden van het rooster
    - Ga niet naar je kamer tussen 7:30 en 20:00
    - Niet buiten de hekken van het instituut komen
    - Alleen in de kelder komen voor de was
    - Voltooi je klusjes
    - Gedraag je volwassen en verantwoordelijk

    Regels van het RPG
    - Je moet het leuk vinden om mee te doen en dus blijven schrijven. Ik wil geen ongemotiveerde rpg'ers die al erg snel stoppen.
    - Schrijf minstens 1 keer per week.
    - Post stukjes van minstens 200 woorden.
    - Schrijf in abn.
    - Bestuur geen personages van anderen.
    - Geen Mary Sues of Gary Stu's, iedereen heeft zo zijn mankementjes.
    - Maximaal twee rollen per persoon
    - Reserveringen blijven 3 dagen.
    - Wees aardig tegen elkaar (A)

    Invullijstje
    Naam:
    Leeftijd (van 15 tot 20):
    Paranormale kracht:
    Uiterlijk [+ foto]:
    Innerlijk:
    Geschiedenis:
    Extra:
    Relaties:


    Rollen:

    Meisjes
    - Olivia "Liv" Amy Jennings [Necromancer] ~ Amphrobia
    - Mortefiscera Emeliana Santeria[necromancer] ~ Vandinha ~ 4
    - Cecilia Elizabeth O'Hara ~Reece ~ 7
    - Brooke Jane Eastside [heks] ~LoveHemmings
    - Nemesis Sarries ~ weerwolf ~ AintItFun
    - Madden
    -
    -


    Jongens
    - King Sawyer Brighton [half-demoon] ~Malt ~ 7
    - Neo Joachim Raeburn [half-demoon] ~Morticia ~ 6
    - Whilted
    - Harrison Lionel Sullivan [weerwolf] ~ Effloresce ~ 9
    - Luke William Simmons [Necromancer] ~ Lovelydemon
    -
    -
    -
    -


    Grijze letters betekenen dat deze personen al een lange tijd niet meer online zijn geweest.

    Er is geen limiet voor de rollen. Ook hoef je niet de hele Rpg meeblijven te doen. Wanneer je te druk wordt kun je er gewoon voor zorgen dat je personage weggaat uit Lyle House.


    Rollentopic
    Praattopic
    Speeltopic

    [ bericht aangepast op 18 aug 2014 - 9:00 ]


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Ik claim de kracht "vuur" voor mijn personage.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Confiance schreef:
    (...)

    Ik heb even opgezocht wat het is :3 een vrouwelijke demon die zich voedt met de energie en/of mannelijke hormonen van haar slachtoffers, vaak met de dood als gevolg.
    Bedoel jij dan ook dat haar slachtoffers dood gaan?

    Nee. Hooguit dat ze haar slachtoffers 'verleid' en haar inner self laat zien, maar ik laat haar niet moorden.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Zou mijn personage Technokinese als kracht kunnen krijgen?

    Technokinese
    Ook wel technopatie genoemd. Het vermogen om electronische apparatuur te beinvloeden zoals automaten, telefoons, stoplichten, alarminstallaties, televisies, computers en deze naar je hand te zetten. Technopatie kan ook gebruikt worden om op deze manier met andere personen te communiceren. Een getrainde technopaat weet van het ene systeem in het andere te komen en met gemak firewalls (beveiliging) te omzijlen en computers te herprogrammeren.



    Doe dan maar sonische krachten.

    [ bericht aangepast op 27 mei 2014 - 12:17 ]


    26 - 02 - '16

    Technokinese is wel een soort onderdeel van electrokinese :'x


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Kairos schreef:
    Technokinese is wel een soort onderdeel van electrokinese :'x


    Anders wil ik wel sonische krachten. Dat ik een soort schokgolven kan maken of zo.


    26 - 02 - '16

    Kan, maar hebben sjamanen eigenlijk nog wel een "extra" gave, gezien de necromancers dat ook niet hebben?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered





    • Naam: Colin Andrew Phillips. Zijn vrienden noemen hem regelmatig Drew, maar dat vindt hij drie keer niks. Hij wil graag bij zijn voornaam genoemd worden en niet bij zijn bijnaam.
    • Leeftijd: Colin is 20 jaar oud inmiddels. Hij is jarig op 25 oktober. Hij viert zijn verjaardag nooit uitbundig en deelt eigenlijk met niemand wanneer hij jarig is. Daardoor weet bijna niemand dat hij op die dag jarig is.
    Paranormale kracht: Hij is een sjamaan.
    Uiterlijk [+ foto]: Colin is een jongen die er op het eerste gezicht keurig uit ziet. Hij is redelijk gespierd, heeft een normaal postuur - is dus niet zo mager - en heeft een vriendelijk gezicht. Hij heeft een redelijk normale lengte met zijn 1 meter 80. Hij komt niet intimiderend over wegens zijn lichtelijk onzekere houding die perfect zijn karakter weerspiegeld. Zijn groen/bruine ogen, iets wat weinig voorkomt, hebben altijd een vriendelijke glans. Hij is trots op zijn ogen die prachtig geaccentueerd worden door zijn volle wenkbrauwen. Zijn wenkbrauwen houdt hij heel af en toe bij. Hij vindt het veel belangrijker dat zijn ogen mooi uit komen. Hij heeft donkerbruin haar waar hij ontzettend trots op is. Hij staat zeker wel een halfuur voor de spiegel voor alleen al zijn haar. Hieruit is ook af te leiden dat hij redelijk ijdel is. Hij is ook ontzettend perfectionistisch als het op kleding aankomt. Kleding moet precies matchen, maar toch leuke kleuren hebben. Colin draagt veel zwart, omdat hij dat een mooiere kleur vindt dan bijvoorbeeld roze.
    Colin is alles behalve nonchalant en vanwege zijn perfectionisme zal je hem ook bijna nooit met een stoppelbaardje zien. Hij scheert hem negen van de tien keer netjes weg, tenzij hij een slechte dag heeft of laat is. Hij is ook een jongen die trots is, trots op zijn sixpack en de rest van zijn lichaam. Dit straalt hij vaak ook wel uit als hij mensen wat beter kent. Voordat hij mensen kent moet hij eerst de kat uit de boom kijken. Colin is verder een jongen die redelijk op de achtergrond te vinden is. Hij trekt, ondanks zijn trots, liever niet teveel de aandacht. Piercings of tatoeages heeft hij niet, dat vindt hij maar ordinair.
    Innerlijk: Colin is een jongen die eerst de kat uit de boom moet kijken voordat hij mensen kent. Het is een vriendelijke jongen, maar velen zullen hem ook omschrijven als een gladjakker. Colin is manipulatief en weet mensen naar zijn hand te zetten, gewoon door de juiste verwoording te gebruiken en mensen te chanteren. Colin is zeer intelligent en weet precies hoe hij mensen om kan praten en hun zwaktes kan misbruiken. Colin is uitermate serieus en zijn humor is ook heel anders dan die van een doorsnee mens. Colin zal nooit lachen om kinderachtige grappen en zal die altijd met sarcasme wegwuiven. Vandaar ook zijn motto: 'Sarcasme is het beste wapen tegen slechte humor.' Colin is op het gebied van relaties nog niet zo ontzettend ver. Hij heeft vele slechte relaties gehad. De meiden die hem dan hadden verleidt, wilden alleen maar geld van hem en dan bleef hij achter met een gebroken hart. Hierdoor is hij erg onzeker geworden. Hij is voorzichtiger geworden op zo'n beetje elk gebied. Daarom kijkt hij meestal ook eerst de kat uit de boom. Hij houdt zich vaak een beetje op de achtergrond. Hij wil eerst zien hoe mensen werkelijk in elkaar steken voordat hij ze verder wil leren kennen, tenzij zijn vooroordelen daar boven gaan. Hij heeft snel een oordeel klaar over mensen en als dat oordeel hem niet aanstaat, wil hij niet met de betreffende persoon omgaan. Colin is totaal geen vechtersbaas, hij zoekt eigenlijk nooit ruzie, maar vindt het wel eens leuk om de confrontatie op te zoeken met een flink rake opmerking en in discussie te gaan met iemand. Ook dit doet hij om mensen beter te leren kennen. Colin is slecht in het geven van adviezen en kan erg koud overkomen. Hij heeft geen zin in drama, want hij heeft al genoeg aan zijn eigen problematiek. Colin is namelijk depressief. Hierdoor komt hij erg neutraal over. Mensen omschrijven hem ook wel als een psycho, omdat hij nauwelijks emoties toont. Hij vindt het eng om zichzelf te zijn en heeft daardoor muurtjes om zichzelf heen gebouwd, hierdoor blijven ook de emoties weg. Colin kan wel aardig zijn, maar dit is slechts zelden zo. Mensen moeten echt door hem heen prikken om een glimpje vriendelijkheid en enthousiasme op te vangen. Colin heeft een moeilijk verleden gehad en dit tekende hem voor het leven. Verder is hij wel redelijk ambitieus, wil altijd hoger opklimmen en beter worden. Ook is hij redelijk asociaal en heeft hij besloten zichzelf nauwelijks meer weg te cijferen voor de ander, gezien het in het verleden nogal wat problemen opleverde.
    • Geschiedenis: Colin komt uit een redelijk normaal gezin. Samen met zijn broertje haalde hij ontzettend veel kattenkwaad uit. Zijn ouders, Ellen en Chris, hadden hun handen vol aan de opvoeding van hun kroost. Colin was geen makkelijk kind. Op jonge leeftijd moest hij regelmatig nablijven op school, omdat hij weer iemand had geslagen of iets anders had gedaan dat niet door de beugel kon. Colin haalde ook geen goede cijfers en dit gebeurde tot aan de middelbare school. Hij moest zo vaak nablijven dat hij getreiterd werd door andere kinderen dit liep over in pesten. Colin werd regelmatig in elkaar geslagen na schooltijd en droeg daardoor alleen nog maar shirts met lange mouwen, om zijn blauwe plekken te bedekken. Marcel werd erg onzeker, in zichzelf gekeerd en ontwikkelde een depressie. Hier kreeg hij medicatie voor, maar die medicatie werkt nog steeds niet optimaal. Het zorgde ervoor dat hij vaak moe was en drukke ruimtes niet kon verdragen. Mensen begrepen dit niet en bestempelden hem als gek.
    • Extra: Colin heeft een paar rottige relaties gehad en is daardoor zijn vertrouwen in meisjes nogal kwijt.
    • Relaties: (Komt nog)

    [ bericht aangepast op 27 mei 2014 - 14:30 ]


    26 - 02 - '16

    Ik zal proberen om 'm nog iets uit te breiden.


    26 - 02 - '16

    Kairos schreef:
    Kan, maar hebben sjamanen eigenlijk nog wel een "extra" gave, gezien de necromancers dat ook niet hebben?


    Geen idee. Anyway, m'n rol staat er nu, hij is bijna af. Er moeten alleen nog wat relatiedingen bij. Maar dat kan volgens mij pas als iedereen z'n rol af heeft.


    26 - 02 - '16

    Marcel..? Ik heb een beetje nachtmerries van die naam.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Gaikotsu schreef:
    Marcel..? Ik heb een beetje nachtmerries van die naam.


    I could change that :3

    Marcel heet nu Colin.

    [ bericht aangepast op 27 mei 2014 - 12:36 ]


    26 - 02 - '16

    Karthus schreef:
    (...)

    I could change that :3

    Marcel heet nu Colin.

    Oh, thank you dear :3


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Vinden jullie m'n rol een beetje oké? Of moeten er nog dingen veranderen. Ik ben namelijk echt bang dat m'n creatie wat mary-sue/gary stu is.


    26 - 02 - '16

    Scripturient schreef:
    Zou mijn rol een Half-Demoon mogen zijn, met een soort telepathische kracht?
    Hiermee bedoel ik niet dat hij anderen kan besturen of dingen kan opdragen, maar dat hij voorbeeld wel 'in iemands hoofd kan kruipen' en ze in gedachten dingen kan zeggen. (Als dat té is, dan verzin ik wel wat anders.)


    Ik stuur 't even opnieuw, want volgens mij is er overheen gelezen, hehe.


    A girl who wonders.

    mag ik een weerwolfmeisje reserveren?


    And if we only die once... I wanna die with you ~ One Republic