• Anew || The Hunger Games


    Nou ik kreeg een ideetje voor een nieuwe story, over The Hunger Games. Alleen is de verhaallijn een beetje anders:

    Het is inmiddels al jaren geleden sinds Katniss is gestorven en men over haar sprak. Ze is langzamerhand in de vergetelheid geraakt en het Capitool heeft Panem weer ingenomen. The Hunger Games zijn terug, erger dan ooit tevoren; als straf voor de opstand die er is geweest toen Katniss nog leefde, moeten er nu twee jongens en twee meisjes per District de gevreesde Arena in.
    De achterkleinzoon van president Snow is aan de macht. Een jongeman van rond de dertig die erg ervaren is in oorlog voeren en het ook met plezier doet. Hij geniet ervan als mensen naar hem opkijken en lijden, dus vindt hij The Hunger Games geweldig. Alleen wil hij over meer macht beschikken, daarom trekt hij naar het zuiden toe [Zuid-Amerika] en bezet het gebied; op een klein deeltje na, dit miniscule gebiedje blijft onafhankelijk. Hij geeft het nieuwe land de naam Potum, wat drank betekent. Net zoals in Panem wordt Potum ook opgedeeld in Districten, genummerd van veertien tot en met vijfentwintig.
    Om het volk onder de duim te kunnen houden voert hij ook hier The Hunger Games in. Alleen zullen deze anders verlopen dan gehoopt, dit volk, wat eens zo zorgeloos leefde, verzet zoch nu heftig tegen de ijzeren greep van het Capitool. En terwijl The Hunger Games bezig zijn, staat het Capitool nog een hoop verassingen te wachten.


    Ik hoop vooral dat jullie mijn verhaal leuk vinden klinken, en tips zijn natuurlijk ook altijd welkom; alle rechten gaan natuurlijk naar Suzanne Collins. Nou ik zoek dus nog tributen. Hier staat een overzicht van wat hun specialiteiten zijn.

    District 14: Dieren [DICHT]
    District 15: Smeedkunst [DICHT]
    District 16: Landbouw [DICHT]
    District 17: [DICHT]
    District 18: Architectuur [DICHT]
    District 19: Kunst [NIET BESCHIKBAAR]
    District 20: Handel[ALLEEN NOG DE MANNELIJKE TRIBUUT]
    District 21: Hoofddistrict van Potum, onderleiding van iemand uit het Capitool[DICHT]
    District 22: Vechtkunst [DICHT]
    District 23: Metaal [DICHT]
    District 24: Technologie [ALEEN NOG DE MANNELIJKE TRIBUUT]
    District 25: Geneeskunst [ALLEEN NOG DE MANNELIJKE TRIBUUT]



    Invullijstje:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk(+foto):
    Karakter:
    Sterke punten+wapen(s):
    Zwakke punten:
    District:
    Extra:


    Tributen
    ~Nymphis Adriane Concélea || District 22
    ~Yalena Jadeline Marin || District 17
    ~Raven May Vellee || District 19
    ~Maya Aurdey Davids || District 25
    ~Feline Lucy Hayden || District 14
    ~Robin Tigrisblack || District 16
    ~Eva Klaspen || District 15
    ~Lucy Vanessa Graywell || District 20
    ~Fiori-Vera Holquin || District 18
    ~Elesa Renders || District 24


    ~Killian Harvey Ellingson || District 22
    ~Dennis Hugh Jackson || District 14
    ~Jason Amory Nolan || District 15
    ~Cameron Dallas Green
    ~Lucian Eden Blayke || District 17
    ~Illya Augustus Rivendell || District 18
    ~Collin Dean Tylson || District 23
    ~Ashton Thomas Magae || District 21


    OPROEP: Ik zoek nog één à twee jongere tributen van rond de 12/13 jaar (één meisje en [één jongen~in de maak door Axiopistos]).

    [ bericht aangepast op 21 juli 2014 - 16:28 ]


    I just caught the wave in your eyes

    Ik ga zeker weten het verhaal lezen en ik wil best helpen met het maken van een tribuut, alleen heb ik nu helaas geen tijd. Ik zal morgenmiddag kijken!


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Mag ik er een uit District 22? :3


    If I can't dazzle them with brilliance, I baffle them with bullshit. [Aethelthryth --> Leanansídhe]

    Axiopistos schreef:
    Mag ik er een uit District 22? :3


    Sure vul het lijstje maar in xx ^^


    I just caught the wave in your eyes

    Microwave schreef:
    Ik ga zeker weten het verhaal lezen en ik wil best helpen met het maken van een tribuut, alleen heb ik nu helaas geen tijd. Ik zal morgenmiddag kijken!


    Okeeii dankje ^^ en is goed hoor doe rustig aan! Het verhaal komt voorlopig nog niet online want ik heb nog twee lopende verhalen (: x


    I just caught the wave in your eyes

    Invullijstje:


    Naam:
    Nymphis Adriane Concélea

    Leeftijd:
    17 Jaar. Geboren op 14 April.

    Uiterlijk(+foto):
    (FC: Paloma Guzmán)



    Karakter:
    Laat je niet verleiden door haar lieve uiterlijk; Nymphis is alles behalve lief. Ze was vroeger een normaal kind, maar doordat een 'vredebewaker' haar hele familie heeft uitgeroeid, is ze moordlustig geworden en wil alleen maar wraak op het capitool nemen. Nymphis kent geen liefde meer; de haat heeft haar lichaam en geest overgenomen. Ze reageert overal bot op en heeft een hekel aan de arme scharminkeltjes uit de Niet-beroepsdistricten (aangezien 21 het hoofddistrict is neem ik aan dat 22 een soort van district 2 is.) Maar Nymphis krijgt een probleem: Ze wordt verliefd op haar medetribuut en leert dus weer liefde kennen. Hierdoor komt ze in een fatale situatie: Voor haar betekent liefde zwakheid. Ze zet een hard masker op. Ook is Nymphis erg slim; ze laat het Capitool denken dat ze het helemaal niet leuk vind dat ze getrokken wordt, maar weet in de Arena het Capitool steeds te slim af te komen.

    Sterke punten + wapen(s):
    Nymphis is in zowel messenwerpen, speerwerpen en klimmen goed als in sprinten, ze is dan ook fysiek in topconditie.
    Nymphis' familie was erg rijk waardoor ze al het geld heeft geërfd en dus haar leven lang heeft kunnen trainen. Ze is dus bijna overal goed in. Ze heeft de meeste kracht in haar armen dus daar doet ze ook veel mee.


    Zwakke punten:
    Praten over haar familie, over hoe haar zusje krijsend om haar hulp dood ging. Ook boogschieten is niet haar sterkste punt.

    District:
    22: Vechtsporten

    Extra:
    Nymphis is niet echt een sociaal persoon en zal dan ook niet snel een bondgenootschap sluiten, en de grootste reden hiervoor is dat ze druk op andere mensen en zichzelf legt door op hun te rekenen. Ze vertrouwd dan ook niemand.

    [ bericht aangepast op 29 mei 2014 - 19:21 ]


    If I can't dazzle them with brilliance, I baffle them with bullshit. [Aethelthryth --> Leanansídhe]

    Leuk bedacht, ik ga het zeker lezen.
    Mag ik iemand uit district 25?
    Een meisje alsjeblieft.


    Some infinities ar bigger than other. -John Green. [Redrosex -> Solise.

    Ik vul het meisje van district Licht in en de jongen uit district Vechtkunst. ^^


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ik kan nu even geen rol maken, later misschien, maar zou je me willen waarschuwen als je begint?


    -

    xDreamingx schreef:
    Leuk bedacht, ik ga het zeker lezen.
    Mag ik iemand uit district 25?
    Een meisje alsjeblieft.

    Ja is goed ^^ vul maar in, blij dat je het leuk vindt (:


    I just caught the wave in your eyes

    Videnda schreef:
    Ik vul het meisje van district Licht in en de jongen uit district Vechtkunst. ^^


    Dankjewel ^^


    I just caught the wave in your eyes

    Pumbaa schreef:
    Ik kan nu even geen rol maken, later misschien, maar zou je me willen waarschuwen als je begint?


    Is goed, doe rustig aan hoor de story komt voorlopig nog niet online ^^
    Okii ik zal je waarschuwen (:


    I just caught the wave in your eyes


    • Naam: Yalena Jadeline Marin.

    • Leeftijd: Zestien jaar, geboren op vijfentwintig maart.

    • Uiterlijk: [FC: Debby Ryan] Yalena heeft hele, lichtblonde haren die haar lieflijke, porseleinen gezichtje omlijsten. Haar lokken zijn van nature erg licht van kleur, mede dankzij het district waarin ze is geboren. Ze heeft lichtgrijze ogen en ietwat grote pupillen, waardoor de lichte kleur snel verloren gaat en haar ogen op duistere poelen lijken. Deze zijn omringd door lange, gitzwarte wimpers. Haar wenkbrauwen zijn lang en mooi van vorm en hebben een donkerbruine kleur, waardoor ze afsteken tegen haar blanke huid en lichte haren. Haar huid is geheel egaal.
    Yalena heeft een ietwat brede, maar korte neusbrug en bredere neusvleugels. Haar neusje is klein en wipt een beetje. Haar lippen daarentegen zijn vol en neigen naar een roodachtige tint.
    Haar postuur is te beschrijven als klein, compact en tenger. Ze heeft amper vrouwelijke rondingen en ze zal zich niet meer veel ontwikkelen in de loop van de jaren. Ze is ongeveer één meter achtenvijftig lang. Haar gewicht ligt onder het gemiddelde, mede door het feit dat ze zo tenger is.
    Make-up bestaat niet in haar district, maar ze weet wel dat het bestaat. Qua kleding draagt Yalena graag praktische jurkjes en platte, gesloten schoenen. Ze houdt er van om zichzelf mooi te maken, ook al heeft ze er weinig tot geen materialen voor. Daarom doet ze haar best om haar kleding zo schoon mogelijk te houden en ze niet kapot te maken.

    • Karakter: Yalena wordt door mensen beschreven als een stil, maar intelligent meisje. Ze is een grijze muis die graag de kat uit de boom kijkt en haar eigen plannen trekt. Je kan haar gerust verlegen noemen, maar Yalena zelf beschrijft het liever als introvert. Ze zal niet snel een gesprekje met iemand aanknopen en gaat mensen het liefste uit de weg.
    Ze is niet het meest zelfverzekerde meisje dat je zult leren kennen, maar onzeker kun je haar ook niet noemen. Over het algemeen lijkt ze op een normale meid die je overal kunt tegenkomen, maar Yalena heeft haar verstand mee. Ze lijkt misschien een beetje stil en deelt haar gedachten niet zo snel, maar ze is wel degelijk slim. Yalena weet zich vaak uit bepaalde situaties te redden en denkt altijd heel logisch na, waardoor ze een groot aantal mensen vaak te snel af zal zijn. Daarbij is ze ook erg geduldig en kalm, en zal ze niet zo snel in paniek raken in een gevaarlijke situatie. Ze is ruimdenkend en weet ook vaak van haar eigen lichaam gebruik te maken. Ze kent haar lichaam en weet ook dat ze met haar lengte en tengerheid gemakkelijker ergens in kan klimmen, kan vluchten of zichzelf kan verstoppen dan anderen.
    Yalena is wel een emotioneel type. Ze kropt het echter altijd op en je zult haar ook nooit zo snel in zak en as zien zitten, maar ze heeft wel degelijk gevoelens. Ze is gemakkelijk verdrietig of teleurgesteld, en dan vooral in zichzelf. Kwaad is ze echter niet zo snel, dan zul je het al bij haar verpest moeten hebben, wil je dat ze boos op je wordt.
    Yalena sluit niet zo gemakkelijk vriendschappen en is nogal wantrouwend, waardoor ze ook niet zo snel iemand zal toelaten om haar vriendschap te verdienen. Ze is graag op zichzelf en probeert andere mensen buiten te sluiten, zodat ze later ook geen spijt heeft van het feit dat ze van iemand is gaan houden. Yalena is namelijk erg nuchter en weet dat het leven niet altijd loopt zoals jij dat wilt.

    • Sterke punten: Yalena is erg intelligent. Mede dankzij haar lengte en lenigheid is ze ook erg snel en kan ze zichzelf gemakkelijk uit bepaalde situaties rennen. Ze kan goed klimmen en denkt logisch na, waardoor ze haar tegenstander vaak een stapje voor is. Daarbij is ze erg oplettend. Ze kan zich ook goed redden als het warm is.

    • Wapens: Yalena maakt gebruik van gifpijltjes. Ze kan ook met een pijl en boog omgaan, maar ze prefereert de lichtere wapens. Haar tactiek bestaat namelijk niet uit vechten, maar uit vluchten.

    • Zwakke punten: Yalena kan niet zwemmen en heeft geen grote spiermassa, waardoor ze in gevechten vaak een verloren strijd zal leveren. Qua wapens beheerst ze ook niet zo veel; ze kan niet met messen, zwaarden en dergelijken omgaan. Ze is tevens erg vatbaar voor de kou.

    • District: Zeventien, Licht.

    • Extra: Yalena wilt het liefste geen bondgenootschap afsluiten.
    Haar tactiek bestaat uit vluchten, stelen en onderduiken. Ze is slim en weet dat ze het niet op haar kracht zal redden, waardoor ze voor een hele andere tactiek kiest dan anderen zullen doen. Haar tactiek valt te vergelijken met die van Foxface, uit het eerste boek van De Hongerspelen.

    [ bericht aangepast op 28 mei 2014 - 23:02 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."


    • Naam: Killian Harvey Ellingson.

    • Leeftijd: Achttien jaar, geboren op veertien mei.

    • Uiterlijk: [FC: Colton Haynes] Killians uiterlijk wordt beschreven als mannelijk, volwassen en nonchalant. Zijn chocoladebruine haren worden meestal in een nonchalante kuif gedragen. Hij is erg trots op zijn haren en heeft er een hekel aan als iemand eraan zit, waardoor hij al vaker mensen boos heeft aangekeken omdat ze door zijn haren hebben gewoeld.
    Killians wenkbrauwen zijn lang, donker en borstelig. Ze hebben een mooie vorm van zichzelf. Zijn gifgroene ogen worden omring door ravenzwarte wimpers en zijn pupillen zijn aan de kleine kant, waardoor zijn groene irissen zichtbaarder dan gemiddeld zijn. Zijn huid wordt gesierd door verschillende sproetjes en is blank van kleur.
    Killians neusbrug is ietwat smal, hoewel zijn neusvleugels breder in formaat zijn. Zijn lippen zijn rozig en van gemiddelde grootte. Hij heeft hoge jukbeenderen en een scherpe kaaklijn. Toch vinden mensen dat hij een vriendelijke uitstraling heeft, mede omdat hij graag glimlacht en zijn best doet om er niet al te intimiderend uit te zien.
    Hij heeft een lengte van één meter vierentachtig en is hiermee aan de lange kant, en de proporties van zijn spieren doen hem hierin enkel eer aan. Killian is atletisch gebouwd en heeft ietwat brede schouders, maar de rest van zijn lichaam is vrij rank gebouwd. Zijn buik- en armspieren zijn het beste ontwikkeld, maar over het algemeen is hij niet erg breed.

    • Karakter: Toen Killian een klein jongetje was, was hij een stil en verlegen type dat nooit iets van zichzelf liet horen. Nu zou je dat niet van hem zeggen. Hij is een blije vogel die erg positief in het leven probeert te staan. Hij is ietwat brutaal en haalt graag een aantal grappen uit, is een groot fan van plagerijen en is erg humoristisch, maar Killian weet wel waar iemands grenzen liggen. Natuurlijk zal hij hier en daar een streek willen uithalen of een grappige opmerking kunnen maken, maar hij zal zijn serieuze kant wel zo goed mogelijk laten zien. Kilian kan best volwassen zijn, alleen heeft hij af en toe de neiging om zijn kinderachtige kant te laten doorschemeren. Hij laat zichzelf zo veel mogelijk door zijn instincten leiden en zal eerder zijn hart volgen dan naar zijn gezonde verstand te luisteren.
    Zijn ware emoties uit Killian echter niet zo graag. Zijn verleden heeft hij diep weggestopt en hij zal nooit over zijn vader of moeder spreken, hooguit als zijn zusje in de buurt is en hem aanspoort om te praten. Meestal uit hij zijn gevoelens pas als hij alleen is, maar dan zal hij zichzelf ook in grote mate uiten. Als hij in zijn eentje is, vindt hij het makkelijker om boos te worden of te huilen.
    Toch is Killian wél een goede vriend en is hij erg betrouwbaar. Hij is het type dat mensen graag troost en een schouder biedt om uit te huilen. Hij is goudeerlijk en doet zijn best om al zijn vriendschappen zo goed mogelijk te onderhouden, ook al vindt hij dat nogal lastig. Hij biedt mensen graag een luisterend oor en kan ook erg bezorgd en beschermend zijn, hoewel hij dat nooit zal toegeven.
    Al met al is hij een ietwat kinderlijk persoon met een gouden hartje, en je moet veel moeite doen om hem kwaad te kunnen krijgen. Maar als hij eenmaal kwaad is, kun je er zeker van zijn dat je het bij hem hebt verpest.

    • Sterke punten: Killian is erg sterk en zal gevechten dan ook makkelijk met zijn blote handen kunnen winnen. Hij heeft een geweldige conditie en mede doordat hij in het district van de Vechtkunst woont, weet hij erg goed om te gaan met vele wapens.

    • Wapens: Killian maakt het liefste gebruik van een zwaard of een drietand. Messen kunnen er ook wel mee door, maar zodra het werpmessen zijn, zal hij er weinig mee kunnen aanvangen. Vooral de dingen waarbij hij moet richten beheerst hij niet.

    • Zwakke punten: Killian is vrij lang en breed, waardoor hij zich minder snel voortbeweegt dan een ander. Daarbij volgt hij vaak zijn instinct en heeft hij het wel eens bij het verkeerde eind.

    • District: Tweeëntwintig, Vechtkunst.

    • Extra: Killians ouders zijn overleden. Zijn zusje, Zafirah, leeft echter nog.
    In de Spelen zal hij zich niet als een Beroeps opstellen, omdat hij niets met die mensen te maken wilt hebben. Hij houdt niet van Beroeps, omdat ze zich vaker beter voelen dan de rest. Daarom bekommert hij zich niet graag over de mensen in zijn district en zal hij een bondgenootschap met zijn districtstribuut snel afwijzen.

    [ bericht aangepast op 21 juni 2014 - 1:39 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Yalena is af. Killian maak ik zo direct voor je. c:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Videnda schreef:
    Yalena is af. Killian maak ik zo direct voor je. c:


    Yalena is top, ik zet haar er gelijk bij ^^
    Ook fijn dat je het gedetaileerd doet das ook fijn voorbij het schrijven (:


    I just caught the wave in your eyes