• Anew || The Hunger Games


    Nou ik kreeg een ideetje voor een nieuwe story, over The Hunger Games. Alleen is de verhaallijn een beetje anders:

    Het is inmiddels al jaren geleden sinds Katniss is gestorven en men over haar sprak. Ze is langzamerhand in de vergetelheid geraakt en het Capitool heeft Panem weer ingenomen. The Hunger Games zijn terug, erger dan ooit tevoren; als straf voor de opstand die er is geweest toen Katniss nog leefde, moeten er nu twee jongens en twee meisjes per District de gevreesde Arena in.
    De achterkleinzoon van president Snow is aan de macht. Een jongeman van rond de dertig die erg ervaren is in oorlog voeren en het ook met plezier doet. Hij geniet ervan als mensen naar hem opkijken en lijden, dus vindt hij The Hunger Games geweldig. Alleen wil hij over meer macht beschikken, daarom trekt hij naar het zuiden toe [Zuid-Amerika] en bezet het gebied; op een klein deeltje na, dit miniscule gebiedje blijft onafhankelijk. Hij geeft het nieuwe land de naam Potum, wat drank betekent. Net zoals in Panem wordt Potum ook opgedeeld in Districten, genummerd van veertien tot en met vijfentwintig.
    Om het volk onder de duim te kunnen houden voert hij ook hier The Hunger Games in. Alleen zullen deze anders verlopen dan gehoopt, dit volk, wat eens zo zorgeloos leefde, verzet zoch nu heftig tegen de ijzeren greep van het Capitool. En terwijl The Hunger Games bezig zijn, staat het Capitool nog een hoop verassingen te wachten.


    Ik hoop vooral dat jullie mijn verhaal leuk vinden klinken, en tips zijn natuurlijk ook altijd welkom; alle rechten gaan natuurlijk naar Suzanne Collins. Nou ik zoek dus nog tributen. Hier staat een overzicht van wat hun specialiteiten zijn.

    District 14: Dieren [DICHT]
    District 15: Smeedkunst [DICHT]
    District 16: Landbouw [DICHT]
    District 17: [DICHT]
    District 18: Architectuur [DICHT]
    District 19: Kunst [NIET BESCHIKBAAR]
    District 20: Handel[ALLEEN NOG DE MANNELIJKE TRIBUUT]
    District 21: Hoofddistrict van Potum, onderleiding van iemand uit het Capitool[DICHT]
    District 22: Vechtkunst [DICHT]
    District 23: Metaal [DICHT]
    District 24: Technologie [ALEEN NOG DE MANNELIJKE TRIBUUT]
    District 25: Geneeskunst [ALLEEN NOG DE MANNELIJKE TRIBUUT]



    Invullijstje:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk(+foto):
    Karakter:
    Sterke punten+wapen(s):
    Zwakke punten:
    District:
    Extra:


    Tributen
    ~Nymphis Adriane Concélea || District 22
    ~Yalena Jadeline Marin || District 17
    ~Raven May Vellee || District 19
    ~Maya Aurdey Davids || District 25
    ~Feline Lucy Hayden || District 14
    ~Robin Tigrisblack || District 16
    ~Eva Klaspen || District 15
    ~Lucy Vanessa Graywell || District 20
    ~Fiori-Vera Holquin || District 18
    ~Elesa Renders || District 24


    ~Killian Harvey Ellingson || District 22
    ~Dennis Hugh Jackson || District 14
    ~Jason Amory Nolan || District 15
    ~Cameron Dallas Green
    ~Lucian Eden Blayke || District 17
    ~Illya Augustus Rivendell || District 18
    ~Collin Dean Tylson || District 23
    ~Ashton Thomas Magae || District 21


    OPROEP: Ik zoek nog één à twee jongere tributen van rond de 12/13 jaar (één meisje en [één jongen~in de maak door Axiopistos]).

    [ bericht aangepast op 21 juli 2014 - 16:28 ]


    I just caught the wave in your eyes

    Ik vul beide tributen van district 18 wel in!


    If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old

    Rakharo schreef:
    Ik vul beide tributen van district 18 wel in!

    Ja dankje ^^ ik zal het ff melden in wat ik nodig heb (:


    I just caught the wave in your eyes

    ik wil iedereen alvast even bedanken voor het enthousiasme en de tributen ^^!
    X Lithos


    I just caught the wave in your eyes

    Moet ik anders nog een meid 15 maken??

    Ja graag het liefst als beroeps wel leuk een beroeps-stelletje ^^ hoe meer tributen hoe beter!


    I just caught the wave in your eyes

    Naam: eva klaspen
    Leeftijd:17
    Uiterlijk(+foto): eva heeft mooie blauwe ogen. En lang blond haar.
    Karakter:eva is stil en verlegen. Maar kan ook weer een groote bek hebben. Ze heeft weinig angsten. En kent weinig liefde.
    Sterke punten+wapen(s):eva is snel en sterk haar wapens is een tweekanten bijl. En een werpspeer
    Zwakke punten: ze heeft vaak een domme opmerkingen. Ook schrikt ze van heel veel dingen.
    District:15 beroeps
    Extra:ze is verliefd op jason maar durft niks tegen hem te zeggen

    Robind19 schreef:
    Extra:ze is verliefd op jason maar durft niks tegen hem te zeggen


    Oh jee, dat is mijn tribuut. Dit wordt nog spannend in de arena :P

    Als je nog een tribuut wilt, zeg je het maar, Lithos


    ...

    Anthroopos schreef:
    (...)

    Oh jee, dat is mijn tribuut. Dit wordt nog spannend in de arena :P

    Als je nog een tribuut wilt, zeg je het maar, Lithos
    jep dat word idd spannend

    Zou ik de jongen uit District 17, licht, nog mogen?
    Dan heb ik er al drie, whoeps


    ...

    Anthroopos schreef:
    Zou ik de jongen uit District 17, licht, nog mogen?
    Dan heb ik er al drie, whoeps


    Tuurlijk go ahead ^^


    I just caught the wave in your eyes


    Naam:
    Lucian Eden Blayke

    Leeftijd:
    15 jaar

    Uiterlijk(+foto):
    [FC --> Cooper Thompson]
    Lucian heeft wilde, witblonde krullen. Hij beschrijft zijn haar als ‘ontembaar’ omdat zijn krullen een eigen wil lijken te hebben. De ogen van Lucian hebben een bijzondere kleur. Ze hebben zo’n lichte kleur blauw dat ze aan ijs doen denken. Al veel meisjes zijn voor die ijzige ogen gevallen.
    Lucian is met zijn één meter negenenzeventig een lange jongen. Hij is een opvallende verschijning door zijn rijzige gestalte. Zijn volledige lichaamsbouw is lang en slank. Doordat Lucian een lichte botstructuur heeft, heeft hij moeite om zijn gewicht op peil te houden. Hij valt gemakkelijk af waardoor het voor hem lastiger is om een gewicht te hebben dat goed is voor zijn lengte.
    Lucian draagt het liefst strakke, nette kleding waarin hij altijd langer en gespierder lijkt dan hij is. De enige kleuren die hij draagt zijn lichtblauw, wit of zwart.

    Karakter:
    Lucian is een rustige en open jongen. Hij is niet overdreven spraakzaam, maar hij neemt wel altijd deel aan gesprekken. Doordat hij rustig en beheerst praat, kan hij gemakkelijk mensen overhalen. Ook is Lucian een gevoelige jongen. Hij kan zich goed in anderen verplaatsen en voelt hun stemming aan. Daardoor weet hij goed hoe hij zich moet gedragen. De negatieve stemmingen trekt hij vaak naar zichzelf toe, waardoor zijn eigen humeur gauw verandert. Verder is Lucian een dromerige en charmante jongen. Hij houdt ervan om complimentjes te maken en is altijd galant. Hij is vaak in zijn eigen wereldje en denkt veel na. Daarom vind hij het ook heerlijk om af en toe alleen met zijn gedachtes te zijn.
    Ten slotte is Lucian erg onzeker over zichzelf. Zijn grootste angst is dat hij niet goed genoeg is. Hij heeft een laag zelfbeeld en luistert niet naar anderen die zeggen dat hij mooi en goed is zoals hij is. Hierdoor raakt hij meer in zijn eigen wereldje. Hij kan dagenlang verdrietig zijn, en heeft al meerdere keren in zijn

    leven te maken gehad met een lichte vorm van depressiviteit.

    Sterke punten + wapen(s):
    Lucian is intelligent en behulpzaam. Hij overziet situaties erg snel en weet zich altijd te gedragen naar de situatie. Hij is niet overdreven gespierd en sterk. Daarom zal hij nooit uit zichzelf een gevecht beginnen. Maar hij zal niet opgeven en proberen zich te verdedigen. Doordat zijn District geen vechtdistrict is heeft hij nooit geleerd om goed te vechten. Hij heeft alleen van zijn vader een aantal lessen zelfverdediging gehad om zich uit benarde situaties te redden. Het enige wapen waarmee Lucian overweg kan, is dan ook een mes.

    Zwakke punten:
    Lucian is erg onzeker. Hij hecht veel waarde aan de mening van anderen en trekt zich vooral de negatieve reacties aan. Hij probeert zich altijd te verbeteren en is bijna nooit tevreden met zichzelf.
    Hierdoor is hij enorm perfectionistisch. Hij wil het beste uit zichzelf halen en kan acties enorm vaak overdoen voordat hij het goed genoeg vind.

    District:
    17, licht

    Extra:
    Lucian gaat het liefst met meisjes om. Hij kan zich beter in hen verplaatsen en is dan ook vaak bij hen te vinden. Hij gedraagt zich anders dan de meeste jongens en heeft daarom soms het gevoel dat hij niet bij hen hoort. Daardoor kan hij zich soms heel eenzaam voelen.

    [ bericht aangepast op 15 juni 2014 - 14:26 ]


    ...

    Anthroopos schreef:


    Naam:
    Lucian Eden Blayke

    Leeftijd:
    15 jaar

    Uiterlijk(+foto):
    [FC --> Cooper Thompson]

    Karakter:

    Sterke punten + wapen(s):

    Zwakke punten:

    District:
    17, licht

    Extra:



    Omg sorry ik moet dit ff vragen maar wat is er echt met zijn lippen aan de hand?! Heeft hij beautox (zo spel je dat toch x) ) gebruikt :|?! Ik vind hem in ieder geval wel een goed personage alvast x)


    I just caught the wave in your eyes

    Ik maak het meisje van handel wel voor je.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Lithos schreef:
    (...)

    Omg sorry ik moet dit ff vragen maar wat is er echt met zijn lippen aan de hand?! Heeft hij beautox (zo spel je dat toch x) ) gebruikt :|?! Ik vind hem in ieder geval wel een goed personage alvast x)


    Ik heb geen idee (': Het plaatje vond ik wel passen bij mijn tribuut. Als ik meer tijd heb, maak ik hem af


    ...