• Anew || The Hunger Games


    Nou ik kreeg een ideetje voor een nieuwe story, over The Hunger Games. Alleen is de verhaallijn een beetje anders:

    Het is inmiddels al jaren geleden sinds Katniss is gestorven en men over haar sprak. Ze is langzamerhand in de vergetelheid geraakt en het Capitool heeft Panem weer ingenomen. The Hunger Games zijn terug, erger dan ooit tevoren; als straf voor de opstand die er is geweest toen Katniss nog leefde, moeten er nu twee jongens en twee meisjes per District de gevreesde Arena in.
    De achterkleinzoon van president Snow is aan de macht. Een jongeman van rond de dertig die erg ervaren is in oorlog voeren en het ook met plezier doet. Hij geniet ervan als mensen naar hem opkijken en lijden, dus vindt hij The Hunger Games geweldig. Alleen wil hij over meer macht beschikken, daarom trekt hij naar het zuiden toe [Zuid-Amerika] en bezet het gebied; op een klein deeltje na, dit miniscule gebiedje blijft onafhankelijk. Hij geeft het nieuwe land de naam Potum, wat drank betekent. Net zoals in Panem wordt Potum ook opgedeeld in Districten, genummerd van veertien tot en met vijfentwintig.
    Om het volk onder de duim te kunnen houden voert hij ook hier The Hunger Games in. Alleen zullen deze anders verlopen dan gehoopt, dit volk, wat eens zo zorgeloos leefde, verzet zoch nu heftig tegen de ijzeren greep van het Capitool. En terwijl The Hunger Games bezig zijn, staat het Capitool nog een hoop verassingen te wachten.


    Ik hoop vooral dat jullie mijn verhaal leuk vinden klinken, en tips zijn natuurlijk ook altijd welkom; alle rechten gaan natuurlijk naar Suzanne Collins. Nou ik zoek dus nog tributen. Hier staat een overzicht van wat hun specialiteiten zijn.

    District 14: Dieren [DICHT]
    District 15: Smeedkunst [DICHT]
    District 16: Landbouw [DICHT]
    District 17: [DICHT]
    District 18: Architectuur [DICHT]
    District 19: Kunst [NIET BESCHIKBAAR]
    District 20: Handel[ALLEEN NOG DE MANNELIJKE TRIBUUT]
    District 21: Hoofddistrict van Potum, onderleiding van iemand uit het Capitool[DICHT]
    District 22: Vechtkunst [DICHT]
    District 23: Metaal [DICHT]
    District 24: Technologie [ALEEN NOG DE MANNELIJKE TRIBUUT]
    District 25: Geneeskunst [ALLEEN NOG DE MANNELIJKE TRIBUUT]



    Invullijstje:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk(+foto):
    Karakter:
    Sterke punten+wapen(s):
    Zwakke punten:
    District:
    Extra:


    Tributen
    ~Nymphis Adriane Concélea || District 22
    ~Yalena Jadeline Marin || District 17
    ~Raven May Vellee || District 19
    ~Maya Aurdey Davids || District 25
    ~Feline Lucy Hayden || District 14
    ~Robin Tigrisblack || District 16
    ~Eva Klaspen || District 15
    ~Lucy Vanessa Graywell || District 20
    ~Fiori-Vera Holquin || District 18
    ~Elesa Renders || District 24


    ~Killian Harvey Ellingson || District 22
    ~Dennis Hugh Jackson || District 14
    ~Jason Amory Nolan || District 15
    ~Cameron Dallas Green
    ~Lucian Eden Blayke || District 17
    ~Illya Augustus Rivendell || District 18
    ~Collin Dean Tylson || District 23
    ~Ashton Thomas Magae || District 21


    OPROEP: Ik zoek nog één à twee jongere tributen van rond de 12/13 jaar (één meisje en [één jongen~in de maak door Axiopistos]).

    [ bericht aangepast op 21 juli 2014 - 16:28 ]


    I just caught the wave in your eyes

    Jovantos schreef:
    Ik maak het meisje van handel wel voor je.

    Okki dankje ^^


    I just caught the wave in your eyes

    Anthroopos schreef:
    (...)

    Ik heb geen idee (': Het plaatje vond ik wel passen bij mijn tribuut. Als ik meer tijd heb, maak ik hem af


    Hahaha :') nou ben benieuwd :P


    I just caught the wave in your eyes



    Naam: Lucy Vanessa Graywell
    Leeftijd: Lucy is 18 jaar oud.
    Uiterlijk(+foto): [FC: Demi Lovato] De lange stijle lokken van Lucy zijn van nature lichtbruin. Maar ze heeft het al zwart en donkerbruin gehad. En nu dus blond. Deze lokken lopen tot het einde van haar zij. Haar ogen zijn chocolade bruin en hebben een gebroken blik in zich. Als je haar goed De lach die altijd te zien was is er soms. En niet meer bijna ieder uur. Lucy is ongeveer 1 meter en 65 centimeter lang en hier is ze trots op. Als ze moet trainen of vechten doet ze meestal haar haren vast. Maar anders is het los.
    Karakter: Lucy was altijd een vrolijke en drukke meisje. Die wel populair was, en die veel lachte. In de loop der jaren is dit veranderd. Ze is bijna gevoelloos geworden. En erg streng. Lucy zal niet snel rusten voordat iets is opgelost. Ze is erg ongeduldig en wordt ook nogal gauw boos. Lucy ziet vaak of mensen liegen, en ze volgt ook echt haar instinct. Des ondanks is dit nog wel eens mis. Omdat ze dan te gehaast is. Lucy geeft erg veel om de mensen die ze nog heeft en laat dit ook alleen aan hun merken. En doe je hun pijn dan kun je je beter verstoppen. Voor de buitenwereld is ze hard maar voor geliefden niet. Haar gevoelens toont ze niet, waardoor het lijkt alsof hij ze niet heeft. Maar diep van binnen is ze nog altijd het zonnige meisje zoals die vroeger in haar zat.
    Sterke punten+wapen(s): Lucy is erg goed met een zwaard, maar ook met dolken. Ook is ze lenig.
    Zwakke punten: Verstoppen, en in het herkennen van giftige planten.
    District: 20. Oftewel handel.
    Extra: X

    [ bericht aangepast op 2 juni 2014 - 18:18 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Jovantos schreef:



    Naam: Lucy Vanessa Graywell
    Leeftijd: Lucy is 20 jaar oud.
    Uiterlijk(+foto): [FC: Demi Lovato] De lange stijle lokken van Lucy zijn van nature lichtbruin. Maar ze heeft het al zwart en donkerbruin gehad. En nu dus blond. Deze lokken lopen tot het einde van haar zij. Haar ogen zijn chocolade bruin en hebben een gebroken blik in zich. Als je haar goed De lach die altijd te zien was is er soms. En niet meer bijna ieder uur. Lucy is ongeveer 1 meter en 65 centimeter lang en hier is ze trots op. Als ze moet trainen of vechten doet ze meestal haar haren vast. Maar anders is het los.
    Karakter: Lucy was altijd een vrolijke en drukke meisje. Die wel populair was, en die veel lachte. In de loop der jaren is dit veranderd. Ze is bijna gevoelloos geworden. En erg streng. Lucy zal niet snel rusten voordat iets is opgelost. Ze is erg ongeduldig en wordt ook nogal gauw boos. Lucy ziet vaak of mensen liegen, en ze volgt ook echt haar instinct. Des ondanks is dit nog wel eens mis. Omdat ze dan te gehaast is. Lucy geeft erg veel om de mensen die ze nog heeft en laat dit ook alleen aan hun merken. En doe je hun pijn dan kun je je beter verstoppen. Voor de buitenwereld is ze hard maar voor geliefden niet. Haar gevoelens toont ze niet, waardoor het lijkt alsof hij ze niet heeft. Maar diep van binnen is ze nog altijd het zonnige meisje zoals die vroeger in haar zat.
    Sterke punten+wapen(s): Lucy is erg goed met een zwaard, maar ook met dolken. Ook is ze lenig.
    Zwakke punten: Verstoppen, en in het herkennen van giftige planten.
    District: 20. Oftewel handel.
    Extra: X


    Is het goed als ik dat even verander in 17 of 18? Want de maximum leeftijd is 18 jaar (: en ik maak haar een beroeps ^^


    I just caught the wave in your eyes

    Is goed, en idk what it is but okay. Doe maar 18.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Naam: Fiori-Vera Holquin (spreek uit als Fjorie-Vehra Holkwin). Hoewel ze een dubbele naam heeft, heeft ze liever dat ze gewoon Fiori of Fie genoemd word. Ze heeft geen doopnamen.
    Leeftijd: Ze is nu vijftien jaar oud.
    Uiterlijk:



    Mackenzie Foy.
    Fiori is een meisje dat vrij klein is met haar één meter vijftig, maar doordat ze heel klein en iel is, kan ze zich des te sneller voortbewegen. Zo staat ze naast je en het volgende moment is ze ineens weg, zonder dat je het ook maar gemerkt hebt. Dit is voor de rest niks buitengewoons.
    Van nature heeft ze karamelkleurige haren, in golven. Als ze er niks aan doet na het douchen, wat ze meestal ook niet doet, dan gaat het ook golven en in het ergste geval een beetje pluizen. Vaak draagt ze het gewoon los. Soms, echter, vlecht ze het, of doet ze het in een staart of knot, ligt er helemaal aan waar ze die dag zin in heeft. Fiori houd er van dat ze lang haar heeft en wilt het ook zo min mogelijk knippen. Nu is het haar recordlengte, het komt nu tot net boven haar middel.
    In haar gezicht ziet ze er jonger uit dan dat ze eigenlijk is, ze heeft een beetje een poppengezichtje. Haar huid is bleek en vlekkeloos en daarnaast heeft ze van nature lange, donkere wimpers en roze lippen.
    Fiori draagt meestal jurkjes in allerlei kleuren, wat haar wel een braaf imago geeft. Plus, haar ouders willen dat ze jurken draagt. Zelf voelt ze zich beter in een skinny jeans met een bloes en bijvoorbeeld ballerina's. Dat draagt ze dan als ze een dagje nergens naartoe hoeft.
    Ze heeft ook een kettinkje die ze áltijd draagt. Fiori doet hem ook nooit uit omdat hij water bestand is en omdat hij heel veel voor haar betekent. Het is namelijk een puur zilveren medaillon, ingelegd met kleine diamandjes. Hij is niet heel groot.
    Karakter: Fiori heeft een enorm sterke overlevingsdrang. En stiekem heeft ze zich voorbereid op de dag dat zij misschien wel gekozen zou worden om deel te nemen aan de Spelen. Ze leerde zichzelf kleine dingen aan, zoals messen werpen. Urenlang was ze in haar kamer bezig met de keukenmessen uit haar moeders keukentje. Ze kan nu met alles wat een scherpe punt heeft gooien en dan ook wel wat schade aanrichten. Fiori is ook behoorlijk slim voor haar leeftijd. Ze snapte al vroeg wat de Spelen inhielden en als de tijd ooit daar was, dat haar naam per toeval uit de bol getrokken werd, wilde ze er klaar voor zijn. Daarnaast kan ze heel goed plannen bedenken. Zelfs op haar jonge leeftijd kan ze hele gebouwen uitdenken, zodat haar vaders bouwers het kunnen uitwerken en realiseren. Zo ging het ook met aanvalsplannen bij oorlogje vroeger, toen ze altijd ging buitenspelen met de buurkinderen. Iedereen wilde bij Fiori in team omdat zij de beste plannen bedacht en het kon bijna niet dat iemand beter was in het opstellen van een aanvalsplan. Ze is slim, en ze weet het. Hierdoor heeft ze vaak de neiging om de baas te gaan spelen over mensen. Ze doet dit op een aardige, maar toch bazige manier. Maar met Fiori aan je zijde, weet je dat je het kan redden. Dit is ook gelijk haar strategie voor de Spelen. Ze wilt een groep bij elkaar zoeken, misschien wel haar districtgenoot erbij, en dan proberen zo lang mogelijk alles uit te houden.
    Fiori heeft een bepaalde charme om zich heen hangen die niet echt te weerstaan is. Vooral bij de oudere mensen bij haar ouders op het werk valt ze heel erg in de smaak. Ze vinden haar stuk voor stuk geweldig omdat ze altijd haar praatje klaar heeft en over alles weet te praten. Mensen kunnen het irritant vinden dat ze veel praat, maar de meeste mensen vinden het aandoenlijk. Ze weet je zo in te palmen.
    Sterke punten+wapen(s): Zoals al eerder vermeld, kan Fiori heel goed plannen bedenken. Plannen komen gewoon zomaar in haar op en dan werken ze meestal ook heel goed. Daarnaast kan ze heel goed met messen en andere dingen die schade aanrichten, werpen. Fiori is ook heel snel. Zo staat ze naast je en het volgende moment is ze ineens weg. Ze kan ook heel snel rennen, met een goed uithoudingsvermogen. Het beste van alles is nog haar overlevingsdrang, want eigenlijk gewoon betekent dat ze er alles aan gaat doen om te overleven en te winnen.
    Zwakke punten: Fiori weet absoluut niks van planten en welke de giftige zijn, dus ze zal het met andere dingen moeten doen. Ze kan ook totaal niet zwemmen, omdat ze het nooit nodig heeft gehad. En als laatste kan ze niet met andere soorten wapens omgaan, zoals de pijl en boog en zwaarden.
    District: District 18, architectuur. Fiori heeft een buitengewoon talent ontwikkeld voor het ontwerpen van huizen, en ook het inrichten. Ze is hiermee opgevoed omdat haar ouders beiden hoog-staande architecten zijn.

    [ bericht aangepast op 17 juni 2014 - 20:38 ]


    If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old

    Rakharo schreef:
    Naam: Fiori-Vera Holquin (spreek uit als Fjorie-Vehra Holkwin). Hoewel ze een dubbele naam heeft, heeft ze liever dat ze gewoon Fiori genoemd word. Ze heeft geen doopnamen.
    Leeftijd: Ze is nu dertien jaar oud.
    Uiterlijk:



    Mackenzie Foy.
    Karakter:
    Sterke punten+wapen(s):
    Zwakke punten:
    District: District 18, architectuur. Fiori heeft een buitengewoon talent ontwikkeld voor het ontwerpen van huizen, en ook het inrichten. Ze is hiermee opgevoed omdat haar ouders beiden hoog-staande architecten zijn.
    Extra:

    Hier is alvast het meisje! Ik heb niet veel tijd gehad maar ik moet en zal ze nog maken voor je (:


    Alvast heel erg bedankt!


    I just caught the wave in your eyes

    Naam: Illya (spreek uit als Illi-ja) Augustus Rivendell. Geen bijnamen voor de rest en hij is vernoemd naar zijn vader, namelijk de naam Augustus "Gus", is die van zijn vader.
    Leeftijd: Hij is nu zeventien jaar oud.
    Uiterlijk:


    Brenton Thwaites.
    Illya is een enorm gespierde jongen. Dit komt mede doordat hij werkzaam is in de bouw en daardoor flink moet sjouwen. En vooral bij het bedrijf van Fiori Holquin's vader, die merendeel van de bouw in het district regelt. Sjouwen en tillen is zijn ding, en hij doet het ook zonder moeite. Daarnaast is Illya ook nog een mooie één meter vijfentachtig.
    Qua uiterlijk is Illya precies zijn vader, hij lijkt als twee druppels water op hem. Zijn huid heeft hetzelfde year-round mooie tintje en is praktisch een jongere versie van de man. Illya's haar is echter een heel ander verhaal. Het heeft wel de Rivendell-kleur, maar in tegenstelling tot de rest van zijn familie, is Illya's haar heel erg dik en als hij het langer heeft laten groeien zit er ook een slag in. In de ochtend hoeft hij er meestal niet veel aan te doen als alleen maar een keer doorborstelen en dan kan hij de dag weer door. Heel soms, voor formele gelegenheden wilt hij er nog wel eens gel in doen maar dat is niet heel vaak.
    Zijn gezicht is nog heel jongensachtig, met een constante zachte uitdrukking. Met zijn zeventien jaar is hij nog niet zo heel volwassen in zijn gezicht. Vroeger is zijn neus een keer gebroken en daarom is hij nooit meer helemaal recht in zijn gezicht gaan staan.
    Illya's handelsmerk zijn wel zijn geruite houthakkersbloezen. Meestal draagt hij die tijdens zijn werk, en meestal werkt hij elke dag van de week kei hard, dus dat betekend dat hij ze altijd wel draagt. Dit gaat gecombineerd met een normale spijkerbroek en zijn werkschoenen.
    Karakter: Illya is een echte einzelgänger, hij is gewoon niet heel erg sociaal en hij is het liefst op zichzelf. In grote gezelschappen is hij ook het liefste niet en dus praat hij ook niet erg veel. Hij is heel ondoorgrondbaar. Veel mensen denken ook, omdat Illya niet veel praat, dat er niet veel rondgaat in zijn hoofd. Er gaat echter wel heel erg veel rond in Illya's hoofd. Illya is namelijk een hele bedachtzame jongen en denkt over letterlijk alles na.
    Hij is heel zachtaardig en word niet snel boos, maar als hij boos is, dan word hij agressief.
    Hij denkt dat hij, om verder te komen in de Spelen, een team nodig gaat hebben. Daarom wilt hij bij Fiori in het team. Illya heeft altijd al een zwak gehad voor het meisje en wilt haar koste wat kost beschermen.
    Sterke punten+wapen(s): Zijn kracht, en het feit dat hij super snel in bomen kan klimmen.
    Zwakke punten: Hij is heel zachtaardig en kan niet goed mensen aanvallen. Daarnaast kan hij ook totaal niet met veel van de wapens omgaan.
    District: Illya is geboren en getogen in district 18, het district van de architectuur.

    [ bericht aangepast op 17 juni 2014 - 20:38 ]


    If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old

    Ik doe morgen Illya wel even afmaken!


    If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old

    Hey de rollen zijn mischien niet helemaal compleet maar wanneer begin je??

    [ bericht aangepast op 5 juni 2014 - 21:49 ]

    Dit is geen rpg ^^


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Robind19 schreef:
    Hey de rollen zijn mischien niet helemaal compleet maar wanneer begin je??


    Dat weet ik nog niet zo goed maar ik wil nog even al de rollen hebben en het verhaal goed uitgewerkt hebben voor ik begin en ik heb nog een ander verhaal dat loopt dus het kan nog even duren (:


    I just caught the wave in your eyes

    Jovantos schreef:
    Dit is geen rpg ^^


    Nee inderdaad maar hoezo?


    I just caught the wave in your eyes

    Ze denkt dat dit een rpg is.... O.<


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Jovantos schreef:
    Ze denkt dat dit een rpg is.... O.<


    Oh echt?

    Even voor de duidelijkheid, dit is dus GEEN RPG maar een topic waarin ik naar rollen zoek voor mijn verhaal die ik binnenkort start.


    I just caught the wave in your eyes